Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

Veldman zei op 2017-05-23

Moest meer dan een week op mijn spiegel wachten maar werd geleverd op afgesproken dag.

Kris zei op 2017-05-22

Uitstekende service, snelle levering en correcte prijs

Riquette zei op 2017-05-07

Prima bezorging en prima product!

O.Krischan zei op 2017-05-02

Duidelijke site, snelle en goede levering zonder beschadigingen en duidelijke vermelding wanneer levering te verwachten.

Anoniem zei op 2017-04-19

Goede producten en prima service bij de levering

Jan Pruijssen zei op 2017-04-18

Top.. doorgeven. Bestellen en zonder gezeur op aangeven dag afgeleverd.
Meerdere keren wat besteld en telkens de zelfde ervaring.

V.Pidgornii zei op 2017-04-18

Heel tevreden

Jelle hiemstra zei op 2017-04-09

Prima levering alleen jammer geen track en trace

Leo van Nuil. zei op 2017-04-01

Hoek profiel Magneetstrippen besteld voor de douche deur nog geen 2 dagen later netjes verpakt afgeleverd. Super.Leo

W. Walters zei op 2017-03-29

Duidelijk bestelproces. De afgesproken leverdatum werd keurig nagekomen. Het glas was precies conform bestelling. De glaslatten kwamen apart en werden een dag later bezorgd. Wel om 7 uur 's morgens 🙂

Hans zei op 2017-03-29

Gewoon goed. snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden, vriendelijke chauffeur.

Patrick Baart zei op 2017-03-28

Via internet de maten van mijn spiegelwand doorgegeven en na betaling 4 dagen later netjes op de zaak bezorgd.
Ook erg vriendelijke chauffeur/bezorger, dus ik ben erg tevreden !!!

André aarts zei op 2017-03-21

Niet tevreden. De rubbers die in de alumium strips moeten zaten er niet bij. En de site van jullie is niet bereikbaar

Tom Burgers zei op 2017-03-20

Uitstekende service, betrouwbaar en accuraat!

Ronny zei op 2017-03-18

Goede producten voor een nette prijs

Jos Mathot zei op 2017-03-18

3 dagen na bestelling spullen ontvangen. Zou fijn zijn als dat eerder kon !!

Mars333 zei op 2017-03-14

In de bevestigingsmail bij de aankoop stond dat ik een track nf trace code zou krijgen binnen 3 werkdagen. Maar deze niet gekregen.
Wel geleverd ,maar heb wel even tel.contact gehad met een medewerker hoe het met de zending zit. Deze heeft mij netjes te woord gestaan en dat het pakket nog onderweg was.

A. Vergeer zei op 2017-03-13

De bezorger kwam op de afgesproken tijd en dat was fijn omdat we niet in een bewoonde woning zitten maar in een klushuis.

Theo Kuster zei op 2017-03-06

Glazen schuifdeur besteld. Scherpe prijs in vergelijking met andere bedrijven.
Zeer tevreden over geheel.
Meer dan uitstekende service. Met name ook nog naar plaatsing. Daar kan menig bedrijf nog wat van leren.

lucien zei op 2017-03-06

2 maart bestelling gedaan. En nog steeds niets ontvangen