Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Glasdiscount

Hoofdweg 60
7371 AJ Loenen
055-8434202
KvK 66359953

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Glasdiscount

Gemiddelde beoordeling

8,3

516 beoordelingen

Beoordeling van klanten

80%

6%

14%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2019
Glasdiscount

Elmer beoordeelde op 2019-03-20

Dik tevreden. Prettige communicatie, werd goed op de hoogte gehouden van de status en leverdatum. Levering perfect op tijd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Anton beoordeelde op 2019-03-18

Goed en snel geleverd en alles was goed ingepakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

M. Jetten/F. Schrijvers beoordeelde op 2019-03-04

Teleurstellend. Foutief ingemeten, verkeerde accessoires geleverd, verkeerde maat glas geleverd etc. Kan gebeuren, maar als daar ook nog eens slechte communicatie en niet nagekomen beloften bij komen, dan verdien je geen duimpje. We moeten overal achteraan bellen, en nu zijn we twee maanden verder en zitten we nog steeds zonder glas.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Evrard Arnaud beoordeelde op 2019-02-28

Een bestelling geplaatst en betaald bij deze firma op 2 januari 2019 omstreeks 14:07 voor blank gehard glas van 6mm dikte. Vandaag bijna 2 maanden verder en tot op heden nog steeds niets ontvangen. Er werd zogezegd geleverd door hun op 17/01 wij hebben echter onze camera beelden geraadpleegd en overal navraag gedaan bij buren etc.. en op het gevraagde adres werd niets geleverd op die dag. Al verscheidene malen contact opgenomen via email en telkens na aandringen 4 a 5 dagen later pas antwoord ontvangen met als gevolg nog steeds geen oplossing en goederen waarvoor wij het bedrag van € 301,68 betaalden. Zeker geen aanrader opletten dus!!!

Glasdiscount

Miranda beoordeelde op 2019-02-23

Blij met de snelle levering van m'n douchedeur met zwart beslag. Mooier dan verwacht

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Marilsa beoordeelde op 2019-02-23

Mooi lichtstraat geleverd gekregen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Marvin beoordeelde op 2019-02-23

Snel en voordelig

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Paul H beoordeelde op 2019-02-20

Prima bedrijf, precies wat ik er van verwacht, duidelijk, goed contact via de mail, tot nu toe alle bestellingen foutloos geleverd en op afgesproken tijd, levertijden van glas zijn lang maar dat is overal.
Indien nodig telefonisch te bereiken voor vragen over het product, daar was ik blij verrast door aangezien het een webshop is, en scherpe prijs.
Ik ben een zakelijke klant.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Vink T.F. beoordeelde op 2019-02-14

Ik had het op een dag besteld en een paar dagen later was het product bij mijn woning neergezet. Het leek alsof "sinterklaas" was geweest. Niet verwacht en toch gekregen. Ik word hier heel blij van.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Toon Derksen beoordeelde op 2019-02-14

De bestelde ruiten zijn nog niet geleverd terwijl ze volgens Email gisteren geleverd zouden worden.
Heb al gebeld maar de beloofde nieuwe leverdatum is tot nu niet verstrekt.
Heb voor de levering van gisteren afspraken moeten verzetten en verwacht nu van Glasdiscount ook 23 euro strafboete, omdat ze zich niet aan de afspraak hebben gehouden, en ik nog een keer thuis moet blijven.
Ook heb de afspraken met mijn schilder moeten verzetten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

hubregtse beoordeelde op 2019-02-01

Glas discounter scherm met een webwinkel keurmerk die je koopt voor 8 euro per maand. Het zegt totaal niets over betalingen, of garantie's. het zegt alleen maar dat HUN beschermd worden en aan alle kanten geholpen worden, mocht zich een probleem ontstaan!! Maar het gaat z'n eigen vooral om dat ze geld in kas hebben en dus meer speel ruimte om te ondernemen. We praten niet over een bedrag tot ongeveer 500 euro want dat risico is te nemen, maar we praten hier over bedragen van duizenden euro's. Ze vragen 100% vooruit betaling omdat ze zeggen dat ze een webwinkel zijn. Ook ONZIN....je krijgt een rekening waarop staat dat ze een bouwmaterialen handel zijn en géén winkel. Maar dan nog al met al wanneer je zulke grote bedragen in vooruit moet gaan betalen en af moet wachten of je het ubderhoubt wel geleverd krijg en ook nog naar tevredenheid is wel een heeeeeeeel groot risico. Vergeet niet eenmaal betaald geld is weg!!!!! Maar voor iedereen wanneer je dus een webwinkeltje begint met bijvoorbeeld dat je huizen compleet aflevert of auto's gaat verkopen mag je verlangen dat je dit wel even in vooruit af tikt????? (volgens glasdiscounter). ze spiegelen zich aan bol.com of media markt waar je alles online in voren betaald. ten eerste zijn dit gerenommeerde webwinkles en hebben zich bewezen betrouwbaar te zijn, dan ook betaal je daar geen duizenden euro's in vooruit als dat je daar ook kan kiezen voor betaling achteraf!!!!
Ook had ik vooruit betaald voor het inmeten. nu vraag ik dus om de tekening van het inmeten, tenslotte heb ik deze betaald, nou je lacht je een gat in je broek want ik krijg een kladje papier waar wat potlood afmetingen instaan. Dat is het!!! Ben je dan nog van deze wereld, een fatsoenlijke werktekening zit er niet aan.

Er is een wettelijke consumenten regeling wat betreft aanbetaling, misschien moeten ze zich daar maar is in gaan verdiepen.

Dus mensen lees ook eerst alle recensies over dit bedrijf!!!!!!!!


Reactie van Glasdiscount:
We hebben u een mooi voorstel gedaan. En het kan zijn dat u dit niet zo vind. Dat betreuren wij. We worden helaas zo moe van enkele klanten, die denken dat ze het allemaal beter weten en kunnen. Wat een negativiteit. Terwijl wij zo positief met orders van klanten bezig zijn. We zijn al 15 jaar online de grootste online glashandel van Nederland. We verwerken hier meer dan 300 orders per week. Daarvan gaan er 295 goed en 5 zijn niet tevreden. De tevreden klanten reageren niet. (Helaas)
Glasdiscount

E Craeghs beoordeelde op 2019-01-30

barslecht!!!! zeker nooit siliconendruppels bestellen.. foto van een kaartje met daarop 200 siliconendruppeltjes.. kleine nopjes om ergens onder in te kleven..prijs is niet voor een kaartjes maar voor 10 van die minidingetjes!!! hallo.. kost niets, maar de verzending en afhandelingskosten maken dat 20 van die nopjes 18 euro kosten!!!! maw laat je aub niet beet nemen door deze firma!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Dick beoordeelde op 2019-01-27

Erg handig om het glas online te bestellen. De maten opgeven en het wordt volgens afspraak geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Guido beoordeelde op 2019-01-27

Zeer correct super tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

bart beoordeelde op 2019-01-25

duurt erg lang het leveren 15 werkdagen en nog steeds niks binnen

en slecht contact te leggen alleen via de mail duurt ook lang dat je daar antwoord op krijgt.

maar wel meteen moeten betalen!!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glasdiscount:
Goedemiddag,

U heeft van ons 18 januari een leverdatum doorgekregen dat het op 31 januari geleverd gaat worden. Dit is onze verzendtijd van het glas. Ook te vinden op de website.

Met vriendelijke groet,
Team Glasdiscount.
Glasdiscount

Saskia beoordeelde op 2019-01-23

Uitstekend geholpen. Glasplaat besteld die voor mij na telefonisch overleg het beste is voor wat ik zocht. Prima service en bezorging.

Glasdiscount

Bob van Helten beoordeelde op 2019-01-16

Ik heb een belachelijk offerte gekregen voor een carport die t.o.v. een standaard versie niet veel afwijkt. Waardoor het makkelijk is om te vergelijken en kreeg een aanbieding voor bijna 10.000 euro terwijl standaard 5000 euro bedraagt.
groet Bob van Helten uit Leersum
Productnaam
Prijs per stuk
Aantal
Subtotaal
(Excl. BTW) (Incl. BTW) (Excl. BTW) (Incl. BTW)
Complete aluminium Carport enkele boog
Breedte (mm) 3000 Diepte (mm) 8060
Kies uw kleur Elke gewenste RAL kleur
Wijzigen € 7.948,65 € 9.617,87 1 € 7.948,65 € 9.617,87
Eindtotaal € 9.617,87
Subtotaal € 7.948,65
Verzending en afhandeling (VERZENDING - standaard) € 0,00
€ 1.669,22

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Van den Haak beoordeelde op 2019-01-10

Juist bij Glasdiscount besteld omdat ze op de website zeggen dat ze snel leveren, 1 keer door hun netjes afgezegd, prima begreep de reden. De 2e afspraak gemaakt, geregeld dat het bij de buren afgeleverd kon worden, maar helaas, volgens de chauffeur stond de binnenstad helemaal vast, zelf had ik er geen last van en ik kwam 10 minuten na de chauffeur met met de auto. Weer een week later een nieuwe afspraak gemaakt, inmiddels 3 weken verder, weer vroeg naar Amsterdam toe om op tijd aanwezig te zijn, niemand kwam opdagen, en geen enkel bericht ontvangen. Mail gestuurd, geen antwoord. 16 keer gebeld, over verschillende dagen naar 3 verschillende nummers, wordt na een standaard antwoordapparaat dat je in de wacht staat, eraf gegooid. Dammmmmm, maar weer een email en sms gestuurd, nu een hele korte email terug. ZONDER EXCUUS , SERVICE (moet zelf alles regelen en achteraan bellen en opzoeken) of wat dan ook, na ruim 10.5 weken de glasplaat ontvangen.
Echt ze "verkopen" zich op de website als snelle levering, maar daar is dus niets van waar.
Als ik het bij mijn lokale glasboer had besteld, was het na 3 weken al binnen geweest, een erg jammere ervaring, en zeker niet aan te raden. Online bestellen is niet altijd beter, gewoon voor service je lokale glasboer bezoeken, steun je de lokale middenstand ook nog, en niet de mensen die een mooie website kunnen bouwen en zichzelf verkopen met mooie loze praatjes.
Mevr. van den Haak

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

J. Kok beoordeelde op 2019-01-08

Telefonisch moeizaam te berijken , beloftes terug gebeld te worden , gebeurd echt niet !!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glasdiscount

Frank beoordeelde op 2019-01-02

DIE NEGATIEVE ERVARING MET GLASDISCOUNT HEB IK OOK , TOT NU TOE!
Had mij voorgenomen om inmeten en montage uit te besteden aan GLASDISCOUNT.
Mijn ervaring: COMMUNICATIE STOORNISSEN, ONJUISTE OFFERTE OPSTELLING(EN) NA INMETEN DOOR EEN VAKMAN en PRIJSAFWIJKINGEN!
Als ik de week voor kerst om duidelijkheid vraag, NEGEERT GLASDISCOUNT verder mijn verzoek om de offerte definitief te maken. Ik trek daaruit de conclusie dat zij niet willen of kunnen leveren! Wat op 3 december voortvarend begon eindigt op 21 december 2018 bij mij als een teleurstelling.

Glasdiscount staat voor Kwaliteit, Vakmanschap en Service (zegt hun website).

KRIJG IK HET BEDRAG VAN € 90,75 VOOR INMETEN NU TERUG VAN GLASDISCOUNT?
IK WACHT HUN REACTIE AF!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.