Lange Dreef 11

9,1

Willem Blanket beoordeelde op 2019-07-20

Netjes en snel geleverd.

Mike Weering beoordeelde op 2019-07-20

Nog nooit glas besteld en geen verstand van. Desalniettemin, goed geadviseerd door de verkoper. Daarnaast een goede flexibiliteit: mijn bestelling kon officieel niet meer geleverd op de door mijn gewenste datum. Echter telefonisch overeengekomen dat ik het rechtstreeks bij de fabriek kon ophalen.

John van den Heuvel beoordeelde op 2019-07-18

Toen ik thuiskwam stond er netjes in de tuin tegen de muur van het huis. Onze dochter had gevraagd of de chauffeur dat ze daarna neer wou zetten. Prima

Edwin Glaudemans beoordeelde op 2019-07-17

goede communicatie en service.

Patricia Franssen beoordeelde op 2019-07-17

vvv

Jamie Gerrits beoordeelde op 2019-07-16

Prima

Niels de vries beoordeelde op 2019-07-16

Komen afspraken na

Peter ter Laak beoordeelde op 2019-07-16

Zeer snelle levering, net mailcontact, hele nette chauffeur/bezorger. Ondanks dat de bestelling niet helemaal compleet was, dit zeer snel nageleverd. Helemaal tevreden.

Arie Wilkes beoordeelde op 2019-07-16

Bestelling op tijd en volgens afspraak geleverd voor een goede prijs

Hans Gidding beoordeelde op 2019-07-15

gewoon uitstekende service, vooraf in kennis gesteld ivm tijdstip bezorging.
Ook zeer goede kwaliteit en zeer concurrerende prijs.
voor mij een 10 zal er zeker vaker bestellen.

Jan Kruis beoordeelde op 2019-07-15

Snel, goed

Henry Wessels beoordeelde op 2019-07-15

Een goede en snelle afhandeling. En er zat een fout in de bestelling die heel snel en goed opgelost werd

Marjorie beoordeelde op 2019-07-14

Zowel het product als de bezorging op het afgesproken tijdstip was prima. Ik raad deze webwinkel aan en zou in voorkomend geval weer hier iets bestellen

Annelies de Heer beoordeelde op 2019-07-14

Heel fijn dat ik later nog iets aan de bestaande order kon toevoegen zonder extra kosten.

Lucia Janzen beoordeelde op 2019-07-13

Keurig afgeleverd en netjes op de hoogte gebracht van iets latere afleverdatum dan gepland.

Fred Broerse beoordeelde op 2019-07-13

een goede site om ook glas op maat te bestellen met schuine kanten.
snelle levering, ik heb zelf het glas opgehaald en dat ging op afspraak, je krijgt zelfs nog van te voren een mail dat je glas klaar staat om op te halen.

A.C. Sonnevelt beoordeelde op 2019-07-13

Een prima ervaring bij bestellen,leveren etc. van glas bij de Glasgigant.
In deze drukke tijden belden ze terug naar de klant(en) wat bij andere bedrijven niet lukte.
Aflevering op tijd en alles compleet.
Als er weer glas moet komen ga ik naar de Glasgigant, grote klasse.
Vr.gr A.C.Sonnevelt

Dolf Vonk beoordeelde op 2019-07-13

Levering was prima en op tijd conform afspraak.

C Leben beoordeelde op 2019-07-13

Alles gewoon goed , zeer aanbevelingswaardig

P Schlette beoordeelde op 2019-07-13

Goede service, top!