Gameshop Twente
U kunt bij Gameshop Twente
terecht voor de nieuwste games,
consoles en accessoires. Ook
voor een kleine prijs bent u bij
ons aan het juiste adres:wij
bieden nieuwe en gebruikte
games.
8,9
1.261 klantbeoordelingen

• Bas van den Brink
    Review voor Gameshop Twente

Ik heb 27 oktober een product hier besteld. Toen het werd geleverd zag ik dat helaas een onderdeel ontbrak en heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice om te vragen of ze het missende onderdeel alsnog kunnen sturen. Helaas nog steeds geen reactie hierop gehad

Beste Bas,
    Vervelend om te horen dat de bestelling niet compleet is aangekomen. Wij hebben onze mail voor u nagekeken maar zien geen email bericht over deze bestelling. Kunt u eens bellen met onze webshop afdeling, dit kan via 053-4349239, wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10:00 t/m 17:00. Graag willen wij u een passende oplossing bieden.

Joeri Tempelman
    Gameshop Twente Webshop

• Sam
    Review voor Gameshop Twente

Extreem goed verpakt en snelle levering, kwaliteit van het product was perfect

• Hoe beoordeel je Gameshop Twente?

• Sander
    Review voor Gameshop Twente

Het is geweldig service en mooi kwaliteit spullen geweldige zaak

• niek

snelle levering

• Jan-Willem van Duin
    Review voor Gameshop Twente

EDIT 26 januari: Na het plaatsen van deze review, werd gevraagd om contact op te nemen.

Geld is gecrediteerd naar mijn account met nog wat extra’s voor hoe het gelopen is. Hopelijk

komt mijn volgende bestelling nu wel gewoon aan.

Op 15 December ‘Call of Duty Black Ops Cold War’ besteld.
    17 December ’s ochtends de brievenbus geleegd, maar geen post van Gameshop-Twente. Toen de Track en Trace gecheckt en deze gaf aan dat op 16 december om 12:46 afgeleverd zou moeten zijn, maar ik heb niks ontvangen.
    Dus december 17 contact opgenomen met Gameshop-Twente. Met de vraag of zij konden achterhalen waar het pakket gebleven was.
    Gameshop gaf aan dat het pakket misschien toch bij de buren afgeleverd zou kunnen zijn. En als ik dit wou navragen.
    Ik heb direct bij mijn directe buren navraag gedaan, maar deze hadden het pakket ook niet.
    Gameshop Twente zou een onderzoek aanvragen bij de bezorg dienst.

18 december gaf Gameshop Twente aan dat ze het onderzoek gestart hebben, samen met een vermelding hier spoed achter te zetten.

Paar weken verder op 2 januari heb ik een mail gestuurd met de vraag of er al wat uit het onderzoek gekomen is. Hier geen antwoord op gehad.
    9 januari opnieuw een mail gestuurd en hier ook geen antwoord op gehad.

Hopelijk komt mijn volgende bestelling nu wel gewoon aan.

Goedemiddag Jan-Willem,
    Wat vervelend om dit te horen en natuurlijk heel jammer!
    Ik hoop u te kunnen helpen en dat wij samen tot een compromis kunnen komen.
    Zou u mij kunnen mailen op mailadres : marketing@gameshop-twente.nl
    Dan gaan we kijken naar een oplossing!

Met vriendelijke groeten, best regards
    Roxanne van kammen

Marketing www.gameshop-twente.nl
    Van Loenshof 2, 7511 HG Enschede, Nederland
    tel: +31 053 434 92 37 |

• Tim
    Review voor Gameshop Twente

Geen producten van aliexpress meer kopen. Controllers gewoon goed qua kwaliteit en geen Garantierichtlijnen naleven.

Hoi Tim,

Wij zien dat u al op meerdere plekken een review hebt geplaatst. Wij willen graag met u in contact komen voor een passende oplossing. U kunt contact opnemen met marketing@gameshop-twente.nl of u kunt ons even bellen via 053-4349237.
    U kunt dan vragen naar mij.

Joeri Tempelman
    Gameshop Twente

• Yang
    Review voor Gameshop Twente

Ik had aan het begin geen code ontvangen
    het bleek dus dat de code niet meer op voorraad was maar ik kreeg het bedrag terg dus prima!

• Jordy
    Review voor Gameshop Twente

Heb een 2ehands PS3 slim besteld met 2 games. Heb die op maandag besteld en hij was maandag al verstuurd en dinsdag ontvangen, dus zeer positief hier over.
    Ik had 2 games erbij gekocht waarvan er helaas 1 niet werkte, heb ze hier over gemaild en dezelfde dag nog reactie met dat ik het kapotte spel weg kon gooien en een nieuw exemplaar werd dezelfde dag nog opgestuurd, echt top gedaan.
    Voor mij dus een echte 9/10 ervaring bij Gameshop Twente :)

• Ramon
    Review voor Gameshop Twente

Gameshop Twente levert spellen die voor 16:30 besteld zijn de volgende dag. Ik had om 16:28 CoD MW aangeschaft en deze was de volgende dag afgeleverd bij een ophaalpunt. Goed verpakt en niks over te klagen, en het was ook nog eens de goedkoopste winkel!

• Timo Roelofszen
    Review voor Gameshop Twente

Heb een 2e hands PS3 phat besteld. Stond duidelijk bij dat er een neppe controller bij zat. Die dus in het weekend gekocht, maandag verstuurd, dinsdag ontvangen. Ze hadden er een nieuwe HDMI, Power en usb kabel bij gedaan, en daarboven is hij redelijk onbekrast. 10/10 ervaring.