Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
1.553 klantbeoordelingen

• Marius
    Review voor Foto Semeins

Snelle bezorging van de op webshop bestelde producten. En ook de mail erna om te vragen of alles in orde is.

• Mike van Raaij
    Review voor Foto Semeins

Vriendelijk en attent. Na telefonisch contact wist men later in de winkel gelijk waar ik voor kwam. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor goed advies. Echt een aanrader.

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• Jacob
    Review voor Foto Semeins

Via de online contact goed en eerlijk advies gekregen. Daarna de bestelling gedaan met een hele nette prijs. Vervolgens het pakketje snel mogen ontvangen.

• Sophie
    Review voor Foto Semeins

Uitgebreid assortiment en uitstekende service!

• idsert
    Review voor Foto Semeins

Na zoeken naar winkels die de fuji x-t 30 verkochten voor een goede prijs kwam ik bij Ringfoto Semeins uit. Hun prijs was lager dan alle andere winkels en er kwam een gratis screen protector en accu bij!! Via de chat functie kon ik snel en goed geholpen worden en kreeg ik goed advies. erg tevreden

• Jim
    Review voor Foto Semeins

Snelle reactie, goed prijsstelling, kennis van zaken, breed assortiment.

• Bas
    Review voor Foto Semeins

Snelle levering, heel vriendelijk contact zowel telefonisch als via de chat. De bestelde camera had alleen een defect, dus zonder gedoe een vervangend model gekregen. Verder hele goede aanbevelingen gekregen. Als laatste hebben ze zo'n beetje de laagste online prijs, plus krijg je leuke acties op de winkel. Een enorme aanbevelen dus!

• I. Que
    Review voor Foto Semeins

Zeer goede service, bijna excellent. Soms duurt een tijd voordat je iemand hebt bij de chatsessie, misschien komt door de drukte. Goed geholpen etc en verzending was ook binnen de tijd

• Lida B.
    Review voor Foto Semeins

Goede service, ook na de aankoop.

• Mark
    Review voor Foto Semeins

Goede prijzen en extra garantie