Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

Otto Hiemstra beoordeelde op 2019-09-16

Levert goed materiaal zoals afgesproken!

M. Jansma beoordeelde op 2019-09-10

Pracht van een lichtstraat op het dak, zij het naar het oplossen van problemen met de levering, materialen die niet op maat waren, en een gebrekkige handleiding. Naar mijn mening is het al met al waar voor je geld.

Wim Engel beoordeelde op 2019-09-10

Ik ben zeer tevreden zowel op de levering en op de helpdesk

van Leeuwen renovatie beoordeelde op 2019-09-03

Duidelijke afspraken, netjes via de mail ingelicht over de levering en de avond voor levering door chauffeur gebeld of
het prima was dat de levering wat eerder kon worden bezorgd, materialen zien er prima uit.
Zeer tevreden.

Steef Kok beoordeelde op 2019-09-03

Ik heb materialen voor een glazen deur afgehaald in Loenen. De bediening was zeer correct en vriendelijk en kreeg 10% korting omdat het afgehaald werd (dat is pas een verrassing).

Benny de Koeyer beoordeelde op 2019-08-28

Snelle levering, goede maat en mooi glas!

jw padmos beoordeelde op 2019-08-28

super te vreden.

Ed van Rijn beoordeelde op 2019-08-26

vlotte service, ondanks administratieve onvolkomenheid, hetgeen netjes opgelost is

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-26

Glasafwerking vond ik matig. Prijs kwaliteitsverhouding is echter goed. Levering van de glaslatten was niet conform bestelling.
Na mailing niets meer over gehoord.

Erik Zwarts beoordeelde op 2019-08-23

Erg tevreden, ondanks de bouwvak relatief snelle levering

Bdu bouw beoordeelde op 2019-08-22

Bdu bouw
Na mijn vorige week donderdag geplaatst bericht werd ik direct gebeld en werd verteld dat mijn order bij de transporteur voor de lange lengtes zou moeten liggen ik zou morgen ( vrijdag bericht krijgen wanneer het geleverd zou worden sinds dien niet meer vernomen en ook mijn levering niet ontvangen
Kortom nog steeds waardeloos

Kevin de Meulenaere beoordeelde op 2019-08-21

Ik heb bij deze webshop eindelijk een cruciaal onderdeel gevonden dat ik zelfs in speciaalzaken niet vond.

Keurig en tijdig geleverd.
Top!

Jw Mater beoordeelde op 2019-08-21

Glas werdt mooi op tijd geleverd en paste persies ben zeer te vreden

Ruud Kroon beoordeelde op 2019-08-20

Velux thermophane op tijd geleverd. Advies gevraagd welke kant naar buiten moest. Het zou makkelijker zijn ook voor de doe het zelver een stikker te plaatsen met : Deze zijde naar buiten. Kortom ZEER tevreden.

Eric van Goudzwaard beoordeelde op 2019-08-19

Twee glazen schuifdeuren en een glazen scharnierdeur besteld. De levering was niet geheel zoals besteld (verkeerde deurgrepen en 1 deur met de matte zijde aan de verkeerde kant). Vervelend, maar kan gebeuren. Waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders. De wijze waarop het snel en adequaat is opgepakt is uitzonderlijk. Kwaliteit is niet alleen bestellingen goed leveren, maar ook zaken snel oplossen als er iets verkeerd gaat. Super en zeer tevreden. Glasdiscount is een echte aanrader.

KDdK - Opheusden beoordeelde op 2019-08-17

Na anderhalf jaar nadat de schuifdeur gemonteerd werd, problemen met het openen en schuiven van de glazen schuifdeur. Deur schoof zwaar en leek aan te lopen.
Zelf nu nog een snelle service. De beide monteurs hebben de rail opnieuw bevestigd en de deur loopt nu (weer) als een zonnetje!
Wat een geweldige service van Glasdiscount; kan menig ander bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Frank Lambrechts beoordeelde op 2019-08-14

Alles op juiste maat met juiste extra materialen geleverd!

bal steven beoordeelde op 2019-08-14

order geplaatst op 26/06/2019 van 2 glasplaten uiteindelijk werd er 08/08/2019 geleverd maar slechts de helft van mijn bestelling. Ik probeer nu al een week contact met hen op te nemen zoel telefonische als via mail maar ik krijg nergens gehoor.

Wat mij betreft een waardeloze firma mijn geld hebben ze al ik heb enkel mijn bestelling niet compleet en communicatie van hen is volledig stilgevallen zodra het mis ging. LET HIER OP !!!

bdu bouw beoordeelde op 2019-08-13

probeer al 6 weken mijn order geleverd te krijgen, kreeg na 3 dagen bericht van levering van de expediteur en een dag later nieuw bericht dat zij de levering niet ontvangen hadden sinds dien ondanks diverse email en telefonisch contact geen enkele reactie mogen ontvangen
Kortom Waardeloos

Reactie van Glasdiscount:
Beste, bedankt voor uw review, helaas kunnen wij op het order nummer dat u heeft opgegeven niks vinden. Wij willen u graag verder helpen. Heeft u een juist order nummer voor ons dan gaan wij dit uiteraard voor u oplossen. U kunt ons mailen naar info@glasdiscount.nl. Groeten Team Glasdiscount!

Fedde van der Meulen beoordeelde op 2019-08-13

Korte levertijd, er wordt ruim op tijd gemeld wanneer de ruiten worden geleverd. Levering is goed en op de afgesproken tijd.
Dus erg tevreden over Glasdiscound

Reactie van Glasdiscount:
Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit vinden wij fijn om te horen. Groeten, Team Glasdiscount!