Vezelstraat 42
5541VN Reusel
0132201115

Pim de Bruijn beoordeelde op 2018-02-18

Ik ben erg tevreden over de werkwijze van deze firma als er een probleem is op te lossen wat niet eens hun verantwoording is.
Ook namens mijn moeder, 87 jaar oud, bedankt.

Marion van Eeden beoordeelde op 2018-02-11

Alles prima

Ludo Wielockx beoordeelde op 2018-02-07

prima - snelle levering

Dick Batenburg beoordeelde op 2018-02-04

snelle levering en goed product, lijkt het op eerste gezicht.

Antonet van Woerkum beoordeelde op 2018-02-04

Snelle levering, goed product

R Mul beoordeelde op 2018-02-02

Snelle levering. Goed product!

henri beoordeelde op 2018-01-25

Tevreden met vlotte afhandeling, bestel gemak en snelle levering.
Product heeft nederlandse gebruiksaanwijzing, iets wat ook steeds zeldzamer word

Maurits Bruinsma beoordeelde op 2018-01-23

Raf Van Opstal beoordeelde op 2018-01-22

Over de levering ben ik best tevreden, maar de gebruiksaanwijzing had wel wat duidelijker gekund; De batterij heb ik intussen gevonden, maar ik heb ze nog niet kunnen verwijden om het label te vinden. Ook de alarmen instellen is voor morgen.( Ik heb Parkinson).
Vandaar tot nog toe 4 sterren.

Agnes Verdonck beoordeelde op 2018-01-22

Donderdagavond besteld, zaterdag al geleverd! :-) Duidelijke handleiding ontvangen bij het uurwerk. Wel wat moeilijk om in te stellen, maar eens geïnstalleerd, heel handig in gebruik.

Caroline Verkerk beoordeelde op 2018-01-19

Duidelijke site met overzichtelijk kosten en verzendkosten. Prima prijs, snelle keurige levering en onverwacht extraatje. Dikke pluim

joyce brandberg beoordeelde op 2018-01-15

Heb een alarmhorloge aangeschaft. Binnen 2 dagen was deze binnen. Netjes verpakt en geleverd!

Leo beoordeelde op 2018-01-15

Goede website en zeer snelle goed verzorgde verzending. Ook niet moeilijk gedaan over terugzendig omdat het product niet goed voldeet.
Direct een nieuw apparaat opgestuurd.

Raf uit Eindhoven beoordeelde op 2018-01-14

Super snelle service, met uitgebreide en duidelijke informatie over het product.

Martijn beoordeelde op 2018-01-11

Mijn ervaring is uitstekend!! Ik ben zeer goed geholpen. Heel erg tevreden met het alarm horloge. Snelle levering!! Het horloge is ook helemaal naar wens ingesteld voor mijn.

N Zwaneveld beoordeelde op 2018-01-11

Duidelijke website. Snelle levering. Boven verwachting!

Irma Arts beoordeelde op 2018-01-10

Zeer tevreden met super duidelijk weekkalender voor mijn cliënt.

Grete Melis beoordeelde op 2018-01-09

Gebruiksvriendelijke website, product vooraf getest en geconfigureerd, snelle levering.

E. De Roo beoordeelde op 2018-01-08

site makkelijk te vinden. besteld en snelle service.
goed verpakt.

a.j. groenendaal beoordeelde op 2018-01-05

maandag besteld, dinsdag binnen. snel, dat is heel fijn