Zuidwenk 98

Google Plus/Places - 9,4
Google Plus/Places - 8,8
Google Plus/Places - 8,8

Liza beoordeelde op 2019-03-17

Ik slaag altijd bij Freewear, top winkel!

Wen beoordeelde op 2019-03-13

Erg blij mee. Voldoet aan alle verwachtingen

J. Valkenburg beoordeelde op 2019-03-12

De bestelling werd supersnel geleverd! Ik kreeg zelfs binnen 24 uur de kans op van kleur shirt te wisselen.

Twins beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering.
Goed contact over de bestelling.

Annet beoordeelde op 2019-03-02

Geweldig leuk colbert, mooie kwaliteit. Levertijd ook in orde.

paul beoordeelde op 2019-02-27

keurige omruilactie.

Linda beoordeelde op 2019-02-27

Ik heb vorige week een omruiling gedaan en tot op heden heb ik de broek niet binnen. Ook geen tussentijdse update ontvangen. Daarnaast vind ik het niet fijn dat ik bijna 5,00 voor de retourzending/omruiling heb moeten betalen.

Hoi Linda,

We hebben de order geannuleerd, omdat je geen pakbon bij je retour had dan gaan we er vanuit dat je de bestelling helemaal wilt retourneren. Nu zien we inderdaad dat je de bestelling via onze webshop had aangemeld om te ruilen. Hier wordt alleen niet door ons naar gekeken, daarom vragen we of klanten de pakbon bij de retour willen invullen. Mocht je de broek alsnog willen in een maatje kleiner, stuur ons dan even een mailtje dan krijg je een kortingscode voor gratis verzending.

Groetjes Helen van Freewear

Anne beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering en keurig verzonden.

E beoordeelde op 2019-02-25

De kleding was helaas niet naar wens, en voor retouren moet jezelf betalen. Erg jammer!

Cora Veer beoordeelde op 2019-02-23

Wel heel veel mailtjes van jullie

jose tempel-udo beoordeelde op 2019-02-23

de grijze broek slim fit joy is precies goed, van maat en vorm.
Jammer dat hij in spijkerstof niet te krijgen is, zelfde ordernummer.
daar heb ik er 2 van en wil nog wel een derde. gr

Larissa beoordeelde op 2019-02-23

Product was snel op te halen in de door mij gekozen winkel.

Nicolette Nieuwland beoordeelde op 2019-02-21

Snelle Goede levering!
En kon achter af betalen👍🏻

T. beoordeelde op 2019-02-19

Tevreden. Snelle levering
Mooi vest.

Reina Doppenberg beoordeelde op 2019-02-18

Het artikel is precies wat ik zocht en zit super😍😍

Reactie van Freewear:
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het product zo bevalt, we hopen u snel terug te zien!

A Heetebrij beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering Helaas de verkeerde kleur

Reactie van Freewear:
Onze excuses voor het ongemak! En ontzettend bedankt voor de positieve beoordeling!

fr beoordeelde op 2019-02-16

goedhoor

Reactie van Freewear:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Natascha Moes beoordeelde op 2019-02-16

Levering werd in gedeeltes geleverd wel een excuus kaartje erbij dus dat is wel netjes.
Verder waren er 3 artikelen niet leverbaar terwijl wel die maten beschikbaar waren met het bestellen, wel verder netjes m'n geld daarvan terug gekregen.

Reactie van Freewear:
Nogmaals excuses voor het ongemak! We hopen dat u alsnog tevreden bent met de overige producten. En bedankt voor de beoordeling!

Marjan beoordeelde op 2019-02-11

Super geregeld, je krijgt door wanneer en waar je het af kunt halen.

Reactie van Freewear:
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling. Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug!

Henna beoordeelde op 2019-02-10

Goede service

Reactie van Freewear:
Bedankt voor de positieve beoordeling en heel fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service!