Noord 1a
2931SJ Krimpen aan de Lek
06 4625 7696

P.E. Veldhuis beoordeelde op 2018-09-22

J.K. de Fretes beoordeelde op 2018-09-07

De geleverde producten zijn van zeer hoge kwaliteit en zorgvuldig ingepakt met daarbij ook nog een leuke attentie.
De levertijd was ook zeer snel. Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!

Stephanie Neefs beoordeelde op 2018-09-06

Sally-Ann Halder beoordeelde op 2018-08-28

Mkeiz beoordeelde op 2018-08-28

Netjes verpakt, meteen als cadeau te geven! Goede kwaliteit en een lief cadeautje erbij! Hier wordt deze gewonen heks blij van.

Arjen Dijkman beoordeelde op 2018-08-22

Bertus weet het beoordeelde op 2018-08-19

Prima, snel in huis, met zorg en attentie ingepakt.

Ria Dekker beoordeelde op 2018-08-18

Mooi ingepakt
Heerlijke producten

Roxy Frickus beoordeelde op 2018-08-10

Tevreden, snelle levering en kreeg ook nog een cadeautje erbij! Top!

Peter Vermeiren beoordeelde op 2018-08-06

Angelika Romer beoordeelde op 2018-07-28

Heel tevreden. Besteld en de volgende dag al in huis... ook een kleinigheidje gekregen! Super tevreden 😀

Ineke Blaauw-Koning beoordeelde op 2018-07-02

Karin Scholtes beoordeelde op 2018-06-14

Job beoordeelde op 2018-06-07

Monique van der Linde beoordeelde op 2018-06-02

Ruikt lekker

S Peters beoordeelde op 2018-05-27

Prima, niks op aan te merken en snelle levering

Reactie van Geurhout:
Fijn dat het gelukt is.