Gameshop Twente
U kunt bij Gameshop Twente
terecht voor de nieuwste games,
consoles en accessoires. Ook
voor een kleine prijs bent u bij
ons aan het juiste adres, wij
bieden nieuwe en gebruikte
games aan.
1.520 klantbeoordelingen

• Philip
    Review voor Gameshop Twente

Wat een geweldige service. Ik leverde mijn Playstation 5 Battle Beaver (gemodificeerde controller) aan met een complex probleem. Echter draaide Gameshop Twente zijn hand hier niet voor om en pakte het probleem aan. Zij hebben d.m.v. solderen een nieuwe thumbstickmodule aangebracht met als gevolg dat er een drifting meer plaats vond. Ik werd ook door vriendelijke medewerker Ismail netjes op de hoogte gesteld wat de kosten waren en wat ze hadden gedaan.

Nadat ik mijn adresgegevens had toegestuurd heeft Gameshop Twente diezelfde dag nog het pakket verstuurd. Al met al erg tevreden.

• Pieter
    Review voor Gameshop Twente

Top service! PS5 binnen 1 dag binnen! Klantenservice heel goed bereikbaar, deskundig en vriendelijk. Ik zal zeker hier blijven bestellen.

• Hoe beoordeel je Gameshop Twente?

• Jannie

Overzichtelijk website, prima klantenservice

• Yoran
    Review voor Gameshop Twente

Goede prijs, snelle levering en product volgens verwachting.

• Ronny Ottevaere

binnen 1 dag keurig gedaan, Compliment

• Maurice
    Review voor Gameshop Twente

Snelle levering goed verpakt voor een reëel bedrag ik ben zeer tevreden

• Jeffrey Camphens
    Review voor Gameshop Twente

Ondanks het tekort aan Nintendo Switch pro controllers kon Gameshop Twente deze toch snel en netjes leveren! Erg tevreden met de service.

• Freek
    Review voor Gameshop Twente

Bijzonder snel verzonden, in uitmuntende conditie en werkelijk niet één probleem te melden. Aanrader!

• leo

snel en goedkoop

• Carlo
    Review voor Gameshop Twente

Super snel geleverd. Precies als verwacht. Volgende keer eerst even hier kijken en dan pas verder gaan zoeken. Dank.

• Co
    Review voor Gameshop Twente

Snelle levering en perfecte prijs goede communicatie gewoon top niks slechts temelden

• Rina
    Review voor Gameshop Twente

Snelle levering en netjes verpakt en aangekomen en natuurlijk een goed werkende game …maar ook veel plezier doordat ik de game bij deze betrouwbare webshop heb gevonden… vette duim omhoog👍

• Bobby
    Review voor Gameshop Twente

Altijd netjes met afspraken nakomen en word altijd keurig netjes afgeleverd.en als er iets is dan bellen ze je keurig op om je te informeren en goedkeuring te vragen.

• Selena
    Review voor Gameshop Twente

In februari een aantal games gekocht met een hele leuke deal. Alles was netjes en op tijd geleverd in een stevige bubblewrap envelop. binnenkort maar eens mijn collectie weer uitbreiden!

• Bram
    Review voor Gameshop Twente

Snelle en nette levering en reageren en handelen snel wanneer iets niet naar wens is.

• Chris
    Review voor Gameshop Twente

Een van de mooiste game winkels van Nederland. Prachtige retro games en consoles, fantastisch aardige mensen en zelfs same day delivery. Ik ben groot fan en kom graag weer gauw langs bij jullie in Enschede.

• Anco
    Review voor Gameshop Twente

Gevonden wat ik zocht voor een goede prijs.

• Sander
    Review voor Gameshop Twente

Switch games nieuw in seal besteld.
    Alles netjes aangekomen, ook nog eens met een leuke korting. Super tevreden!

• Danny
    Review voor Gameshop Twente

Leuke games en niet duur! Snelle levering ook

• Ido
    Review voor Gameshop Twente

Geweldige snelle service en kwaliteits producten!!!