Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
1.559 klantbeoordelingen

• Arjan
    Review voor Foto Semeins

Voor onze bruiloft 2 Fujifilm camera's aangeschaft. We zijn zeer goed te woord gestaan en geholpen hiermee. Bedankt en tot nog eens.

• Anneloes
    Review voor Foto Semeins

Bewust gekozen om in de winkel de camera aan te schaffen, om in het vervolg binnen te kunnen lopen voor evt vragen en/of workshops. Goed advies en service in de winkel, fijn geholpen. Achteraf bleken meerdere zaken rondom actieprijzen niet te kloppen. Hierover gemaild waarna snelle reacties met nette oplossingen.

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• monique van der vlist

goede prijzen super vriendelijk

• Rishi
    Review voor Foto Semeins

Echt een top winkel, je word goed geholpen, via de chat en mail. Hier betaal je minder voor meer. Toekomstige bestellingen zal dan ook zeker hier zijn.

• Jack
    Review voor Foto Semeins

Niet on-line besteld maar toch bij de winkel product afgehaald. Helaas was de prijs van de camera met lenzen die ik op het oog had omhoog gegaan, had dus beter een dag eerder online kunnen bestellen. Service is goed en vakkundige uitleg gehad, uiteindelijk toch een mooie deal kunnen maken. Er staat nog wel een lens in nabestelling, hopelijk wordt deze ook netjes nageleverd. Wel een leenlens meegekregen ter overbrugging. Al met al tevreden over Foto Semeins.

• Marjo
    Review voor Foto Semeins

De prijs is alleszins goed, maar ik vind het ook belangrijke een 'echte' winkel te ondersteunen die met je meedenkt. Dat gebeurde online, klein foutje later in bevestiging. Die werd snel recht gezet, en de zending was snel en correct.

• C J de Korte
    Review voor Foto Semeins

Heel fijn geholpen bij de inruil en de aanschaf van een andere lens, alles was binnen de kortste keren geregeld.

• B. Janssen
    Review voor Foto Semeins

Uitstekend advies en snelle service heb hier al meerdere produkten gekocht en kom er graag terug

• Marius
    Review voor Foto Semeins

Snelle bezorging van de op webshop bestelde producten. En ook de mail erna om te vragen of alles in orde is.

• Mike van Raaij
    Review voor Foto Semeins

Vriendelijk en attent. Na telefonisch contact wist men later in de winkel gelijk waar ik voor kwam. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor goed advies. Echt een aanrader.