Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

GlasGigant.nl

Lange Dreef 11
4131 NJ Vianen
0347 - 715 155
KvK 66562759

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
GlasGigant.nl

Gemiddelde beoordeling

9,1

198 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

2%

4%

2018
GlasGigant.nl

Peter D beoordeelde op 2018-04-20

X

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

Imad Abouljoud beoordeelde op 2018-04-17

Het gewenste product was niet maakbaar. Ik was teruggebeld met een voorstel voor een werkende alternatief. Dat vind ik echte service maar ook goed zaken doen.

GlasGigant.nl

Bertold Benko beoordeelde op 2018-04-17

Snelheid - top!!!, service - top!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

R.J. Koops beoordeelde op 2018-04-13

komen hun afspraken goed na.
De producten zijn zuiver op maat en zien er goed uit.

GlasGigant.nl

J-W Peters beoordeelde op 2018-04-12

Glas goed geleverd netjes gebeld door de chauffeur hoe laat hij ongeveer er zal zijn.
Afwerking van de glasrand is wat minder (veel splinteringen) en er was een klein krasje aanwezig,
maar verder geen probleem.

GlasGigant.nl

john veldhuis beoordeelde op 2018-04-12

Super geholpen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

H Driessen beoordeelde op 2018-04-12

Goed

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

Herman Verbree beoordeelde op 2018-04-12

Alles correct verlopen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

M de Groodt beoordeelde op 2018-04-10

Goed en snel geregeld

GlasGigant.nl

Fred Dijk beoordeelde op 2018-04-09

prima service,zelfs even terug gebeld of de maten klopte

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

Elise Rikkers beoordeelde op 2018-04-09

Zeer goede service. Het rooster bleek niet meegeleverd, maar het werd nog geregeld dat dit op de zelfde dag alsnog werd bezorgd. Heel prettig.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

George Sypesteyn beoordeelde op 2018-04-09

Snelle en correcte levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

K. Hoogeveen beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering, zonder scherven. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

Johan Eekma beoordeelde op 2018-04-09

soepele communicatie, komen hun afspraken na en kwaliteit producten is prima conform specs.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

Gerben Bootsma beoordeelde op 2018-04-09

Correcte levering , korte levertijd en goede prijs

GlasGigant.nl

Mark Strijder beoordeelde op 2018-04-09

Ik werd keurig teruggebeld, kreeg antwoord op al mijn vragen. En alles volgens afspraak geregeld.
Zeer vriendelijk personeel ...wij zijn zeer tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

Michael Aal beoordeelde op 2018-04-04

Slechte communicatie, beschadigd product geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

Jan Koppeschaar beoordeelde op 2018-03-29

Tot nu toe contact verloopt goed en de levering is strak gepland

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

anita kraaij beoordeelde op 2018-03-25

Goede samenwerking en meegaand

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
GlasGigant.nl

R. de Vries beoordeelde op 2018-03-25

Geleverd volgens afspraak

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.