Vezelstraat 42
5541VN Reusel
0132201115

Joy Krijgsman beoordeelde op 2018-04-20

Snelle levering en via de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Ook een erg fijn horloge, discreet en daardoor ook weer meer zelfstandig.
De bediening is ook gemakkelijk.

Helma beoordeelde op 2018-04-20

Zeer snelle levering, en een uitkomst dat de alarmen door jullie ingesteld werden.
Prima Service!

R. Toerse beoordeelde op 2018-04-16

Duidelijke omschrijving en snelle levering.

GH Engen, van beoordeelde op 2018-04-14

Carine Vanbelle beoordeelde op 2018-04-13

Heel tevreden, vlotte levering...dinsdagnamiddag besteld...woensdagmiddag in huis! Product is top!

S de groot beoordeelde op 2018-04-12

Alles uitstekend te regelen via internet en de bezorging was foutloos

floor Tiemstra beoordeelde op 2018-04-11

snelle levering en telefonisch goed bereikbaar

h van noort beoordeelde op 2018-04-05

redelijk geprijsde artikelen-ruime keus, prima verzorgde zending.

Yolanda beoordeelde op 2018-04-05

Goede en snelle levering.

Corry van Pelt beoordeelde op 2018-03-23

Heb Zondag een medicijnwekker besteld had hem Dinsdag al in huis!!!
Geweldig!!!

greet Vossepoel beoordeelde op 2018-03-17

bestelling vlot ontvangen

C Does beoordeelde op 2018-03-16

Heb mijn bestelling gerouteerd en heb nog teeds niks gehoord heb gemailt en gebeld word niet opgenomen ?

Jo Heijnen beoordeelde op 2018-03-15

ik heb hem pas, daarom is het moeilijk mijn geheugenhulp te beoordelen maar zoals het zich nu laat aanzien is het een goede aankoop

Elke Batselier beoordeelde op 2018-03-13

De levering ging snel en werd goed op de hoogte gehouden van waar het pakket zich bevond

M. van Gent beoordeelde op 2018-03-11

Snel en correct geleverd met goede extra's

Roel beoordeelde op 2018-03-11

Keurig aflevering met duidelijke beschrijving van het apparaat en extra batterijtjes.

KE beoordeelde op 2018-03-10

Uiterst tevreden. Had 3 horloges besteld, voldeden allemaal net niet, na telefonisch overleg een prima horloge ontvangen!

Janne Morren beoordeelde op 2018-03-03

helaas staat er op de onderste helft van het grote letter yahtzee, geen nederlandse omschrijving.
En ook mis ik daar bij b.v three of a kind de cijfer aan duiding 3 de zelfde of driekeer een dobbelsteen met de zelfde aantal punten.
De geheugens zijn niet meer optimaal en dan zou een extra steuntje zeer welkom zijn

G. Leemhuis beoordeelde op 2018-03-02

Snelle levering, goede koop, wij zijn er blij mee.

marcia gosselink beoordeelde op 2018-03-01

Ik had maandag iets besteld van uit België en ik had het woensdag al binnen. Heel snelle levering. Netjes verpakt met handtekening bevestigen.