Ankerplaats 55

Snel en goed

Inge Hinderink beoordeelde op 2019-06-07

prima webshop

Els de Jong beoordeelde op 2019-06-04

Bestelling is vlot en in goede orde geleverd

Agaat Nouwen beoordeelde op 2019-05-05

Heel erg blij en tevreden. Snelle levering!

A.J. Terpstra-Feijen beoordeelde op 2019-04-18

Mooie producten en snelle levering, top!

Jannie Van den Berg- Coenen beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering en heerlijke producten voor een scherpe prijs!

Jannie Boele beoordeelde op 2019-03-14

Hele fijne winkel snelle service en goede producten voor mensen met parfum allergie Wij zijn heel blij met deze web winkel

Alda Lambrechts beoordeelde op 2019-03-02

Vragen worden onmiddellijk beantwoord en dus ook de problemen. Op de afgesproken dag en tijd gebeurde de levering!!!
Alles prima verlopen!!

Ireen Haakman beoordeelde op 2019-02-10

Bij vragen even een telefoontje en je wordt persoonlijk te woord gestaan. Super!

Petra Smeets beoordeelde op 2019-02-03

Steeds een goede opvolging van de bestelling en een snelle levering. Wel jammer dat de leveringskosten voor België zo hoog zijn (bijna 10 €!!).

A de Vries beoordeelde op 2019-01-13

Goede haargel zonder parfum waar ik al een poosje naar op zoek was. Snelle levering

C.M. Lem beoordeelde op 2019-01-13

Keuze in producten die ik niet in de winkel kan verkrijgen. Bestelling snel binnen.

Henny beoordeelde op 2019-01-12

Eenvoudig te bestellen en de volgende dag al in de brievenbus! Sneller kan niet..

Marijke Beldman beoordeelde op 2019-01-10

Prima verzorgde besteling

Belinda beoordeelde op 2019-01-09

Uitstekende service en snelle levering.

Dirk beoordeelde op 2019-01-03

Heel tevreden met de service, ook hebben ze hier cadeaubonnen die ik aan mijn oma heb gegeven. Heel handig en goede producten.

M Loosman beoordeelde op 2018-01-19

Geweldige service, als ik bestel heb ik het de volgende dag al thuis. 1 keer was het niet op voorraad en kreeg ik netjes bericht dat het wat later geleverd zou worden. De dag voor levering kreeg ik een mail dat het verzonden werd. Tevens wordt je telefonisch netjes en vriendelijk te woord gestaan.