Baanhoek 202

Nette en snelle levering

De Smet beoordeelde op 2019-05-20

niets op aan te merken

David beoordeelde op 2019-05-20

Erg tevreden, het pakketje werd super snel verzonden en de track & trace is heel erg handig. Ik raad Goedkooproken zekers aan

Gree Kamp beoordeelde op 2019-05-20

Heel erg goed

van riel beoordeelde op 2019-05-18

Bestelling (geplaatst op 17 mei 2019 21:12:09 CEST) betseld werd normaal op zaterdag geleverd jammer genoeg komt het pas maandag

Reactie van Goedkooproken:
Beste meneer van Riel,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb gelijk even uw zendingsgegevens opgezocht.

Ik zie dat u dinsdag 14 mei besteld heeft om 22:30. Uiteraard waren wij op dat moment gesloten, waardoor het pakket op woensdag 15 mei is opgestuurd naar het door u opgegeven adres. Donderdag 16 mei is het pakket afgeleverd en staat het voor u u klaar bij het PostNL punt Bruna. Het pakket is in principe dus niet te laat geleverd.

Heeft u wel de Track & Trace gegevens via uw e-mail gekregen (misschien spambox)? Wellicht is deze u ontgaan waardoor u niet op de hoogte bent gebracht van de levering. Mocht u deze niet gehad hebben, hoor ik het graag van u.

Goedkooproken.com

Stroeken beoordeelde op 2019-05-16

Super snel geleverd en keurig ingepakt, ook nog mooie aansterkers erbij, top service!

Wittelings beoordeelde op 2019-05-16

Sigarettenmachine.

Snelle levering, product voldoet aan de verwachtingen.
Aan te bevelen voor iedereen

Van de Laar beoordeelde op 2019-05-16

Netjes volgens afspraak en een gratis aansteker. Erg leuk!

Elsnerus beoordeelde op 2019-05-16

Snelle en goede levering. Prima kwaliteit

Herinx beoordeelde op 2019-05-16

Geweldig mooi dat alles zoo snel bezorgd is.

Rien de Kruijff beoordeelde op 2019-05-14

Goede wijn behoeft geen krans.Perfect!!!!!

Ludwig-verhoef beoordeelde op 2019-05-13

Mn bestelling had ik heel snel binnen

Luth beoordeelde op 2019-05-13

ben tevreden

van Essen beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering. Gewoon super

lunenborg beoordeelde op 2019-05-12

Goede surfers je word goed geholpen en het pakketje komt snel

de Vries beoordeelde op 2019-05-11

Reactie van Goedkooproken:
Beste J. de Vries,

Bedankt voor uw reactie.

Als het goed is heeft u automatisch de Track & Trace gegevens per mail ontvangen. Is deze toevallig in de spambox terecht gekomen? Mocht dit niet zo zijn, kunt u contact opnemen met info@goedkooproken.com. Deze hoort u namelijk gewoon te ontvangen. Onze excuses voor de miscommunicatie.

Goedkooproken.com

Henk Stam beoordeelde op 2019-05-11

Leveren snel en voor een concurrerende prijs!

Ramlal beoordeelde op 2019-05-10

Volgens afspraak. Alleen de track tracé van de bezorgdienst deed het niet goed.

Van der Geest beoordeelde op 2019-05-10

Heel tevreden! Alles perfect geleverd en optijd👍🏼