Zuidwenk 98

Google Plus/Places - 9,0

Karina beoordeelde op 2019-01-18

Super service

AL beoordeelde op 2019-01-18

Heel tevreden over de aankoop en de snelheid van halen in filiaal. Wel erg slecht dat het filiaal ruim 5 minuten voor sluitingstijd al helemaal dicht zat. Het was alleen een kwestie van ophalen en weer gaan.

lies beoordeelde op 2019-01-17

Overzichtelijke site, bestelling was snel verstuurd en het product was top!

Martine beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering!

Marijke haanraadts beoordeelde op 2019-01-17

Geen heldere communicatie over wie de retourkosten moet betalen.
Mouwen van de jurk zijn echt veel te lang, dus ik heb geen andere keus dan terugsturen, maar moet daar dan wel voir betalen. Geen nette service

Alinda beoordeelde op 2019-01-17

volgende dag in de winkel! snel en makkelijk

Catrien beoordeelde op 2019-01-17

Goed product en een snelle levering

Angelique beoordeelde op 2019-01-16

Het enige minpuntje is dat het wat langer duurt dat het in huis is. De verzending zou sneller kunnen gaan.

Laura Hendriks-Kwint beoordeelde op 2019-01-15

Zeer tevreden. Snel geleverd in de winkel naar keuze.

L Grunewald beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering!

Sandra beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering. De volgende dag super

Hi Sandra,

Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling!
Graag tot ziens.

Helen van Freewear.

Mieke beoordeelde op 2019-01-12

Snelle, goede levering, het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Hi Mieke,

We willen je graag nog bedanken voor je vriendelijke beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer.

Groetjes Helen van Freewear

Cok Hoogendoorn beoordeelde op 2019-01-12

Bestelling netjes en op tijd geleverd!

Hi Cok,

Hartstikke bedankt voor je positieve beoordeling!

Groetjes Helen van Freewear.

W.fernand beoordeelde op 2019-01-11

Hi,

Hartelijk bedankt voor je vriendelijke reactie!

Groetjes Helen van Freewear.

J. Feenstra beoordeelde op 2019-01-11

Een product dat al was besteld, bleek niet op voorraad te zijn.
Hier hebben ze me over geïnformeerd en het geld direct op mijn rekening terug gestord. Hier hoefde ik niet achteraan of iets voor te doen. Klasse service!

Goedemiddag,

We willen u vriendelijk bedanken voor uw positieve beoordeling! Nogmaals onze excuses van onze voorraadfout! Hopelijk tot een volgende keer.

Helen van Freewear

Sophia beoordeelde op 2019-01-10

Nou ik bestel en haal het op in de winkel en word altijd keurig geholpen nooit wat de klagen daar gehad heb je geen bon meer maar wel daar gekocht en iets is kapot word je ook altijd heel netjes geholpen en doen ze je altijd te gemoed komen !

Reactie van Freewear:
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij dat u zo tevreden bent met onze services en hopen u snel weer terug te zien!

C. van Laaren beoordeelde op 2019-01-05

Zeer tevreden met deze aankoop en snel bezorgd.
Het zit heerlijk en zeer goede kwaliteit en lekker warm.
Ik zou het zeer zeker aanbevelen om deze heerlijke trui aan te schaffen.

Reactie van Freewear:
Heel fijn om te horen dat u tevreden bent en van uw aankoop geniet! We hopen u snel weer terug te zien op onze webshop en bedankt voor de positieve beoordeling!

Erol beoordeelde op 2019-01-02

Ik bestel iets krijg me geld terug naar 4 dagen terwel ze in stock waren jullie konde ook bij schrijven dat ze op waren

Reactie van Freewear:
Helaas zit er een fout in ons systeem waardoor we nog niet op tijd door krijgen wanneer een artikel is uitverkocht. We snappen dat dit heel vervelend is voor u als klant! We zijn hard aan het werk om dit probleem te verhelpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Lisanne beoordeelde op 2018-12-30

Prima snelle service

Reactie van Freewear:
Bedankt voor uw positieve beoordeling!

S. Beijl beoordeelde op 2018-12-27

Heel tevreden, Facturatie mag iets duidelijker

Reactie van Freewear:
Fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor de positieve beoordeling en de tip! Tips zijn altijd welkom, we zullen er naar gaan kijken!