Vezelstraat 8
0132201115

Maurice Kambeel beoordeelde op 2019-06-08

Snelle reactie en verzending

Carmen Salvador beoordeelde op 2019-06-02

Precies wat ik wilde, snelle service

Alie wilgenburg beoordeelde op 2019-05-31

Mooi product en snelle levering

Anton Treep beoordeelde op 2019-05-25

Perfect gereageerd op mijn bestelling
Snelle levering we zijn erg tevreden

G. Scheiberlich beoordeelde op 2019-05-24

Ik heb maar een opmerking, wat als je gedeeltelijk doof bent? Ik kan hem af en toe niet horen, en dan geeft mijn vrouw een brul van je alarm gaat af. Dus je zou eigenlijk de geluidsterkte bij moeten kunnen stellen.

Reactie van Geheugenhulp:
Beste meneer/mevrouw Scheiberlich, voor de mensen die niet of slechter horen, hebben we speciaal alarmen of horloges met trilfunctie.

Sophie Van Der Heijden beoordeelde op 2019-05-23

Prima geregeld

W. Pierhagen beoordeelde op 2019-05-20

Laptop bezorgd en installatie problemen. Problemen snel opgelost. Ter zake kundige medewerkers.

Bertha Alssema beoordeelde op 2019-05-11

vlugge levertijd

WF Ligtenberg beoordeelde op 2019-05-09

Super snel geleverd ! En ik dacht dat ik 1 ding niet had ontvangen en stuurde een mail binnen 3 min was ik terug gebeld ! De fout lag mij zelf niet goed gekeken .. maar wat een service ! Enorm tevreden !

Arie Van Roosmalen beoordeelde op 2019-05-04

Was goed

M Smets beoordeelde op 2019-05-04

Nadat ik een bestelling had geplaatst maar geen betaling kon verrichten heeft men mij opgebeld om te vragen of ik het bestelde alsnog wilde hebben.
Hebben toen de bestelling de volgende dag met factuur toegestuurd gekregen. Vooral mij moeder heel blij.

Max beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering. Scherp geprijsd.

Manin Sassen beoordeelde op 2019-04-23

snelle levering,

Kim Vedder beoordeelde op 2019-04-21

Duidelijke beschrijving. Mooie kwaliteit. Snel verstuurd.

T.L.A Venema beoordeelde op 2019-04-19

Snel en gemakkelijk

Jolanda Mulder-Stek beoordeelde op 2019-04-11

Handig horloge met 12 x alarm functies. 12 alarm functies heb ik verder niet gevonden op internet. Minder stress wanneer je vaak pillen moet innemen. Trilfuncie is top. Als je uitgaat bijv. Ben heel tevreden. Zijn er nog extra horlogebandjes te koop voor dit model?

Marry van Leeuwen-de Wilde beoordeelde op 2019-04-08

Mooi medicijnsignaleringshorloge met verstelbare, maliënkolder band. Fijne service door geheugenhulp.nl t.a.v. het vooraf programmeren op de door mij gewenste tijden voor het innemen van mijn Parkinson medicatie.

Ronald Wijnands beoordeelde op 2019-04-07

Prima kwaliteit, snelle levering, duidelijke beschrijving.

Gerhardus Schingenga beoordeelde op 2019-04-04

Makkelijk besteld, snelle levertijd