Groeneweg 93
3911PE Rhenen

GJ Top beoordeelde op 2019-06-21

Prima. Er zou wegens ziekte iets later geleverd worden. Door mij hiervan op de hoogte te stellen ben ik tevreden met een iets latere levering.

Yvonne Hovingh beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering, heel erg leuk verpakt en de kleine is er helemaal weg van! Hele zachte knuffel, top!

Mirjam Kreuger beoordeelde op 2019-05-13

Bij DHL was mijn bestelling helaas zoekgeraakt. De medewerker van Fluzzy is hier direct heel actief achteraan gegaan waardoor dit alles snel was opgelost. Nu hebben we de prachtige knuffel op tijd voor de verjaardag van mijn dochter binnen. Echt super!

Cathy Gonggrijp beoordeelde op 2019-05-09

Super mooie teddybeer en snelle levering. Ik ben zeer blij!

Ronald Brouwer beoordeelde op 2019-05-02

snel geleverd, goede prijs.

Reactie van Fluzzy:
Ronald, bedankt voor je fijne terugkoppeling! We wensen je heel veel plezier met de knuffel

Danique Vleesdraager beoordeelde op 2019-04-05

Ik heb het product besteld op maandag na 10 uur in de ochtend en op woensdag heb ik het binnengekregen. Mijn dochter was ontzettend blij met haar knuffel!

Reactie van Fluzzy:
Heel fijn om te horen dat je dochter zo blij was met haar knuffel, Danique! Daar worden wij weer heel blij van :) Bedankt voor je reactie!

s fransen beoordeelde op 2019-04-02

voldeed aan mijn verwachtingen erg leuk

Reactie van Fluzzy:
Bedankt voor jouw positieve feedback!

G.W. Westerhof beoordeelde op 2019-04-01

Frans Zwitser beoordeelde op 2019-03-22

Keurig op tijd, goed verpakt en... meer dan besteld. Wat kan je meer wensen ;)

Sabina De Heij beoordeelde op 2019-03-21

Mijn ervaring met jullie is uitstekend erg top

Samy Rahakbauw beoordeelde op 2019-02-28

Snelle bezorging, kwam zoals verwacht. Er was wel wat reclame in de doos, maar ik ben er tevreden mee.

ramon Hendriks beoordeelde op 2019-02-14

Prima website, mailcontact en bezorgafspraak en tijd aangegeven. En een goed product. Prima dus.

Reactie van Fluzzy:
Bedankt voor je positieve feedback, Ramon! We wensen je heel veel plezier met je bestelling!

Sanne Van Riel beoordeelde op 2019-02-04

de bestelling is keurig op tijd geleverd

Reactie van Fluzzy:
Hartelijk dank voor je reactie, Sanne! We wensen je veel plezier met je knuffel :)

Belinda Walbeek beoordeelde op 2019-01-21

Snel in huis,alleen DHL kwam veel later dan aangegeven was

Reactie van Fluzzy:
Dag Belinda, fijn dat de knuffel snel bij jou was. Jammer dat DHL later kwam dan werd aangegeven. We gaan dat ook doorgeven aan DHL. Bedankt voor jouw reactie!

Senyo Curiel beoordeelde op 2018-12-25

Snelle levering en gekregen wat we verwachten!

Saskia van der Laan beoordeelde op 2018-12-22

Zeer tevreden! Snelle levering en mijn zoon was helemaal happy met zijn knuffeldier!

J.G. Nijsen beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering...echter het pakje was grof beschadigd, waarschijnlijk de fout van DHL. De knuffel heeft het overleeft, en daar gaat het om.

O.A. Dooremalen beoordeelde op 2018-12-17

Vriendelijke sitsen snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Sebastiaan Winter beoordeelde op 2018-12-17

Snel geleverd en leuke knuffels!

Geertje Bulthuis-Veenstra beoordeelde op 2018-12-08

Zeer tevreden prachtige knuffels snel geleverd

Reactie van Fluzzy:
Fijn om te horen dat je zo blij bent met de knuffels, Geertje! Bedankt voor je leuke review en hopelijk zien we je snel weer bij Fluzzy!