Fluzzy

Fluzzy is de webshop voor bijzondere Knuffels & Pluche Speelgoed!
Welkom in de verrassende knuffelwereld van Fluzzy! Je wordt hier opgewacht door een gevarieerd gezelschap van lieve, vrolijke, stoere en eigenwijze knuffels.

Bij Fluzzy vind je lieve teddyberen, mooie en realistische knuffeldieren, gekke en verrassende fantasie & fun knuffels, pluche figuren bekend van Film & TV en zacht pluche babyspeelgoed.

Teddyberen: lieve en klassieke knuffelberen, in alle soorten en maten

Dieren: van huisdier tot zeldzame en uitgestorven dieren: hier vind je een ware pluche dierentuin!

Fun & Fantasie: Wat dacht je van pluche cheeseburgers, eigenwijze cupcakes of stoere piraten? Of een badeend of leerzame knuffels van lichaamsdelen? Bij Fluzzy vind je het allemaal

Monsters & Draken: waan je even in een fantasiewereld met de leukste draken en monsters. Je hoeft je geen zorgen te maken: deze fantasiedieren spuwen gelukkig geen vuur!

Film & TV: bij Fluzzy vind je nu ook je favoriete karakters van film en televisie, zoals Disney, The Muppets, Star Wars en Sesamstraat.

Baby: Zachte, lieve en leerzame baby pluche. Keuze uit knuffels, pluche rammelaars en knuffeldoekjes. Uitgebreid assortiment Disney baby

Knuffels, speelgoed, baby

De zekerheden van https://www.fluzzy.nl