Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
1.791 klantbeoordelingen

• Anja van Meggelen
    Review voor Foto Semeins

Zeer goede en vakkundige uitleg en hulp bij het beslissen van de camera, meneer neemt alle tijd voor je. Ik zou deze winkel zeker aanraden.

• Martin Hommersom
    Review voor Foto Semeins

Goed, deskundig advies. Eerlijk verhaal en geen snelle verkoop.

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• Willie

Prima levering goede service

• Karel Zwaard
    Review voor Foto Semeins

Perfecte en correcte service en snelle levering

• Angelika Liebethal
    Review voor Foto Semeins

Goed en geduldig advies. Mijn twijfel betref de aankoop via internet weggenomen

• Ad
    Review voor Foto Semeins

Ik woon 1 uur rijden van Foto Semeins in Tiel. Op een of andere wijze viel mij hun website op tussen tientallen anderen. Gebeld of het betreffende artikel in voorraad was en of de prijs op de site klopte....................en jawel.
    Dus naar Tiel gereden en heb er absoluut geen spijt van. Prima geholpen.

• Frank
    Review voor Foto Semeins

mooie aanbiedingen en goede adviezen, zeer vriendelijk

• Willemijn van kessel
    Review voor Foto Semeins

Goed telefonisch advies voor een nieuwe systeemcamera. Ik heb gekozen voor de Nikon Z50 in combinatie met een extra lens. Goede prijs kwaliteit verhouding en bijbehorende actie van foto Semeins.

Mijn camera werd snel geleverd, de extra lens werd nageleverd. Zo kon kon toch al gelijk gebruik maken van mijn camera.

• Gerard
    Review voor Foto Semeins

Goed advies en prijsniveau.

• Harrie Wisse
    Review voor Foto Semeins

Na enig speurwerk vooraf waarbij ik ook informatie en advies heb ingewonnen over hetgeen ik wenste aan te kopen in dit geval een combinatie van fotocamera en telelens, heb ik steeds snel antwoord gekregen op mijn vragen en tevens werd er ook nog een goed alternatief aangeboden. Ook bij de aankoop is er goede service en advies verstrekt.