Lange Dreef 11
4131 NJ Vianen
0347 - 715 155

Vivian De Jong beoordeelde op 2018-02-24

Super service. Snel schakelen en vriendelijke medewerkers. Top!

Kees van Zundert beoordeelde op 2018-02-23

heldere site en snelle levering

Marco van Peer beoordeelde op 2018-02-20

goed geholpen , goede service.

Micha Baksteen beoordeelde op 2018-02-20

Overall meer dan prima. Website duidelijk, telefonische bereikbaarheid prima, kortste levertijd van de sites die ik heb bezoxht. Chauffeur belt half uur van tevoren. Maten kloppen perfect. En bijzonder goed betaalbaar. Kortom, aanrader!!

Roel van Norel beoordeelde op 2018-02-19

Snelle en goede levering. Er misten twee glaslatten. Deze zijn zeer correct de volgende dag nageleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!!!

M. Rozemeijer beoordeelde op 2018-02-16

snelle levering goede prijskwaliteit

BFM de Jong beoordeelde op 2018-02-15

Bestelling liep als een tierelier. Ook terwijl ik wat later een wijziging heb moeten aanbrengen voor een ruit met andere maten. Gewoon een extra ruit geleverd zonder meer kosten!
Ook de bestelling van de glasblokjes: ik kreeg een meer dan voldoende aantal geleverd.

R Geerings beoordeelde op 2018-02-14

Helaas glasband vergeten.
Snel opgelost.
Prima

CK Visser- beoordeelde op 2018-02-12

Snelle en goede service makkelijke site

Frank Broekman beoordeelde op 2018-02-12

Zeer snelle levering en het glas ( 28 stuks van dezelfde maat) perfect gesneden.

Peter Zonjee beoordeelde op 2018-02-11

Gebruikers vriendelijke en goede website. Correcte afhandeling en goede klanten service.

Thijs Wit beoordeelde op 2018-02-09

Het is simpel, service is perfect, aardige medewerkers, je krijgt n uurtje van tevoren van de chauffeur door dat ie eraan komt. Ik vond t perfect

Willem beoordeelde op 2018-02-07

Gehard en gelaagd glas besteld voor een grote glazen pui van een grand cafe. Concurrerende prijs. Persoonlijk contact en service. Snelle levering en alles zeer correct afgehandeld en bezorgd op de locatie. Kortom een zeeeer tevreden klant.

Michal Kujawa beoordeelde op 2018-02-06

super mooi en snel

sylvia peek beoordeelde op 2018-02-06

Alvorens online te bestellen eerst goed telefonisch advies gekregen.
Levering op juiste dag ondanks dat het een storm dag was, top

B van de Weg beoordeelde op 2018-02-06

Correct geleverd volgens de planning zoals via de site opgegeven.

max daver beoordeelde op 2018-02-06

perfect. glas besteld. moest naar een tuin park,. half uur van te voren bellen ze op...top service

St Vrienden van het Mek beoordeelde op 2018-02-06

Advies en levering is perfect geregeld