Lange Dreef 11
4131 NJ Vianen
0347 - 715 155

9,1

ytse nijkamp beoordeelde op 2018-07-16

Glas zag er goed uit; voelde wel wat 'slap' aan. Had wel een mm breder kunnen zijn; maar ja, kit doet wonderen! Bijgevoegd setje met kit en afstandsplaatjes plus glasband was top. Het glasband was weliswaar wit, terwijl ik zwart nodig had, misschien is dat een puntje in het bestelformulier. Al met al een goed product. Chauffeur was ook aardig.

Johan Tio beoordeelde op 2018-07-16

Netjes afgeleverd op aangegeven dag (wel 7 werkdagen, maar geen prob), verder nette mensen.

Rob Wesselingh beoordeelde op 2018-07-16

Bas Weijts beoordeelde op 2018-07-16

Marcel Heitmeijer beoordeelde op 2018-07-16

Martin Jansen beoordeelde op 2018-07-14

Zeer goede ervaring met Glasgigant. Mooie website. Prijzen laag. Uiterst vriendelijke communicatie. Vragen over het glas, en de plaatsing hiervan, worden netjes beantwoord. Glas op de afgesproken datum afgeleverd en van te voren op de hoogte gebracht van tijdstip. Glas voldoet aan de verwachting. Top bedrijf!

Kees Streefkerk beoordeelde op 2018-07-14

De telefonische klantenservice was heel deskundig en vriendelijk.

Hans Staverman beoordeelde op 2018-07-14

tijdige en correcte levering

René Strijbos beoordeelde op 2018-07-14

R.N. Funcke beoordeelde op 2018-07-13

Goed prijs, goed product, snelle levering.

John Heitink beoordeelde op 2018-07-13

Keurige service en snelle levering

Tom van Noort beoordeelde op 2018-07-13

Ron Faassen beoordeelde op 2018-07-13

Anton Uilenreef beoordeelde op 2018-07-09

Snel , goe, en volgens afspraak.

Marko Loojenga beoordeelde op 2018-07-09

hans diepenmaat beoordeelde op 2018-07-08

Goed alleen zou ik het prettig vinden als het wordt bezorgd de tijd van bezorgen ongeveer aan geven en niet van tussen 9 en 17 uur het lijkt mij mogelijk om te zeggen we komen voor 12 uur of na 12

Maral onbekend beoordeelde op 2018-07-08

snel, goedkoop en topservice!

h Jonk beoordeelde op 2018-07-05

etienne schenker beoordeelde op 2018-07-05