Calle Pintada 46
29780 Nerja
KvK 20142608598

9,9

Vanessa beoordeelde op 2017-09-24

Super service! Snelle en vriendelijke levering. Top! Super tevreden. Een echte aanrader.

Marriet beoordeelde op 2017-09-20

Hele goede service en uitstekend aanbod. Fantastische service dat het bezorgd wordt bij NGA in Granada.

Robin beoordeelde op 2017-06-05

Duidelijk assortiment en overzichtelijk aanbod / prijzen

anny van dongen beoordeelde op 2017-03-21

Zoals altijd weer perfect geholpen en prima levering gedaan door Foodstore Andaluz. Super winkel.

Marcel beoordeelde op 2016-12-21

Eens te meer een enorme en geweldige ervaring : bestelling geplaatst in de late voormiddag en een paar uur later stond deze, keurig verpakt in een doosje, klaar. Het koelproduct dat ik bestelde werd mij onmiddellijk overhandigd door de overvriendelijke mevrouw aan de kassa. Een waar plezier om hier je inkopen te doen.

Fred en Anita beoordeelde op 2016-12-02

Goede website met een ruime keus aan producten met normale prijzen. Snelle levering en hele gezellige mensen om zaken mee te doen. Gewoon een goed bedrijf met top service. Wij zijn in ieder geval overtuigd en vaste klanten.

Jan P. beoordeelde op 2016-11-28

Alles super netjes geregeld, van moment van informatie opvragen, tot bestelling en bezorging. Tot de volgende keer!

Willem Blokland beoordeelde op 2016-11-13

Bezorgd in Almerimar, ieder potje was stevig in karton verpakt. Lekkere Nederlandse spullen. Daar ga ik zeker meer gebruik van maken. Daar word ik vaste klant!

Anny van Dongen beoordeelde op 2015-10-15

Helemaal geweldig zoals jullie de winkel en webshop runnen. Super!!!!!!!
Klantvriendelijk en behulpzaam zijn die twee van Foodstore Andaluz.

Melinda beoordeelde op 2015-06-01

Uitgebreid assortiment, okay prijs-kwaliteit verhouding (mede dankzij het huismerk alternatief assortiment), erg vriendelijk en behulpzaam, altijd bereid mee te denken met de klant (dat waardeer ik nog het meest). Kortom heel erg blij met FoodstoreAndaluz zo dichtbij. En de krentenbollen mmm!!

Marcel beoordeelde op 2015-05-26

Een echte aanrader voor gans Andalucia (en de rest van Spanje, Europa en de ganse wereld). Supervriendelijk, de beste kwaliteit/prijsverhouding van de ganse regio.

Eric van Dorsselaer beoordeelde op 2015-04-20

Ik denk dat iédereen bij NGA in Granada het volledig met de door mij gegeven score eens zal zijn. Klantvriendelijkheid ten tóp! Een echte aanrader dus

Debby beoordeelde op 2015-04-06

Heel fijn, lekker brood, hulpvaardige en vriendelijke eigenaren, snelle levering en goed/uitgebreid assortiment. Ik ben 100% tevreden! Groetjes vanuit Granada

josefa beoordeelde op 2015-03-21

Altijd geweldig

Anny van Dongen beoordeelde op 2015-03-18

Helemaal geweldig zo als jullie de winkel en website runnen> dikke pluim

karin, famke en reinder beoordeelde op 2015-01-30

goed en snel afgehandeld. 100% tevreden. Tot volgende keer!

Martine Grit beoordeelde op 2015-01-14

Vanuit Nederland Online een bestelling geplaatst en in de winkel in Nerja opgehaald. Dat was superhandig want we kwamen pas laat in de avond in Nerja aan. Met 2 jonge kinderen toch gewoon Nederlandse producten zoals ontbijtkoek, siroop, roggebrood, lekker gezond bruin brood, pindakaas kunnen eten. Dat gaan we vaker doen als we weer naar Nerja op vakantie gaan! Familie Grit Zwijndrecht

Marja beoordeelde op 2015-01-04

Altijd vriendelijk! Hier vind ik alles wat ik in andere supermarkten mis. Vooral de Aziatische hoek staat vol heerlijke dingen.

2015