Groeneweg 93
3911PE Rhenen

ramon Hendriks beoordeelde op 2019-02-14

Prima website, mailcontact en bezorgafspraak en tijd aangegeven. En een goed product. Prima dus.

Reactie van Fluzzy:
Bedankt voor je positieve feedback, Ramon! We wensen je heel veel plezier met je bestelling!

Sanne Van Riel beoordeelde op 2019-02-04

de bestelling is keurig op tijd geleverd

Reactie van Fluzzy:
Hartelijk dank voor je reactie, Sanne! We wensen je veel plezier met je knuffel :)

Belinda Walbeek beoordeelde op 2019-01-21

Snel in huis,alleen DHL kwam veel later dan aangegeven was

Reactie van Fluzzy:
Dag Belinda, fijn dat de knuffel snel bij jou was. Jammer dat DHL later kwam dan werd aangegeven. We gaan dat ook doorgeven aan DHL. Bedankt voor jouw reactie!

Senyo Curiel beoordeelde op 2018-12-25

Snelle levering en gekregen wat we verwachten!

Saskia van der Laan beoordeelde op 2018-12-22

Zeer tevreden! Snelle levering en mijn zoon was helemaal happy met zijn knuffeldier!

J.G. Nijsen beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering...echter het pakje was grof beschadigd, waarschijnlijk de fout van DHL. De knuffel heeft het overleeft, en daar gaat het om.

O.A. Dooremalen beoordeelde op 2018-12-17

Vriendelijke sitsen snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Sebastiaan Winter beoordeelde op 2018-12-17

Snel geleverd en leuke knuffels!

Geertje Bulthuis-Veenstra beoordeelde op 2018-12-08

Zeer tevreden prachtige knuffels snel geleverd

Reactie van Fluzzy:
Fijn om te horen dat je zo blij bent met de knuffels, Geertje! Bedankt voor je leuke review en hopelijk zien we je snel weer bij Fluzzy!

Kirsten Couwenbergh beoordeelde op 2018-11-29

Heel tevreden. In het weekend besteld en dinsdag al in huis, ondanks de Black Friday- en Sinterklaasdrukte. Pakjes van grotere webwinkels doen er in deze tijd langer over. Bovendien zijn ze ook nog zo attent geweest om een handgeschreven kaartje bij de bestelling te doen.

Reactie van Fluzzy:
Dag Kirsten, hartelijk dank voor je positieve feedback! Heel fijn om te horen dat je bestelling snel bezorgd is. Hopelijk tot ziens bij Fluzzy!

Rilana Florack beoordeelde op 2018-11-26

Heel tevreden

Reactie van Fluzzy:
Goed om te horen, Rilana! Bedankt voor je bestelling en hopelijk zien we je snel weer terug bij Fluzzy

Jessica van Roy beoordeelde op 2018-11-25

Reactie van Fluzzy:
Bedankt voor je positieve review, Jessica! We wensen je alvast fijne feestdagen en hopelijk tot ziens bij Fluzzy!

Christl Deleuil beoordeelde op 2018-11-16

Correct en vlugge levering

Reactie van Fluzzy:
Bedankt voor je reactie, Christl! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling :)

Joris Willekens beoordeelde op 2018-11-16

Zeer tevreden, snelle levering

Reactie van Fluzzy:
Goed om te horen, Joris! Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze vriendelijke reactie!

Eveline Lemmens beoordeelde op 2018-11-15

Hondje Ronnie lijkt net op de afbeelding, snelle levering, zeer tevreden!

Reactie van Fluzzy:
Wat fijn dat je zo tevreden bent met de knuffel, Eveline! Veel plezier met het hondje!

Wendy van Damme beoordeelde op 2018-11-09

SUper tevreden met de knuffels

Reactie van Fluzzy:
Fijn om te horen, Wendy! Bedankt voor jouw fijne review :)

Nynke beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering, uitstekende service. Ik was vergeten aan te vinken dat ik de cadeautjes wilde inpakken.
Ik had gemaild en kreeg heel snel een berichtje dat het was geregeld. De cadeautjes waren prachtig ingepakt.

Reactie van Fluzzy:
Bedankt voor de positieve beoordeling, Nynke! We hopen dat de jarige blij is met de cadeaus :)

Carlijn Kuijpers beoordeelde op 2018-10-23

Super goede service!!! Vriendelijk en snel antwoord.
Wordt echt meegedacht!
Goede kwaliteit knuffels !!

Reactie van Fluzzy:
Bedankt voor jouw fijne feedback, Carlijn!

Francis Kraan beoordeelde op 2018-09-28

snel besteld, keurige doos en netjes verpakt

Reactie van Fluzzy:
Dag Francis, ontzettend bedankt voor je leuke reactie! We wensen je veel plezier met jouw bestelling.

Kelly Verschueren beoordeelde op 2018-09-06

Niks op aan te merken. Prima!

Reactie van Fluzzy:
Dag Kelly, fijn om te horen dat jouw bestelling naar tevredenheid was. Bedankt voor het plaatsen van de review!