Lange Dreef 11
0347 - 715 155

Peter Snoek beoordeelde op 2017-11-22

Conform afspraak geleverd.

Kelly Boermans beoordeelde op 2017-11-16

Makkelijk en snel geleverd.
Bij vragen kan je bellen en wordt je goed geholpen.

Edwin Lelieveld beoordeelde op 2017-11-15

Snelle en correcte levering!

Ruud Mattheussens beoordeelde op 2017-11-13

niets dan lof

Dominique Jonkers beoordeelde op 2017-11-09

Uitstekend telefonisch geholpen en gemakkelijk te bestellen middels de offerte!

Dolf Geerts beoordeelde op 2017-11-08

U levert niet zelf en de andere was vergeten de tape te leveren

Reactie van GlasGigant.nl:
Beste heer Geerts, Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat de levering niet aan uw wensen heeft voldaan. Wij nemen binnenkort contact met u op.

met vriendelijke groet,
Guus van GlasGigant.nl

Sw beoordeelde op 2017-11-07

2 kleine ruiten besteld met enkele gereedschappen. Ruiten werden zonder doos of bescherming geleverd. Ook werd de levertijd niet nagekomen.

Reactie van GlasGigant.nl:
Beste Sw, Vervelend om te horen dat de levering niet aan uw wensen heeft voldaan. Wij nemen binnenkort contact met u op.

Een glasgigant klant. beoordeelde op 2017-11-07

Precies gekregen wat er besteld was (zoals het hoort), leverdatum aangevinkt in het bestelformulier en deze kwamen het keurig brengen op de desbetreffende dag. Simpelweg gezegd, wat je besteld krijg je precies wanneer jij wilt!

Jan Dwars beoordeelde op 2017-11-05

Ze hebben geleverd wat ik besteld heb, op het moment dat ik gevraagd heb, tegen de prijs wat afgesproken was.
Dus ik ben he le maal tevreden.

J Townsend beoordeelde op 2017-11-02

Had een bestelling gedaan en het bleek dat ik het in centimeters had opgegeven terwijl het in millimeters moest, daarop heb ik dezelfde dag nog een telefoontje gekregen en werd mij alles duidelijk uitgelegd hoe het nu zou gaan met de betaling en doordat het natuurlijk duurder was werd er ook een code bij gegeven die ik dan weer met het restbedrag werd berekend, nou ik ben héél erg tevreden over glasgigant en kan de winkel een iedereen aanraden. Let wel goed op bij de bestelling dat je de juiste kleuren opgeeft van de spiegel want blijkbaar had ik grijs aangegeven terwijl ik een normale kleur spiegel wilde maar ja daar is nu niets meer aan te doen ....... wel jammer dat wel.

J. Werf beoordeelde op 2017-11-01

Het enigste is de 25 euro extra onder een bepaald bedrag.
Als de auto toch in de buurt rijd kan dit een stuk minder bij een kleinere bestelling.

M.v.g.

Alexandra beoordeelde op 2017-11-01

Top geholpen! Super klantenservice!

c. Philipsen beoordeelde op 2017-11-01

Product volgens afspraak netjes geleverd. Gewoon goed.

Alex Vroomen beoordeelde op 2017-10-31

Heel tevreden. Door omstandigheden was er vertraging van de levering van de ventilatieroosters ontstaan maar dit heeft Glasgigant flink korter gehouden door een andere oplossing.
Goede ondersteuning en feedback en er wordt altijd teruggebeld.

patricia beoordeelde op 2017-10-31

goed geholpen snel bezorgd

Ron Bout beoordeelde op 2017-10-31

snel, correct, goede prijs, fijne hulp bij ophalen

m vreekamp beoordeelde op 2017-10-31

Heel tevreden, afstemming over dag van levering en product vragen werden goed beantwoord, alleen telefonische bereikbaarheid kan beter.

gert driels beoordeelde op 2017-10-26

Zeer netje s en correct bedrijf komt afspraken na en communiceerd uitstekend

Giel Nuwenhoud beoordeelde op 2017-10-26

TOP!

Monique van der Meer beoordeelde op 2017-10-26

Goed verpakt, keurig op maat zoals besteld. Fijne hulp bij het lossen. Goed geregeld; ga zo door. :)