Baanhoek 202
3361GN Sliedrecht

Thomas Schuster beoordeelde op 2018-02-23

Snelle levering en een goed betalingssysteem

feike spanjaard beoordeelde op 2018-02-22

Alleen onduidelijk met de post geen track andere tracé verder uitstekend

Mentink beoordeelde op 2018-02-18

Via de site was het onmogelijk alle gegevens (postcode) in te vullen. Werd tenslotte telefonisch te woord gestaan.betaling was erg onduidelijk. Bezorging keurig netjes.

Nelleke Henkel beoordeelde op 2018-02-18

Snelle levering!

Jij de leeuw beoordeelde op 2018-02-16

Heel tevreden middags besteld andere dag morgens in huis dankje u wel super

Marjan Dijkhuizen beoordeelde op 2018-02-12

Prima webwinkel, snelle levering en uitgebreid assortiment

S Shepherd beoordeelde op 2018-02-12

Super snel aflevering top

Richard Staal beoordeelde op 2018-02-11

Snel geregeld, goed overzicht met track en trace. Enige jammere is dat track en trace vrij prijzig is qua verzending. Het zou perfect zijn als jullie een niet track en trace optie erbij zetten

Christine Roelofs beoordeelde op 2018-02-11

Zeer tevreden. Wij wonen in duitsland en 2 dagen later was het pakket al binnen. Wij hadden verwacht dat het iets langer zou duren dus zeer tevreden. Bestel hier in de toekomst weer.

Schroyens Michael beoordeelde op 2018-02-11

Ik ben tevreden.
We hadden dit donderdag besteld en hadden het vrijdag al. Hoewel we in België wonen! Top!

Karsten Hartog beoordeelde op 2018-02-09

Duidelijke website.
Supersnelle levering

Kasper van der Velde beoordeelde op 2018-02-05

Loge beoordeelde op 2018-02-04

Hele goede service zeker van de chauffeur van post nl. De Post van Belgie (BNP) kreeg het niet in orde zelfs 2x langsgekomen met het slappe excuus dat hij mij ni vond, ondanks dat ik heel de gang had volgehangen met mijn info, maar ja als je iemand ni wil vinden dan lukt het ni (al gebruik je zoveel dan je wil info, maar zelf geen kaartje in debrievenbus zodat ik mijn bestelling kon gaan afhalen NeeN (zelf dat was TE
Veel gevraagd).

Peter beoordeelde op 2018-02-02

snel en goed geleverd

Victor Van Woensel beoordeelde op 2018-02-01

Correcte en snelle levering.

Fj van hulst beoordeelde op 2018-01-31

Zeer zorgvuldig verpakt en nog 2 gratis aanstekertjes ook. Bezorging post NL puinhoop. Is na diverse aankondigingen pas zojuist, 31 januari bezorgd. kunnen jullie niets aan doen, wellicht andere bezorgservice kiezen?

N.van de Bovenkamp beoordeelde op 2018-01-30

Snelle levering!..netjes verpakt en een leuk presentje bij mijn bestelling!
Zal hier zeker weer bestellen!

Marijn beoordeelde op 2018-01-27

Makkelijk en snel geleverd