Hunsingolaan 11
9727 DA Groningen

9,9

Samantha bredius beoordeelde op 2017-06-23

Ik heb het weekend het sieraad besteld, een steutelhanger met twee foto's en een naam. had het vanochtend in huis. Ik vind hem veel mooier in het echt dan op de foto op de website. Hij is echt heel erg mooi, had hem besteld voor de vader van mn zoontje, die is er ook erg blij mee.

Sophie Kleinsman beoordeelde op 2017-05-19

Heel tevreden. Stijlvol en duidelijke foto's

S.Bouman beoordeelde op 2017-05-17

Heel tevreden.Had een mooi kadootje zo voor moederdag voor oma met een foto van haar kleinkind met zijn naam.En ik wil er nu zelf ook 1.Iedereen die het bandje ziet vraagt waar het vandaan komt en dat ze het zo gaaf vinden.

Bakker beoordeelde op 2017-05-14

Super leuke armband voor Moederdag gekregen een hele blijde mama

Tessa beoordeelde op 2017-05-13

Ik heb twee sleutelhangers besteld met foto's, het programma om ze te maken werkte goed en snel. Ik had ze heel snel in huis en ze zien er erg mooi uit!
Kortom io ben er helemaal m blij mee

Mandy beoordeelde op 2017-05-12

Heel tevreden, heb mijn gepersonaliseerde sleutelhanger dinsdagavond besteld en het zat vrijdag al bij de post. Ben ook superblij met het eindresultaat. Echt top!

Judith beoordeelde op 2017-05-10

Snelle levering en prachtige bedeltjes. Ik ben zeer tevreden.

Kaplan beoordeelde op 2017-05-06

Heel tevreden! Ik heb het op dinsdagavond besteld en op zaterdag ontvangen. Fotos en de tekst van de armband zijn super...goede kwaliteit. Bedankt...

Monique beoordeelde op 2017-05-06

Snel verzonden en geleverd, ik had een armband met zilver kleurige schuivers besteld en 1 met de naam van mijn zoontje erop. De armband is heel mooi en eerste indruk is heel goed!

G Terpstra Greevelink beoordeelde op 2017-04-13

Fantastisch mooi geworden,voor mijn dochter met haar twee kindjes

Georget koopman beoordeelde op 2017-03-03

Vandaag de armband als verjaardags kado voor mijn moeder binnen gekregen! Super blij mee!! Hij is heel mooi geworden. Echt een speciaal kado door dat je de armband kan personaliseren met je eigen foto's!

Sander Kruk beoordeelde op 2017-02-03

Armband via de site samengesteld en besteld.
Bestelling was snel in huis.
Jarige job was er erg blij mee.

Marianne beoordeelde op 2016-12-26

Ik ben heel tevreden. Snelle levering en zeer klantvriendelijk. De gepersonaliseerde sleutelhanger voldeed precies aan mijn verwachting.

M.kuijpers beoordeelde op 2016-12-21

Super snelle verzending...had niet gedacht dat het zo snel en zo mooi kon!!!! Het is een kado voor een vriendin...ik weet zeker dat ze er blij mee zal zijn. Ziet er precies uit zoals op de site

Maaike beoordeelde op 2016-12-09

Snelle levering, mooi armbandje en leuk verpakt!

mirjam brinkman beoordeelde op 2016-11-20

Heb een armband cadeau gedaan voor mijn dochter en ze vind hm heel leuk..moest er drie dagen op wachten dus dat viel mee..

Martine de krijger beoordeelde op 2016-11-12

Mooie kwaliteit armband. Wel jammer dat de kwaliteit van de fotoschuiver iets minder is. Ik heb een zelfde armband ergens anders eerder gekocht en die fotoschuiver was beter van kwaliteit. Bij deze kan ik de pixels van de foto bijna tellen. Wel vind ik de schuiver opZich en de armband mooier. Ook heel makkelijk om te bestellen en heel snel geleverd. Ik had hem 2 dagen later al in huis. Al met al prima kwaliteit prijs verhouding

Laura Dijkema beoordeelde op 2016-10-29

Ik ben echt heel erg tevreden. Precies zoals ik verwacht had en ook nog eens super snel geleverd! Bedankt

B T beoordeelde op 2016-10-21

Heel erg tevreden dit is al mijn 2de bestelling ik had niet verwacht dat mijn 1ste bestelling zo mooi zou zijn.
En er werd ook aan de levertijden gehouden.

priscilla beoordeelde op 2016-10-20

Prachtige armband!
ziet er echt super mooi uit
fotos zijn echt top in de stenen gezet