Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

D beoordeelde op 2019-06-25

Wilde graag beloopbaar glas bestellen. Na veelvuldig contact en herhalen vond er weinig medewerking plaats. Glasdiscount had een mooie opdracht binnen kunnen halen maar heb gekozen voor een andere partij die wel wil werken voor zijn klanten.

Robert beoordeelde op 2019-06-18

Heb een douchewand laten inmeten á € 90,75 - dit omdat er anders (op basis van foto's) geen prijsindicatie kon worden afgegeven.

Was niet erg onder de indruk van de persoon die kwam inmeten. Kreeg daarna ook alleen een bestellijst van de website en geen duidelijk ontwerp. Pas na 6 maanden kreeg ik de vraag of we nog op de offerte wilde ingaan, opvolging was ook niet echt super dus.

Uiteindelijk voor een andere partij gekozen die veel zorgvuldiger te werk ging en ook echt meedacht met de beste oplossing. Ik zou dit inmeten niet aanbevelen.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-17

Reeds een aantal maal besteld in het verleden en steeds een correcte afhandeling.
Recent een bestelling geplaatst voor meerdere stukken die ik zelf heb afgehaald, maar er bleek er 1 niet correct te zijn gefabriceerd bij hun leverancier. Binnen de week werd een vervanging geleverd op mijn thuisadres in België. Fouten kunnen gebeuren... hoe het daarna wordt opgelost is tekenend voor de klantgerichtheid.

Wat mij betreft een top service.

Harry beoordeelde op 2019-06-12

December 2018 hebben we bij Glasdiscount.nl een glasbalustrade en een glasafscheiding besteld van gehard gelaagd glas. Alles heb ik zelf goed opgemeten, maar voor de zekerheid heb ik dit tegen betaling nogmaals door een medewerker van Glasdiscount laten doen. Inmiddels heb ik wel al betaald.

Na wat mailtjes en bellen komt er dan toch een zeer vriendelijke medewerker langs om in te meten. Hij maakt zelfs ter plekke een mal. Dit alles schept vertrouwen. Samen besluiten we de balustrade iets langer te maken.

Achteraf gelukkig dat het door hun monteur is ingemeten, want na een aantal maanden geduldig wachten, meerdere malen bellen en mailen, werd uiteindelijk de bestelling geleverd.

Hoewel met de monteur besproken, zat de mal er niet bij. Dus zelf maar even een mal van de glasplaat gemaakt voor de montage boven mijn hoofd en wat blijkt, er klopt niets van. Snel gebeld, lang gewacht en uiteindelijk via de verkooplijn wel iemand aan de lijn gekregen. Na enige foto’s te hebben opgestuurd is het zonneklaar, er is een fout gemaakt. Op zich maken ze er geen probleem van en bestellen nieuw veiligheidsglas.

Kan gebeuren denk ik, dus snel aan de slag met de andere glasbalustrade. Oeps, de glasmaat is goed aangepast, iets langer zoals afgesproken, maar helaas is het vloerprofiel niet aangepast en dus te kort. Even slikken en weer proberen in contact te komen met Glasdiscount. Na lange tijd wachten en meerder malen proberen iemand aan de lijn gekregen die mij doorverbindt met de montage. Vervolgens begint het wachten en na uur hebben we met een tweede telefoon gebeld met de verkoop; bleek de telefoon wel opgenomen in de montagehal, maar was de monteur naar huis, hij had een vrije middag?? Het wordt langzamerhand een soapserie. Op zich wil iedereen je wel helpen, maar het lukt niet om de processen goed op elkaar af te stemmen. Daarnaast ga ik er van uit dat men met een chronische onderbezetting werkt.

Maar goed er komt nu met spoed een andere monteur om alles nogmaals in te meten. En ja, ditmaal gaat het snel en goed. Ruim van tevoren worden we gebeld als de monteur onder weg is en zelfs als hij iets te laat dreigt te komen, belt hij ons op. Weer een zeer vriendelijke en hulpvaardige monteur die goed uitgelegd wat hij gaat doen en tevens goede adviezen geeft. Zo hoort het. Hij zet alles op papier en somt alle gebreken op: maat van het glas, te korte glasadapters, ontbreken eindkap en natuurlijk het glasprofiel dat te kort is. Hij neemt het (kostbare) glasprofiel mee terug naar de zaak zodat deze kan worden omgeruild.
Het vertrouwen keert weer enigszins terug en we krijgen de hoop dat we na 5 maanden nu wel een goede levering zullen krijgen. Het wachten begint weer en na een paar week gaan we maar weer eens bellen en mailen. Jawel, er komt zowaar een levering aan en alles zou zijn opgelost. Helaas, alleen het glas wordt geleverd, maar: geen profiel, geen langer draadeinden voor de glasadapters en geen eindkap. Dus weer mailen met twee medewerkers van glasdiscount en weer wachten. Dan toch maar eens bellen. Blijkt de medewerker die dit moet behandelen op vakantie, maar hij komt binnenkort terug.

Wat kun je, je hebt al betaald en ik begin te overwegen mijn rechtsbijstand in te schakelen. Juist op dat moment belt mijn vrouw, die toevallig thuis is, dat een montageprofiel is geleverd; niet de benodigde 86 cm, maar een heel profiel van 250 cm. Het wordt lachwekkend. Ik ben inmiddels er klaar mee. Ik heb zelf het profiel ingekort, zelf draadeinden gekocht en op maat gemaakt. Na een half jaar kan de montage beginnen en in een paar uur is het af. Nou ja af, de eindkap heb ik via internet maar bij een ander besteld net als de eindafwerking van het profiel.

Kortom, op zich ben ik ervan overtuigd dat de meeste medewerkers hun best doen, maar dat het bedrijf zeer slecht is georganiseerd. Per telefoon is Glasdiscount amper bereikbaar en ook op de mail wordt slecht gereageerd. Zelfs de medewerkers die je te spreken krijgt geven hetzelfde aan als de kritische reacties op deze website. Jammer dat men zich verweert door te verwijzen naar het grote aantal orders dat men heeft en dat de tevreden klanten niet reageren. Directie en bedrijfsleiding neem deze klachten serieus. Dit scheelt veel ontevreden klanten en geld. Nieuw glas en profiel leveren kost jullie gewoon geld.

Veel succes hiermee, maar ik zal nooit meer wat bij jullie bestellen en zeker niet adviseren aan anderen. Ook Geerdink bouwmaterialen komt hierdoor in een slecht daglicht te staan en ook onze organisatie zal ik op de hoogte stellen van jullie slechte prestatie.

Ton van Gelder beoordeelde op 2019-04-25

Ze reageren nauwelijks, leveren uiterst traag en ook nog niet op de datum die ze zelf hebben toegezegd. Een berichtje dat ze die datum niet redden? Ben gek daar doen ze niet aan, je hebt toch niets beters te doen.
TIP: Als je wat wil bestellen? Doe dat RUIM van te voren want ze houden er een ambtenaren gangetje op na.
Volgende keer ga ik zeker een andere leverancier zoeken want de communicatie en snelheid is beide een drama, dus NIET doen!

R Querido beoordeelde op 2019-04-17

Nadat wij goed waren voorgelicht over de procedures en na een snelle inmeting van wat er in onze keuken geplaatst moest worden, waren wij onder de indruk en hebben direct alles betaald zoals gewenst.

Daarna begon de ellende. Alles werd om ons onbekende redenen vertraagd.

Bij de eerste verlate aflevering bleek 1 van de 2 glasplaten beschadigd ( ja er is altijd wel wat te klagen was het initiele commentaar) maar uiteindelijk zou een nieuwe gemaakt en geplaatst worden.

Pas na aandringen bleek de fabricage hiervan echt te gaan gebeuren. Op de afgesproken datum werd echter niets geleverd (dag voor niets vrij genomen).
Een week later een telefoontje dat men helaas niet kon leveren omdat de geleverde glasplaat niet goed was en dat menniet meer weet in welke kleur er geleverd moest worden..

Gisteren in de middag wordt gebeld dat de nieuwe plaat er is en dat er geleverd wordt. op deze korte termijn is dat lastig als je allebei werkt, maar uiteindelijk in overleg afgesproken dat om 0800 uur de montage gaat plaats vinden.

Je neemt aan dat Glasdiscount het dit keer wel goed wil doen want deze klanten zijn inmiddels een aantal maal teleurgesteld. Niets van dat ipv tussen 0800 en 0900 te monteren krijgen we na zelf bellen om kwart over 9 het bericht dat ze er bijna zijn.

Na een boos telefoontje van onze kant en een email, komt er een bericht terug..... Ze zijn er nu toch!!

Zodra je betaalt hebt heb je bij dit bedrijf geen poot meer om op te staan en wordt je erg slecht geinformeerd en te word gestaan. iedereen schuift af aan elkaar en als klant wordt je genegeerd.

Prutsers zijn het!!

Reactie van Glasdiscount:
Beste, Onze monteurs vertrekken elke dag om 6.30 uur.
Dat het verkeer meestal tegen zit, net zo als nu is het soms lastig om op tijd te zijn.
Ik heb u gisteren zelf gebeld. Gezegd dat we tussen acht en negen bij u zouden zijn.
Helaas was dit 4 minuten later door de verkeersdrukte. Maar ook uw probleem hebben we netjes opgelost. Vind het jammer dat we met meer dan 300 orders per week allen het negatieve horen.

Fam. van Thuijl beoordeelde op 2019-04-10

STERKE AFRADER!!!!!! Zeer slechte ervaring omtrent levering douchewand en communicatie bedrijf! Levering duurt erg lang en verloopt alles behalve volgens afspraak! Niet tijdig bezorgd, dag van beloofde levering hele dag gewacht maar er werd niet geleverd. De week erna levering van alleen de glasplaten, zonder profielen..... pffff.... weer veel telefonisch verkeer, beloftes terugbellen die niet worden nagekomen. Weer 1 week later werden de profielen geleverd. Je zou toch verwachten van een douchewand van 1200,- euro dat de geleiders waar t glas in geplaatst moet worden op maat aangeleverd worden... helaas! Op het moment van plaatsen ontdekt dat 1 glazen zijwand niet klopt en waren uitsparingen in gemaakt die niet kloppen! Weer veel telefonisch contact hierover. Een juiste wand zou pas binnen 1,5 week verstuurd worden. Onacceptabel na 2 maanden wachten op de juiste spullen. Uiteindelijk gekozen om geld terug te vragen en de spullen mogen retour. Medewerkers schuiven de problemen door naar elkaar, de directeur is niet te bereiken... beloofd terug te bellen en doet dat niet. Slechte structuur binnen de organisatie dat is duidelijk!!! Nu maar hopen dat we ons geld netjes terug gestort krijgen. Advies: ga nooit in zee met dit bedrijf!!!!!

Hoeve den Anholt Martin van Lier beoordeelde op 2019-03-31

Waardeloze club telefoon wordt gewoon standaard niet opgenomen. Eerst word je in de wacht gezet en na een paar minuten krijg je de melding dat het te druk is en dat je een mail moet sturen. Daar wordt vervolgens ook niet op gereageerd. Wij hebben spiegelglas besteld weken geleden en op de dag dat we de melding kregen dat het geleverd zou worden hebben we niets mogen ontvangen. Meerdere keren gemail hierover maar we krijgen gewoon geen reactie. We beraden ons op verder stappen

Gido Tuma beoordeelde op 2019-03-30

glas besteld werd niet meer op mail gereageerd op de vraag waar het bleef na 3 week zelf gebeld en zou terug gebeld worden einde dag zelf gebeld toen was het net binnen gekomen zal dezelfde middag nog mee gaan was al 1,5 week aangemeld bij ups en werd niet maandag verstuurd maar dinsdag middag pas om 17uur 28 aangemeld bij hun zeer slecht bedrijf bestel er nooit weer wat

Elmer beoordeelde op 2019-03-20

Dik tevreden. Prettige communicatie, werd goed op de hoogte gehouden van de status en leverdatum. Levering perfect op tijd.

Anton beoordeelde op 2019-03-18

Goed en snel geleverd en alles was goed ingepakt.

M. Jetten/F. Schrijvers beoordeelde op 2019-03-04

Teleurstellend. Foutief ingemeten, verkeerde accessoires geleverd, verkeerde maat glas geleverd etc. Kan gebeuren, maar als daar ook nog eens slechte communicatie en niet nagekomen beloften bij komen, dan verdien je geen duimpje. We moeten overal achteraan bellen, en nu zijn we twee maanden verder en zitten we nog steeds zonder glas.

Evrard Arnaud beoordeelde op 2019-02-28

Een bestelling geplaatst en betaald bij deze firma op 2 januari 2019 omstreeks 14:07 voor blank gehard glas van 6mm dikte. Vandaag bijna 2 maanden verder en tot op heden nog steeds niets ontvangen. Er werd zogezegd geleverd door hun op 17/01 wij hebben echter onze camera beelden geraadpleegd en overal navraag gedaan bij buren etc.. en op het gevraagde adres werd niets geleverd op die dag. Al verscheidene malen contact opgenomen via email en telkens na aandringen 4 a 5 dagen later pas antwoord ontvangen met als gevolg nog steeds geen oplossing en goederen waarvoor wij het bedrag van € 301,68 betaalden. Zeker geen aanrader opletten dus!!!

Miranda beoordeelde op 2019-02-23

Blij met de snelle levering van m'n douchedeur met zwart beslag. Mooier dan verwacht

Marilsa beoordeelde op 2019-02-23

Mooi lichtstraat geleverd gekregen

Marvin beoordeelde op 2019-02-23

Snel en voordelig

Paul H beoordeelde op 2019-02-20

Prima bedrijf, precies wat ik er van verwacht, duidelijk, goed contact via de mail, tot nu toe alle bestellingen foutloos geleverd en op afgesproken tijd, levertijden van glas zijn lang maar dat is overal.
Indien nodig telefonisch te bereiken voor vragen over het product, daar was ik blij verrast door aangezien het een webshop is, en scherpe prijs.
Ik ben een zakelijke klant.

Vink T.F. beoordeelde op 2019-02-14

Ik had het op een dag besteld en een paar dagen later was het product bij mijn woning neergezet. Het leek alsof "sinterklaas" was geweest. Niet verwacht en toch gekregen. Ik word hier heel blij van.

Toon Derksen beoordeelde op 2019-02-14

De bestelde ruiten zijn nog niet geleverd terwijl ze volgens Email gisteren geleverd zouden worden.
Heb al gebeld maar de beloofde nieuwe leverdatum is tot nu niet verstrekt.
Heb voor de levering van gisteren afspraken moeten verzetten en verwacht nu van Glasdiscount ook 23 euro strafboete, omdat ze zich niet aan de afspraak hebben gehouden, en ik nog een keer thuis moet blijven.
Ook heb de afspraken met mijn schilder moeten verzetten.

hubregtse beoordeelde op 2019-02-01

Glas discounter scherm met een webwinkel keurmerk die je koopt voor 8 euro per maand. Het zegt totaal niets over betalingen, of garantie's. het zegt alleen maar dat HUN beschermd worden en aan alle kanten geholpen worden, mocht zich een probleem ontstaan!! Maar het gaat z'n eigen vooral om dat ze geld in kas hebben en dus meer speel ruimte om te ondernemen. We praten niet over een bedrag tot ongeveer 500 euro want dat risico is te nemen, maar we praten hier over bedragen van duizenden euro's. Ze vragen 100% vooruit betaling omdat ze zeggen dat ze een webwinkel zijn. Ook ONZIN....je krijgt een rekening waarop staat dat ze een bouwmaterialen handel zijn en géén winkel. Maar dan nog al met al wanneer je zulke grote bedragen in vooruit moet gaan betalen en af moet wachten of je het ubderhoubt wel geleverd krijg en ook nog naar tevredenheid is wel een heeeeeeeel groot risico. Vergeet niet eenmaal betaald geld is weg!!!!! Maar voor iedereen wanneer je dus een webwinkeltje begint met bijvoorbeeld dat je huizen compleet aflevert of auto's gaat verkopen mag je verlangen dat je dit wel even in vooruit af tikt????? (volgens glasdiscounter). ze spiegelen zich aan bol.com of media markt waar je alles online in voren betaald. ten eerste zijn dit gerenommeerde webwinkles en hebben zich bewezen betrouwbaar te zijn, dan ook betaal je daar geen duizenden euro's in vooruit als dat je daar ook kan kiezen voor betaling achteraf!!!!
Ook had ik vooruit betaald voor het inmeten. nu vraag ik dus om de tekening van het inmeten, tenslotte heb ik deze betaald, nou je lacht je een gat in je broek want ik krijg een kladje papier waar wat potlood afmetingen instaan. Dat is het!!! Ben je dan nog van deze wereld, een fatsoenlijke werktekening zit er niet aan.

Er is een wettelijke consumenten regeling wat betreft aanbetaling, misschien moeten ze zich daar maar is in gaan verdiepen.

Dus mensen lees ook eerst alle recensies over dit bedrijf!!!!!!!!

Reactie van Glasdiscount:
We hebben u een mooi voorstel gedaan. En het kan zijn dat u dit niet zo vind. Dat betreuren wij. We worden helaas zo moe van enkele klanten, die denken dat ze het allemaal beter weten en kunnen. Wat een negativiteit. Terwijl wij zo positief met orders van klanten bezig zijn. We zijn al 15 jaar online de grootste online glashandel van Nederland. We verwerken hier meer dan 300 orders per week. Daarvan gaan er 295 goed en 5 zijn niet tevreden. De tevreden klanten reageren niet. (Helaas)