Vezelstraat 42
0132201115

Martha Meessen beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering.

Mieke van den Brand beoordeelde op 2017-12-10

ik bestel al jaren mijn groot letter kalender bij Geheugenhulp. Betrouwbaar, snelle levering.

Petra beoordeelde op 2017-12-09

Snel in huis, en e'en goed product

Margo Mulder beoordeelde op 2017-12-05

Er werd goed met me meegedacht via mail en telefoon welk product het beste past bij de behoefte van mijn vader. We vinden het ook een held goede service dat er al alarmtijden ingesteld konden worden in het product dat ik kocht!

Gerrie Hakkenberg beoordeelde op 2017-12-02

Snelle levering, horloge ziet er prima uit, alarm geluid ook goede sterkte! Blij met m'n aankoop!!

Co De Bondt beoordeelde op 2017-12-01

Leuk en kwalitatief goed

Ronald Pfaff beoordeelde op 2017-11-27

Supersnelle levering, produkt werkt prima

Marjan Van der ben beoordeelde op 2017-11-24

Goede servies

Egidius van Liempd beoordeelde op 2017-11-23

het woord zeg 't goed ! optijd en precies wat ik wilde !

Rob te Heeze beoordeelde op 2017-11-20

Goede prijzen, & snelle levering. De informatie tijdens het bestel- 3n levertraject is wat minder dan je van andere webwinkels ziet maar de service is er zeker niet minder door !!! Dit is de tweede bestelling bij Geheugenhulp.nl en zeker niet de laatste !!!!

A.J Battjes beoordeelde op 2017-11-20

Snelle levering keurig verpakt!

Fam. De Haas beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering en zeer klantvriendelijk bij vragen!

karel scheffers beoordeelde op 2017-11-13

Overzichtelijke webwinkel. Snelle levering. Keurige berichtgeving. En bijzonder zorgvuldig verpakt. De dominostenen zijn mooi afgewerkt en de bewoners in het verpleeghuis zijn er heel blij mee. Groot formaat en duidelijke punten op de stenen. Heel erg tevreden dus op alle fronten. Ik kom zeker weer terug voor een nieuwe bestelling.

Kathy Kloos-Savic beoordeelde op 2017-11-12

makkelijk bestellen. simpel betalen en snel goed geleverd. Ik ben tevreden.

A. Zevenhuijzen beoordeelde op 2017-11-04

We zijn heel tevreden, vriendelijk, zorgzaam en lekker snel geholpen

Marietje Schalken beoordeelde op 2017-11-03

Het product heb ik zondag besteld en dinsdag was het product al binnen

Anita Franssen beoordeelde op 2017-11-02

Heb zondagavond besteld en donderdagnamiddag het pakje via de post ontvangen. Ik had het graag sneller gehad. Maar doordat Allerheiligen in deze week viel was dat waarschijnlijk niet mogelijk. Toch bedankt.

Jan Van Ranst beoordeelde op 2017-11-02

korrekte levering

Miranda Ten Böhmer beoordeelde op 2017-11-01

Los horlogebandje besteld
Netjes en snel geleverd.
Een gebruiksaanwijzing hoe je het bandje kunt vervangen is misschien wel handig.

P.E. van Heijningen beoordeelde op 2017-10-31

zeer tevreden, snelle levering