Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Roersingelpassage 10
6041 EE Roermond

8,8

2015

Daan beoordeelde op 2015-03-27

Het is altijd spannend om bij een web shop iets te bestellen, je hoort genoeg verhalen waar het fout gaat.
Toch geprobeerde ik Gifts & Gadgets en ik ben DIK tevreden.
Alles verliep netjes,vlot en professioneel.
Ik kan deze webshop iedereen aanraden.

Jips beoordeelde op 2015-01-20

Na mijn bestelling en betaling moest ik nog 2.08 BTW betalen omdat ik via belgie had besteld. Na veel gemail hebben ze besloten om mijn bestelling te annuleren.
Jammer

SouS Recruitment beoordeelde op 2014-11-19

Petra beoordeelde op 2014-10-22

Arno beoordeelde op 2014-10-17

Makkelijk te bestellen en snelle levering Als service verzendkosten heroverwegen. bijna 5,00 euro is toch wel een beetje veel t.o.v. een ruggenkrabber van bijna 5,00 euro.

Anoniem beoordeelde op 2014-10-09

G beoordeelde op 2014-10-06

Hans beoordeelde op 2014-10-03

zie hier boven geen

Anna beoordeelde op 2014-10-02

Lekker snel bezorgt.

Anoniem beoordeelde op 2014-09-30

Liesbeth beoordeelde op 2014-09-12

Leuke site met leuke gadgets voor een redelijke prijs.
Snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2014-09-06

snelle levering produkten beter verpakken zodat deze tijdens transport niet kapot gaan

Eric beoordeelde op 2014-07-13

Anoniem beoordeelde op 2014-07-12

Anoniem beoordeelde op 2014-06-24

Esther beoordeelde op 2014-06-08

de mogelijkheid om het cadeau te laten inpakken en naar een ander adres te kunnen verzenden dan het factuuradres.

Anoniem beoordeelde op 2014-05-09

albert beoordeelde op 2014-04-11