Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

W. Walters zei op 2017-03-29

Duidelijk bestelproces. De afgesproken leverdatum werd keurig nagekomen. Het glas was precies conform bestelling. De glaslatten kwamen apart en werden een dag later bezorgd. Wel om 7 uur 's morgens 🙂

Hans zei op 2017-03-29

Gewoon goed. snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden, vriendelijke chauffeur.

Patrick Baart zei op 2017-03-28

Via internet de maten van mijn spiegelwand doorgegeven en na betaling 4 dagen later netjes op de zaak bezorgd.
Ook erg vriendelijke chauffeur/bezorger, dus ik ben erg tevreden !!!

Tom Burgers zei op 2017-03-20

Uitstekende service, betrouwbaar en accuraat!

Ronny zei op 2017-03-18

Goede producten voor een nette prijs

Jos Mathot zei op 2017-03-18

3 dagen na bestelling spullen ontvangen. Zou fijn zijn als dat eerder kon !!

Mars333 zei op 2017-03-14

In de bevestigingsmail bij de aankoop stond dat ik een track nf trace code zou krijgen binnen 3 werkdagen. Maar deze niet gekregen.
Wel geleverd ,maar heb wel even tel.contact gehad met een medewerker hoe het met de zending zit. Deze heeft mij netjes te woord gestaan en dat het pakket nog onderweg was.

A. Vergeer zei op 2017-03-13

De bezorger kwam op de afgesproken tijd en dat was fijn omdat we niet in een bewoonde woning zitten maar in een klushuis.

Theo Kuster zei op 2017-03-06

Glazen schuifdeur besteld. Scherpe prijs in vergelijking met andere bedrijven.
Zeer tevreden over geheel.
Meer dan uitstekende service. Met name ook nog naar plaatsing. Daar kan menig bedrijf nog wat van leren.

lucien zei op 2017-03-06

2 maart bestelling gedaan. En nog steeds niets ontvangen

JG Gerrits zei op 2017-03-06

Keurig geleverd in goede beschermende verpakking.

DARECO BOUW EN TECHNICAL SERVICE zei op 2017-02-27

Goede kwaliteit , snel geleverd ik ben 100% tevreden

Wim Visser zei op 2017-02-27

Het geleverde product was onbeschermd aangekomen en dus beschadigd, echter na een email kwam er een positief antwoord : "we zenden een nieuw strip maar wel beter beschermd ".

Rene zei op 2017-02-27

Twee chromen douchedeurknoppen besteld en deze werden snel en correct geleverd. Leveringsinformatie moest ik even telefonisch navragen, maar netjes te woord gestaan en bestelling binnen 3 dagen volledig afgehandeld.

Mischa zei op 2017-02-23

Dik tevreden over de service van deze jongens. De aflevering was stipt op tijd en de levering vond ik vrij vlot. Tevens was er een glasplaat extra geleverd (welke ik niet had besteld), deze mocht ik ook gewoon hebben.

ezra zei op 2017-02-22

Snelle levering dat was wel fijn. Alleen jammer dat spiegels met flinke schade en onverpakt bezorgt worden.

spiegelkoper zei op 2017-02-20

Heel tevreden. Snelle levering aan huis. We waren niet thuis, maar de latjes lagen klaar en we troffen de spiegel met toebehoren keurig ingepakt aan!

Mark zei op 2017-02-18

Goed overleg over de juiste keuze van het artikel

Gerben zei op 2017-02-15

Allemaal precies zoals omschreven

Anita Felter zei op 2017-02-14

Snelle levering en glas keurig in orde. Werd wel voor de deur achtergelaten terwijl er 30 minuten van te voren gebeld zou worden,