Gronausestraat 1171
7534AG Enschede
KvK 082251320000

9,1

vincent de Ronde beoordeelde op 2019-08-18

Wederom weer een goede en snelle service

Cor Mehlkop beoordeelde op 2019-05-28

Bestelling was op tijd geleverd en zag er keurig uit.

Wilfried Schoemaker beoordeelde op 2019-05-16

Uitstekende service, de Apple computer werd binnen 2 dagen aan huis geleverd door een medewerker van Huys.nl en direct geinstalleerd door de medewerker.
Ik kon er meteen mee aan de slag. Ik had nog nooit met een Apple computer gewerkt, dit was voor mij een
nieuwe en geweldige ervaring. Ik heb de Apple computer begin januari 2019 gekocht en het is nu half mei 2019 en ik werk iedere dag met veel plezier op deze Apple computer. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst.

Rick Veldhuizen beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering en netjes verpakt binnen. Top!

W.G. Esser beoordeelde op 2019-04-11

Netjes te woord gestaan. Goed vervolg traject m.b.t. Bestellen en snelle levering product.

marinus degenkamp beoordeelde op 2019-04-04

snelle service zonder problemen.

Tamara Griekspoor beoordeelde op 2019-03-26

Snelle levering, goed product!

Harjo Thijs beoordeelde op 2019-02-23

Dik in orde, dag later al in huis

vincent de Ronde beoordeelde op 2019-02-23

Wederom besteld bij GSM Huys, lage prijs, goed apparaat

Rosalie van der Maarel beoordeelde op 2019-02-22

Product was snel in huis, een super toestel voor een goede prijs

Dave Heijnen beoordeelde op 2019-02-13

Gisteren besteld, vandaag in huis. Helemaal goed, en als extra bij de refurbished iPhone een lader en headset. We kunnen weer even vooruit en zijn helemaal tevreden!

Ronald Tannemaat beoordeelde op 2019-02-07

Prima mobiel, snelle levering, goede prijs

Anne Kleine beoordeelde op 2019-01-26

Goede service en mooie toestellen.

Daan beoordeelde op 2019-01-24

Vragen werden snel beantwoord, reacties op mail volgde snel. product als geadverteerd. Echter 'refurbished' is een kreet die helaas bijna nergens wordt waargemaakt. een batterij van 500 cycli in een 5 jaar oude mac had dan vervangen morgen worden... ook wat pads/voetjes onder de macbook ontbreken. voor 1 euro te koop. was een kleine moeite geweest. maar prijs/prestatie is super.

Evelinr Flos beoordeelde op 2019-01-19

Product was door omstandigheden niet leverbaar. Uitstekend met ander voorstel opgelost.

emile van veggel beoordeelde op 2019-01-14

lekkere snelle levering

Ellen Vermeulen beoordeelde op 2019-01-06

Goede telefoon

peter van lokven beoordeelde op 2018-12-24

het ging erg snel en een prachtige telefoon ik ben erg tevreden en ik zal zeker andere vrienden vertellen hoe goed jullie zijn

Twan Brinkman beoordeelde op 2018-12-24

Snelle levering, voor de eerste keer een refurbished telefoon besteld. Hij ziet er netjes uit en werk goed. Super tevreden over het product en de levering.

Nico Kooman beoordeelde op 2018-12-21

Tevreden over de service en het geleverde !