Zuidwenk 98

Monique van Kilsdonk beoordeelde op 2019-06-18

Leuke kleding.
Betaalbaar.

Joke Zikking beoordeelde op 2019-06-17

Super leuke meisjes tips.mt 116 en 146 besteld erg mooi .

Colinda beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden, snelle service

Mich beoordeelde op 2019-06-16

Snel in huis en goede kwaliteit! Erg tevreden.

Henneke Foppen beoordeelde op 2019-06-16

Goede ervaring kleding was goed

Janneke beoordeelde op 2019-06-15

Wel laat verstuurd. Verder prima

Jo beoordeelde op 2019-06-13

Heel tevreden!!

D beoordeelde op 2019-06-12

Goed, kreeg wat ik bestelde binnen opgegeven levertijd.

Elles beoordeelde op 2019-06-11

Snel geleverd en perfecte pasvorm

Aukje Stalenhoef beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering!

Luuk beoordeelde op 2019-06-06

Het is n prima winkel alleen verzenden is niet gratis onder de 25,- en retourneren is ook niet gratis maar verder prima winkel

Hi Luuk,

Je hebt gratis verzendkosten vanaf €25! Dus in de meeste gevallen is de verzending gratis ;) Retourkosten zijn €4,95, dit is 2 euro goedkoper dan een standaard pakket bij Post NL. Helaas kunnen we niet al deze kosten voor ons zelf nemen, omdat we daar nog niet groot genoeg voor zijn. We hopen dat we in de toekomst dit wel kunnen doen!

Groetjes Freewear

MRDeJong beoordeelde op 2019-06-06

Product besteld, maar bleek, na betaling, niet meer voorradig. Geld was wel binnen enkele dagen teruggestort.

Simone beoordeelde op 2019-06-04

Snel in huis

Arati beoordeelde op 2019-06-01

Ik heb een bloes online gekocht en hij is super snel en netjes geleverd. In 1 woord TOPPIE👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Maria beoordeelde op 2019-05-29

Super snelle levering top

Desiree Hairwassers beoordeelde op 2019-05-27

Gewoon goed. Supergoede leggings van Yest. Snel geleverd !

Hi Desiree,

Lekker stretchy hé!? Daar houden we allemaal van. Heel veel plezier met de leggings & hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Hopelijk tot ziens,

Groetjes Helen van Freewear!

Gerie beoordeelde op 2019-05-27

Ik kreeg een gedragen broek

Hi Gerie,

We hebben begrepen van onze collega in de winkel dat je een nieuwe broek hebt gekregen, dus ik ben blij dat je alsnog tevreden bent! Jammer van de beoordeling, maar helaas kan er ook hier wel eens wat fout gaan.

Groetjes!

Anneloes beoordeelde op 2019-05-27

Hi Anneloes,

Wat fijn om te horen dat de levering snel is gegaan, we proberen ook binnen 1 werkdag iets op de post te doen. Helaas lukt dit niet altijd vanwege de weekenden. Super bedankt voor je positieve beoordeling!

Groetjes Helen van Freewear

Adrienne beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering, in de sale en als bonus ook nog korting bij inschrijving!

Hi Adrienne,

Hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling, daar zijn we echt heel blij mee!

Tot een volgende keer :)

Groetjes Helen van Freewear!