Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

Geska Boef beoordeelde op 2018-04-06

25 maart besteld, zou 6 april geleverd worden. 4 april een bericht gehad dat het pakket was aangeboden bij GLS en 5 april geleverd zou worden. De hele dag thuis moeten blijven, niemand gezien. Ook 6 april niks. Gebeld en gevraagd hoe of wat. De stickers van GLS hebben ze eerder en ze sturen het bericht voordat het pakket überhaupt is verzonden. Vandaag (6 april) is dit pakket pas aangeboden en komt maandag 9 april hier thuis, daar gaat onze persoonlijke planning. Aan de telefoon niet veel begrip, dit doen ze altijd zo werd er aan gegeven.

A J van Beem beoordeelde op 2018-03-28

na 1 dag al geleverd voordeel het was op voorraad en ze moesten toch bij ons in het dorp zijn vriendelijke chauffeurs , Het raam was een stuk goedkoper dan bij de gewone glashandel en het was ook nog gelaagd. Ik heb ook nog telefonisch kontakt gehad en daar bij vriendelijk te woord gestaan. Als we weer glas nodig hebben bestellen we het weer bij jullie.

Haefkens cpew beoordeelde op 2018-03-27

Goede service en prijs kwaliteit!

Siegfried Kramer beoordeelde op 2018-03-27

Snelle levering. Goede prijs!

Erik zwaan e&w schilderwerken beoordeelde op 2018-03-26

Een uitstekende service en het glas is altijd op tijd bij de klant

Cees Cools beoordeelde op 2018-03-14

Mijn beoordeling is uitstekend. De afspraken zijn correct nagekomen.

Ard beoordeelde op 2018-03-02

Prima

Danny beoordeelde op 2018-02-26

Ziet er allemaal goed uit. Alleen vreemd genoeg zei de medewerker dat het niet op voorraad was en dat levering 2 weken zou duren, maar werd een paar dagen al geleverd. Maar beter te vroeg dan te laat natuurlijk!

Marco beoordeelde op 2018-02-19

Ik heb op maandag een lichtstraat vaste maat besteld, ze kwamen deze de dag erna al bezorgen. Ik had geluk dat mijn woonplaats bij glasdiscount op route dinsdag viel. Top kwaliteit en een top service!

Dirk beoordeelde op 2018-02-15

Men pretendeert maatwerk echter dit is niet wat men levert. Bij montage blijkt er veel te zijn gekit en deur / wand sluiten niet mooi aan ( grote kier ). Glasdiscount zegt het zelf mooi te vinden , wij als klant niet ! Grotere rubberen strip zou oplossing zijn. Dit is geen maatwerk maar prutswerk! Glasdiscount reageert vervolgens niet meer op de mail noch telefoon.

Reactie van Glasdiscount:
Beste Dirk, we hebben u en uw collega aangegeven, dat wat u wilt niet kan. U heeft een bad met daarop een douchewand. Aangezien een bad rand altijd rond loopt kan de glaswand nooit gelijk komen te staan met uw muurtje van het bad. En ja, helaas is geen enkele douche is waterdicht te krijgen zonder kit. Wij hebben u voldoende mogelijkheden gegeven om het voor u op te lossen. En dat willen we nog steeds.

wilco beoordeelde op 2018-01-24

Zeer goede levering

J.Top beoordeelde op 2018-01-23

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling, snelle service en goede kwaliteit.
Eén dag voor de levering kreeg ik een mail met de tijden tussen 07:30 en 11:00 uurwordt u bestelling geleverd.
En het mooiste is nog dat ik op de dag zelf nog een sms'je kreeg dat ze de bestelling tussen 08:00 en 08:15 uur wordt geleverd en om 08: 10 uur stond de Chauffeur voor de deur. Om de bestelde producten af te leveren. Vriendelijke man netjes afgeleverd daarom een echte aanrader.

Christel Lourensen beoordeelde op 2018-01-13

Zeer tevreden
Goede service en vriendelijk montage mensen .
Ontzettend tevreden over het geleverde werk.

P. Dortmans beoordeelde op 2018-01-10

Erg goed en super vriendelijk geholpen. Deur en wand van de douche netjes gemeten en gemonteerd.

Andre beoordeelde op 2018-01-09

Ik ben zeer goed geholpen met mijn bestelling, snelle service en goede kwaliteit. Daarom een echte aanrader.

J. Arends beoordeelde op 2018-01-09

Top bedrijf met een top service!

Joke Bes beoordeelde op 2017-12-17

Snelle levering en ideale bezorgservice (sms en bellen zodat ik niet onnodig thuis hoef te wachten)

Christiaan Vandist beoordeelde op 2017-12-03

We zaten met een noodgeval, en hadden dringend nieuw gelaagd glas nodig. Na eenvoudig kontakt om de situatie te verduidelijken werden we zelfs sneller dan afgesproken geholpen. We zijn het glas gaan ophalen, en werden zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Een aanrader !!!

Intec beoordeelde op 2017-11-30

Kreeg geen order bevestiging met levertijd binnen de 3 dagen zoals belooft op de site
heb er dan zelf achteraan moeten bellen, waarbij het niet meevalt om ze te spreken te krijgen. mail wordt niet beantwoord. de bestelling zou 15 november geleverd worden, vandaag de 30ste nog niets ontvangen of gehoord.

Reactie van Glasdiscount:
Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Op 23 oktober 11:35 hebben wij u een email gestuurd dat het glas op te halen is op 15 november 2017. Uw bestelling staat dan ook klaar in Soest om afgehaald te worden.

Team Glasdiscount

Floris Evers beoordeelde op 2017-11-08

In de offerte fase ging alles perfect en was er geen probleem. Levertijd zal ongeveer 3 weken bedragen bij voorruit betaling. Na het eea gecontroleerd te hebben leek dit wel te kunnen bij dit bedrijf. Na 1 maand ben ik gaan bellen waar mijn bestelling bleef klanten waren immers aan het wachten. Er werd me medegedeeld dat er iets fout is gegaan met de order bij de leverancier. Na 2 maanden mocht ik eindelijk dje levering tegemoet zien. Dat dacht ik toen ik de bestelling in ontvangst nam bleek er geen beslag bij de deur te zitten er miste een Glaspaneel van 20x200 inclusief het klemprofiel en het beloopbaar glas is nog steeds niet geleverd ( hiervan wist ik dat het later zou komen ) reactie krijg ik per mail niet telefonisch kom ik amper aan de lijn met Frank en ben reageert ook niet per mail. Graag wil ik zo spoedig mogelijk mijn bestelling ontvangen aangezien er klanten wachten.