Zeedijk 6
8857RD Wijnaldum
0517 434670

Paul Swinkewl beoordeelde op 2018-04-21

prima service !! goede afhandeling, snelle levering, vandaag besteld morgen in huis.

T Boer beoordeelde op 2018-04-12

Snelle levering!

DT GUIEU beoordeelde op 2018-04-04

They have really good products...

jozef heutink beoordeelde op 2018-03-28

Prima verwerking en snelle levering. Goede kwaliteit.

Lodewijk Brust beoordeelde op 2018-03-26

Levering en financiele afwikkeling zijn goed geregeld, de gekochte artikelen heb ik nog geen oordeel over.

Michel beoordeelde op 2018-03-24

Optijd en discreet bezorgd.
Leuke speeltjes voor een leuk prijsje.

Rinaldo Zaalblok Vissers beoordeelde op 2018-03-15

Snelle levering ,zeer tevreden

Geert Renirie beoordeelde op 2018-03-04

Duidelijke website. Goede aanbiedingen, mooie lederen sling.

Bob Hoogstra beoordeelde op 2018-03-01

Prima service, ik kreeg alleen geen bevestigingsmail van mijn bestelling dus ik vreesde een beetje.
Maar nadat ik mail van tnt zag binnenkomen uw bestelling is onderweg was ik tevreden.

Franke Posthumus beoordeelde op 2018-02-27

Prima product snel geleverd

Ton Wildenburg beoordeelde op 2018-02-27

Ik bestelde diverse artikelen , waarvan een niet op voorraad was. Er werd geweigerd om hem in backorder te nemen. Ik moest het maar uitzoeken wanneer het er weer was. Dat vind ik zeer klantonvriendelijk.

Reactie van GaySuperStore:
Beste Ton,
Ik kan geen recente bestelling van u vinden. Gezien wij alle producten die getoond worden in de webwinkel uit voorraad leveren en dus geen of zelden gebruik hoeven te maken van backorders, denk ik dat u in de war bent met een andere webwinkel.

Ik weet niet om welk product het gaat wat u zou willen bestellen. Als wij daar iets in kunnen betekenen dan doen wij dat natuurlijk graag. Neem dan even contact op met onze klantenservice via live-chat, email of telefonisch. Onze klantenservice is elke dag te bereiken van 9:00 t/m 22:00 uur.

Jeroen van Dijk beoordeelde op 2018-02-13

Heel tevreden, het product kwam spelling dan verwacht.

Mark beoordeelde op 2018-02-06

Inmiddels al paar keer besteld. Snel geleverd en netjes verpakt. Tevreden!

Guy Mampaey beoordeelde op 2018-02-06

vlotte afhandeling, en de hele bestelling perfect geleverd

Jo Lauwereys beoordeelde op 2018-02-05

De bestselling is niet correct geleverd. Bij contact name via contact name of opmerking via de bestselling (omruiling), krijg ik total geen reactive.

Antoine theunissen beoordeelde op 2018-02-05

Snel geleverd voor een scherpe vergeleken met andere shops

B beoordeelde op 2018-02-04

Top

Yanniek beoordeelde op 2018-01-30

Gaysuperstore heeft alles op voorraad, je hoeft dus niet dagen te wachten op je bestelling. Uitstekende service! Een zeer tevreden klant. Reeds vele jaren.......

H. Braken beoordeelde op 2018-01-30

goed service gericht, bij problemen van een bestelling wordt een alternatief geboden!

N Zuiderwijk beoordeelde op 2018-01-25

Goeie site met snelle levering ! En ook de prijzen zijn oke .