Foto Semeins

Foto Semeins

Fotografie is ons vak. Door jarenlange ervaring hebben wij een schat aan kennis in huis. Bij Foto Semeins word je geadviseerd en begeleid op alle gebieden van fotografie. Service en klantvriendelijkheid zijn voor ons een zelfsprekendheid. We zijn een fotowinkel in midden Nederland goed en goedkoop parkeren. Kom eens koffie drinken, je bent altijd welkom.
1.943 klantbeoordelingen

• Teus
    Review voor Foto Semeins

Aanschaf een z lens voor nikon Z7 Contact gezocht via telefoon het was druk volgens het bericht en opmerking was laat je gevens achter Binnen 1/2 uur werd ik terug gebeld en gelijk een antwoord op mijn vraag ,lens niet op voorraad en we kunnen deze bestellen 2 dagen later een bericht lens is binnen Wat een leuke winkel met super afspraken en duidelijk ,je voelt je echt een klant en geen nummer Super winkel Foto Semeins 😀👍

• Kieran Scannell
    Review voor Foto Semeins

5 sterren bedrijf in all opzichten.

• Hoe beoordeel je Foto Semeins?

• Hans Krudde
    Review voor Foto Semeins

Fijn bedrijf; vakkundig, enthousiast en ook echte liefhebbers van de fotografie. Goede adviezen zonder opdringerig te worden. Een persoonlijk contact (in de winkel) spreekt mij meer aan dan zaken doen met een groot internetbedrijf.

• Jan
    Review voor Foto Semeins

Uitstekende service. Snelle levering alles zoals afgesproken met als extra 2 geheugen kaarten

• Franco Gori Fotograaf
    Review voor Foto Semeins

Dankzij de service van Foto Semeins en de verzekering,die Semeins mij eind 2019 aanraadde bij de aanschaf van een complete Nikon Z6 Set, heb ik mijn Nikonlens Z 14/30 weer volledig operatief in mijn fototas zitten.
    Zeer tevreden over de schadeafwikkeling door Semeins en de Wertservice.
    Dank jullie wel.Echt Top

• Ronald
    Review voor Foto Semeins

De bij mijn camera als actie gratis meegeleverde accu (blauwe tekst, geen merk) was na ruim een jaar al defect, hield er onverwacht mee op en kon niet meer laden. De originele accu werkt nog prima, maar was op dat moment leeg.

Antwoord van Foto Semeins

Beste Ronald, waarom heeft u ons dit niet even gemeld ?
    dan kunnen we de accu zou omruilen. Die moet uiteraard werken ook na een jaar.
    Vriendelijke groeten Foto Semeins

• Theo Verheijen
    Review voor Foto Semeins

Aantal keren wat via de webwinkel besteld en het werd snel afgeleverd.

• Ingrid - Maarssen
    Review voor Foto Semeins

Telefonisch, snel en deskundig advies. Telefoon wordt direct opgenomen wat ook heel prettig is. Site verder ook overzichtelijk. Aanrader.

• Natalie
    Review voor Foto Semeins

Bij toeval kwam ik op de website van Foto Semeins terecht toen ik online op zoek was naar een Fujifilm X-S10. Graag koop ik mijn camera bij een winkel die wat centraler gelegen is (in dit geval Tiel) zodat ik evt. voor advies nog eens naar de winkel zou kunnen gaan. Daarnaast werden er bij de camera allerlei gratis accessoires aangeboden, wat het voor mij een erg goede deal maakte, aangezien de prijzen overal hetzelfde zijn. Ook de mogelijkheid om 5 jaar garantie te ontvangen via Ringfoto spraak mij erg aan. Zo heb ik de keuze gemaakt mijn camera bij Foto Semeins te bestellen. Al binnen 2 dagen kon in genieten van mijn nieuwe camera en toebehoren, die overigens keurig waren verpakt. De website is erg overzichtelijk en mijn volgende bestelling zal ik zeker bij Foto Semeins plaatsen (of bij de winkel langsgaan)!

• Stas Oomen
    Review voor Foto Semeins

Ik was me aan het oriënteren om een nieuwe Nikon te kopen. Zo fijn en deskundig geholpen dat ik over ben gegaan en de z6ii heb gekocht. Ook is me aangeraden om met mijn sigma lenzen verder te gaan. Dus geen andere lenzen gekocht.

• Jannie

Ben zeer tevreden over service afhandeling van mijn nikon z5
    Kreeg telefoontje wanneer de camera geleverd zou worden.
    Volgende dag geleverd.
    Netjes en vriendelijk geholpen door Pieter.
    Foto semeins is een eerlijk en goed bedrijf.
    Voor nieuwe klanten een aanrader.

Met vriendelijke groet
    Jannie.

• Robert Post
    Review voor Foto Semeins

Vlot en eerlijk geholpen bij mijn online aankoop. Nadat fabrikant niet volgens aangegeven planning aan Semeins kon leveren ben ik hiervan op de hoogte gehouden. Er is zelfs voorgesteld om het aankoopbedrag terug te storten als het te lang naar mijn mening zou gaan duren. Na enkele weken is alles keurig geleverd.

• A.J. Geerts
    Review voor Foto Semeins

Nadat ik de internetbestelling had gedaan van mijn nieuwe Nikon, bedacht dat ik toch beter deze aankoop zou kunnen gaan ophalen. Kort na mijn telefoontje een orderbevestiging in de mail met de mededeling "tot vrijdag. Toen ik de camera ging halen perfect en vriendelijk geholpen. De nodige uitleg gekregen en mijn nieuwsgierigheid naar een andere camera beantwoord door deze even uit te pakken en me te laten zien. Hier ga ik zeker terug.

• Gerard van Veghel
    Review voor Foto Semeins

Overzichtelijke website. Persoonlijke, deskundige en klantvriendelijke benadering bij vragen. Correcte afhandeling en levering.

• Robert Blom
    Review voor Foto Semeins

Ik ben zeer tevreden met de service van foto Semeins. Ik heb zeer goed advies gekregen en ben goed geholpen. Ik heb mijn nieuwe camera online besteld en in Tiel op gaan halen. Mijn spullen lagen goed verpakt klaar. Het is ook een hele mooie zaak met een uitgebreid assortiment. Daarnaast hebben ze leuke deals en zijn ze vaak ook nog eens voordeliger dan andere fotozaken. Ik kan foto Semeins van harte aanbevelen.

• Ton
    Review voor Foto Semeins

Uitstekend advies en service bij de aankoop van een Fuji camera. Tevens ruime keuze in de benodigde accessoires. Top winkel.

• Wouter
    Review voor Foto Semeins

Mijn pakket was zoekgeraakt bij PostNl. Na een paar mails en telefoontjes is het allemaal goedgekomen.

• Ellen de Boer
    Review voor Foto Semeins

Hele goede service, fijne chat functie met behulpzame medewerkers en geen chatbots. Verder blij met mijn nieuwe camera. Al met al top!

• Karl

Prima service.
    Mooie aanbieding aangekocht, die helaas niet geheel leverbaar was. Hierdoor een mooie lens in bruikleen gekregen tot de juiste bestelde lens beschikbaar is. Levering was snel en gemakkelijk om in contact te komen, zoals digitaal als per telefoon.

• C de Korte
    Review voor Foto Semeins

Vakkundig advies en snelle afhandeling