Gareel 22
8061MZ Hasselt
038-8200323

Bol.com 61 8,9

Haveda Bouali beoordeelde op 2018-11-16

Veel keuze en super snelle service

Lis beoordeelde op 2018-11-16

Heel goed en snel bezorgd

B Laat-Koelman beoordeelde op 2018-11-15

Alles, vanaf bestelling (digitaal) tot en met de snelle en kostenloze levering, perfekt!

Susanne Mellema beoordeelde op 2018-11-06

Telefonisch contact opgenomen met de eigenaresse van Fun4hairshop omdat ik wist dat een bepaald merk haarverf niet meer terug zou komen en ik haar wilde vragen hoeveel ze er nog van had. Uitstekend geholpen, service met een smile en ook nog eens supersnel!

Petra Oort beoordeelde op 2018-11-01

Vlotte bezorging ! Goed product.

Joyce Boeren beoordeelde op 2018-11-01

Snelle service! Top!!

I Spaendonk beoordeelde op 2018-10-22

Het is iedere keer een heel gedoe om een bestelling te plaatsen. Tip: geef ieder product de EAN-code zodat deze direct vindbaar is en niet verwarrend is met kleurvarianten.

Het begint al met als je een product gevonden hebt wat je snel in huis wil hebben. Dan staat er "normaal verzonden na 2-3 dagen". Ik wil weten of ik het snel in huis kan hebben. Ik bestel dan toch maar omdat in het verleden het ook snel is gegaan. In de uiteindelijke bestellijst staat dan pas dat het op de eerst volgende werkdag verzonden wordt. Maak direct de beschikbaarheid en verzending inzichtelijk!

Zoek je bijvoorbeeld Fay Oxycreme 1000ml (amoniak vrije developer) dan komt de naam Oxycreme niet op het oorspronkelijke product voor. Beter is Fay Developer Ammoniak vrij 1000ml. En heb je het dan denk je gevonden dan staan er drie varianten in procenten maar het plaatje geeft aan twee bussen met 20 en 30 erop. Verwijs daar naar! Zeg bijv 6% = 20.

Volgens de EU wetgeving mag je voor geen enkele betaalwijze extra geld rekenen. Voor PayPal-betaling wordt extra toeslag berekend!

Reactie van Fun4hairshop:
Bedankt voor uw review. Helaas is het product Fay een uitlopend product en zal op korte termijn uit ons assortiment zijn (Hier worden dan ook geen eannummers meer toegevoegd). Natuurlijk zijn wij blij met elke input van onze klanten en zullen ook kijken of we dit technisch kunnen implementeren in onze webwinkel. Bij haarkleuringen is het ondoenlijk om elke kleur apart een ean nummer te geven, we kunnen bij 1 product maar 1 ean nummer geven. Sommige producten hebben helaas een langere levertijd, omdat deze niet altijd op voorraad zijn (dit zijn producten die niet veel worden besteld, maar leverbaar zijn door ons met een iets langere levertijd). Wij proberen altijd de bestellingen z.s.m. te verzenden, vaak is dat binnen 24 uur.

G. Ruitenbeek beoordeelde op 2018-10-18

Tevreden aardige telefoniste en goede uitleg

Kees alberti beoordeelde op 2018-10-10

Zou vandaag het pakket ontvangen maar niets gehad

Reactie van Fun4hairshop:
Bij onze artikelen staat onze levertijd, in dit geval 2 tot 3 dagen levertijd. Wanneer een artikel op voorraad is verzenden wij veelal dezelfde dag.

Elly Steenbruggen beoordeelde op 2018-10-10

Natasja Vrind beoordeelde op 2018-10-08

N S beoordeelde op 2018-09-29

Super service

I.E. Slot beoordeelde op 2018-09-28

Snelle levering!

Maroesha Bouwmeester beoordeelde op 2018-09-26

Ben erg tevreden product nog niet gebruikt maar ruikt lekker. Mijn vraag werd snel beantwoord dankjullie wel!

Hetty Schouten beoordeelde op 2018-09-26

Peters beoordeelde op 2018-09-07

Snelle en nauwkeurige levering

Samira Bogers beoordeelde op 2018-09-07

Prima

Joyce Boeren beoordeelde op 2018-08-26

Snelle bezorging! Vandaag besteld morgen in huis!
Uitstekend!

Wendy Schonagen beoordeelde op 2018-08-18

Snel verzonden. Prima prijs. Wel jammer van de verzendkosten. Die zijn hoog en pas gratis vanaf bestellingen van 40 Euro. Daardoor meer besteld dan nodig is om de verzendkosten een beetje te compenseren.

Y.R. Roukema beoordeelde op 2018-08-16

Betrouwbaar en snelle levering