Madeliefveld 121
2914PK Nieuwerkerk aan den IJssel
06 4625 7696

Inge Hagemans beoordeelde op 2019-07-15

Natascha Van de Zuidwind beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering, en heerlijke geuren! Mijn huis is heerlijk voorzien van goede energie dankzij geurhout!

Isha Borsboom beoordeelde op 2019-07-11

snelle levering.

Daphne Kool beoordeelde op 2019-07-10

Producten zijn netjes en snel geleverd en het zijn mooie eerlijke producten, oa etherische Palo Santo olie.

Brigitte OOms beoordeelde op 2019-06-27

Heel duidelijk netjes verpakt veel aandacht aan besteed. Perfect

Joca Straalman beoordeelde op 2019-06-26

Ik had geurstokjes gekocht maar ze zijn zo zwak dat als je ze vastpakt ze al breken.

Reactie van Geurhout:
Dat is niet goed om te horen. Kan ik iets voor je betekenen om dit op te lossen?

Romeo Boldewijn beoordeelde op 2019-06-24

Hw Van Dulken beoordeelde op 2019-06-20

Tim Heuperman beoordeelde op 2019-06-09

Vriendelijke reacties en prettig contact. Mooie stukjes hout!

helena de jong beoordeelde op 2019-06-08

Peter Raadsen beoordeelde op 2019-06-05

Snelle en zorgvuldige levering! En altijd een extra verrassing bij de bestelling :-)

Farah Akkrum beoordeelde op 2019-06-01

Astrid Chang beoordeelde op 2019-05-13

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. En de communicatie met deze webshopwinkelier.
Ik heb nu een goede adres voor palo santohout.

xanthe kerssens beoordeelde op 2019-05-11

Zoltan Rajeczki beoordeelde op 2019-05-07

Stephanie Pieket Weeserik beoordeelde op 2019-04-30

Uitstekende kwaliteit en snelle bezorging.

Sandra Leemans beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering tegen goede prijs

Carin van Lierop beoordeelde op 2019-04-06

Valérie Brak beoordeelde op 2019-04-06

Anne E. van Oostveen beoordeelde op 2019-04-01

Een erg duidelijke site, makkelijk om te bestellen. Kortom, een prima ervaring, ik kom zeker nog eens terug.
Heel vermakelijk: Beste Sjamaan, heks of gewoon mens. Haha ik kan er steeds weer om lachten, houden zo.

Reactie van Geurhout:
Super om te horen. Dat we niet alleen producten leveren, ook een glimlach:) Worden wij ook blij van.