Lange Dreef 11
0347 - 715 755

soraja bijwaard louter beoordeelde op 2017-09-26

Snelle levering .keurig bezorgd

Cor Lub beoordeelde op 2017-09-26

Gehele order correct afgewerkt. Datum levering correct. Hulde!

M. van Woudenberg beoordeelde op 2017-09-20

Hele goeie service ik had best veel tegen slagen maar altijd hebben ze me op de hoogte gehouden en het zo snel en goed mogelijk geprobeerd te regelen nu ik ze heb ben ik super blij!! Heel erg bedankt

Fouad Boutahri beoordeelde op 2017-09-18

Top service

Sjef Reijns beoordeelde op 2017-09-18

Goede site
Keurig geleverd
Enige er geen tijd aan de levering zit tussen 8.00 uur en 18.00 uur is erg lastig een dag deel zou fijn zijn.

J. Molenaar beoordeelde op 2017-09-18

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop. Snelle levering, Leverdag te kiezen bij plaatsen order. Rechtstreeks geleverd vanuit fabrikant. Bezorgers bellen netjes van te voren. Mooie kwaliteit.

Aart Schuiteman beoordeelde op 2017-09-17

Vooraf telefonisch contact gehad en gesproken met een vriendelijke en duidelijk deskundige medewerker. Aflevering volgens afspraak, waarbij de chauffeur vooraf belde om aan te geven hoe laat hij dacht aan te komen.

Olivier beoordeelde op 2017-09-13

De bestelling was niet volledig, maar dat is de volgende dag gelijk opgelost. Verder een prettige en snelle communicatie per e-mail.

GJ Verbrugh beoordeelde op 2017-09-12

Gewoon goed , prijs was oke en levering stipt zoals afgesproken .

A. B Kooi beoordeelde op 2017-09-11

Prima service.
Ook de bezorging.

Jan Voortman beoordeelde op 2017-09-11

Ze doen wat ze zeggen voor een scherpe prijs!

Ron Bout beoordeelde op 2017-09-10

Eenvoudige manier om glas te bestellen, hoewel de site af en toe een beetje hapert. Bericht als het klaar ligt. Ik maak hier de komende maanden zeker nog meer gebruik van.

Martin Weernink beoordeelde op 2017-09-06

De kortheid daar hou ik van.

Connie van Ravenswaaij beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering. Goede service. Aan te bevelen.

C.P. Wagemakers beoordeelde op 2017-08-30

Ik heb 2x glas besteld en is van begin tot het eind allemaal keurig geregeld. Zelfs bij de levering wordt er gebeld dat ze in de buurt zijn.

Layth Abbou beoordeelde op 2017-08-29

Super bedrijf

C.J.A. Aalbersberg beoordeelde op 2017-08-29

de bestelde ruit is volgens afspraak op de juiste dag geleverd.
maatvoering was conform de bestelling.

Sophie beoordeelde op 2017-08-27

Ik wilde achteraf betalen omdat ik zeker wilde zijn van levering. Maar kreeg een aanmaning nog voordat het geleverd was. Bezorgtijden was weken.

Hans Ouwerkerk beoordeelde op 2017-08-24

Bij glasgigant besteld, alles was keurig verpakt en zelf opgehaald. Precies afgeleverd van hetgeen ik besteld had, TOP.
Achteraf bleek dat ik zelf een rekenfoutje had gemaakt en moest twee nieuwe stroken glas hebben. Deze bij de lokale glashandelaar laten vervaardigen. Nagenoeg dezelfde prijs maar géén ordertoeslag (in mijn geval € 30,25). De afhandeling was prima en punctueel.
Mijn advies: check eerst wat dezelfde bestelling kost bij uw lokale glashandelaar, dit kan u een hoop onnodige kosten besparen. Orderkosten, benzine-portokosten. Wellicht iets voor de glasgigant om dit aan te scherpen

P van Dooremalen beoordeelde op 2017-08-23

Levering volgens afspraak