Hunsingolaan 11
9727 DA Groningen

9,9

Mo beoordeelde op 2019-07-20

Wat een service, vrijdag besteld en zaterdag al in huis.
Keurig verpakt in een mooi zakje. Product zeer mooi. Wij zijn erg tevreden. Dank je wel

Tess beoordeelde op 2019-07-19

Mooi armbandje. En snelle levering. Dank u

Manon beoordeelde op 2019-07-16

Vriendelijk contact. Snelle verzending en leuk verpakt.

Mariam beoordeelde op 2019-06-17

Perfecte service! Donderdagmiddag besteld en zelfde avond nog verzonden! Direct naar de ontvanger laten versturen i.v.m. verjaardag en mooi op tijd ontvangen. Chantal heeft er nog mijn persoonlijke boodschap aan de jarige aan toegevoegd d.m.v. een kaartje, dus TOP service! Zelf helaas niet mogen bewonderen nog, maar de jarige was er superblij mee!
Chantal bedankt!!

Wjm Reitsma beoordeelde op 2019-05-29

Supergaaf en blij met mijn armband met mijn 3 kleinzoons mijn dochter al net zo blij, snelle levering en zeer mooie kwaliteit, ook zeer vriendelijk geholpen via de mail

M beoordeelde op 2019-05-08

Geweldig. Kwaliteit is super. Snel bezorgd. Mijn vrouw was in tranen, dat zegt genoeg denk ik.

Monique Diekstra beoordeelde op 2019-04-25

Heel erg mooi en een super snelle verzending.

Ronalyn beoordeelde op 2019-04-10

super tevreden! en mijn schoonmoeder is heel blij met haar armband cadeau. snelle levering en super vriendelijk antwoord op mijn emails. heel erg bedankt!

Jessyca Evers beoordeelde op 2019-03-29

Prachtig armbandje, zeer snelle en vriendelijke feedback op mijn mailtje en super snelle levering :-) HAPPY ME :-)

Marleen beoordeelde op 2019-03-27

Super snel geleverd, nog mooier dan op het plaatje! Hoop dat ie ook lang mooi blijft ! Mooi waardevol cadeau om in mijn geval te geven!

Linda beoordeelde op 2019-03-25

De ketting was zoals beloofd snel binnen en leuk verpakt!

Moi beoordeelde op 2019-02-15

Prachtige sleutelhanger!

Proost beoordeelde op 2019-02-09

Dit is de tweede keer dat ik bij hun wat besteld heb
Mooie spullen
Snelle levering ene dag bestellen en de andere dag in huis
Ben er weer heel blij mee

Joeye Wijnbergen beoordeelde op 2019-01-30

Super snelle levering.
En de sleutelhanger is echt PRACHTIG!!!!!

Sam beoordeelde op 2018-12-24

Mijn verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen. Twee gepersonaliseerde armbanden besteld, de werden ondanks de kerstdrukte binnen een paar dagen geleverd. Super mooi! Echt heel blij mee. Met zorg verpakt en verstuurd.
Zelfs toen ik de bandjes wilde ruilen, werd ik ontzettend vriendelijk geholpen en ook de service en snelheid bij het ruilproces was geweldig. Ik ga zeker nog eens bestellen en raad het anderen ook aan!

Aukje Schaper beoordeelde op 2018-12-18

op google gezocht op armbanden en kwam bij jullie uit. Superleuk, betaalbaar. Ik ga vast vaker bestellen!!

Mirjam beoordeelde op 2018-11-30

Helemaal blij met mijn armband! De foto's zijn erg mooi geworden. Ik had de bestelling al snel binnen.

Birthe beoordeelde op 2018-11-09

Zeer tevreden ,vandaag besteld morgen in huis

Lisanne van Middendorp beoordeelde op 2018-11-03

Foto op het bedeltje is veel minder mooi dan online. Ik ben best wel teleurgesteld

Carina van Krugten. beoordeelde op 2018-11-02

Mooie armband met foto's en namen voor mijn dochter besteld, ze was er heel blij mee.
Had 2 bestellingen geplaatst omdat ik iets erbij wilde toevoegen, nadat ik gemaild had dat het eigenlijk 1 bestelling was kreeg ik al snel een reactie en is er 1 bestelling van gemaakt.