Barnsteenstraat 17
1339HJ Almere

Chantal Bakker beoordeelde op 2018-06-19

Netjes verpakt en snel in huis! Toppie

Eveline Pijnappel beoordeelde op 2018-06-15

Super blij dat de bestelling toch is bezorgd! Ik wens jullie heel veel succes! Ik
Mrg Eveline

A Huussen beoordeelde op 2018-06-14

Snelle en nette levering.
Heerlijke geuren

Meta Bos beoordeelde op 2018-06-11

Altijd vlot geleverd en de geuren zijn van goede kwaliteit (krachtige geur die lang houdt)

André Derksen beoordeelde op 2018-06-10

Snelle levering!

K. Markus beoordeelde op 2018-05-31

Snel geleverd en het pakketje past door de brievenbus! Zeer handig, want je hoeft er niet voor thuis te blijven!

Petra beoordeelde op 2018-05-25

Heerlijke geuren!!
Keurig snel geleverd!!

Marleen Zweers beoordeelde op 2018-05-25

Zeer tevreden, goede en snelle levering. Top

Jolanda Bosmans beoordeelde op 2018-05-22

Ik moest heel snel iets hebben, maar was te laat met bestellen en eigenlijk de volgende dag geleverd hebben, even gebeld en het geurenpaleis zorgde ervoor dat ik het de volgende dag in huis had, super!!

KATIA beoordeelde op 2018-05-17

The best !!!

Mehrdad Ramezaniyan beoordeelde op 2018-04-20

smel like joop home

Corrie Aarts beoordeelde op 2018-04-19

Hele goede geuren, lekker sterk en alles heel snel geleverd. Wij zijn vanaf nu vaste klant!!

Christine Kuiper vervloesem beoordeelde op 2018-04-12

Bestelling was heel snel verzonden. Duidelijk website en eenvoudig bestellen en betalen maar ik heb de designer geurtjes besteld voor waxmelts en de geuren zijn heel erg verdunt en je ruikt haast niet de geur als je het flesje opent. Ook ruiken de geuren niet naar de Parfum. Ik heb al ervaring in de geurtjes met andere websites en die zijn veel geconcentreerder en ruiken naar de parfum. Je hebt het hele flesje van 25 ml nodig om 10 waxmelts te maken om iets te ruiken dus is het erg duur in gebruik.

Mirije Hoogerhuis beoordeelde op 2018-04-07

Super overzichtelijke website.
Snelle levering (1 werkdag)
Ik heb ook nog een vraag gesteld via de mail waar ik dezelfde dag nog antwoord op kreeg !

Jannie beoordeelde op 2018-04-06

snelle levering, heerlijke geuren!

Diana Dommelen beoordeelde op 2018-04-01

Uitstekend.
Alles netjes en op tijd.

Corinda Oord beoordeelde op 2018-03-26

Snelle levering, goede producten

Jacqueline Gortemulder beoordeelde op 2018-03-24

Zeer tevreden, snelle levering.

Lissy Bubeck beoordeelde op 2018-03-24

Snelle levering, geuren niet heel erg herkenbaar. Dat is wel jammer. Maar wel lekkere geuren

Liezeth Deursen beoordeelde op 2018-03-24

Super service en leuk vriendelijk telefonisch contact snelle levering en super produkten