Barnsteenstraat 17
1339HJ Almere

Carla Boogaardt beoordeelde op 2018-10-18

Mijn pakket zou de volgende dag geleverd worden maar helaas dat werd een dag later

Martin Post Uiterweer beoordeelde op 2018-10-15

Super geuren, super service.

Inge Van Marcke beoordeelde op 2018-10-14

Heel tevreden van de koolzaadwas, levering en contact met het bedrijf. Volgende bestelling staat al klaar

Danielle Cornelissen beoordeelde op 2018-10-12

Heel tevreden bestelling was erg snel binnen

Carla Boogaardt beoordeelde op 2018-10-11

Als ik een mail stuur ook gauw reactie terug en de geuren zijn heerlijk !

Melanie Visser beoordeelde op 2018-10-07

Echt een super service super lekkere geuren en snelle levering

Monika Ruehle beoordeelde op 2018-10-06

Greatly impressed by the speed of delivery as well as how quickly I received the documents I needed too. I actually literally just stumbled across this web page in search of 2 fragrances which I couldn't find anywhere. I found them here and they smell just like I was looking for. Absolutely perfect. Geurenpaleis has won a new customer! Very very happy ! The only slight problem I have with the web page is that it's only in Dutch but I managed anyway and will certainly order again. Highly recommended

Richard Jonker beoordeelde op 2018-10-04

ik heeft echt nog nooit zo snel een bestelling binnen gekregen. wat een goeie servie ik zal jullie zeker aanbevelen bij mijn mede standhouders, vrienden, kennissen en familie

Jeanne Schreuders beoordeelde op 2018-09-30

Tevreden en snelle levering.

Gauthiez Stephanie beoordeelde op 2018-09-30

Bestelling super snel ontvangen en alles was naar wens ik ben er grote fan van geurenpaleis toppoe 👍👍

Sonja Cuccu beoordeelde op 2018-09-28

Zeer snelle levering, goede goederen. Ik zal opnieuw bestellen.

Miranca Mayer beoordeelde op 2018-09-27

Super goede service. Snelle verzending. Top.

Spanu Joëlle beoordeelde op 2018-09-17

Rapide, sérieux

Veerle Raedschelders beoordeelde op 2018-09-17

Alles heel goed zoals altijd en zeer snelle verzending!

Aline Goosens beoordeelde op 2018-09-17

Fragrances sound great at the bottle, let's try in candles and soap :-) Delivery very fast.

Arda van Luxemburg beoordeelde op 2018-09-17

Goede service en snelle levering, veel producten zoals geuren en kleuren. TOP

Gauthiez Stephanie beoordeelde op 2018-09-13

Bestelling was op het verkeerde huisnr toegekomen en geurpaleis heeft alles via telefoon geregeld met de buurvrouw om het pakje bij me te krijgen echt super nog eens dank

DebArJen beoordeelde op 2018-09-13

De ontvangen geuroliëen zijn precies als ik verwachtte. Alleen vind ik de verzendkosten van €5,50 best hoog als je maar een vijftal flesjes (10ml) koopt en op de envelop leest dat Geurpaleis er zelf maar €0,80 voor heeft betaald. 🤔

Do beoordeelde op 2018-09-13

Gerda Erp beoordeelde op 2018-09-09

Snelle levering. Netjes verpakt.