Lange Dreef 11

9,0

Marinus Krijger beoordeelde op 2018-11-08

Jan Verriet beoordeelde op 2018-11-08

A.T.C. Aker beoordeelde op 2018-11-08

prima producten en snelle levering

o Erdem beoordeelde op 2018-11-06

Bogdan Nieborek beoordeelde op 2018-11-06

Bestelling netjes geleverd. Goed verpakt besteedde product.

robert hoek beoordeelde op 2018-11-05

Duidelijke site.

Ik heb gezocht naar een handleiding over het plaatsen van het glas. Vaag wist ik iets van plaatjes. Bij het afronden van mijn bestelling werd die optie alsnog gegeven. Dat was handig. Maar het aantal en de breedte en hoe te gebruiken dat miste ik. Met een beetje logisch nadenken ben ik er wel uit gekomen.

De bezorging was puik! De ruit is helemaal tot in mijn kamer gebracht. Super.

L Neef beoordeelde op 2018-11-05

uitstekende afhandeling

Pieter Jansma beoordeelde op 2018-11-05

Gerben Visser beoordeelde op 2018-11-05

👍

Marco Kaasschieter beoordeelde op 2018-11-05

Ruud Schoonewelle beoordeelde op 2018-11-05

snelle levering op afgesproken datum, na zeer behulpzaam telefonisch overleg. Prima!

W.H. Roest beoordeelde op 2018-11-05

Mark Kruit beoordeelde op 2018-11-05

Prima op tijd geleverd.

Renz Menu beoordeelde op 2018-11-05

Jan Hak beoordeelde op 2018-11-01

Roman Urbanski beoordeelde op 2018-10-31

Reinier van der Sandt beoordeelde op 2018-10-31

simpel. je krijgt wat je bestelt.

bianca kompier beoordeelde op 2018-10-31

Uitstekende telefonische service en bezorging

G.J.W. de Koning beoordeelde op 2018-10-31

Het ging niet helemaal goed want bij de levering was het thermopaneruit gesneuveld. Kan gebeuren, het blijft tenslotte glas. Toch binnen 3 werkdagen heb ik een nieuw ruit geleverd gekregen. Keurig opgelost!

Anna Ptaszynska beoordeelde op 2018-10-29