Bolderweg 2
1332AT Almere

Ec Kuijt beoordeelde op 2019-08-22

Heerlijke geuren komen goed overeen

Svetlana Prigoditch beoordeelde op 2019-08-20

goede prijs-kwailiteitverhouding, zeer tevreden.

Sophie De Gendt beoordeelde op 2019-08-20

Cora Richert beoordeelde op 2019-08-08

Simone Lehr beoordeelde op 2019-07-31

Sooooo tolle Düfte! Super schnelle Lieferung und super freundlichen E mail Kontakt als bei mir etwas schief gelaufen ist! Immer wieder gerne! TOP👍

M.Bos beoordeelde op 2019-07-25

Zeer vlotte levering (zoals altijd) daarom bestel ik hier graag. Sinds kort zit de parfumolie in donkere glazen flesjes dus kan het langer bewaard worden, top! De website is heel duidelijk en de geuren worden goed beschreven. Ook is er vooral veel keus, er zit echt voor iedereen een lekkere geur bij, meerdere zelfs.

Alexandra Liebrecht beoordeelde op 2019-07-25

Karin Konijnenberg beoordeelde op 2019-07-20

Youssra Acharrat beoordeelde op 2019-07-18

Gretha Wezep beoordeelde op 2019-07-15

Hele goede producten en een snelle levering

Inge Van Marcke beoordeelde op 2019-07-15

Hele snelle levering naar België en altijd super lekkere geuren.

Maddy Zonneveld beoordeelde op 2019-07-10

Debby Kerkwijk beoordeelde op 2019-07-09

Daniel Toth beoordeelde op 2019-07-08

Best!

Pernell KUSMUS beoordeelde op 2019-07-02

P.m. Chriki-Haesenbos beoordeelde op 2019-07-01

Desiree Schaap beoordeelde op 2019-07-01

Snelle verzendig, stevig verpakt en prima producten!

Simone Thies beoordeelde op 2019-07-01

Tevreden, de bestelling was binnen een paar dagen in huis en was goed verpakt.

DebArJen beoordeelde op 2019-06-28

Ontzettend veel keuze. Prima geuroliën. Snelle levering.

Corine Teuling beoordeelde op 2019-06-25