Schenkeldijk 55

Siep Van Dijk beoordeelde op 2019-06-22

Tim Stapel beoordeelde op 2019-06-21

Peter John Warner beoordeelde op 2019-06-19

Jasper van den Bergh beoordeelde op 2019-06-18

De bezorging verliep snel, echter bleek tijdens het bestelproces dat veel zaken niet langer op voorraad waren.

R. Fransen beoordeelde op 2019-06-14

R. Boersma beoordeelde op 2019-06-13

J. Almada beoordeelde op 2019-06-13

C. Mariën beoordeelde op 2019-06-13

Goeie service, jullie denken met me mee.

Reactie van Gitaarbouwwinkel.nl:
Dank je wel voor je beoordeling!

M. Poesmans beoordeelde op 2019-06-13

deze gitaar maken was voor mij de grootse uitdaging van mijn leven en de site stond me altijd bij en ik kon ze zelf bellen met problemen waarmee ze me nadien geholpen hebben ik raar de site aan iedereen aan

Reactie van Gitaarbouwwinkel.nl:
Dank je wel. Ik ben blij dat ik heb kunnen helpen!

P. van Dorp beoordeelde op 2019-06-07

snelle levering. een kanttekening: heb ceder halshout besteld, helaas loopt de draad niet recht door het hout heen, mag dat?

Met vriendelijke groet Peter van Dorp.

Beste Peter,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Op zich mag de nerf een beetje scheef lopen al is het lastiger met het bewerken. Het is me niet opgevallen anders had ik een andere gestuurd.

r. van de ven beoordeelde op 2019-06-07

alles prima af gehandels

P. Bold beoordeelde op 2019-06-06

Ramon levert goede spullen. Prima geselecteerd hout en materialen. Hij is goed te benaderen voor vragen als je ergens niet uitkomt tijdens het bouwen.

Bedankt Patrick!
Jij ook bedankt voor je klandizie!