Vezelstraat 42
5541VN Reusel
0132201115

Christ Hopmans beoordeelde op 2018-08-11

de bestelling en de afhandeling hiervan ,en op de hoogte gehouden van de status was uitstekend het was n just time in levering.

L.W. Aerts beoordeelde op 2018-08-01

Heb de Tiffany sleutelhager geheugenhulp ontvangen maar de batterij was al ingeschakeld. Het lipje dat je weg moet trekken was al weg. Ik vraag me af of deze al eens gebruikt is en teruggestuurd????

Reactie van Geheugenhulp:
Beste meneer/mevrouw Aerts, deze alarmen komen rechtstreeks van de fabrikant, en is het enige alarm in onze collectie wat niet ingesteld wordt, zie; https://www.geheugenhulp.nl/product-categorie/medicijngebruik/ De verpakking wordt ook niet open gemaakt, dus we denken dat dit vanuit de fabriek is gebeurd. Maar na deze tip gaan we dit zeker controleren, dus bedankt voor de tip.

Lily beoordeelde op 2018-07-25

Goede en acceptabele levering.
Leuke buitenzijde, een keer wat anders!....maar binnenzijde plastic waar de pillendoosjes ingaan is erg fragiel en lijkt mij snel in te gaan scheuren. De pillendoosjes zelf staan geen dagen op wel dagindeling.

Bedankt voor uw reactie.
Afgelopen jaren nog geen reactie mogen ontvangen over het afbreken van de lipjes. We verwachten dat dit bij u ook niet snel gaat gebeuren. Bij problemen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Laura beoordeelde op 2018-07-22

De volgende dag in huis en keurig ingesteld op de juiste tijd.

Wim van der Klis beoordeelde op 2018-07-21

Alles ging uitstekend!

rikie opbroek beoordeelde op 2018-07-17

woensdag besteld en vrijdag al in huis

Joanna Van Tendeloo beoordeelde op 2018-07-16

Tot op heden nog niets ontvangen. Groetjes J V T . Vandaag pakketje gekregen.Prima verzorgd. Ook vanuit ophaalpunt bedankt.JVTendeloo

Frida Ruijs beoordeelde op 2018-07-16

Heb het donderdag besteld en zaterdag al binnen.👍 Ben heel tevreden over de snelle service

Peter Helmhout beoordeelde op 2018-07-15

Ging allemaal prima, wel heel jammer dat ik geen horlogebandje voor mijn "zware" chroom horloge kon krijgen

Antonio Saccaro beoordeelde op 2018-07-12

De dag erop onmiddellijk mijn bestelling ontvangen. Ze reageren ook snel op mails. Een aanrader. !

Jurgen Jas beoordeelde op 2018-07-11

De TOM kalender besteld en dit bleek de laatste en werd netjes op tijd afgeleverd op alternatieve adres. Via de mail navraag gedaan en meteen reactie dat dit inderdaad zo het geval was (op de zondag) en de kalender hangt nu netjes zichtbaar aan de muur.

Ellen Jansen beoordeelde op 2018-07-10

Bij de omschrijving voor de JP7 weeklader met alarm staat dat deze gemakkelijk te bedienen is zelfs met één hand. Dit is echter niet waar! De doosjes schuiven moeilijk open en zijn zeker niet geschikt voor mensen met Parkinson! We hebben deze klacht voorgelegd aan geheugenhulp en gevraagd of ze de beschrijving willen aanpassen en dit probleem voor mijn moeder kunnen oplossen. Helaas komen we er nu achter dat de service bij klachten niet zo goed is.

Reactie van Geheugenhulp:
De JP7 is speciaal ontwikkeld door iemand met Parkinson voor mensen met Parkinson. Natuurlijk zal het niet voor iedereen optimaal werken. Wij hebben voorstellen gedaan waar u niet mee akkoord gaat. Verwachten dat wij 8 losse pillendoosjes met 7 vakken extra kosteloos toesturen is niet reëel. Wij hebben u hiervoor een voorstel ver onder de kostprijs aangeboden. Wij doen ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen.

henri de wit beoordeelde op 2018-06-30

Vlotte afhandeling en zorgvuldige verzending

Tjitske van den Bersselaar/Seldenrust beoordeelde op 2018-06-24

Een prachtig sprekend fotoalbum, gemakkelijk te gebruiken en een enorm plezier voor mijn verstandelijk gehandicapte en blinde broer!

Myrthe Stel beoordeelde op 2018-06-24

Snelle levering en je vragen worden snel beantwoord :)

Ria Boer beoordeelde op 2018-06-24

Omschrijving medicijndoos gaf aan dat dekseltjes makkelijk opengaan, speciaal voor mensen met Parkinson. Enorm gepruts, doosje is onbruikbaar voor mijn moeder... Jammer

Beste Ria,
Jammer dat het openen van het doosje voor uw moeder niet goed werkt. Dit alarm is ontwikkeld door iemand met Parkinson omdat het schuiven van een dekseltje in het algemeen beter werkt dan een klepje. Er is inmiddels contact met u opgenomen om samen te onderzoeken wat beter werkt voor uw moeder. Service en een goed werkend product is voor ons erg belangrijk.

JM Tunzi beoordeelde op 2018-06-23

Vd week s middags besteld, volgende dag in huis, supersnel 👍👍

Marianne Smith-Zadelaar beoordeelde op 2018-06-21

Ik mis een Nederlandse handleiding. Daar ik sinds 10 jaar een input-probleem heb in mijn hersens kan ik mijn kennis (in mijn hoofd) niet meer verwerken aangaande de Duitse - en Engelse taal in verband met een Nederlandse vertaling. Dit bemoeilijkt de instelling van het geheugen-horloge.

Beste Marianne,
Als er inderdaad geen Nederlandstalige handleiding bijgesloten was dan spijt ons dat. Dan zal dit tijdens het inpakken voor verzending vergeten zijn. Excuses hiervoor. We sturen u via eMail de handleiding toe. Ze zijn ook te vinden op onze webwinkel: https://www.geheugenhulp.nl/handleidingen/

Margo Van Assche beoordeelde op 2018-06-17

Ik kocht de Sense en Sound. De uitleg die het product beschrijft is uitgebreid maar er wordt nergens vermeld welke stroomtoevoer er nodig is. Na een mailtje naar de klantendienst heb ik hierover onmiddellijk duidelijkheid gekregen. Het antwoord was er al binnen vijf minuten en was ook zeer duidelijk. Aangenaam verrast door de goede service heb ik het product in bestelling geplaatst. De levering zelf was wederom supersnel en ik was dan ook zeer blij om het de dag erop bij mij thuis te mogen ontvangen(in minder dan 24u!). Het product zelf voldoet aan mijn verwachtingen maar de sterkte van de lichtsensor durft af en toe voor een minder goede werking zorgen. De opname wordt 7 op de 10 keer geactiveerd. Toch is het exact wat ik nodig heb en ik ben dan ook zeer tevreden.

Marga Gerards-Borst beoordeelde op 2018-06-16

Heel Hartelijk bedankt voor de snelle verwerking van de bestelling!!