Hege Bouwen 2 -a
8566 JC Nijemirdum

Berry Willemen beoordeelde op 2017-06-26

Ben al meer dan 20 jaar klant bij garanten een uitstekende zaden e.d.

l.staak beoordeelde op 2017-03-25

bestel al jaren bij garant zaden een prima zaadhandel!!

Gerrit van Oirschot beoordeelde op 2017-01-18

De bestellingen worden altijd correct uitgevoerd.
Ook ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten.
Shapoo

Ted Hoeks beoordeelde op 2017-01-13

Ik bestel altijd vanuit de catalogus op de bestelformulier en dat gaat heel erg goed, de levering van zaden en aardappels en kwaliteit en prijs zijn zeer goed, en het sortiment is groot, een 10 heeft Garant zaden verdiend
Ik heb ook wel besteld via online ook goed,
T. Hoeks Noordwijk.

I.S. Cornet beoordeelde op 2017-01-11

Zeer goede kwaliteit zaden voor zeer scherpe prijzen in vergelijking met andere zaadhandel bedrijven, en ook op internet geen goedkopere zaden te vinden.
Al 22 jaar een tevreden klant!

H.J.Hagen beoordeelde op 2017-01-10

Plusmies 50 jaar ontvang ik op mijn bestelling steeds de juiste groentezaden.
en ook voor de prijs die staat aangegeven in de catalogus.

Het ging even mis door een misverstand maar dat zal dit jaar worden herstelt.