Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
1.871 klantbeoordelingen

• A.J. Geerts
    Review voor Foto Semeins

Nadat ik de internetbestelling had gedaan van mijn nieuwe Nikon, bedacht dat ik toch beter deze aankoop zou kunnen gaan ophalen. Kort na mijn telefoontje een orderbevestiging in de mail met de mededeling "tot vrijdag. Toen ik de camera ging halen perfect en vriendelijk geholpen. De nodige uitleg gekregen en mijn nieuwsgierigheid naar een andere camera beantwoord door deze even uit te pakken en me te laten zien. Hier ga ik zeker terug.

• Gerard van Veghel
    Review voor Foto Semeins

Overzichtelijke website. Persoonlijke, deskundige en klantvriendelijke benadering bij vragen. Correcte afhandeling en levering.

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• Robert Blom
    Review voor Foto Semeins

Ik ben zeer tevreden met de service van foto Semeins. Ik heb zeer goed advies gekregen en ben goed geholpen. Ik heb mijn nieuwe camera online besteld en in Tiel op gaan halen. Mijn spullen lagen goed verpakt klaar. Het is ook een hele mooie zaak met een uitgebreid assortiment. Daarnaast hebben ze leuke deals en zijn ze vaak ook nog eens voordeliger dan andere fotozaken. Ik kan foto Semeins van harte aanbevelen.

• Ton
    Review voor Foto Semeins

Uitstekend advies en service bij de aankoop van een Fuji camera. Tevens ruime keuze in de benodigde accessoires. Top winkel.

• Wouter
    Review voor Foto Semeins

Mijn pakket was zoekgeraakt bij PostNl. Na een paar mails en telefoontjes is het allemaal goedgekomen.

• Ellen de Boer
    Review voor Foto Semeins

Hele goede service, fijne chat functie met behulpzame medewerkers en geen chatbots. Verder blij met mijn nieuwe camera. Al met al top!

• Karl

Prima service.
    Mooie aanbieding aangekocht, die helaas niet geheel leverbaar was. Hierdoor een mooie lens in bruikleen gekregen tot de juiste bestelde lens beschikbaar is. Levering was snel en gemakkelijk om in contact te komen, zoals digitaal als per telefoon.

• C de Korte
    Review voor Foto Semeins

Vakkundig advies en snelle afhandeling

• Jan
    Review voor Foto Semeins

Wat een goeie service geeft deze fotowinkel, keurig op tijd geleverd, hoge inruil gegeven voor mijn oude
    toestel, ik kon mijn nieuwe Nikon ophalen in de winkel maar koos voor bezorging, mijn bestelling werd goed ingepakt en ook verzekerd bezorgd en werd ook keurig op de hoogte gehouden via de mail.
    Jan A uit Katwijk

• jack van Mook
    Review voor Foto Semeins

leuke winkel waar je nog ouderwets geholpen wordt met de nodige kennis