Zeedijk 6

Rens Ansink beoordeelde op 2018-06-24

Maarten Peeters beoordeelde op 2018-06-17

Ivo Wittenberg beoordeelde op 2018-06-12

Yanniek beoordeelde op 2018-06-06

Mijn complimenten aan de klantenservice. Via de chat heb ik advies gevraagd over een bepaald product. Hier ben ik goed geholpen en heb zeer goed advies gekregen. De levering van mijn artikelen is super snel gegaan. Daarnaast is alles hygiënisch en discreet verpakt. Graag tot een volgende keer ;-))

Rietje beoordeelde op 2018-06-05

Heel tevreden. Product werd snel en discreet geleverd.

Thomas De Smedt beoordeelde op 2018-06-05

Edward van V. beoordeelde op 2018-06-05

Ik bestel hier vaker en zeer tevreden over de service en snelle levering. Retourneren was ook goed geregeld en klantenservice is exelent met reactie op vragen.

Bram Houten beoordeelde op 2018-06-02

Leuke producten voor een prima prijs. Prima geholpen door de klantenservice en netjes/snel geleverd.

Paul Canoy beoordeelde op 2018-06-01

Bepaalde en betaalde artikelen die ik geretourneerd had bleken plotseling niet meer teruggenomen te worden omdat ik de verpakking geopend had. Dit ondanks dat op het retourfomulier van GSR ik de mogelijkheid geboden kreeg voor de volgende tekst: ‘Het product valt me tegen, ik wil het retourneren. Verpakking is geopend maar onbeschadigd Retourneren en terugbetalen als tegoed in mijn
Klantenaccount’ Bovendien staat in de toelichting onder retourneerrecht: Herroepingsrecht; product(en) melden om te retourneren:

Je hebt het recht je bestelling (of een deel daarvan) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt altijdHerroepingsrecht; product(en) melden om te retourneren:

Je hebt het recht je bestelling (of een deel daarvan) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt altijd het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. De kosten van de retourzending van jou thuis naar ons magazijn zijn, op uitzonderingen na, voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden met PostNL bedragen € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de tarieven van andere vervoerders de website van betreffende vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag, uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aanmelding van jouw RMA terugboeken mits de product(en) reeds in goede orde retour ontvangen zijnHerroepingsrecht; product(en) melden om te retourneren:

Je hebt het recht je bestelling (of een deel daarvan) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt altijd het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. De kosten van de retourzending van jou thuis naar ons magazijn zijn, op uitzonderingen na, voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden met PostNL bedragen € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de tarieven van andere vervoerders de website van betreffende vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag, uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aanmelding van jouw RMA terugboeken mits de product(en) reeds in goede orde retour ontvangen zijn het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. De kosten van de retourzending van jou thuis naar ons magazijn zijn, op uitzonderingen na, voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden met PostNL bedragen € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de tarieven van andere vervoerders de website van betreffende vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag, uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aanmelding van jouw RMA terugboeken mits de product(en) reeds in goede orde retour ontvangen zijn.
Er staat niet dat artikelen die uit de verpakking zijn gehaald niet meer voor vergoeding in aanmerking komen. Dit vind ik pure misleiding.
CONCLUSIE
Omdat heel veel artikelen op de een of andere manier verpakt zijn betekent dit in de praktijk dat retourneren feitelijk onmogelijk is.
Deze handelswijze is zeer misleidend.

Henk Janse beoordeelde op 2018-05-27

Albert beoordeelde op 2018-05-23

Goede en snelle communicatie, verder snelle levering

Arnasco beoordeelde op 2018-05-22

Snelle levering en en afterpay werkt ook perfect!

Theo beoordeelde op 2018-05-19

Snel geleverd, keurig verpakt.

Raymond Troost beoordeelde op 2018-05-16

Daan Cartens beoordeelde op 2018-05-16

Anoniem beoordeelde op 2018-05-03

Leuke shop met vaak de beste aanbiedingen in vergelijking met andere shops. Prima levering.

Ronald Harmes beoordeelde op 2018-05-01