Gameshop Twente
U kunt bij Gameshop Twente
terecht voor de nieuwste games,
consoles en accessoires. Ook
voor een kleine prijs bent u bij
ons aan het juiste adres:wij
bieden nieuwe en gebruikte
games.
8,7
2.242 klantbeoordelingen

• Sander
    Review voor Gameshop Twente

Het is geweldig service en mooi kwaliteit spullen geweldige zaak

• niek

snelle levering

• Hoe beoordeel je Gameshop Twente?

• Jan-Willem van Duin
    Review voor Gameshop Twente

EDIT 26 januari: Na het plaatsen van deze review, werd gevraagd om contact op te nemen.

Geld is gecrediteerd naar mijn account met nog wat extra’s voor hoe het gelopen is. Hopelijk

komt mijn volgende bestelling nu wel gewoon aan.

Op 15 December ‘Call of Duty Black Ops Cold War’ besteld.
    17 December ’s ochtends de brievenbus geleegd, maar geen post van Gameshop-Twente. Toen de Track en Trace gecheckt en deze gaf aan dat op 16 december om 12:46 afgeleverd zou moeten zijn, maar ik heb niks ontvangen.
    Dus december 17 contact opgenomen met Gameshop-Twente. Met de vraag of zij konden achterhalen waar het pakket gebleven was.
    Gameshop gaf aan dat het pakket misschien toch bij de buren afgeleverd zou kunnen zijn. En als ik dit wou navragen.
    Ik heb direct bij mijn directe buren navraag gedaan, maar deze hadden het pakket ook niet.
    Gameshop Twente zou een onderzoek aanvragen bij de bezorg dienst.

18 december gaf Gameshop Twente aan dat ze het onderzoek gestart hebben, samen met een vermelding hier spoed achter te zetten.

Paar weken verder op 2 januari heb ik een mail gestuurd met de vraag of er al wat uit het onderzoek gekomen is. Hier geen antwoord op gehad.
    9 januari opnieuw een mail gestuurd en hier ook geen antwoord op gehad.

Hopelijk komt mijn volgende bestelling nu wel gewoon aan.

Goedemiddag Jan-Willem,
    Wat vervelend om dit te horen en natuurlijk heel jammer!
    Ik hoop u te kunnen helpen en dat wij samen tot een compromis kunnen komen.
    Zou u mij kunnen mailen op mailadres : marketing@gameshop-twente.nl
    Dan gaan we kijken naar een oplossing!

Met vriendelijke groeten, best regards
    Roxanne van kammen

Marketing www.gameshop-twente.nl
    Van Loenshof 2, 7511 HG Enschede, Nederland
    tel: +31 053 434 92 37 |

• Tim
    Review voor Gameshop Twente

Geen producten van aliexpress meer kopen. Controllers gewoon goed qua kwaliteit en geen Garantierichtlijnen naleven.

Hoi Tim,

Wij zien dat u al op meerdere plekken een review hebt geplaatst. Wij willen graag met u in contact komen voor een passende oplossing. U kunt contact opnemen met marketing@gameshop-twente.nl of u kunt ons even bellen via 053-4349237.
    U kunt dan vragen naar mij.

Joeri Tempelman
    Gameshop Twente

• Yang
    Review voor Gameshop Twente

Ik had aan het begin geen code ontvangen
    het bleek dus dat de code niet meer op voorraad was maar ik kreeg het bedrag terg dus prima!

• Jordy
    Review voor Gameshop Twente

Heb een 2ehands PS3 slim besteld met 2 games. Heb die op maandag besteld en hij was maandag al verstuurd en dinsdag ontvangen, dus zeer positief hier over.
    Ik had 2 games erbij gekocht waarvan er helaas 1 niet werkte, heb ze hier over gemaild en dezelfde dag nog reactie met dat ik het kapotte spel weg kon gooien en een nieuw exemplaar werd dezelfde dag nog opgestuurd, echt top gedaan.
    Voor mij dus een echte 9/10 ervaring bij Gameshop Twente :)

• Ramon
    Review voor Gameshop Twente

Gameshop Twente levert spellen die voor 16:30 besteld zijn de volgende dag. Ik had om 16:28 CoD MW aangeschaft en deze was de volgende dag afgeleverd bij een ophaalpunt. Goed verpakt en niks over te klagen, en het was ook nog eens de goedkoopste winkel!

• Timo Roelofszen
    Review voor Gameshop Twente

Heb een 2e hands PS3 phat besteld. Stond duidelijk bij dat er een neppe controller bij zat. Die dus in het weekend gekocht, maandag verstuurd, dinsdag ontvangen. Ze hadden er een nieuwe HDMI, Power en usb kabel bij gedaan, en daarboven is hij redelijk onbekrast. 10/10 ervaring.

• Dennis
    Review voor Gameshop Twente

10 games besteld. op 3 na hadden ze allemaal krassen en witte rotzooi op de disc waardoor ik ze neit in mijn console durfde te doen. sommige krassen waren zo diep dat je ze aan de andere kant kon zien. deze stuurde ik terug en vervolgens weigeren ze volledige terugbetaling omdat er volgens hun geen krassen zijn.

Ik heb nog nooit zon waardeloze webshop gezien qua games.

Ik raad dan ook iedereen af om hier iets te kopen.

Hoi Dennis Leusink,
    Wij hebben de discs bekeken na het retourneren en hier zaten geen krassen op. Wij controleren alles wat wij versturen voor het op voorraad boeken en nogmaals bij het versturen. Een 4K camera regsitreert daarnaast in welke staat het vanaf ons wordt verstuurd. Ook hebben wij u vooraf verteld dat de retourkosten niet voor onze rekening zullen zijn. Mocht een product onder garantie vallen, dan vergoeden wij wel die kosten. Meerdere platformen hebben uw review al verwijderd omdat ze, na het bekijken van het e-mailverkeer en de situatie, ons in het gelijk hebben gesteld.
    Jammer dat het niet goed gelopen is!
    Meerdere collega webshops hebben onterecht toegegeven aan u om slechte reviews te voorkomen. Wji doen dat niet en hopen dat mensen ook lezen om welke reden u een 1 ster geplaatst heeft.

• P
    Review voor Gameshop Twente

Voor de eerste keer een aantal ontbrekende magazines (white dwarf) besteld. 4 stuks, waarvan eentje op backorder kwam te staan. Hier werd ik netjes voor gebeld en ik kreeg i.p.v de ontbrekende, 2 andere aangeboden of het nieuwste nummer. Naast de korting die er al op zit. Zeer tevreden op deze manier van afhandeling en alle magazines zijn netjes verpakt en nieuw aangekomen. Postcode had ik fout opgegeven, toch nog op het juist adres. Top gameshop,