Hunsingolaan 11
9727 DA Groningen

9,9

Monique Diekstra beoordeelde op 2017-10-18

Heel eg mooi en super snelle verzending.

Liekepiek beoordeelde op 2017-10-14

Prachtige sieraden, boven verwachting!
Snelle en uitstekende service!

Danielle versteeg beoordeelde op 2017-10-12

Ik vind de kwaliteit heel mooi. Ik vind de kleuren alleen wat afwijken vergeleken met internet

diane beoordeelde op 2017-10-10

Ik heb t product zeer snel ontvangen en is precies zoals ik t wilde !! Ben er echt super blij mee net als de goede service en de snelle levertijd !!

Monique Diekstra beoordeelde op 2017-10-10

Net binnen, armbandje is prachtig. Ben er heel erg blij mee

Brigit beoordeelde op 2017-10-10

Heel tevreden, hele snelle service en precies zoals op het plaatje! Hier gaan we vaker wat bestellen!

Eric beoordeelde op 2017-10-09

Ik vind het raar dat als ik Online bij jullie wat bestel er pas na betaling wordt aangegeven dat jullie met vakantie zijn! Ik wilde mijn vrouw verassen voor haar verjaardag en nu is het cadeau en de verassing er vanaf....

Daphne beoordeelde op 2017-10-09

Super mooie armbandje hebben wij ontvangen.
Me moeder was erg blij mee

Angelique beoordeelde op 2017-07-14

Wat een goede service! Ik had nog een vraag over het draaien van een foto. Dit werd meteen opgepakt en mijn vraag werd netjes beantwoord!

Ashley beoordeelde op 2017-07-13

Zeer tevreden, ziet er keurig uit.
Gister besteld en vandaag was het al binnen.
Bedankt.

Samantha bredius beoordeelde op 2017-06-23

Ik heb het weekend het sieraad besteld, een steutelhanger met twee foto's en een naam. had het vanochtend in huis. Ik vind hem veel mooier in het echt dan op de foto op de website. Hij is echt heel erg mooi, had hem besteld voor de vader van mn zoontje, die is er ook erg blij mee.

Sophie Kleinsman beoordeelde op 2017-05-19

Heel tevreden. Stijlvol en duidelijke foto's

S.Bouman beoordeelde op 2017-05-17

Heel tevreden.Had een mooi kadootje zo voor moederdag voor oma met een foto van haar kleinkind met zijn naam.En ik wil er nu zelf ook 1.Iedereen die het bandje ziet vraagt waar het vandaan komt en dat ze het zo gaaf vinden.

Bakker beoordeelde op 2017-05-14

Super leuke armband voor Moederdag gekregen een hele blijde mama

Tessa beoordeelde op 2017-05-13

Ik heb twee sleutelhangers besteld met foto's, het programma om ze te maken werkte goed en snel. Ik had ze heel snel in huis en ze zien er erg mooi uit!
Kortom io ben er helemaal m blij mee

Mandy beoordeelde op 2017-05-12

Heel tevreden, heb mijn gepersonaliseerde sleutelhanger dinsdagavond besteld en het zat vrijdag al bij de post. Ben ook superblij met het eindresultaat. Echt top!

Judith beoordeelde op 2017-05-10

Snelle levering en prachtige bedeltjes. Ik ben zeer tevreden.

Kaplan beoordeelde op 2017-05-06

Heel tevreden! Ik heb het op dinsdagavond besteld en op zaterdag ontvangen. Fotos en de tekst van de armband zijn super...goede kwaliteit. Bedankt...

Monique beoordeelde op 2017-05-06

Snel verzonden en geleverd, ik had een armband met zilver kleurige schuivers besteld en 1 met de naam van mijn zoontje erop. De armband is heel mooi en eerste indruk is heel goed!

G Terpstra Greevelink beoordeelde op 2017-04-13

Fantastisch mooi geworden,voor mijn dochter met haar twee kindjes