Van Loenshof 2

Google Plus/Places - 8,6
Beslist.nl 53 8,1
Trustpilot 534 8,3

Dennis beoordeelde op 2019-03-14

10 games besteld. op 3 na hadden ze allemaal krassen en witte rotzooi op de disc waardoor ik ze neit in mijn console durfde te doen. sommige krassen waren zo diep dat je ze aan de andere kant kon zien. deze stuurde ik terug en vervolgens weigeren ze volledige terugbetaling omdat er volgens hun geen krassen zijn.

Ik heb nog nooit zon waardeloze webshop gezien qua games.

Ik raad dan ook iedereen af om hier iets te kopen.

Hoi Dennis Leusink,
Wij hebben de discs bekeken na het retourneren en hier zaten geen krassen op. Wij controleren alles wat wij versturen voor het op voorraad boeken en nogmaals bij het versturen. Een 4K camera regsitreert daarnaast in welke staat het vanaf ons wordt verstuurd. Ook hebben wij u vooraf verteld dat de retourkosten niet voor onze rekening zullen zijn. Mocht een product onder garantie vallen, dan vergoeden wij wel die kosten. Meerdere platformen hebben uw review al verwijderd omdat ze, na het bekijken van het e-mailverkeer en de situatie, ons in het gelijk hebben gesteld.
Jammer dat het niet goed gelopen is!
Meerdere collega webshops hebben onterecht toegegeven aan u om slechte reviews te voorkomen. Wji doen dat niet en hopen dat mensen ook lezen om welke reden u een 1 ster geplaatst heeft.

P beoordeelde op 2019-03-07

Voor de eerste keer een aantal ontbrekende magazines (white dwarf) besteld. 4 stuks, waarvan eentje op backorder kwam te staan. Hier werd ik netjes voor gebeld en ik kreeg i.p.v de ontbrekende, 2 andere aangeboden of het nieuwste nummer. Naast de korting die er al op zit. Zeer tevreden op deze manier van afhandeling en alle magazines zijn netjes verpakt en nieuw aangekomen. Postcode had ik fout opgegeven, toch nog op het juist adres. Top gameshop,

Tjerk ter Veen beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering. Games hebben goede kwaliteit . En naar verhouding Kosten de spellen niet veel

Floris Geertzen beoordeelde op 2019-01-08

Op 27 december een aantal van dezelfde games besteld, betaald om zo snel mogelijk te laten bezorgen. Na een aantal dagen waarop de status van de bestelling “backorder” was, zelf(!) contact opgenomen, waar ons werd verteld dat het spel maar 5 keer voorradig was i.p.v. de bestelde 6. Op 2 januari afgesproken deze dan eenmaal te crediteren en de overige 5 dezelfde dag nog op te sturen zodat deze de volgende dag (3 januari) binnen zou zijn. Inmiddels is het 8 januari, hebben we nog steeds niks ontvangen en word er op geen enkele manier van contact zoeken gereageerd (mail, telefoon). Ontzettend slechte ervaring in zowel bestellen als bezorgen, om over contact hebben en zoeken maar te zwijgen. 1 keer en nooit weer

Lasse beoordeelde op 2018-12-23

Zojuist microsoft office 2013 pro plus gekocht via gameshop-twente. Helaas blijkt dat de licentie al gekoppeld is aan een bestaande account en dus niet zomaar geactiveerd kan worden. Na het kopen, en dus betalen, verstuurd gameshop twente een melding dat als het niet werkt de kosten voor het uitzoeken hiervan voor de gebruiker zijn en de klant ook permanent gebanned zal worden van de website. Dit zijn in mijn ogen hele rare praktijken en vind het erg jammer dat een winkel waar ik graag kwam zo omgaat met zijn klanten. Uiteindelijk met microsoft medewerker zelf het probleem opgelost en de account gedeblokkeerd.

Beste Lassa

Heel vervelend dat er een probleem bleek met de code.
In uw standaard antwoord mail stond uiteraard wel meer, met toelichting wat zelf te doen alvorens ons in te schakelen.
De standaard mail met de voorwaarden is inmiddels nog vriendelijker geformuleerd, maar wel blijven wij benadrukken dat de klant zelf eerst goed moet kijken hoe een code te installeren. Er zijn zoveel bedrijven met eigen methodes, dat in de praktijk blijkt dat in 95 uit de 100 maal het helemaal niet aan de code ligt. En wij kunnen op afstand weinig betekenen, dan zouden we de accountgegevens van de klant moeten hebben.
Uiteraard excuses dat het in uw geval toch aan de code schijnt gelegen te hebben.
Wij kunnen in dat soort gevallen wel de code laten blokkeren en u een nieuwe doorsturen. Maar mocht het daar niet aan liggen, krijgen ook wij de kosten in rekening gebracht vanuit onze leveranciers en dat proberen we te voorkomen middels de uitleg.

Spelgebruiker beoordeelde op 2018-11-01

Spel besteld, hoorde maar niets. Toen contact gezocht.... spel niet meer leverbaar. Er zou een mail gestuurd zijn maar nooit ontvangen, uiteindelijk geen cadeau kunnen geven (daar was het voor bedoeld) en moeten annuleren.

Beste Spelgebruiker,

We begrijpen uw frustratie heel goed en vinden het ook heel jammer dat het zo is gegaan. Helaas konden wij voor u niet op tijd een nieuwe bestellen aangezien u ook aangaf dat het een cadeautje was. Om deze reden hebben wij u ook doorverwezen naar een concurrent zodat u nog wel op tijd uw cadeau in huis had.
Wij hopen ook dat u de game alsnog op tijd in huis had!

Nogmaals sorry voor de miscommunicatie!

Daan beoordeelde op 2018-05-31

Heb het voor een 2e x geprobeerd bij hun in de winkel helaas nog steeds slecht behandeld en niet de goede informatie mee gekregen. Ben uit eindelijk boos weg gelopen

Dennis beoordeelde op 2018-05-26

Geweldige service, snelle levering, goede prijsverhouding tegenover de andere,als ik iets moet hebben zal ik eerst hier eens kijken.

Sweitze Gal beoordeelde op 2018-04-08

Heb na lang twijfelen een G7200 gekocht (de G7000 werkt nog prima), best prijzig, in ieder geval voor mij.

Maar echt een prachtige machine, zelfs de aan en uit knop werkt.

Nou ja, mijn eerste aankoop was in ieder geval een succes.

Geen tijd meer, Terrahawks roept mij.

Groet,

Sweitze.

Wesley beverdam beoordeelde op 2018-03-19

Zeer tevreden, snelle levering, spellen tweede hands besteld, toch geheel krasvrij bezorgd. Erg duidelijk.

Thomas beoordeelde op 2018-03-13

Ben erg tevreden met de service ik had wat onduidelijkheid stuurde een mailtje en binnen 5 min weer een mail terug waarinstaat dat het goed komt hele vriendelijke service top site

Gopal beoordeelde op 2018-03-11

Snelle levering, erg tevreden over geleverd spel(2e hands maar in top conditie).

Sander Dolstra beoordeelde op 2017-07-12

Deze site heeft een mooie collectie met goede prijsen. Alleen moet er streng naar de orderpickers worden gekeken want het is al 3 keer fout gegaan.

Beste Sander,

Bedankt voor je mooie beoordeling ondanks dat er blijkbaar iets mis is gegaan!
Helaas komen menselijke fouten wel eens voor...we hopen te streven naar een nog betere service!

Hopelijk tot snel!

Lisanne

Linda Roos beoordeelde op 2017-05-18

Bij de Gameshop Twente heb ik al vaker besteld. Het aanbod is overzichtelijk.
De afhandeling is altijd goed, dus met Klantenservice, Nazorg of Garantie heb ik geen ervaring.

Beste Linda,

We zijn blij dat het goed afgehandeld is zodat garantie of nazorg niet nodig was.
Tot ziens in de webshop!

Michel van Gaal beoordeelde op 2017-05-18

AC Ezio collection voor de X1 besteld. Dit was de dag erop ook gewoon binnen gekomen dus niets te klagen. Top!

Beste Michel,

We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Veel plezier met je bestelling!

Jop beoordeelde op 2017-05-18

Leuke 3=2 actie. Snelle levering, alles duidelijk vermeld, helemaal top!
Mijn bestelling was een aantal potjes Warhammer verf, dus ook voor andere dingen dan games kun je hier prima terecht.

Beste Jop,

Leuk om te lezen dat klanten ook komen voor andere dingen dan games.
Zo blijft ons werk ook afwisselend.

Tot ziens in de webshop!

Virgil beoordeelde op 2017-05-16

Snelle levering..normale verzendkosten en je wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van je product

Beste Virgil,

Wij vinden het fijn om te lezen dat je deze positieve ervaring hebt doorgemaakt in onze webshop. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten weten waar ze aan toe zijn, we houden ze graag op de hoogte.

Veel plezier met je bestellen en graag tot ziens!

Mitchel C. beoordeelde op 2017-05-16

16.15 besteld en de volgende dag in huis, goede prijs. Erg tevreden!

Beste Mitchel,

Wij proberen alles zo snel mogelijk te leveren zodat iedereen snel kan gaan gamen.
We wensen je veel plezier met de bestelling en graag tot snel!

Dennis Scholing beoordeelde op 2017-04-23

Perfect!!! Alleen was het ff zoeken hoe je oude games moest ruilen kon het knopje versturen niet in drukken. Verder helemaal top!!!

Beste Dennis,

We zijn blij dat het uiteindelijk goed is gekomen en dat je een positieve ervaring hebt beleefd.
We zien je graag weer terug in onze webshop!

Webshop Gameshop Twente

Dave Hoffland beoordeelde op 2017-03-10

altijd tevreden geweest met deze gameshop.. Een echte aanrader in de quest naar die ene game...
De afhandelink van online bestellingen is ook altijd snel en eerlijk.
Prijzen zijn voor een retailer ook zeer schappelijk... AANRADER!!!!

Beste Dave,

We zijn best trots op ons grote assortiment, zo hebben wij voor iedereen iets.
Leuk om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad.
Tot snel in de webshop!

Webshop Gameshop Twente