Gronausestraat 1171
7534AG Enschede
KvK 082251320000

9,0

Dave Heijnen beoordeelde op 2019-02-13

Gisteren besteld, vandaag in huis. Helemaal goed, en als extra bij de refurbished iPhone een lader en headset. We kunnen weer even vooruit en zijn helemaal tevreden!

Ronald Tannemaat beoordeelde op 2019-02-07

Prima mobiel, snelle levering, goede prijs

Anne Kleine beoordeelde op 2019-01-26

Goede service en mooie toestellen.

Daan beoordeelde op 2019-01-24

Vragen werden snel beantwoord, reacties op mail volgde snel. product als geadverteerd. Echter 'refurbished' is een kreet die helaas bijna nergens wordt waargemaakt. een batterij van 500 cycli in een 5 jaar oude mac had dan vervangen morgen worden... ook wat pads/voetjes onder de macbook ontbreken. voor 1 euro te koop. was een kleine moeite geweest. maar prijs/prestatie is super.

Evelinr Flos beoordeelde op 2019-01-19

Product was door omstandigheden niet leverbaar. Uitstekend met ander voorstel opgelost.

emile van veggel beoordeelde op 2019-01-14

lekkere snelle levering

Ellen Vermeulen beoordeelde op 2019-01-06

Goede telefoon

peter van lokven beoordeelde op 2018-12-24

het ging erg snel en een prachtige telefoon ik ben erg tevreden en ik zal zeker andere vrienden vertellen hoe goed jullie zijn

Twan Brinkman beoordeelde op 2018-12-24

Snelle levering, voor de eerste keer een refurbished telefoon besteld. Hij ziet er netjes uit en werk goed. Super tevreden over het product en de levering.

Nico Kooman beoordeelde op 2018-12-21

Tevreden over de service en het geleverde !

Alexander van Meerten beoordeelde op 2018-12-09

Alles goed geleverd.

Vera de Wit beoordeelde op 2018-12-08

Website is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden.
Na bestellen worden de spullen goed ingepakt en snel geleverd.
Een volgende keer bestel ik zeker weer bij GSMHuys

Peggy Robeerst beoordeelde op 2018-11-19

Snelle correcte levering. Toestel zag er netjes uit.

Ron Tamminga beoordeelde op 2018-11-16

Tevreden.
En de levering, top

M Koerhuis beoordeelde op 2018-11-02

De telefoon is beveiligd waardoor ik nu genoodzaakt ben om het toestel terug te sturen en een nieuwe te ontvangen, helaas nog langer mobiel onbereikbaar.
Na korte tijd teruggebeld en nu goede hulp gekregen, even afwachten, maar het lijkt helemaal goed te komen.
Er is meteen een andere mobiel van hogere prijsklasse opgestuurd en ik ben weer bereikbaar, ontzttend blij en tevreden over de geboden hulp en oplossing!

John de Rouville beoordeelde op 2018-10-31

Zeer goed, alleen de beloofde levertijd week af. Op tijd besteld zou hem de volgende dag krijgen maaar werd een dag later.

Marc beoordeelde op 2018-10-31

Enorm snelle levering, product oversteeg mijn verwachtingen en goede klantenservice. Zou deze winkel absoluut aanraden!

Marcel beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering en product is exact als beschreven.

heleen beoordeelde op 2018-10-30

tevreden met de snelheid en vooral met de kwaliteit van het product voor een goede prijs.

Henk beoordeelde op 2018-10-30

Geweldig, zo'n refurbished telefoon. Als nieuw.