Gareel 22

Bol.com 61 8,9

Simone Robert beoordeelde op 2019-04-14

Niks op aan te merken

Joyce beoordeelde op 2019-04-14

Besteld en meteen bezorgd!

Mandy Houtum beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering en goed contact met klantenservice. Ben zeer tevreden

Yvonne Hees beoordeelde op 2019-04-08

hele goede serves en snelle levering

Niels Schuitmaker beoordeelde op 2019-03-28

Klik, bestel, klaar. Komt altijd op tijd aan zonder problemen.

Jeanette Klijn beoordeelde op 2019-03-24

Bestelling snel in huis en keurig verpakt.

Sibel beoordeelde op 2019-03-19

Super tevreden over mijn aankoop bij Fun4hairshop. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en daarnaast gaven ze mij ook nog deskundig advies. Dit, terwijl het best lastig kan zijn als je elkaar niet face to face ziet. Bestelling werd snel en secuur bezorgd en ik ben erg blij met het resultaat. Hier bestel ik zeker weer. Echt een aanrader!

Ingrid Westveer beoordeelde op 2019-03-14

Ik ken het product wat ik heb gekocht. Ben ook erg blij dat ik het na een jaar zoeken heb gevonden. Verder erg snelle service.

sandra cyx beoordeelde op 2019-03-12

snel geleverd

Wilma Arnold beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden snelle levering

DH Bouwhuis beoordeelde op 2019-03-08

Op een eerdere vraag snel een adequaat antwoord ontvangen en de bestelling werd snel geleverd,

Jeroen beoordeelde op 2019-03-07

Netjes op tijd bezorgd

Betty Schelfhout beoordeelde op 2019-02-24

Zeer goed assortiment, gemakkelijke opzoeking, snelle afhandeling en snelle levering
Perfect

Josephus Salmans beoordeelde op 2019-02-23

Goede service,snelle levering

Lianne Sengers - de Bruijn beoordeelde op 2019-02-22

Een bestelling plaatsen en afrekenen met de ipad is onmogelijk. Winkelwagen is gevuld, maar hoe je dan naar het betaalmenu moet komen is niet duidelijk.

Wilma Taks beoordeelde op 2019-02-13

Fleur Panhuis beoordeelde op 2019-02-13

Levering is snel

Corry Gerrits beoordeelde op 2019-02-04

Vertrouwenwekkende website. Bestelling doelgericht te volbrengen. Vlotte aflevering (ondanks weekend-bestelling). Product heeft bewezen functionaliteit.

Kathy Maes beoordeelde op 2019-01-21

Ik ben zeer tevreden. De bestelling die ik mocht ontvangen, was niet compleet maar door simpelweg contact op te nemen met fun4hair werd het ontbrekende item snel nagestuurd zonder extra kosten. Uitstekende klantenservice.

Joyce Boeren beoordeelde op 2019-01-19

Dik tevreden! Een bestelling gedaan, volgende dag in huis! Top!