Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

Peter van Heck beoordeelde op 2017-09-24

Prima prijs en uitstekende service. Mijn 2e bestelling wilde ik graag binnen een week geleverd. Was geen probleem en geen extra kosten. De chauffeur belt een half uur voordat ie er is en sjouwt met alle plezier even mee naar de achtertuin.

Wil van Dongen beoordeelde op 2017-09-16

Snel, correct, kompleet en goed verpakt.

Jenny Veen beoordeelde op 2017-08-28

Heel tevreden snelle levering en prima podukt!!

André van Wezel beoordeelde op 2017-08-19

Snelle levering.

Cle beoordeelde op 2017-08-19

In eerste instantie na 3 werkdagen nog geen bericht. Ik stuur een mail om de status op te vragen. deze wordt snel opgepakt en beantwoord.

GKooij beoordeelde op 2017-07-23

Men is niet bereikbaar en geeft geen antwoord op de bij de bestelling geplaatste vraag

Reactie van Glasdiscount:
Beste Kooij, u stelt geen vraag, maar plaatst een opmerking. Op 11 juli heeft u een mail gehad met onze afleverinformatie. Ga er vanuit dat u alles netjes heeft ontvangen en dat het past.

Jancees Zwartepoorte beoordeelde op 2017-07-18

Goede ervaring en goede service

Willy Gorsseling beoordeelde op 2017-07-05

Snel geholpen, goede service en afhandeling. Volgende keer zijn ze weer mijn leverancier.

Ko van Eijkeren beoordeelde op 2017-07-02

Diverse onderdelen besteld voor het repareren van mijn serredak,Rubbers,afdekstrippen ,Lexan Thermoclear Plus 2UV - 3TS dakplaten ,enz. Ik kon zelfs de niet gebruikte artikelen terug zenden en kreeg mijn geld retour.
Bezorgdienst is uitstekend en op de afgesproken tijd,met dank aan Frank,van de afdeling verkoop.
Zeker een heel goed adres voor als U een probleem heeft ,U krijgt daarvoor ook een goed advies met uitleg voor de uitvoering van de reparatie.
GOED ADRES TEGEN EEN REDELIJKE PRIJS,TOPPIE

Gerard beoordeelde op 2017-06-29

Ik heb een houten veranda laten voorzien van een glazen dak door Glasdiscount. Dit hebben zij keurig en vakkundig gedaan. Medewerkers waren heel aardig, netjes en betrouwbaar. Zij komen hun afspraken na.

Ik zou zeggen: "twijfel niet; bij glaswerk gewoon voor Glasdiscount gaan!"

C.Roggeveen beoordeelde op 2017-06-28

Geen adres op pakket en 2 deurknoppen ik had er een besteld geen bericht van hoe laat bezorgen.

W.Spek beoordeelde op 2017-06-21

Snelle Levering en de juiste materialen.

jan beoordeelde op 2017-06-20

prima

D. Hendriks beoordeelde op 2017-06-20

De bestelling via de website en de informatie m.b.t. De voortgang van de bestelling was uitstekend. Het enige smetje was de levering, ze hebben de bestelling op een houten bankje voor ons huis neergelegd, door het verschuiven van de bank is deze nu vernield... voor de rest uitstekende service van glasdiscount

M.W.Hof beoordeelde op 2017-06-10

We wachten al 3 weken op de glaslatten, nog nooit binnen
Wel excuses, maar daar kun je niet mee verder.
Geld terug en zelf glaslatten halen????????
Telefonisch niet bereikbaar en via de mail nauwelijks of geen antwoord.

Veldman beoordeelde op 2017-05-23

Moest meer dan een week op mijn spiegel wachten maar werd geleverd op afgesproken dag.

Kris beoordeelde op 2017-05-22

Uitstekende service, snelle levering en correcte prijs

Riquette beoordeelde op 2017-05-07

Prima bezorging en prima product!

O.Krischan beoordeelde op 2017-05-02

Duidelijke site, snelle en goede levering zonder beschadigingen en duidelijke vermelding wanneer levering te verwachten.

Anoniem beoordeelde op 2017-04-19

Goede producten en prima service bij de levering