Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Reparatie van Smartphones en Tablets

• Leon Spanjersberg
    Review voor Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Een aantal keren geweest voor verschillende problemen met iPhone SE op aanraden van een vriend. Altijd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen en voor een scherpe prijs. Laatst teruggeweest voor gebroken scherm. Toen ook aangegeven dat de accu (die inmiddels een aantal maanden geleden vervangen was) niet presteerde zoals ik had verwacht. Half uurtje later telefoon met nieuw scherm opgehaald. De accu bleek inderdaad niet optimaal te presteren en was meteen vervangen voor een nieuwe, dat is te merken :-)
    Kan niet anders dan Fixsupport aanraden!

• Henk-Jan
    Geverifieerde klant van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Erg prettig geholpen. Samsung Galaxy S8 scherm reparatie laten uitvoeren in Den Haag. Kon er op wachten en ook nog een scherpe prijs.
    Top.

• Hoe beoordeel je Fixsupport | Smartphone & Tablet repair?

• Milou
    Geverifieerde klant van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Altijd super snel en uiterst professioneel gerepareerd!!

• Felix
    Geverifieerde klant van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Zeer prettig geholpen. Samsung A8 scherm laten vervangen. Binnen gelopen zonder afspraak, meteen geholpen. Aanrader.

• Flink
    Geverifieerde klant van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Snel en prima geholpen. Aanrader.

• MVGM Vastgoedmanagement

Top service!

• Hans v/d Ven
    Geverifieerde klant van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Service is prima. Het probleem van te snel leegraken van batterij is nauwelijks veranderd door nieuwe batterij.
    Weet niet wie een analyse kan dien van het onderliggende probleem...
    Heb aangegeven dat batterij te snel leeg liep.

Antwoord van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Beste Heer v/d Ven, Vervelend dat het toestel nog steeds te snel leeg loopt. We hebben verschillende zaken doorgemeten. zowel voor als na de reparatie. Hieruit bleek dat uw batterij inderdaad aan vervangen toe was. Deze is vervangen. Na een paar keer goed opladen kan het probleem van de korte stand-by tijd verholpen zijn. Als dit niet helpt wil ik u vragen het toestel nogmaals in te sturen. Wellicht is er dan een defect aan het mainboard/printplaat van het toestel. Dit willen we graag voor u oplossen.

• Jules
    Geverifieerde klant van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Mijn Samsung S8 scherm laten vervangen. Ik werd meteen geholpen, duurde maar 20 minuten. Ook een erg scherpe prijs, niet onbelangrijk.

• D.Zwart.
    Review voor Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Ben meer dan tevreden,een enorme service en klantvriendelijk.
    Kennis van zaken en stelt de klant gerust en echte aanrader!!!

• Frans
    Review voor Fixsupport | Smartphone & Tablet repair

Mijn Samsung S8 reparatie laten uitvoeren door Fixsupport in Den Haag. Superservice. Laten afhalen met een fietscourier, toestel na 1,5 weer terug bezorgd bij ons op kantoor. Niets dan lof. Ik kan deze partij iedereen aanraden.