Prins Hendrikstraat 184
2518 HZ Den Haag

8,7

2016

Fysiopunt beoordeelde op 2016-12-01

helaas was de link m.b.t. de status van de bestelling niet actueel. Gaf als status niet verstuurd terwijl hij was bezorgd en 3 dagen later de melding dat de status was veranderd

H. Meijer beoordeelde op 2013-06-02

Uitstekende service. Mijn brace wilde ik omruilen voor een maat groter. Geen gemits & gemaar of dat kon, geen gezeur over verzendkosten etc.

Tineke beoordeelde op 2011-09-07

Een volgende keer bestel ik zeker weer bij deze webshop!! Ga door op deze weg.

2011