Gameshop Twente
U kunt bij Gameshop Twente
terecht voor de nieuwste games,
consoles en accessoires. Ook
voor een kleine prijs bent u bij
ons aan het juiste adres:wij
bieden nieuwe en gebruikte
games.
8,8
1.477 klantbeoordelingen

• Yang
    Review voor Gameshop Twente

Ik had aan het begin geen code ontvangen
    het bleek dus dat de code niet meer op voorraad was maar ik kreeg het bedrag terg dus prima!

• Jordy
    Review voor Gameshop Twente

Heb een 2ehands PS3 slim besteld met 2 games. Heb die op maandag besteld en hij was maandag al verstuurd en dinsdag ontvangen, dus zeer positief hier over. Ik had 2 games erbij gekocht waarvan er helaas 1 niet werkte, heb ze hier over gemaild en dezelfde dag nog reactie met dat ik het kapotte spel weg kon gooien en een nieuw exemplaar werd dezelfde dag nog opgestuurd, echt top gedaan. Voor mij dus een echte 9/10 ervaring bij Gameshop Twente :)

• Hoe beoordeel je Gameshop Twente?

• Ramon
    Review voor Gameshop Twente

Gameshop Twente levert spellen die voor 16:30 besteld zijn de volgende dag. Ik had om 16:28 CoD MW aangeschaft en deze was de volgende dag afgeleverd bij een ophaalpunt. Goed verpakt en niks over te klagen, en het was ook nog eens de goedkoopste winkel!

• Timo Roelofszen
    Review voor Gameshop Twente

Heb een 2e hands PS3 phat besteld. Stond duidelijk bij dat er een neppe controller bij zat. Die dus in het weekend gekocht, maandag verstuurd, dinsdag ontvangen. Ze hadden er een nieuwe HDMI, Power en usb kabel bij gedaan, en daarboven is hij redelijk onbekrast. 10/10 ervaring.

• Dennis
    Review voor Gameshop Twente

10 games besteld. op 3 na hadden ze allemaal krassen en witte rotzooi op de disc waardoor ik ze neit in mijn console durfde te doen. sommige krassen waren zo diep dat je ze aan de andere kant kon zien. deze stuurde ik terug en vervolgens weigeren ze volledige terugbetaling omdat er volgens hun geen krassen zijn.

Ik heb nog nooit zon waardeloze webshop gezien qua games.

Ik raad dan ook iedereen af om hier iets te kopen.

Hoi Dennis Leusink,
    Wij hebben de discs bekeken na het retourneren en hier zaten geen krassen op. Wij controleren alles wat wij versturen voor het op voorraad boeken en nogmaals bij het versturen. Een 4K camera regsitreert daarnaast in welke staat het vanaf ons wordt verstuurd. Ook hebben wij u vooraf verteld dat de retourkosten niet voor onze rekening zullen zijn. Mocht een product onder garantie vallen, dan vergoeden wij wel die kosten. Meerdere platformen hebben uw review al verwijderd omdat ze, na het bekijken van het e-mailverkeer en de situatie, ons in het gelijk hebben gesteld.
    Jammer dat het niet goed gelopen is!
    Meerdere collega webshops hebben onterecht toegegeven aan u om slechte reviews te voorkomen. Wji doen dat niet en hopen dat mensen ook lezen om welke reden u een 1 ster geplaatst heeft.

• P
    Review voor Gameshop Twente

Voor de eerste keer een aantal ontbrekende magazines (white dwarf) besteld. 4 stuks, waarvan eentje op backorder kwam te staan. Hier werd ik netjes voor gebeld en ik kreeg i.p.v de ontbrekende, 2 andere aangeboden of het nieuwste nummer. Naast de korting die er al op zit. Zeer tevreden op deze manier van afhandeling en alle magazines zijn netjes verpakt en nieuw aangekomen. Postcode had ik fout opgegeven, toch nog op het juist adres. Top gameshop,

• Tjerk ter Veen
    Review voor Gameshop Twente

Snelle levering. Games hebben goede kwaliteit . En naar verhouding Kosten de spellen niet veel

• Floris Geertzen
    Review voor Gameshop Twente

Op 27 december een aantal van dezelfde games besteld, betaald om zo snel mogelijk te laten bezorgen. Na een aantal dagen waarop de status van de bestelling “backorder” was, zelf(!) contact opgenomen, waar ons werd verteld dat het spel maar 5 keer voorradig was i.p.v. de bestelde 6. Op 2 januari afgesproken deze dan eenmaal te crediteren en de overige 5 dezelfde dag nog op te sturen zodat deze de volgende dag (3 januari) binnen zou zijn. Inmiddels is het 8 januari, hebben we nog steeds niks ontvangen en word er op geen enkele manier van contact zoeken gereageerd (mail, telefoon). Ontzettend slechte ervaring in zowel bestellen als bezorgen, om over contact hebben en zoeken maar te zwijgen. 1 keer en nooit weer

• Lasse
    Review voor Gameshop Twente

Zojuist microsoft office 2013 pro plus gekocht via gameshop-twente. Helaas blijkt dat de licentie al gekoppeld is aan een bestaande account en dus niet zomaar geactiveerd kan worden. Na het kopen, en dus betalen, verstuurd gameshop twente een melding dat als het niet werkt de kosten voor het uitzoeken hiervan voor de gebruiker zijn en de klant ook permanent gebanned zal worden van de website. Dit zijn in mijn ogen hele rare praktijken en vind het erg jammer dat een winkel waar ik graag kwam zo omgaat met zijn klanten. Uiteindelijk met microsoft medewerker zelf het probleem opgelost en de account gedeblokkeerd.

Beste Lassa

Heel vervelend dat er een probleem bleek met de code.
    In uw standaard antwoord mail stond uiteraard wel meer, met toelichting wat zelf te doen alvorens ons in te schakelen.
    De standaard mail met de voorwaarden is inmiddels nog vriendelijker geformuleerd, maar wel blijven wij benadrukken dat de klant zelf eerst goed moet kijken hoe een code te installeren. Er zijn zoveel bedrijven met eigen methodes, dat in de praktijk blijkt dat in 95 uit de 100 maal het helemaal niet aan de code ligt. En wij kunnen op afstand weinig betekenen, dan zouden we de accountgegevens van de klant moeten hebben.
    Uiteraard excuses dat het in uw geval toch aan de code schijnt gelegen te hebben.
    Wij kunnen in dat soort gevallen wel de code laten blokkeren en u een nieuwe doorsturen. Maar mocht het daar niet aan liggen, krijgen ook wij de kosten in rekening gebracht vanuit onze leveranciers en dat proberen we te voorkomen middels de uitleg.

• Spelgebruiker
    Review voor Gameshop Twente

Spel besteld, hoorde maar niets. Toen contact gezocht.... spel niet meer leverbaar. Er zou een mail gestuurd zijn maar nooit ontvangen, uiteindelijk geen cadeau kunnen geven (daar was het voor bedoeld) en moeten annuleren.

Beste Spelgebruiker,

We begrijpen uw frustratie heel goed en vinden het ook heel jammer dat het zo is gegaan. Helaas konden wij voor u niet op tijd een nieuwe bestellen aangezien u ook aangaf dat het een cadeautje was. Om deze reden hebben wij u ook doorverwezen naar een concurrent zodat u nog wel op tijd uw cadeau in huis had.
    Wij hopen ook dat u de game alsnog op tijd in huis had!

Nogmaals sorry voor de miscommunicatie!

Gameshop Twente