Van Loenshof 2
KvK 631 992 46

Google Plus/Places - 8,2
Beslist.nl 56 9,0

Daan beoordeelde op 2018-05-31

Heb het voor een 2e x geprobeerd bij hun in de winkel helaas nog steeds slecht behandeld en niet de goede informatie mee gekregen. Ben uit eindelijk boos weg gelopen

Dennis beoordeelde op 2018-05-26

Geweldige service, snelle levering, goede prijsverhouding tegenover de andere,als ik iets moet hebben zal ik eerst hier eens kijken.

Sweitze Gal beoordeelde op 2018-04-08

Heb na lang twijfelen een G7200 gekocht (de G7000 werkt nog prima), best prijzig, in ieder geval voor mij.

Maar echt een prachtige machine, zelfs de aan en uit knop werkt.

Nou ja, mijn eerste aankoop was in ieder geval een succes.

Geen tijd meer, Terrahawks roept mij.

Groet,

Sweitze.

Wesley beverdam beoordeelde op 2018-03-19

Zeer tevreden, snelle levering, spellen tweede hands besteld, toch geheel krasvrij bezorgd. Erg duidelijk.

Thomas beoordeelde op 2018-03-13

Ben erg tevreden met de service ik had wat onduidelijkheid stuurde een mailtje en binnen 5 min weer een mail terug waarinstaat dat het goed komt hele vriendelijke service top site

Gopal beoordeelde op 2018-03-11

Snelle levering, erg tevreden over geleverd spel(2e hands maar in top conditie).

Sander Dolstra beoordeelde op 2017-07-12

Deze site heeft een mooie collectie met goede prijsen. Alleen moet er streng naar de orderpickers worden gekeken want het is al 3 keer fout gegaan.

Beste Sander,

Bedankt voor je mooie beoordeling ondanks dat er blijkbaar iets mis is gegaan!
Helaas komen menselijke fouten wel eens voor...we hopen te streven naar een nog betere service!

Hopelijk tot snel!

Lisanne

Linda Roos beoordeelde op 2017-05-18

Bij de Gameshop Twente heb ik al vaker besteld. Het aanbod is overzichtelijk.
De afhandeling is altijd goed, dus met Klantenservice, Nazorg of Garantie heb ik geen ervaring.

Beste Linda,

We zijn blij dat het goed afgehandeld is zodat garantie of nazorg niet nodig was.
Tot ziens in de webshop!

Michel van Gaal beoordeelde op 2017-05-18

AC Ezio collection voor de X1 besteld. Dit was de dag erop ook gewoon binnen gekomen dus niets te klagen. Top!

Beste Michel,

We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Veel plezier met je bestelling!

Jop beoordeelde op 2017-05-18

Leuke 3=2 actie. Snelle levering, alles duidelijk vermeld, helemaal top!
Mijn bestelling was een aantal potjes Warhammer verf, dus ook voor andere dingen dan games kun je hier prima terecht.

Beste Jop,

Leuk om te lezen dat klanten ook komen voor andere dingen dan games.
Zo blijft ons werk ook afwisselend.

Tot ziens in de webshop!

Virgil beoordeelde op 2017-05-16

Snelle levering..normale verzendkosten en je wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van je product

Beste Virgil,

Wij vinden het fijn om te lezen dat je deze positieve ervaring hebt doorgemaakt in onze webshop. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten weten waar ze aan toe zijn, we houden ze graag op de hoogte.

Veel plezier met je bestellen en graag tot ziens!

Mitchel C. beoordeelde op 2017-05-16

16.15 besteld en de volgende dag in huis, goede prijs. Erg tevreden!

Beste Mitchel,

Wij proberen alles zo snel mogelijk te leveren zodat iedereen snel kan gaan gamen.
We wensen je veel plezier met de bestelling en graag tot snel!

Dennis Scholing beoordeelde op 2017-04-23

Perfect!!! Alleen was het ff zoeken hoe je oude games moest ruilen kon het knopje versturen niet in drukken. Verder helemaal top!!!

Beste Dennis,

We zijn blij dat het uiteindelijk goed is gekomen en dat je een positieve ervaring hebt beleefd.
We zien je graag weer terug in onze webshop!

Dave Hoffland beoordeelde op 2017-03-10

altijd tevreden geweest met deze gameshop.. Een echte aanrader in de quest naar die ene game...
De afhandelink van online bestellingen is ook altijd snel en eerlijk.
Prijzen zijn voor een retailer ook zeer schappelijk... AANRADER!!!!

Beste Dave,

We zijn best trots op ons grote assortiment, zo hebben wij voor iedereen iets.
Leuk om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad.
Tot snel in de webshop!

Maxim C. beoordeelde op 2017-03-08

Na bestelling is het spel 1 dag later geleverd. het spel was verpakt in een omslag met bubbelfolie.

Echter zat er in de omslag het verkeerde product (2e hands versie ipv nieuw) waardoor de bijgeleverde DLC code niet werkte omdat deze al gebruikt was en het doosje reeds beschadigd.

Na contact op te nemen met de verkoper via mail heb ik het voorstel gekregen om mij het verschil terug te storten of een andere DLC code door te mailen. Geen van beide opties voldeed omdat ik een nieuwe versie had besteld omdat ik de DLC code ook graag had gehad. Als ik dan optie 2 had gekozen zat ik nog steeds met een kapotte hoes.
Na nogmaals contact op te nemen heb ik het voorstel gekregen om het product op mijn kosten terug te sturen zodat ze een nieuw product konden terugsturen naar mij. Hiermee kan ik echter ook niet akkoord gaan aangezien ik hierdoor extra kosten moet maken terwijl het een fout gaat bij de verkoper.

Nu wacht ik op antwoord van de verkoper op mijn laatste bericht.

edit: De verkoper heeft net telefonisch contact met mij opgenomen nadat ze deze review hadden gezien. Ik het spel kan terugsturen en heeft mij een retourlabel toegestuurd. Deze oplossing voldoet aan mijn verwachtingen en heb de beoordeling aangepast. De score is echter niet perfect omdat er pas een oplossing is gekomen na het lezen van de review hier en niet na het eerste contact met de klantendienst.

Wim Jager beoordeelde op 2017-02-26

Goede produkten tegen een redelijke prijs. Klantvriendelijk, betrouwbaar en ze doen wat ze beloven. Ik kreeg een levering die niet helemaal compleet was. Na telefonisch contact werd een refund toegezegd voor datgene wat niet compleet was en ook prompt uitgevoerd. Volgende keer koop ik er weer!

Beste Wim,

Hartelijk dank voor je leuke review. Het is altijd goed om te horen dat we het op een positieve manier met je hebben kunnen oplossen.

Tot snel in onze webshop!

Fabian beoordeelde op 2017-02-23

Tevreden, heel tevreden. Fijn bedrijf, nette prijzen, levering van pre order Nioh op tijd. Plus, gewoon de NL verie, geen buitenlandse shit zonder dat ze dat op een website aankondigen of vermelden... Kortom, ik ga hier vaker bestellen!

Beste Fabian,

Geweldig om te lezen! Zulk soort lovende woorden horen wij graag.

Veel plezier met Nioh!

ronald louwerens beoordeelde op 2017-02-21

Zeer tevreden! Bestellingen waren de volgende dag al aanwezig TOP!

Beste Ronald,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat de bestelling al de volgende dag in huis was.
Veel plezier met je bestelling!

T.O. beoordeelde op 2017-02-21

Ik vind de snelle levering top en de spellen doen het Super .

Beste T.O.,

Gebruikte producten worden gecontroleerd voor de verzending en dat werpt blijkbaar zijn vruchten af. We zijn blij dit te horen!

E.A.Eikelenboom beoordeelde op 2017-02-21

goede info en bezorging.prima!

Geachte heer of mevrouw Eikelenboom,

We vinden het fijn dat u tevreden bent over de informatie en bezorging.
Veel plezier met uw bestelling!