Hunsingolaan 11

9,9

Moi beoordeelde op 2019-02-15

Prachtige sleutelhanger!

Proost beoordeelde op 2019-02-09

Dit is de tweede keer dat ik bij hun wat besteld heb
Mooie spullen
Snelle levering ene dag bestellen en de andere dag in huis
Ben er weer heel blij mee

Joeye Wijnbergen beoordeelde op 2019-01-30

Super snelle levering.
En de sleutelhanger is echt PRACHTIG!!!!!

Sam beoordeelde op 2018-12-24

Mijn verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen. Twee gepersonaliseerde armbanden besteld, de werden ondanks de kerstdrukte binnen een paar dagen geleverd. Super mooi! Echt heel blij mee. Met zorg verpakt en verstuurd.
Zelfs toen ik de bandjes wilde ruilen, werd ik ontzettend vriendelijk geholpen en ook de service en snelheid bij het ruilproces was geweldig. Ik ga zeker nog eens bestellen en raad het anderen ook aan!

Aukje Schaper beoordeelde op 2018-12-18

op google gezocht op armbanden en kwam bij jullie uit. Superleuk, betaalbaar. Ik ga vast vaker bestellen!!

Mirjam beoordeelde op 2018-11-30

Helemaal blij met mijn armband! De foto's zijn erg mooi geworden. Ik had de bestelling al snel binnen.

Birthe beoordeelde op 2018-11-09

Zeer tevreden ,vandaag besteld morgen in huis

Lisanne van Middendorp beoordeelde op 2018-11-03

Foto op het bedeltje is veel minder mooi dan online. Ik ben best wel teleurgesteld

Carina van Krugten. beoordeelde op 2018-11-02

Mooie armband met foto's en namen voor mijn dochter besteld, ze was er heel blij mee.
Had 2 bestellingen geplaatst omdat ik iets erbij wilde toevoegen, nadat ik gemaild had dat het eigenlijk 1 bestelling was kreeg ik al snel een reactie en is er 1 bestelling van gemaakt.

Marloes beoordeelde op 2018-11-02

Mooie sieraden, met zorg gemaakt en verzonden.
Zeer snelle levertijd.
Een vriendin er blij mee gemaakt en toen toch ook maar nieuwe voor mij zelf besteld.

gooyen beoordeelde op 2018-10-15

heel leuk maar het cadeau is voor de dochter en die is pas in december jarig

B. beoordeelde op 2018-09-04

Goede service! Foto's (zwart-wit) waren wel wat kleiner en minder duidelijk dan verwacht.

Coumans beoordeelde op 2018-08-14

Heel tevreden over de bestelling en super snelle levering. Het is heel erg mooi. Mijn schoonzus zal er heel blij mee zijn. Bedankt.👍😊

Charlotte Martens beoordeelde op 2018-08-07

Erg leuke armband mogen ontvangen met de 3 namen van mijn kinderen erop.
Soepel bandje met handig sluit en schuifriempje.
Erg blij mee!

Tatiana beoordeelde op 2018-08-02

Super mooi en snelle service..
Gepersonaliseerde armband besteld. Voor mij een herdenking armband. Ben er erg blij mee een trots

Cindy beoordeelde op 2018-08-02

Heel tevreden, tas is perfect en supersnel geleverd!!!

Alice van driel beoordeelde op 2018-07-10

Goedenavond ik ben dik tevreden met de klantvriendelijkheid
Mocht ik er zelf niet uitkomen
Word altijd beleefd en accuraat geholpen
En de spullen zijn prachtig
En krijg veel positieve reactie
Dus nog veel arbeidsvreugd
Alice van driel

Marianne beoordeelde op 2018-07-10

Heel blij met mijn bestelling. Snel geleverd en het resultaat mag er zijn.

Marga en Esther beoordeelde op 2018-06-29

Supermooie armbanden en sleutelhanger ontvangen! De schuivers met foto's zijn ook heel mooi en duidelijk.
Chantal denkt supergoed mee en geeft goeie tips om het eindresultaat nog mooier te maken!
Kortom echt een aanrader om hier je bestelling te doen! Wij komen zeker nog een keer weer terug :)

Martine beoordeelde op 2018-06-20

Snelle levering, stevige kwaliteit!