Hoofdweg 60

waarom

wilco beoordeelde op 2018-01-24

Zeer goede levering

J.Top beoordeelde op 2018-01-23

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling, snelle service en goede kwaliteit.
Eén dag voor de levering kreeg ik een mail met de tijden tussen 07:30 en 11:00 uurwordt u bestelling geleverd.
En het mooiste is nog dat ik op de dag zelf nog een sms'je kreeg dat ze de bestelling tussen 08:00 en 08:15 uur wordt geleverd en om 08: 10 uur stond de Chauffeur voor de deur. Om de bestelde producten af te leveren. Vriendelijke man netjes afgeleverd daarom een echte aanrader.

Christel Lourensen beoordeelde op 2018-01-13

Zeer tevreden
Goede service en vriendelijk montage mensen .
Ontzettend tevreden over het geleverde werk.

P. Dortmans beoordeelde op 2018-01-10

Erg goed en super vriendelijk geholpen. Deur en wand van de douche netjes gemeten en gemonteerd.

Andre beoordeelde op 2018-01-09

Ik ben zeer goed geholpen met mijn bestelling, snelle service en goede kwaliteit. Daarom een echte aanrader.

J. Arends beoordeelde op 2018-01-09

Top bedrijf met een top service!

Joke Bes beoordeelde op 2017-12-17

Snelle levering en ideale bezorgservice (sms en bellen zodat ik niet onnodig thuis hoef te wachten)

Christiaan Vandist beoordeelde op 2017-12-03

We zaten met een noodgeval, en hadden dringend nieuw gelaagd glas nodig. Na eenvoudig kontakt om de situatie te verduidelijken werden we zelfs sneller dan afgesproken geholpen. We zijn het glas gaan ophalen, en werden zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Een aanrader !!!

Intec beoordeelde op 2017-11-30

Kreeg geen order bevestiging met levertijd binnen de 3 dagen zoals belooft op de site
heb er dan zelf achteraan moeten bellen, waarbij het niet meevalt om ze te spreken te krijgen. mail wordt niet beantwoord. de bestelling zou 15 november geleverd worden, vandaag de 30ste nog niets ontvangen of gehoord.

Reactie van Glasdiscount:
Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Op 23 oktober 11:35 hebben wij u een email gestuurd dat het glas op te halen is op 15 november 2017. Uw bestelling staat dan ook klaar in Soest om afgehaald te worden.

Team Glasdiscount

Floris Evers beoordeelde op 2017-11-08

In de offerte fase ging alles perfect en was er geen probleem. Levertijd zal ongeveer 3 weken bedragen bij voorruit betaling. Na het eea gecontroleerd te hebben leek dit wel te kunnen bij dit bedrijf. Na 1 maand ben ik gaan bellen waar mijn bestelling bleef klanten waren immers aan het wachten. Er werd me medegedeeld dat er iets fout is gegaan met de order bij de leverancier. Na 2 maanden mocht ik eindelijk dje levering tegemoet zien. Dat dacht ik toen ik de bestelling in ontvangst nam bleek er geen beslag bij de deur te zitten er miste een Glaspaneel van 20x200 inclusief het klemprofiel en het beloopbaar glas is nog steeds niet geleverd ( hiervan wist ik dat het later zou komen ) reactie krijg ik per mail niet telefonisch kom ik amper aan de lijn met Frank en ben reageert ook niet per mail. Graag wil ik zo spoedig mogelijk mijn bestelling ontvangen aangezien er klanten wachten.

Landsman beoordeelde op 2017-10-25

Beste lezer,

Mijn ervaring met Glasdiscount is (zeer) slecht.
Ik had een order geplaatst voor 3 ruiten (om mijn Velux dakramen te voorzien van beter isolerend glas).
Eerst wist men de maat niet, maar kreeg later bericht dat het toch geen probleem moest zijn.
Leverbevestiging gekregen en ruiten werden keurig afgeleverd.
1 week later weer een leverbevestiging, contact opgenomen met Glasdiscount dat de order al geleverd was.
Geen probleem men ging de levering eruit halen.
Week later staat glasdiscount alsnog voor de deur met een levering, deze hebben we geweigerd.
1e levering (na wachten op mooi weer om de klus te doen) verkeerde maten geconstateerd.
Mailtje gestuurd en zou binnen een week nieuwe ruiten hebben met de juiste afmeting.
2e levering weer verkeerde maten en de chauffeur wist niks van de ruiten die retour moesten....
3e levering was aangemeld maar is niemand geweest.
Ondertussen 3 vrije dagen voor niks opgenomen en ben er ondertussen klaar mee.
Heb per mail de order geannuleerd en ben nu in afwachting van (hopelijk) een goede afhandeling.....

Edk beoordeelde op 2017-10-20

Levering niet op de betreffende datum. Zowel per email als telefonisch contact proberen op te nemen, maar zonder resultaat. Geen idee wat nu de status is.

sander boury beoordeelde op 2017-09-26

Slechte communicatie, van bij het begin af over de leverdatum.
Bij levering glas, platen hadden verkeerde glasmaat.
Staat er opeens iemand ivm met het verkeerde glas voor de deur bij klant zonder bericht.
Zonder te polsen of er wel iemand aanwezig is of het nodig is...
...

Peter van Heck beoordeelde op 2017-09-24

Prima prijs en uitstekende service. Mijn 2e bestelling wilde ik graag binnen een week geleverd. Was geen probleem en geen extra kosten. De chauffeur belt een half uur voordat ie er is en sjouwt met alle plezier even mee naar de achtertuin.

Wil van Dongen beoordeelde op 2017-09-16

Snel, correct, kompleet en goed verpakt.

Jenny Veen beoordeelde op 2017-08-28

Heel tevreden snelle levering en prima podukt!!

André van Wezel beoordeelde op 2017-08-19

Snelle levering.

Cle beoordeelde op 2017-08-19

In eerste instantie na 3 werkdagen nog geen bericht. Ik stuur een mail om de status op te vragen. deze wordt snel opgepakt en beantwoord.

GKooij beoordeelde op 2017-07-23

Men is niet bereikbaar en geeft geen antwoord op de bij de bestelling geplaatste vraag

Reactie van Glasdiscount:
Beste Kooij, u stelt geen vraag, maar plaatst een opmerking. Op 11 juli heeft u een mail gehad met onze afleverinformatie. Ga er vanuit dat u alles netjes heeft ontvangen en dat het past.

Jancees Zwartepoorte beoordeelde op 2017-07-18

Goede ervaring en goede service