Lange Dreef 11
4131 NJ Vianen
0347 - 715 155

9,1

Ruud Leurs beoordeelde op 2019-05-22

Mooie producten en levering volgens afspraak. Prima dienstverlening!

F Raangs beoordeelde op 2019-05-22

Komt afspraken na.

Tiny Jansen beoordeelde op 2019-05-22

prima op tijd geleverd, maatvoering uitstekend, hulp bij en advies per mail meer dan goed, nette chauffeur die het glas afgeleverd heeft

Piet van Haaren beoordeelde op 2019-05-22

Volgens afgesproken datum geleverd. Goed bedrijf.

Jim Aerts beoordeelde op 2019-05-20

‘s Ochtends op de dag zelf het afleveradres nog kunnen wijzigen zonder problemen. Prima service 👍

M. Hendriks beoordeelde op 2019-05-19

Prima geholpen snelle levering

Michiel Beekman beoordeelde op 2019-05-19

Heldere site, scherpe prijs maar met name enorm vriendelijk en behulpzaam bij de helpdesk.

R. Krassenburg beoordeelde op 2019-05-18

Duidelijke website, concurrerend met andere aanbieders, goede ondersteuning en snelle en uitstekende bezorging.

irene verbaas beoordeelde op 2019-05-15

Goede service, denken met je mee. En super snelle levering.

Patrick Roos beoordeelde op 2019-05-15

Volgens afspraak op tijd geleverd.

Rob Faasen beoordeelde op 2019-05-15

Eerste keer verkeerde maten glas gekregen en kit die over de datum was.
Zonder kosten nieuwe ruiten gekregen en nieuwe kit.

Bas Groener beoordeelde op 2019-05-15

Perfecte service!

pieter Grabijn beoordeelde op 2019-05-15

Alles geleverd volgens afspraak.
Top.

Natasja beoordeelde op 2019-05-14

Spiegels besteld voor mijn winkel. Konden er niet supersnel zijn (het kost tijd om ze te maken en dit bedrijf rijdt 2 x per week op Amsterdam). Werd wel van te voren over leverdag gebeld/gemaild dus dat is top.

David van Beusekom beoordeelde op 2019-05-11

Goeie service, duidelijke site, goeie prijs

Alexander beoordeelde op 2019-05-10

Goede hulp aan de telefoon, snelle levering conform inschatting die ik aan de telefoon kreeg.

Albert Smith beoordeelde op 2019-05-08

Prima prijs kwaliteit. Levertijd wel beetje lang en er bleef een stalen ‘glaspallet’ achter die nog niet is opgehaald dus opnieuw voor gebeld. Verder prima.

C Leben beoordeelde op 2019-05-08

ben zeer tevreden over het geleverde glas en bij behorende materialen. wat het tijdstip van bezorgen zou wat aan verbeterd kunnen worden. Ik kreeg bericht dat de bezorging plaats zou vinden tussen 12 en 14 uur maar uiteindelijk werd het 16 uur.

G van waning beoordeelde op 2019-05-07

Ze belden na mijn bestelling om zeker te weten of de afwerking gewenst was. Top want hier had ik een foutje gemaakt! Super en proactieve service!

Andre Assink beoordeelde op 2019-05-07

goede service