Gronausestraat 1171

9,0

Alexander van Meerten beoordeelde op 2018-12-09

Alles goed geleverd.

Vera de Wit beoordeelde op 2018-12-08

Website is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden.
Na bestellen worden de spullen goed ingepakt en snel geleverd.
Een volgende keer bestel ik zeker weer bij GSMHuys

Peggy Robeerst beoordeelde op 2018-11-19

Snelle correcte levering. Toestel zag er netjes uit.

Ron Tamminga beoordeelde op 2018-11-16

Tevreden.
En de levering, top

M Koerhuis beoordeelde op 2018-11-02

De telefoon is beveiligd waardoor ik nu genoodzaakt ben om het toestel terug te sturen en een nieuwe te ontvangen, helaas nog langer mobiel onbereikbaar.
Na korte tijd teruggebeld en nu goede hulp gekregen, even afwachten, maar het lijkt helemaal goed te komen.
Er is meteen een andere mobiel van hogere prijsklasse opgestuurd en ik ben weer bereikbaar, ontzttend blij en tevreden over de geboden hulp en oplossing!

John de Rouville beoordeelde op 2018-10-31

Zeer goed, alleen de beloofde levertijd week af. Op tijd besteld zou hem de volgende dag krijgen maaar werd een dag later.

Marc beoordeelde op 2018-10-31

Enorm snelle levering, product oversteeg mijn verwachtingen en goede klantenservice. Zou deze winkel absoluut aanraden!

Marcel beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering en product is exact als beschreven.

heleen beoordeelde op 2018-10-30

tevreden met de snelheid en vooral met de kwaliteit van het product voor een goede prijs.

Henk beoordeelde op 2018-10-30

Geweldig, zo'n refurbished telefoon. Als nieuw.

Ineke Bosch beoordeelde op 2018-10-30

Goede snelle service!

Anja luyt beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering , prima telefoon

b.s beoordeelde op 2018-10-30

Prima!!!

RonaldT. beoordeelde op 2018-10-30

Goede service! Omdat we uit de buurt komen werd de iMac in eigen persoon overhandigd, zodat er geen schade kon komen door de pakketdienst, top!

Gabriella M.E Gonzales beoordeelde op 2018-08-14

Ik ben erg tevreden over de afhandeling,had mijn mobiel binnen 1 dag in huis,zou zeggen ga zo door en is een goed bedrijf

Mouloud Raïss beoordeelde op 2018-08-12

Goede communicatie en klantvriendelijk. Top product!

Maaike Kramer beoordeelde op 2018-07-10

Ik had een telefoon besteld via de webwinkel en kreeg keurig een mailtje met mijn factuur. Ondanks dat er op de website stond dat als je iets bestelde op dinsdag tot vrijdag voor 17,00 dat je het morgen in huis had stond daar niks over in de mail. Dus ik heb de volgende dag gebeld, ik kreeg als reactie dat de webwinkel nog niet bij was en de voorraad dus niet klopte. De telefoon die ik had besteld hadden ze niet, dus ik kreeg deze ook niet geleverd. Heel jammer dat ik hier zelf voor moet bellen.
UPDATE: Vandaag telefoon gehad dat het geld is terug gestort en een excuses van hun kant.

Arthur Lootens beoordeelde op 2018-07-08

Telefoon via de webwinkel besteld en betaalt. Blijk achteraf dat de telefoon niet op voorraad was. Wat heel vervelend is dat de communicatie heel slecht is. (Telefoon wordt in de wacht gezet en daarna afgebroken, een collega heeft het verkeerd gedaan en nog meer van die uitvluchten) denken niet echt mee om tot een goede oplossing te komen........na een paar dagen ben ik gebeld met excuses en dat het op een miscommunicatie berust. Ben heel blij dat ze dat zo opgelost hebben en mijn vertrouwen in dit bedrijf is weer hersteld. Petje af dat ze zo door het stof gaan.

Marcel van Hooff beoordeelde op 2018-07-01

Goede prijs kwaliteit 👍

Katrien Kerckaert beoordeelde op 2018-06-16

zeer goede en correcte informatie, heel vriendelijk en topprodukt. Ik kan dit bedrijd ten zeerste aanraden!