Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
1.748 klantbeoordelingen

• Gerard
    Review voor Foto Semeins

Goed advies en prijsniveau.

• Harrie Wisse
    Review voor Foto Semeins

Na enig speurwerk vooraf waarbij ik ook informatie en advies heb ingewonnen over hetgeen ik wenste aan te kopen in dit geval een combinatie van fotocamera en telelens, heb ik steeds snel antwoord gekregen op mijn vragen en tevens werd er ook nog een goed alternatief aangeboden. Ook bij de aankoop is er goede service en advies verstrekt.

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• Yuri Verweij
    Review voor Foto Semeins

Erg vriendelijk geholpen bij Foto Semeins. Objectief gekocht, goede uitleg gekregen. Heb buiten nog even mogen testen. Goed avies ook gekregen.

• Martijn
    Review voor Foto Semeins

Super service. Goed advies via de chat, snelle afhandeling via de webshop!
    Prijs was beter dan de concurrentie, pakket was meer compleet dan de concurrentie.
    Dag 1 besteld, dag 2 alles netjes in huis.
    Aanrader!

• Hans Buijsrogge

Topbedrijf!
    Op de website van de chatfunctie gebruik gemaakt, dat werkte erg goed. Het contact was erg plezierig en de gemaakte afspraken werden nagekomen. Een extra verrassing in de ontvangen doos maakte me nog enthousiaster dan ik al was. Ik ben erg blij met deze ervaring en ga volgende keer zeker weer naar Foto Semeins

• André Zegers
    Review voor Foto Semeins

Goed advies en levering volgens de afspraak. Uiterst tevreden over foto Semeins

• Arjan
    Review voor Foto Semeins

Snelle levering. De bestelling de volgende dag in huis
    Vragen worden netjes en duidelijk beantwoord

• Dieuwertje Rustenburg
    Review voor Foto Semeins

Zoals belooft met twee weken in huis. Goede service en een snel antwoord op een vraag van mij. Kortom een winkel die doet wat ze zeggen.

• Maisy
    Review voor Foto Semeins

Snelle service en advies. Top camera met goede prijs besteld!

• Hendrik
    Review voor Foto Semeins

Betrouwbaar en prima service. Ik had een dure fotocamera besteld echter is deze bij de verzending zoekgeraakt bij PostNL. Na de melding hiervan heeft Semeins PostNL nog één dag de gelegenheid gegeven om het bestelde te vinden. PostNL bleef stil waarop Semeins per ommegaande een nieuwe camera heeft geleverd. TOP!