Hunsingolaan 11
9727 DA Groningen

9,9

Charlotte Martens beoordeelde op 2018-08-07

Erg leuke armband mogen ontvangen met de 3 namen van mijn kinderen erop.
Soepel bandje met handig sluit en schuifriempje.
Erg blij mee!

Tatiana beoordeelde op 2018-08-02

Super mooi en snelle service..
Gepersonaliseerde armband besteld. Voor mij een herdenking armband. Ben er erg blij mee een trots

Cindy beoordeelde op 2018-08-02

Heel tevreden, tas is perfect en supersnel geleverd!!!

Marianne beoordeelde op 2018-07-10

Heel blij met mijn bestelling. Snel geleverd en het resultaat mag er zijn.

Marga en Esther beoordeelde op 2018-06-29

Supermooie armbanden en sleutelhanger ontvangen! De schuivers met foto's zijn ook heel mooi en duidelijk.
Chantal denkt supergoed mee en geeft goeie tips om het eindresultaat nog mooier te maken!
Kortom echt een aanrader om hier je bestelling te doen! Wij komen zeker nog een keer weer terug :)

Martine beoordeelde op 2018-06-20

Snelle levering, stevige kwaliteit!

Tamara van Luik beoordeelde op 2018-06-15

Heel te vreden gisteren besteld vandaag in huis,snelle levering en ook op mijn vraag via de email werd snel op gereageerd!de sleutels hangers met foto en tekst zien er heel mooi uit

Mar beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering, armband met foto. Top!

Kelly Schiks beoordeelde op 2018-06-06

Heel erg tevreden! Snel geleverd maandag besteld en woensdag al in huis. De sleutelhanger is ook erg mooi.

B beoordeelde op 2018-05-31

Snel geleverd en ziet er netjes uit.

Marleen de pelsmaeker beoordeelde op 2018-05-29

Heel tevreden ,bestelling was een beetje in vertraging door een feestdag in België maar er werd supersnel geantwoord op mijn vragen . nogmaals hartelijk dank voor mijn mooie armband!

Chantal beoordeelde op 2018-05-19

Ik was op zoek naar een leuk origineel vaderdag cadeau! Wat ben ik blij met dit cadeau en wat een goede service en snelle levering!
Thanx to Google dat ik jullie site gevonden had!

Elke beoordeelde op 2018-05-13

Wat een mooie armband heb ik van jullie ontvangen!
Hij was er ook super snel. Ik heb al vele leuke reacties ontvangen.
Ik ga zeker nog eens wat bestellen.

N. K. beoordeelde op 2018-05-13

Super snelle levering. Was vrij laat met bestellen maar toch op tijd binnen voor moederdag. 2 prachtige armbanden besteld. 1 voor mijn moeder en 1 voor mezelf voor als onze 2e zoon straks is geboren. Nu al aan het uitkijken om een mooie foto van onze schatjes te kunnen maken voor een extra foto schuiver tussen de 2 namen!

Melissa beoordeelde op 2018-05-09

De foto’s zijn precies zo geworden hoe ik ze had verwacht! Helemaal blij mee. Het bandje is precies goed, voor onze pols top. :)

Chantal dijkema beoordeelde op 2018-05-09

Erg gaaf en snel geleverd. precies op onze dochter haar verjaardagšŸ¤—bedankt hiervoor.
Mooie kwaliteit en foto's zijn perfect op de bedels gedrukt

Femke beoordeelde op 2018-05-09

Super goede service. Snelle reactie op mijn vraag via de mail. Snelle levering en ik ben erg tevreden over de armbandjes. Top!

Nancy beoordeelde op 2018-05-08

Super snelle levering!
Bedel besteld voor aan sleutelhanger.
Kadootje voor moederdag, ik ben er blij mee en verwacht mijn moeder ook!

B beoordeelde op 2018-04-25

Ben erg blij met het resultaat, 2 maal gepersonaliseerde armbandjes besteld met foto en naam. Superleuk!
Ik zal zeker nog vaker bestellen via gewoonsieraden.nl

Dion van den Boorn beoordeelde op 2018-04-24

Super snelle levering! Binnen 2 tot 5 werkdagen werd gezegd maar zondagavond besteld en dinsdagmorgen in huis!!! Armband ziet er ook fantastisch uit. Kan niet wachten tot ik hem krijg met moederdag šŸ˜€