Noord 1a
06 4625 7696

ramon kruithof beoordeelde op 2019-03-20

Petra de Jonge beoordeelde op 2019-03-15

Bertha Van de Wetering beoordeelde op 2019-03-11

Prima service: snel bezorgt en mooie teksten op de verpakking met een leuk presentješŸ˜Š

SRH beoordeelde op 2019-03-02

Heel erg tevreden, goede communicatie en snelle levering.

Raphael van den Eerenbeemt beoordeelde op 2019-02-25

Top

stephanie scholten beoordeelde op 2019-01-28

Marlies Kreischer beoordeelde op 2019-01-21

Andre van Zonneveld beoordeelde op 2019-01-20

Marja Kruik beoordeelde op 2018-12-23

overzichtelijke site. Een kennismaking wie achter de site is prettig. Snelle en goede levering.

Andy Bronnenberg beoordeelde op 2018-12-18

sharona shane beoordeelde op 2018-12-17

Angelica De Bruin beoordeelde op 2018-12-16

Lesley Pasveer beoordeelde op 2018-12-11

H Duijndam beoordeelde op 2018-12-03

Vlotte levering en uitstekend produkt

shm van gestel beoordeelde op 2018-12-03

Celine Goldenbeld beoordeelde op 2018-11-26

J.L. Krapp beoordeelde op 2018-11-19

Snelle leveromg

Christiane meeus beoordeelde op 2018-11-15

Alles snel , correct verlopen. En fijn ,milieuvriendelijk verpakt.
Naar wens !

Sarah Lam beoordeelde op 2018-11-15

M. van Zanten beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering. Kadootje toegevoegd in de vorm van twee verschillende geurstokjes in verpakking, om uit te proberen. Leuk.