Fluzzy
Fluzzy is de webshop voor bijzondere Knuffels & Pluche Speelgoed!
Welkom in de verrassende knuffelwereld van Fluzzy! Je wordt hier opgewacht door een gevarieerd gezelschap van lieve, vrolijke, stoere en eigenwijze knuffels.

Bij Fluzzy vind je lieve teddyberen, mooie en realistische knuffeldieren, gekke en verrassende fantasie & fun knuffels, pluche figuren bekend van Film & TV en zacht pluche babyspeelgoed.

Teddyberen: lieve en klassieke knuffelberen, in alle soorten en maten

Dieren: van huisdier tot zeldzame en uitgestorven dieren: hier vind je een ware pluche dierentuin!

Fun & Fantasie: Wat dacht je van pluche cheeseburgers, eigenwijze cupcakes of stoere piraten? Of een badeend of leerzame knuffels van lichaamsdelen? Bij Fluzzy vind je het allemaal

Monsters & Draken: waan je even in een fantasiewereld met de leukste draken en monsters. Je hoeft je geen zorgen te maken: deze fantasiedieren spuwen gelukkig geen vuur!

Film & TV: bij Fluzzy vind je nu ook je favoriete karakters van film en televisie, zoals Disney, The Muppets, Star Wars en Sesamstraat.

Baby: Zachte, lieve en leerzame baby pluche. Keuze uit knuffels, pluche rammelaars en knuffeldoekjes. Uitgebreid assortiment Disney baby
knuffels baby toys speelgoed
De zekerheden van https://www.fluzzy.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Een webshop met producten waar jij plezier van hebt, waar shoppen makkelijk, leuk maar ook veilig is. Dat is Fluzzy, mijn webshop gevuld met bijzondere knuffels! Als ondernemer vind ik het belangrijk dat klanten een fijn bezoek hebben aan de webshop. Alle knuffels van Fluzzy zijn veilig en voldoen aan de strenge EU kwaliteitseisen. De knuffels worden zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd. Het assortiment stel ik zelf samen, enkel de beste en leukste knuffels die ingekocht zijn bij betrouwbare leveranciers. En heb je vragen? Via mail kun je Fluzzy het beste bereiken, we proberen zo snel en zo goed mogelijk antwoord te geven op jouw vragen!

Bekijk Manifest