Vezelstraat 8
0132201115

Els Barten beoordeelde op 2018-10-20

Snelle levering👍👍👍👍

Harm Jan Stavast beoordeelde op 2018-10-18

Goed tevreden over de snelle en goede service.!!!

Carin Van de Burgt beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering en erg fijn dat de gevraagde alarm tijden al geprogrammeerd waren!

W.F.M. Douwes beoordeelde op 2018-10-12

Het is nog te kort om een goed oordeel te geven.
Wel een tip: het zou handig zijn om de kleine bakjes afzonderlijk af te kunnen halen om bv. één dagdeel meet te kunnen nemen i.p.v. het hele doosje met 5 .
Ook zou het handig zijn om het alarm harder te kunnen zetten voor hardhorenden.

Reactie van Geheugenhulp:
Beste meneer/mevrouw Douwes, het alarm met de medicijndoosjes zitten los in de houder, dus deze kunt u los meenemen. Wat betreft het geluid, dit blijft altijd moeilijk voor verschillende personen. Wat voor de ene hard is, is voor de andere zacht. Maar voor degene die het geluid niet horen, hebben we ook alarmen met een trilmechanisme.

G. Holwerda beoordeelde op 2018-10-10

Vlotte levering en alvast innametijden ingevoerd, dus klaar voor gebruik!

T Ruijter beoordeelde op 2018-10-10

Zeer tevreden. Snelle levering.

Sjoerd beoordeelde op 2018-10-06

Wij zijn heel tevreden over het horloge, wij gebruiken het voor mijn man met Autisme, zodat hij voelbaar een signaaltje krijgt op momenten dat hij iets moet ondernemen. Zo discreet :) vergroot het zelfstandig functioneren.

Loutje Bosch beoordeelde op 2018-10-01

ik heb niet alle produkten die ik had besteld ontvangen, zit er nog steeds op te wachten.

Reactie van Geheugenhulp:
Jammer dat u zo reageert op een foutje als het vaste team op vrijdag er een dag niet is. We hebben dit in mail op zaterdag besproken. De Maandag daarna zijn de ontbrekende producten met een extraatje alsnog verzonden die op dinsdag`bij u geleverd zijn (zie track&Trace).

Willy van der Walle beoordeelde op 2018-10-01

Hij is gemakkelijk in te stellen alleen draait hij een beetje stroef
voor parkinson patienten.

Roland Jurriens beoordeelde op 2018-09-15

Goede kwaliteit. Snel, correct en volgens afspraak.

Maaike Polstra - van den Berg beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering, net kaartje erbij. Goed verpakt.

Lisa van de Ven beoordeelde op 2018-09-05

Heel fijn. Product die nergens anders meer te krijgen was en voor een goede prijs en snele levering.

R. Engberts beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering. Goede website. Apparaat door firma vooraf reeds ingesteld. Goede service dus!

John Diertens beoordeelde op 2018-09-01

De geheugenhulp was gemakkelijk in te stellen en werkt perfect. Ik heb al 9 jaar Parkinson en wordt een beetje vergeetachtig.

Heleen beoordeelde op 2018-08-27

Snel geleverd en op verzoek al helemaal ingesteld.

Christ Hopmans beoordeelde op 2018-08-11

de bestelling en de afhandeling hiervan ,en op de hoogte gehouden van de status was uitstekend het was n just time in levering.

L.W. Aerts beoordeelde op 2018-08-01

Heb de Tiffany sleutelhager geheugenhulp ontvangen maar de batterij was al ingeschakeld. Het lipje dat je weg moet trekken was al weg. Ik vraag me af of deze al eens gebruikt is en teruggestuurd????

Reactie van Geheugenhulp:
Beste meneer/mevrouw Aerts, deze alarmen komen rechtstreeks van de fabrikant, en is het enige alarm in onze collectie wat niet ingesteld wordt, zie; https://www.geheugenhulp.nl/product-categorie/medicijngebruik/ De verpakking wordt ook niet open gemaakt, dus we denken dat dit vanuit de fabriek is gebeurd. Maar na deze tip gaan we dit zeker controleren, dus bedankt voor de tip.

Lily beoordeelde op 2018-07-25

Goede en acceptabele levering.
Leuke buitenzijde, een keer wat anders!....maar binnenzijde plastic waar de pillendoosjes ingaan is erg fragiel en lijkt mij snel in te gaan scheuren. De pillendoosjes zelf staan geen dagen op wel dagindeling.

Bedankt voor uw reactie.
Afgelopen jaren nog geen reactie mogen ontvangen over het afbreken van de lipjes. We verwachten dat dit bij u ook niet snel gaat gebeuren. Bij problemen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Laura beoordeelde op 2018-07-22

De volgende dag in huis en keurig ingesteld op de juiste tijd.

Wim van der Klis beoordeelde op 2018-07-21

Alles ging uitstekend!