Calle Pintada 46
29780 Nerja
BTW nummer ESY0268774X

Marjan beoordeelde op 2018-08-28

Super blij met Foodstore Andaluz, goede sortering en prima kwaliteit. Heel attente, prettige service
Top

Julia beoordeelde op 2018-08-14

Ik wilde een cadeautje voor een Nederlandse vriendin en Marianne stelde een geweldig voedselpakket samen met een kaartje en mooi verpakt. Wat een geweldige snelle en vriendelijke service! Julia

Peter beoordeelde op 2018-08-04

Alles prima geregeld en zeer snel in huis EN vriendelijke prijzen. Tot de volgende keer.
Peter

Viva España beoordeelde op 2018-07-19

Fijne (web) winkel,goede service,vriendelijke eigenaren die met je mee denken .
Het broodmeel is super!Onze gasten zijn blij met het brood ‘s morgens.
Top !

Yra beoordeelde op 2018-06-24

Goede service en aardige mensen.

Jan / Ria / Hans / Rein en Dien. beoordeelde op 2018-05-05

Fantastische service. In Nederland via webshop bestelling geplaatst en bij aankomst 2 dagen later stonden de boodschappen in ons appartement
Super!!

Patricia beoordeelde op 2018-01-28

Ik ben al bijna 6 jaar klant van Foodstore Andaluz, eerst kocht ik alles in de winkel, maar nu ik verhuisd ben naar een andere plaats, krijg ik mijn bestelling opgestuurd. Super winkel, super vriendelijke en gezellige mensen, goeie produkten en hele snelle verzending.

Theo beoordeelde op 2017-12-20

Heerlijk winkel om af en toe wat Nederlandse produkten te kunnen kopen die je niet wilt missen. Je kijkt je ogen uit wat er allemaal te koop is. Vorige week op een avond grote bestelling gedaan en de volgende ochtend staat het al klaar in de winkel.

Gerda Kranendonk beoordeelde op 2017-11-10

Prima. De rijst met noten was uitverkocht, maar ingesloten was keurig het retourbedrag en een kadootje in de vorm van een blok heerlijke gevulde spekulaas. Heel tevreden met de service, de produkten en de prijs!

Vanessa beoordeelde op 2017-09-24

Super service! Snelle en vriendelijke levering. Top! Super tevreden. Een echte aanrader.

Marriet beoordeelde op 2017-09-20

Hele goede service en uitstekend aanbod. Fantastische service dat het bezorgd wordt bij NGA in Granada.

Robin beoordeelde op 2017-06-05

Duidelijk assortiment en overzichtelijk aanbod / prijzen

anny van dongen beoordeelde op 2017-03-21

Zoals altijd weer perfect geholpen en prima levering gedaan door Foodstore Andaluz. Super winkel.

Marcel beoordeelde op 2016-12-21

Eens te meer een enorme en geweldige ervaring : bestelling geplaatst in de late voormiddag en een paar uur later stond deze, keurig verpakt in een doosje, klaar. Het koelproduct dat ik bestelde werd mij onmiddellijk overhandigd door de overvriendelijke mevrouw aan de kassa. Een waar plezier om hier je inkopen te doen.

Fred en Anita beoordeelde op 2016-12-02

Goede website met een ruime keus aan producten met normale prijzen. Snelle levering en hele gezellige mensen om zaken mee te doen. Gewoon een goed bedrijf met top service. Wij zijn in ieder geval overtuigd en vaste klanten.

Jan P. beoordeelde op 2016-11-28

Alles super netjes geregeld, van moment van informatie opvragen, tot bestelling en bezorging. Tot de volgende keer!

Willem Blokland beoordeelde op 2016-11-13

Bezorgd in Almerimar, ieder potje was stevig in karton verpakt. Lekkere Nederlandse spullen. Daar ga ik zeker meer gebruik van maken. Daar word ik vaste klant!

Anny van Dongen beoordeelde op 2015-10-15

Helemaal geweldig zoals jullie de winkel en webshop runnen. Super!!!!!!!
Klantvriendelijk en behulpzaam zijn die twee van Foodstore Andaluz.

Melinda beoordeelde op 2015-06-01

Uitgebreid assortiment, okay prijs-kwaliteit verhouding (mede dankzij het huismerk alternatief assortiment), erg vriendelijk en behulpzaam, altijd bereid mee te denken met de klant (dat waardeer ik nog het meest). Kortom heel erg blij met FoodstoreAndaluz zo dichtbij. En de krentenbollen mmm!!

Marcel beoordeelde op 2015-05-26

Een echte aanrader voor gans Andalucia (en de rest van Spanje, Europa en de ganse wereld). Supervriendelijk, de beste kwaliteit/prijsverhouding van de ganse regio.