Noord 1a
06 4625 7696

J.L. Krapp beoordeelde op 2018-11-19

Snelle leveromg

Christiane meeus beoordeelde op 2018-11-15

Alles snel , correct verlopen. En fijn ,milieuvriendelijk verpakt.
Naar wens !

Sarah Lam beoordeelde op 2018-11-15

M. van Zanten beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering. Kadootje toegevoegd in de vorm van twee verschillende geurstokjes in verpakking, om uit te proberen. Leuk.

Elaine Van Weelden beoordeelde op 2018-11-11

Yolande Samson beoordeelde op 2018-11-09

Ik ben Surinaamse dus het geestelijke / cultuur zit er bij mij goed in.Deze producten hebben mij goed geholpen.Dus op naar de volgende bestelling.....👍👍

Reactie van Geurhout:
Goed om te horen. Zie je bij de volgende bestelling.

Nel Scholte-Visser beoordeelde op 2018-10-30

Astrid Wiegers-Robart beoordeelde op 2018-10-23

Christine beoordeelde op 2018-10-22

Heel tevreden. Heerlijke geuren.keurig alles netjes ingepakt.

Reactie van Geurhout:
We doen ons best het als een cadeau te laten aankomen

Ellen van de veerdonk beoordeelde op 2018-10-21

Patrick Miedema beoordeelde op 2018-10-18

Adriana Groening beoordeelde op 2018-10-12

Leeg flesje Palo Santo ontvangen. Mijn email was binnen twee uurtjes beantwoord en nieuw flesje was zo meteen geleverd. Prima!

Reactie van Geurhout:
Voor alles moet een eerste keer zijn. Ik heb gelijk alle flesjes nagekeken

Esther Bouvrie beoordeelde op 2018-10-04

snelle levering en goede kwaliteit
in leuk zakje

Zenwe Omar beoordeelde op 2018-10-02

Urs Steinhauer beoordeelde op 2018-09-27

Claudia Groenendijk beoordeelde op 2018-09-27

Adriana van Doornmalen beoordeelde op 2018-09-23

P.E. Veldhuis beoordeelde op 2018-09-22

J.K. de Fretes beoordeelde op 2018-09-07

De geleverde producten zijn van zeer hoge kwaliteit en zorgvuldig ingepakt met daarbij ook nog een leuke attentie.
De levertijd was ook zeer snel. Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!

Stephanie Neefs beoordeelde op 2018-09-06