Voorstad 36

KiyOh 1097 9,0
Beslist.nl 752 9,6
Google Plus/Places - 9,2

Paul Migchelbrink beoordeelde op 2019-04-05

Ik heb in de webwinkel een lens besteld. Er werd gemeld dat deze de volgende geleverd zou worden. Na betaling kreeg ik een bericht dat deze niet meer te leveren was.
Ik kreeg een credit nota en het bedrag zou binnen 3-5 werkdagen terug gestort worden. Ruim een week later nog steeds het bedrag niet terug ontvangen en er wordt ook niet meer op mijn mail gerageerd. De lens zou op de site als niet beschikbaar worden gewijzigd, maar deze is tot nu toe nog steeds te bestellen.
Kort samengevat: een misleidende website en niet nakomen van afspreken