Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
1.718 klantbeoordelingen

• Elly
    Review voor Foto Semeins

Zeer goede service en personeel heeft grote vakkennis.

• Ed
    Review voor Foto Semeins

deskundig personeel en de levering was zeer snel

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• Michael
    Review voor Foto Semeins

Goede prijzen en goede service

• Arie
    Review voor Foto Semeins

Fijne webwinkel ben heel goed geholpen ga graag terug als ik weer wat nodig hebt.

• M van Dijk
    Review voor Foto Semeins

Nikon Z6II met het Z24-400 objectief en de ftz-adapter hier gekocht.
    Goede, persoonlijke service, flexibele opstelling en snelle levering. Enkel positief, dus! Ik raad deze winkel aan voor al mijn vrienden en familie.

• Thomas
    Review voor Foto Semeins

Aantrekkelijke prijzen en een vriendelijke klantenservice

• Edwin Hendriks
    Review voor Foto Semeins

Ik heb een 16-80 mm f4 lens voor mijn Fuji camera besteld. Netjes en snel afgeleverd tegen een scherpe prijs en met gratis extra's. Naast een gratis eenpootstatief ook een gratis UV bescherm filter erbij ontvangen. Altijd fijn om een UV filter erbij te hebben om de lens te beschermen. Die koop ik er altijd bij en nu gratis ontvangen.

• D v Amelsfoort
    Review voor Foto Semeins

Ik heb een camera besteld en had vooraf nog enkele vragen via de chat gesteld over de levering. Dit werd snel en correct opgepakt. Ook de levering ging keurig. Toen bleek dat er iets ontbrak in de levering werd dit direct geregeld. Absoluut een goed gevoel bij deze aankoop. Wanneer ik mijn accessoires ga uitbreiden kom ik hier weer terug.

• Rene
    Review voor Foto Semeins

Prima geholpen en service gehad. Gartis accu van fototoestel werd niet geaccepteerd door het toest. direct vervangen door wel werkend type. Ook het premium pakket wat wordt aangeboden voldoet aan alle verwachtingen

• Jan
    Review voor Foto Semeins

Goede en snelle behandeling online

De levering had wat vertraging vanwege beperkte voorraad, maar ik werd goed geinformeerd.
    Bij de levering ontbraken wat onderdelen uit het Premium pakket (samengesteld door Semeins), maar na 1 mailtje lag het de volgende dag in de bus.