Noord 1a
2931SJ Krimpen aan de Lek
06 4625 7696

Astrid Chang beoordeelde op 2019-05-13

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. En de communicatie met deze webshopwinkelier.
Ik heb nu een goede adres voor palo santohout.

xanthe kerssens beoordeelde op 2019-05-11

Zoltan Rajeczki beoordeelde op 2019-05-07

Stephanie Pieket Weeserik beoordeelde op 2019-04-30

Uitstekende kwaliteit en snelle bezorging.

Sandra Leemans beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering tegen goede prijs

Carin van Lierop beoordeelde op 2019-04-06

Valérie Brak beoordeelde op 2019-04-06

Anne E. van Oostveen beoordeelde op 2019-04-01

Een erg duidelijke site, makkelijk om te bestellen. Kortom, een prima ervaring, ik kom zeker nog eens terug.
Heel vermakelijk: Beste Sjamaan, heks of gewoon mens. Haha ik kan er steeds weer om lachten, houden zo.

Reactie van Geurhout:
Super om te horen. Dat we niet alleen producten leveren, ook een glimlach:) Worden wij ook blij van.

Lotte Scheeve beoordeelde op 2019-03-28

Elena D beoordeelde op 2019-03-26

Snel geregeld! Top kwaliteit! Leuke cadeu erbij! Ik ben heel blij van!

ramon kruithof beoordeelde op 2019-03-20

Petra de Jonge beoordeelde op 2019-03-15

Bertha Van de Wetering beoordeelde op 2019-03-11

Prima service: snel bezorgt en mooie teksten op de verpakking met een leuk presentješŸ˜Š

SRH beoordeelde op 2019-03-02

Heel erg tevreden, goede communicatie en snelle levering.

Raphael van den Eerenbeemt beoordeelde op 2019-02-25

Top

stephanie scholten beoordeelde op 2019-01-28

Marlies Kreischer beoordeelde op 2019-01-21

Andre van Zonneveld beoordeelde op 2019-01-20

Marja Kruik beoordeelde op 2018-12-23

overzichtelijke site. Een kennismaking wie achter de site is prettig. Snelle en goede levering.

Andy Bronnenberg beoordeelde op 2018-12-18