Gronausestraat 1171
7534AG Enschede
KvK 082251320000

8,9

Gabriella M.E Gonzales beoordeelde op 2018-08-14

Ik ben erg tevreden over de afhandeling,had mijn mobiel binnen 1 dag in huis,zou zeggen ga zo door en is een goed bedrijf

Mouloud Raïss beoordeelde op 2018-08-12

Goede communicatie en klantvriendelijk. Top product!

Maaike Kramer beoordeelde op 2018-07-10

Ik had een telefoon besteld via de webwinkel en kreeg keurig een mailtje met mijn factuur. Ondanks dat er op de website stond dat als je iets bestelde op dinsdag tot vrijdag voor 17,00 dat je het morgen in huis had stond daar niks over in de mail. Dus ik heb de volgende dag gebeld, ik kreeg als reactie dat de webwinkel nog niet bij was en de voorraad dus niet klopte. De telefoon die ik had besteld hadden ze niet, dus ik kreeg deze ook niet geleverd. Heel jammer dat ik hier zelf voor moet bellen.
UPDATE: Vandaag telefoon gehad dat het geld is terug gestort en een excuses van hun kant.

Arthur Lootens beoordeelde op 2018-07-08

Telefoon via de webwinkel besteld en betaalt. Blijk achteraf dat de telefoon niet op voorraad was. Wat heel vervelend is dat de communicatie heel slecht is. (Telefoon wordt in de wacht gezet en daarna afgebroken, een collega heeft het verkeerd gedaan en nog meer van die uitvluchten) denken niet echt mee om tot een goede oplossing te komen........na een paar dagen ben ik gebeld met excuses en dat het op een miscommunicatie berust. Ben heel blij dat ze dat zo opgelost hebben en mijn vertrouwen in dit bedrijf is weer hersteld. Petje af dat ze zo door het stof gaan.

Marcel van Hooff beoordeelde op 2018-07-01

Goede prijs kwaliteit 👍

Katrien Kerckaert beoordeelde op 2018-06-16

zeer goede en correcte informatie, heel vriendelijk en topprodukt. Ik kan dit bedrijd ten zeerste aanraden!

Gijs Bot beoordeelde op 2018-06-01

Correcte en adequate afhandeling, uitstekend nagekomen wat is beloofd.

Julia Bokhove beoordeelde op 2018-05-29

Mijn product (tweedehands) is zoals beschreven, de service was iets minder. Ik haalde een MacBook op en kreeg deze mee zonder doos of tasje, dit was wat minder handig.

Renate beoordeelde op 2018-05-18

Uitstekende service, erg tevreden.
Na een probleem met een bestelde telefoon ben ik erg goed geholpen door GSM Huys.
GSM Huys denkt met je mee en heeft mij uitstekend geholpen! Ik zou GSM Huys zeker aanbevelen.

Henk van de Scheur beoordeelde op 2018-05-13

Snel en keurig geleverd.

B.S. Bouter beoordeelde op 2018-04-28

Mijn nieuwe mobiel viel volledig uit. Mail gestuurd die direct werd beantwoord met wat handgrepen. Deze werkten niet en geadviseerd werd de mobiel op te sturen. Met een week werd hij netjes met een nieuwe accu retour gezonden en werkt alles weer naar behoren.
Ik ben reuze tevreden over de afhandeling.

Marco de Rijke beoordeelde op 2018-04-13

Afgelopen woensdag was ik voor mijn werk in Enschede en ben ik langs de winkel in Glanerbrug gereden vanwege een iPhone 6 plus die ik te koop had zien staan op de website. Prima ontvangst en een prettige service en adviezen waren mijn deel. Een erg mooie refurbished iPhone voor mijn dochter gekocht. Vandaag is zij jarig, zij was dolblij met het cadeau en dacht dat het zelfs een nieuwe telefoon was. De bijbehorende Otterbox die ik al betaald had ook netjes vandaag ontvangen.
Topservice van wat mij betreft een topwinkel. Ga zo door! Ik kom zeker nog een keer terug (waarschijnlijk voor mijn zoon en voor mezelf voor een mooie MacBook)!

Groetjes van Marco uit Assen

Jeroen Groen beoordeelde op 2018-03-28

Snel en volgens afspraak

Mitchell B beoordeelde op 2018-03-25

Tweedehands Macbook Pro gekocht. Tijdige levering, netjes de nieuwste software geïnstalleerd en ik kreeg precies wat GSM Huys beschreef. Qua prijs/kwaliteit verhouding had ik een erg goede deal te pakken.

Na enkele weken kreeg ik problemen met mijn MacBook. Dit viel nog binnen de garantie en mocht deze opsturen. Ik geloof dat ik mijn MacBook een week heb moeten missen. Toen ik hem weer ontvang, bleek echter de adapter te ontbreken die ik wel had opgestuurd. Na dit aangegeven te hebben, heeft GSM Huys mij vrijblijvend een nieuwe adapter verstuurd.

Hoewel ik altijd erg sceptisch ben over tweedehands producten, ben ik zeer te spreken over de service van GSM Huys. Mijn complimenten!

M. Scholten beoordeelde op 2018-03-08

In de winkel geweest voor een Galaxy S6. Erg netjes en goed geholpen. Alle gegevens en contacten werden voor me over gezet. Top service. Ik kom voor een volgend toestel zeker terug.

Steef Broekhof beoordeelde op 2018-03-07

Snelle levering. Refurbished product zag er zeer netjes uit en werkt zoals het hoort. Zeker ook een goede prijs!

H van Driel beoordeelde op 2018-02-27

Jammer dat er geen hoes bij de iPad zat.
Verder erg tevreden.

Richard Mombarg beoordeelde op 2018-02-13

Prima service en kwaliteit + vriendelijke medewerkers!

Petra Bellers beoordeelde op 2018-02-09

Goede service

Gerard Lelieveld beoordeelde op 2018-02-02

Alles ik vlotjes verlopen.
Ook de telefoon voldeed aan mijn verwachting. Geheel kras en schadevrij. Helemaal top.
Het bedrijf moet wel meer aandacht geven aan vragen met een kritische karakter.
Voor de rest ben ik zeer tevreden.