Willem van konijnenburgstraat 3

Google Plus/Places - 10,0

Familie Tieman beoordeelde op 2018-08-05

Heel tevreden

G.koopman beoordeelde op 2018-08-05

Zeer goed geschuurd en super op kleur gebracht stral en professioneel werk afgeleverd.
Super gedaan
Gr G.koopman

Freek Go beoordeelde op 2018-04-23

kwalitatief zeer goed! Erg betrouwbaar en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik raad dit bedrijf dan ook aan bij iedereen :)

De Ruilhoek beoordeelde op 2018-03-05

We hebben een druk bezochte winkel met een moeilijke ondervloer, Garant vloeren heeft daarop een mooie strak gelegde vloer geplaatst. Ze hebben echt hun uiterste best gedaan om dat er goed in te leggen, reageerden erg proactief en met veel zorg. Communicatie was altijd prettig, direct en snel.

Marco beoordeelde op 2017-10-02

100m2 vloer laten leggen door vloergarant. Vloer is netjes gelegd. Snel en vakkundig.
Meedenken en prima communicatie.

Miranda beoordeelde op 2017-09-08

Zeer vriendelijke en vakkundige mensen! Top service. Wij zijn er erg tevreden over!

chantal beoordeelde op 2017-09-03

Mooie vloer voor een goede prijs gekocht. De medewerkers zijn deskundig en denken met je mee en zijn flexibel. De vloer is mooi gelegd. Wij zijn er erg blij mee.

Robbert Hoffland beoordeelde op 2017-05-05

Vandaag heeft Garant Vloeren in 1 dag onze hele woning voorzien van een nieuwe vloer! Geweldig en zeer professioneel afgewerkt! Super tevreden en aan iedereen aan te raden!

Jeroen - Amersfoort beoordeelde op 2017-05-01

Van A tot Z super geregeld ! Brengen van stalen , uit ruim voldoende keuze vloeren, snelle offerte en keurig alles gelegd en opgeleverd ! Wij zijn erg blij met onze nieuwe woning en vloeren van Garantvloeren.nl
De volgende keer weer !

Dries beoordeelde op 2017-03-22

We gingen er van uit dat de te leggen ruimtes legklaar waren, aangezien er al laminaat had gelegen, maar...
dat bleek anders te zijn!
de verschillende ondergronden bleken niet geschikt (niet vlak genoeg of een verkeerde ondervloer), er kwam dus allerlei werk bij (o.a. spaanplaat ondervloeren, spullen die moesten worden verplaatst), maar Maurice en zijn maatje gingen daarover rustig en redelijk met ons in gesprek. Al pratend kwamen we uit op een nieuwe prijs, en een lijstje 'wie doet wat'. in heel goed overleg gingen ze aan de slag en klaarden de flinke klus in 2 dagen. we zijn erg tevreden over het resultaat, maar ook over de manier waarop het tot stand is gekomen. ik kan deze mannen van harte aanbevelen!

Saskia v Geenen beoordeelde op 2017-02-27

Gezellig, snel, netjes, vak kennis, beleefd, proffesioneel. Goeie jongens.

Andreea beoordeelde op 2017-02-24

Er werd heel snel op mijn e-mails beantwoord, goede service, ben blij met het eindresultaat, garant vloeren zeker een aanraden.

Mvr Finke beoordeelde op 2017-02-23

Na waterschade te hebben gehad garant vloeren gebeld en Maurice kwam binnen no time langs. Heeft alles voor ons geregeld met de verzekering. Alle schade gerepareerd en een nieuwe vloer geleverd en gelegd. Zeer tevreden over het eindresultaat.. BEDANKT Maurice

Bram beoordeelde op 2017-02-16

Wat een top resultaat!

Maurice en collega hebben mij vandaag fantastisch geholpen met het professioneel leggen van 55m2 laminaatvloer in Utrecht.

Mijn vorige aannemer liet mij midden in een renovatie-project zitten met een kapotte ondervloer, een berg klusafval en een uitzichtloze situatie. Met 1 telefoontje naar Almelo kwam er meteen een passende oplossing.
als
Garantvloeren heeft zich uitermate correct, flexibel en zeer professioneel opgesteld en heeft vandaag naast het leggen van een prachtige vloer, ondervloer en plinten geholpen bij verwijderen van bovengenoemde troep en binnen een paar uur ziet de woning er prachtig uit.

In het vervolg sla ik de Randstad over en richt ik m'n blik op het oosten richting Almelo! Schitterend gedaan mannen, mijn dank is enorm!

Tony van Veen beoordeelde op 2017-01-24

Vandaag kwamen Maurice en collega naar ons nieuwe huis om op de 1e verdieping de laminaatvloer te leggen, verdeelt over 4 kamers plus overloop. Door de file waren ze wat later, maar toen ze begonnen, wat een tempo, perfectie en een fantastisch mooi resultaat. We zijn er erg blij mee en zeer tevreden. Professionals zijn 't, zeker aan te bevelen.Bedankt Maurice.

Rajeev Ramjiawan beoordeelde op 2017-01-03

Hartelijk bedankt voor het prachtige vloertje! We zijn er erg blij mee! Bedankt voor de goede en snelle service en het leggen van de vloer op de eerste verdieping en zolder. Top!

Roelien beoordeelde op 2016-12-29

Laminaatvloer laten leggen door Garant vloeren. Fijn en snel contact en goed meegedacht. Resultaat is nog mooier dan verwacht! Erg netjes!!! en snel gelegd! Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, dan ga ik Garant vloeren zeker opnieuw benaderen!

wesley beoordeelde op 2016-12-24

Beneden een parket vloer laten leggen door maurice, boven laminaat. binnen een dag gelegd goede service en aardige jongens. zeer tevreden over het resultaat en een scherpe prijs. Echt een aanrader

Martina Vonk Noordegraaf beoordeelde op 2016-12-14

De vloer ligt er zo mooi en strak in dat het eigenlijk jammer is om er meubels op te zetten! Ik ben dan ook zeer tevreden over het werk dat Maurice geleverd heeft. Ook het contact verliep soepel via de mail: altijd dezelfde dag antwoord. Kortom: ik zal Garant Vloeren zeker bij iedereen aanbevelen!

Nik Angelikas beoordeelde op 2016-10-27

Maurice is a very professional person. He was always there for me whenever I had a question day and night a to guide me through the choices i had so to select the right floor based on my needs. Once the day of the floor installation came all went well as arranged, within one day everything was completed.

I definitely recommend his service!!!!

Maurice thanks for everything!!