Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
9,3

• Wouter
    Review voor Foto Semeins

Prima zaak en snelle levering

• Erik
    Review voor Foto Semeins

Ik kwam met een model in mijn hoofd bij Ringfoto Semeins, voor een model camera, die ik op reis mee wilde nemen. Maar met een duidelijk advies, met ook voorbeelden, en vergelijkingen, liep ik uiteindelijk met een beter geschikte camera de deur uit. Ook fijn zijn de extra's die je kan kiezen bij dit model (S20+lens) waardoor ik gelijk klaar was met een UV en polarisatie filter. Top service!

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• M.Dekker
    Review voor Foto Semeins

Zeer goede service bij Semeins Tiel.
    Geweldige camera gekocht: een Fujifilm X-S20.
    Vriendelijk geholpen, zeer bruikbare extra accessoires gekregen.
    Erg blij mee!

• Maud
    Review voor Foto Semeins

Duidelijke site, nette verzending een prachtig product!

• martin
    Review voor Foto Semeins

Zeer goede service bij Semeins Tiel.
    Vriendelijk geholpen.
    Geweldige camera gekocht Fuji XT-5

• Wesley
    Review voor Foto Semeins

Ik heb bij foto Semeins de Fujifilm X-T30 II Zilver + XC15-45mm F3.5-5.6 OIS PZ Kit gekocht.
    De meeste winkels hadden deze niet op voorraad maar was hier nog wel te koop.
    Bestelling ging makkelijk, fijne webshop en bij levering zag ik dat er een gratis boek bij zat. Via de mail goed op de hoogte gehouden van het verzend proces.

• Koning
    Review voor Foto Semeins

Foto Semeins had op voorraad wat ik nodig had, dat alle anderen niet op voorraad hadden. Snelle service en heel blij met mij aankoop.

• Carlo
    Review voor Foto Semeins

Uitstekende service, goed prijs (met nuttige bij-cadeaus), snelle afhandeling en levering. Dus echt prima. (Enige teleurstelling: de postbode, die niet eens probeerde aan de deur te kloppen (we waren allemaal in de woonkamer!) maar direct naar de afhaalpunt ging. Maar het liegt aan Post.nl, natuurlijk).

• Stefan
    Review voor Foto Semeins

Via de webshop een Nikkor 24-70 f2.8 besteld. Dezelfde middag kreeg ik netjes een bericht dat deze was verstuurd. Helaas ging het bij PostNL niet helemaal goed. Na dit gemeld te hebben bij Semeins zijn ze daar voor mij direct achteraan gegaan en was dit ook dezelfde dag nog opgelost. Hoewel Semeins er niks aan kan doen dat ik wat langer op mijn bestelling moest wachten, was het heel fijn dat ze, met alle begrip, achter mijn pakketje aan gingen.

• Kevin
    Review voor Foto Semeins

Amazing service and kind workers.
    The quality of the products are great and the range of them is crazy!

• Goedkoop en snelle levering
    Review voor Foto Semeins

Het product was hier goedkoper dan bij concurrenten en alles werd snel en goed geleverd.

• Annette
    Review voor Foto Semeins

Supersnelle levering van fujifilm objectief tegen uitermate concurrerende prijs. Zeer tevreden !

• J. Kivits
    Review voor Foto Semeins

Ik ben heel blij met de service van Foto Semeins. Ik belde voor een vraag, en er werd uitgebreid de tijd genomen om mij te voorzien van eerlijk en goed advies.

Naast het advies zijn de prijzen en acties super. Ook de levering was snel.

Voortaan bestel ik mijn spullen altijd bij Semeins!!

• K
    Review voor Foto Semeins

Goede service en netjes gehouden aan alle afspraken.

• Dymphie
    Review voor Foto Semeins

Aantrekkelijke prijzen, fijne extra’s en een goede service!

• Barbara
    Review voor Foto Semeins

Ik heb via de Semeins Website, de lang door mij gewenste Macro lens voor mijn Nikon besteld, afhandeling verliep snel, en het wachten op het pakket kon beginnen, dat duurde helaas langer dan verwacht, echter werd dit niet door Semeins veroorzaakt maar door PostNL.
    Semeins heeft dit direct opgepakt en werd de lens alsnog bezorgd.
    Al kort meegespeeld echt heel blij mee.. en super verpakt door Semeins. Een echte aanrader, snelle en bovenal vriendelijke service.

• Han
    Review voor Foto Semeins

Super goeie service! Zeer vriendelijke verkoper die goeie tips en info gaf. De winkel was goed bereikbaar en ik had de mogelijkheid om mijn oude camera te laten taxeren en eventueel inleveren. Al met al super tevreden met de service en daarom dus een dikke aanrader!

• Danny Wolters
    Review voor Foto Semeins

Mooi dat Semeins dezelfde concurrerende prijs kan bieden als de grotere webwinkels, en dan ook nog een extra cadeau zonder meerprijs te kunnen leveren. Bij levering bleek mijn camera een klein defect te bevatten. Dit is gelijk goed en snel opgelost door Foto Semeins. Binnen een dag een nieuw exemplaar ontvangen.

Kortom, scherpe prijzen en goede en snelle service!

• Daphne
    Review voor Foto Semeins

Fijne winkel met goede prijzen. De lens zou later komen dan de body die ik had besteld. Netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Uiteindelijk toch super snel geleverd. Daarbij ook nog een gratis extra er bij kunnen kiezen.

• Maurice
    Review voor Foto Semeins

Snelle levering van de door mij bestelde lens