Vezelstraat 8
0132201115

A.L. Bastmeyer beoordeelde op 2018-12-07

Uitstekende service

Marjolein van Zutven beoordeelde op 2018-12-07

netjes verpakt. goed beschermd tegen beschadiging tijdens verzenden. extra duidelijke gebruiksaanwijzing. Levertijd naar Belgie was zeer kort.

Herma du-Pré beoordeelde op 2018-11-30

Ik was verrast door de snelle levering ,bedankt hiervoor!

H.J. Bartijn beoordeelde op 2018-11-26

inmiddels ontvangen, fijn dat u op een eerdere melding reageerde

Reactie van Geheugenhulp:
Beste meneer/mevrouw Bartijn, uw bestelling is op dezelfde dag verzonden. Maar zie de melding bij POST. NL ; Sorry! Door Black Friday is er zoveel besteld dat het niet lukt om alles vandaag te bezorgen, we doen dat zo snel mogelijk.
Hier kunnen we helaas niets aan doen, en hopen dat u uw bestelling zo snel mogelijk bezorgd krijgt.

Dorry Stuij beoordeelde op 2018-11-20

De producten waren niet zoals ik hoopte maar ik ben vriendelijk geholpen aan de telefoon en heb een nieuwe bestelling geplaatst.

A.A. Brouwer beoordeelde op 2018-11-12

Heel tevreden; besteld en betaald en twee dagen later in huis

Jan van Dun beoordeelde op 2018-11-11

zeer nuttige pillen alarmdoos

C te Lintelo beoordeelde op 2018-11-04

Het horloge in goede staat ontvangen.Complimenten voor de vlotte service. Ook de gevraagde instellingen werken goed. De alarmen zijn volgens het uitleesvenster ingesteld op geluid en trillen. ((()))SSS . Volgens de bijlage met dezelfde symbolen
voor geluid ((())) en trillen ((()))) ? of beide (((())))SSS is verwarrend. Het horloge trilt wel maar geeft geen geluid. Kan het geluid harder gezet worden. zo ja hoe dan ? Misschien moet het geluid opnieuw ingesteld worden . Gaarne uw advies .
mvg.te Lintelo

Reactie van Geheugenhulp:
Beste meneer/mevrouw Lintelo, het zijn twee verschillende symbolen, zie ons filmpje; https://youtu.be/UUb1GDK0kzw in dit filmpje staat aangegeven in stap voor stap hoe het horloge ingesteld kan worden, het geluid kan niet harder of zachter worden gezet. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bellen (0132201115) of mailen op info@geheugenhulp.nl

Inge Michiels beoordeelde op 2018-11-04

Goed product, zeer snelle reactie bij vragen en zeer snelle levering!

Mirjam Faas beoordeelde op 2018-10-24

Was snel geleverd en direct mail over account dat erbij hoort

Els Barten beoordeelde op 2018-10-20

Snelle levering👍👍👍👍

Harm Jan Stavast beoordeelde op 2018-10-18

Goed tevreden over de snelle en goede service.!!!

Carin Van de Burgt beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering en erg fijn dat de gevraagde alarm tijden al geprogrammeerd waren!

W.F.M. Douwes beoordeelde op 2018-10-12

Het is nog te kort om een goed oordeel te geven.
Wel een tip: het zou handig zijn om de kleine bakjes afzonderlijk af te kunnen halen om bv. één dagdeel meet te kunnen nemen i.p.v. het hele doosje met 5 .
Ook zou het handig zijn om het alarm harder te kunnen zetten voor hardhorenden.

Reactie van Geheugenhulp:
Beste meneer/mevrouw Douwes, het alarm met de medicijndoosjes zitten los in de houder, dus deze kunt u los meenemen. Wat betreft het geluid, dit blijft altijd moeilijk voor verschillende personen. Wat voor de ene hard is, is voor de andere zacht. Maar voor degene die het geluid niet horen, hebben we ook alarmen met een trilmechanisme.

G. Holwerda beoordeelde op 2018-10-10

Vlotte levering en alvast innametijden ingevoerd, dus klaar voor gebruik!

T Ruijter beoordeelde op 2018-10-10

Zeer tevreden. Snelle levering.

Sjoerd beoordeelde op 2018-10-06

Wij zijn heel tevreden over het horloge, wij gebruiken het voor mijn man met Autisme, zodat hij voelbaar een signaaltje krijgt op momenten dat hij iets moet ondernemen. Zo discreet :) vergroot het zelfstandig functioneren.

Loutje Bosch beoordeelde op 2018-10-01

ik heb niet alle produkten die ik had besteld ontvangen, zit er nog steeds op te wachten.

Reactie van Geheugenhulp:
Jammer dat u zo reageert op een foutje als het vaste team op vrijdag er een dag niet is. We hebben dit in mail op zaterdag besproken. De Maandag daarna zijn de ontbrekende producten met een extraatje alsnog verzonden die op dinsdag`bij u geleverd zijn (zie track&Trace).

Willy van der Walle beoordeelde op 2018-10-01

Hij is gemakkelijk in te stellen alleen draait hij een beetje stroef
voor parkinson patienten.

Roland Jurriens beoordeelde op 2018-09-15

Goede kwaliteit. Snel, correct en volgens afspraak.