Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

Erik beoordeelde op 2018-11-08

Erg tevreden. Duidelijke mail van wanneer de bestelde producten worden geleverd. Een dag van te voren in de middag het tijdsvak van bezorging gehad wat ook gehaald werd door de bezorger. Samen met de bezorger het glas neergezet. Ook de aftersales is goed geregeld en het contact loopt snel en soepel. Zeer te vrede en zou het ook mensen aanraden.

S.Wubs beoordeelde op 2018-10-26

Voor de 2e keer een ruit besteld bij glasdiscount. De ruit zou woensdag worden afgeleverd op ons adres.
Woensdagavond gemaild omdat we nog niets hadden ontvangen met glasdiscount. Blijkt dat er is een melding gedaan is dat de ruit bij andere mensen is bezorgd.

Na 2 mailtjes hebben we nog steeds GEEN oplossing van glasdiscount.
En inmiddels ook geen reactie meer.

Tom Neutens beoordeelde op 2018-10-18

Dit bedrijf kan niet correct communiceren met de klant. Per mail krijg je maar na een paar dagen een antwoord en per telefoon moet je geluk hebben dat je iemand aan de lijn krijgt. Bovendien kregen wij verschillende mails met een leveringsdatum maar op die dagen werd nooit iets bezorgd. Dit is enorm vervelend aangezien de mails expliciet vermelden dat je thuis moet blijven want je moet helpen met uitladen en er wordt niet vooraf telefonisch een bericht verzonden op welk tijdstip ze komen.

Naast deze communicatie en leveringsproblemen werden door de transporteur twee van de vier panelen met een breuk neergezet, gelukkig hadden we dit op tijd gezien en stuurden we onmiddellijk foto's door van het gebroken glas. Gelukkig zou het glas zonder extra kosten vervangen worden maar dit moet opnieuw 3 weken duren, zeer vervelend voor onze planning dus. We hadden gehoopt dat de communicatie nu wel vlotter zou verlopen. Jammer genoeg was het deze keer nog erger. We kregen opnieuw verschillende e-mails met verschillende leverdata. Na meerdere keren heen en weer te mailen kregen we uiteindelijk een bevestiging met de leveringsdatum. Dat is vandaag maar tot nu toe is er nog steeds niets geleverd dus wij vermoeden dat die datum dus ook fout was.

Het is duidelijk dat als je bij dit bedrijf bestelt je een grote kans hebt op frustraties, 1 op de 10 reviews is immers zeer negatief. Ik zou niemand aanraden om op deze website iets te kopen!

Reactie van Glasdiscount:
Goedemiddag,

Bedankt voor uw recensie. De order is inderdaad niet helemaal als gepland gelopen. Dit is ook niet hoe wij te werk gaan. U heeft de leverdatum doorgekregen van vandaag. Het is 13:00 de dag duurt dus nog even. Hebben zojuist met de externe leverancier gebeld en deze geeft aan dat het vandaag geleverd wordt. Het gaat omdat u uit België woont altijd via een externe transporteur. Dit omdat wij zelf niet leveren in België. Vandaar dat de levertijd ook langer is dan dat u van ons gewend bent.

Groeten,
Team Glasdiscount.nl

van Veen beoordeelde op 2018-10-15

Alleen maar goede ervaring, maat goed, levering als afgesproken op tijd. En dat meerdere keren!

Maarten beoordeelde op 2018-10-15

Snel geleverd. Scherpe prijs. Telefonisch goed geholpen

patrieck beoordeelde op 2018-10-11

Snel geleverd, scherpe proijzen

Erik beoordeelde op 2018-10-08

Ik ben het vertrouwen in Glasdiscount volledig kwijt.
Hieronder zet ik de gang van zaken uiteen:

24 april is de bestelling door mij geplaatst en betaald met een levertijd van 3 weken.
7 mei is de het glaswerk bij ons thuis ingemeten door Glasdiscount. Dat is 17 weken geleden! De beloofde levertijd is dus ruimschoots niet gehaald.

Het geleverde glaswerk was incompleet en incorrect ingemeten.

Ik heb meerder keren mijn aannemer tevergeefs over de vloer gehad om het glaswerk te installeren terwijl het niet geleverd was.

Communicatie met Glasdiscount is telefonisch zeer slecht, wat het zoeken naar oplossingen bemoeilijkt.

Het glaswerk van de douche is nog steeds niet passend.

Voor vragen en oplossingen moet ik achter Glasdiscount aanbellen in plaats van een professionele oplossing aangedragen vanuit Glasdiscount.

Mijn aannemer keurt het geleverde en geplaatste glaswerk van de douche af omdat het niet passend is.

Ik heb een second opinion aangevraagd bij een andere glasleverancier. Het bedrijf gaf aan dat het glas en de strips van de complete douche incorrect maten heeft, scheef is of onhandig geïnstalleerd.

De glaswand in de keuken is gebarsten. Het is geen hardglas. Zeer gevaarlijk om dat te installeren in de keuken.

Oplossingen aangedragen door Glasdiscount zijn helaas niet toereikend. De douchedeur zal na aanpassingen nooit goed aansluiten op de glaswand. Hierdoor zullen spleten blijven bestaan waar veel water doorheen kan lekken tijdens het douchen.

Bovenstaande punten zijn een kleine opsomming van een groter geheel aan gemaakte fouten. Dit heeft bij mij tot veel irritatie en ergernis geleid. Kortom een hele vette afrader!

Heusdens Ivo beoordeelde op 2018-09-17

Niet tevreden!
Heb reeds enkele weken product besteld en spijtig genoeg ook betaald.
Na telefonisch contact, mails en beloften ... nog altijd niks ontvangen.

O. J. de Jong beoordeelde op 2018-08-09

Snelle service
Perfecte kwaliteit
Zeer goedkoop
Betrouwbaar
Een echte aanrader voor glas in alle soorten en maten

Karel beoordeelde op 2018-07-16

Netjes en op tijd afgeleverd
Zeer tevreden klant

Conny beoordeelde op 2018-07-15

Correcte levering

J. van der Merwe beoordeelde op 2018-07-13

Wij had een bevestigd afspraak voor levering. Op de dag van levering krijg ik op mijn vraag van levertijd alleen een mailtje dat het een week later geleverd word. Geen verduidlijking, geen excuusjes.

Ik zit thuis te wachte (dag speciaal vrijgenomen), heb een aantal dingen geregeld rond de plaatsing, en dan dit.

Aan de team: zo gaat jij niet met klanten om.

geen aanrader dus.

Leusink beoordeelde op 2018-07-11

Voor de 2e keer iets besteld maar helaas was dit keer de levering niet compleet. Ik wacht al meer dan 2 weken op niet geleverde beglazingsrubbers. Glasdiscount zegt dat hun leverancier het verder uitzoekt. Maar daar heb ik niets aan. Ik kan niet verder en heb extra kosten voor mijn steiger. Telefonisch is het bedrijf moeilijk bereikbaar: beperkte tijden bereikbaar en vaak in gesprek.

John beoordeelde op 2018-07-11

Prima service

Hans Reatsch beoordeelde op 2018-07-10

Snel en goed geleverd! Ben er heel tevreden over!

Ward beoordeelde op 2018-07-04

Bestel je bij hun een hele lichtstraat komt hij eerstens niet op hun lever termijn. Dan blijkt een ruit kapot te zijn die achteraan stond dus je mailt etc. Gewoon niet reageren ik zeg bestel hier niks belachelijk

olf van reijen beoordeelde op 2018-07-01

ok, moest wel even de rubbers plaatsen....

Willem Kooimans beoordeelde op 2018-06-30

Alles werd volgens de emailaangifte van Glasdiscount op tijd geleverd. Het heeft wel een week geduurd voordat ik mijn spiegel kon ophalen. Dat zou sneller moeten om de kwalificatie "uitstekend" te kunnen halen.