De Vosholen 99a

8,4

Pro- senectute beoordeelde op 2017-09-21

Snel en correct.

Reactie van Glijzeilen.nl:
Bedankt voor uw feedback!

Pieterse beoordeelde op 2017-09-13

Prima en snelle levering.

Reactie van Glijzeilen.nl:
Bedankt voor uw positieve review!

Muijs beoordeelde op 2017-07-12

Gewoon goed en snel

Fijn om te horen!

Berends beoordeelde op 2017-07-04

snelle levering

Reactie van Glijzeilen.nl:
Bedankt voor uw feedback!

Olthof beoordeelde op 2017-06-28

Snelle levering, en goed product! !

Reactie van Glijzeilen.nl:
Bedankt voor uw waardering!

Bloem beoordeelde op 2017-06-27

Prima! Vriendelijk en behulpzaam.

Reactie van Glijzeilen.nl:
Fijn om te horen, bedankt voor uw review!

Dhr. P. Witte beoordeelde op 2017-06-02

Het glijzeil is goed van maat en functioneert goed voor in de auto plaats te nemen en goede kwaliteit

Reactie van Glijzeilen.nl:
Goed om te lezen, veel gemak er nog van!

Maria Wouters - Zorgverlening beoordeelde op 2017-05-22

Heel tevreden, snelle bezorging. Voor dat ik het door had dat de factuur niet klopte, was hij al gecorrigeerd met excuses. Zoals gezegd ben ik heel tevreden

Reactie van Glijzeilen.nl:
Leuk om te horen, graag tot een volgende keer!

Smits beoordeelde op 2017-05-22

Prima service, snelle levering en betaling achteraf is ook fijn

Reactie van Glijzeilen.nl:
Goed om te horen, bedankt voor uw reactie!

Mw Koster beoordeelde op 2017-05-08

Door de glijzeilen is het weer mogelijk zelfstandig te draaien in bed

Reactie van Glijzeilen.nl:
Bedankt dat u de moeite hebt genomen voor het invullen van een beoordeling. Hopelijk mag u er langdurig plezier aan beleven.

Bijker beoordeelde op 2017-05-08

Het glijzeil is nog niet in gebruik.
Het zeil voelt goed aan, sterk en het lijkt er op dat het goed zal glijden.

Reactie van Glijzeilen.nl:
Bedankt voor uw beoordeling!

Gors beoordeelde op 2017-03-31

op zich is het een goed glijzeiltje het is maar een kleintje, maar wij wilde het gebruiken op de brancard met douche maar dat werk niet goed . Er blijft te veel water op staan. wat logies is er zitten geen gatjes in en dat wist ik. het was ook maar om uit te proberen.

Reactie van Glijzeilen.nl:
Jammer dat het niet werkt voor hetgeen waar u het voor hebt gekocht, maar bedankt dat u de moeite hebt genomen voor uw beoordeling.

Paul beoordeelde op 2017-03-27

prettig in gebruik
stevig
goed schoon te maken.

Reactie van Glijzeilen.nl:
Fijn om te horen dat het product bevalt en bedankt dat je moeite hebt genomen voor je reactie!

Mvg Peter