Zeedijk 6
8857 RD Wijnaldum
0517 434670

Thomas Merle beoordeelde op 2017-10-09

Producten waren snel binnen, alles in goede staat, niks te klagen.

Didier van der Veur beoordeelde op 2017-10-01

Goede snelle levering, site werkt ook naar behoren. Enige minpuntje is dat een aantal artikelen wel echt nog een stuk goedkoper te vinden zijn op internet.

Patrick Hollemans beoordeelde op 2017-09-19

Snel en discreet gebracht.

Gert beoordeelde op 2017-06-16

Levering van de goederen die op voorraad waren was wel snel en netjes.
Op de site werd bij 1 product niet aangegeven dat het niet voorradig was, uiteindelijk in de geleverde box stond vermeld op de afleverbon dat het betreffende product nageleverd zou worden maar niet op welke termijn.
Zijn nu een week verder maar nog altijd geen nalevering of bericht op welk moment ik dit dan wel kan verwachten.

gerard schoonhoven beoordeelde op 2017-05-29

was weer prima

Philip de Groot beoordeelde op 2017-05-09

Alles keurig op tijd ontvangen!

L Oldenburg beoordeelde op 2017-04-25

Bestel vaker bij soort gelijke webwinkels, maar GayStore is als enige die veel gay assortiment heeft tegen de laagste prijs en nog eens gratis thuis bezorgt.

David. beoordeelde op 2017-04-18

Heel goed. Snelle levering, lage prijzen. Aan te bevelen. Dank u!

Gert Berghuis beoordeelde op 2017-04-08

Prima service. Zowel voor als na de aankoop. De 15% korting werd met terugwerkende kracht alsnog uitbetaald. Het bedrag stond binnen twee dagen op mijn rekening.

Mike beoordeelde op 2017-02-03

Helaas was de bezorger niet in staat een pakketje af te leveren, hierop heb ik contact gehad met de klantenservice, en die hebben er alles aan gedaan en mij zeer netjes op de hoogte gehouden van de situatie. De after-sale service was dan ook uitmuntend en daarmee verdienen ze een pluim!

Alex de G. beoordeelde op 2016-03-31

Prima webwinkel en prima prijzen. Service was heel fijn via het chatten. Bestelling volgende ochtend al bezorgd. Mij zien ze zeker vaker terug. #heel tevreden.

Rene beoordeelde op 2015-10-11

Snelle en nette levering van produkten.
Goed en discreet verpakt. Geen.

xxx beoordeelde op 2015-10-07

Weet niet wat ik moet schrijven.

simon beoordeelde op 2015-10-07

Een prima webshop, simpelweg kwaliteitsproducten voor een prima prijs.

H. de Boer beoordeelde op 2015-10-07

Beste keus, goedkoopste op het internet. Wat wil je nog meer?

Mathjeu X beoordeelde op 2015-10-07

Erg tevreden over de klantenservice. Goed bereikbaar (sorry voor de vele telefoontjes), deskundig en geduldig. En erg tevreden met jullie suggestie! ;)

Paul M. beoordeelde op 2015-10-07

Prima service, veel bezorgopties zodat ik zelf kan bepalen waar het pakketje bezorgd wordt. En waarom moet verzending ook extra kosten? Hier dus niet!

Zeg ik niet beoordeelde op 2015-10-07

Simpel de beste gay webshop op internet. Goed assortiment voor betaalbare prijs. Scheelt wel tot 30% met andere webshops.

Vince van den Middelaar beoordeelde op 2015-10-07

Wat een topservice! Ik had per ongeluk het verkeerde artikel besteld en kon dit na een telefoontje zo ruilen. Erg fijn en bedankt!

Frans van den Berg beoordeelde op 2015-10-06

Absoluut een van de goedkoopste webshop op het internet.