Vezelstraat 8

Een Geheugenhulpklant beoordeelde op 2019-02-17

Solide, gebruiksvriendelijk materiaal
Goede service!

HWS beoordeelde op 2019-02-14

De medicijnwekker kwam met ingestelde tijden aan. We konden de wekker zo in gebruik nemen.
Vriendelijk dank hiervoor.

Bart Dekker beoordeelde op 2019-02-10

Gestelde vragen naar tevredenheid beantwoord.

Didi Verspoor beoordeelde op 2019-02-09

Snelle service en goede kwaliteit.

frans witjes beoordeelde op 2019-02-07

Pakket supersnel ontvangen toen ik batterijen wilde plaatsen bleken deze er al in te zitten. Omdat het vaak bij anderen fout gaat het apparaat goed bekeken en er bleek een sticker op te zitten aan de achterzijde met de tekst "broken". Dus ging ik ervanuit dat hij niet goed was direct een mail verzonden omdat in ons geval het met de medicijnen afgifte wel forse risico's heeft als het niet goed gaat.

Daarop werd ik direct dezelfde avond nog teruggebeld en het bleek een inschattingsfout van mijn kant te zijn. De batterijen worden vooraf geplaatst om te testen en de sticker zat erop om te controleren dat mensen zelf niet gaan rommelen.

Maar hou fijn is dit de snelheid en vooral de persoonlijke betrokkenheid van de heer die mij geholpen heeft.

Dus super fijn en het apparaat werkt uitstekend alleen heb ik heb wel van radiobesturing afgehaald omdat hij die tijd niet goed pakte en dat risico kan ik niet lopen.

Dus top en bedankt,

E.A. Koop beoordeelde op 2019-02-05

Artikel van bestelling van andere klant ontvangen!
Reeds telefonisch gemeld

Reactie van Geheugenhulp:
Dit is erg vervelend,ook voor ons, een foutje komt helaas wel eens voor.In overleg de kosten vergoed voor het retour zenden en de fout dezelfde dag nog hersteld.

H Jeurink beoordeelde op 2019-02-04

Prima afgehandeld. Mijn kleinkind was zeer blij met haar presentje!

Boudewijn Van Scheppingen beoordeelde op 2019-01-30

Goed verpakt en op tijd bezorgd.

N V.d. Braak beoordeelde op 2019-01-26

Prima service.

Charlotte Broekhoven beoordeelde op 2019-01-24

Makkelijk inte stellen
Klein en praktisch

Davinia loos beoordeelde op 2019-01-13

Snelle service de horloges heeft me zoon vandaag om we zijn benieuwd

Marcel Verweij beoordeelde op 2019-01-09

Goed geregeld, snel verzonden. Top!

Jacques Poot beoordeelde op 2019-01-09

De medicijnen portefeuille is precies dezelfde als die ik had. Vanwege het uitscheuren van het plastic van binnen bij de vorige heb ik een nieuwe besteld. Maar de uitvoering van de nieuwe is niet best. Het plastic waarin de bakjes moeten worden geschoven is erg krap en is scheef in het kunstleer genaaid. Ik vrees dat het in de hoeken snel zal uitscheuren.

Dirk Ricour beoordeelde op 2019-01-06

vlotte en correcte levering, produkt voldoet!

Janny Van Eldik beoordeelde op 2019-01-04

Binnen enkele dagen was het pakket er. Eerder dan de termijn die aangegeven is. Perfect.

Thea Vooys beoordeelde op 2018-12-30

Snelle levering.

paul morselt beoordeelde op 2018-12-24

Bizonder tevreden over snelle levering en kwaliteit van het product

marcia gosselink beoordeelde op 2018-12-23

Goede snelle goede levering. Ik woon in België ik vind de bezorg kosten wel wat hoog voor een zending wat in de brievenbus kan. Heb hem daarom in Nederland laten bezorgen.

Anita erkelens beoordeelde op 2018-12-20

Zeer snelle levering