Kerkstraat 18B
5076AW Haaren

8,0

Hjalmar van der Doorn beoordeelde op 2018-06-08

Bril prima, prijs prima. Pakketje zat bij de buren in de brievenbus gepropt, eigenlijk paste het niet en dus verkeerd adres.

Jolijn Ronken beoordeelde op 2018-05-28

Zeer snel in huis, dag na bestelling werden alle (7) brillen geleverd. Overal zijn de meeste brillen van prima kwaliteit. Een enkeling voelde wel wat slapper aan dan de rest, maar nog steeds prima voor die prijs.

Stef Maturbongs beoordeelde op 2018-05-27

Een super snelle levering en geeft me plezier om deze te dragen zelf als het bewolkt is

Tim van de Waal beoordeelde op 2018-05-07

Een week geleden besteld, nog steeds niets in huis.

Reactie van Goedkope Zonnebrillen Shop:
Hoi Tim,

Spijtig om te horen dat je niet tevreden bent en onze excuses voor de te late levering. Wij hebben deze op tijd verzonden maar helaas komt het voor dat een bestelling blijft hangen bij Post NL. Om de verzendkosten laag te kunnen houden verzenden wij per brievenbus post zonder track and tracé. Is de bestelling inmiddels al geleverd?

We horen het graag,

Groeten Team Goedkopezonnebrillenshop

Anke van der Straten beoordeelde op 2018-05-04

Woensdag middag een leuke zonnebril besteld. Er werd verwacht dat die donderdag geleverd zou worden. Helaas is de zonnebril ergens in de post blijven hangen. Ik ben erg blij dat de service zo goed was en dat ze zo vriendelijk zijn geweest om een nieuwe op te sturen. Ik ben nu erg blij met mijn nieuwe zonnebril!

Reactie van Goedkope Zonnebrillen Shop:
Hoi Anke,

We horen het graag,

Groeten Team Goedkopezonnebrillenshop

Danny Vledder beoordeelde op 2018-04-26

Binnen een dag in huis. Daarbij zijn de zonnebrillen van goede kwaliteit

Thomas Sterks beoordeelde op 2018-04-05

Goede service en een mega snelle levering.

Teun beoordeelde op 2018-02-06

Een groot assortiment en super goedkoop, top service!

Teun beoordeelde op 2018-01-30

Heel veel keuze en de goedkoopste die ik kon vinden. Heb er meteen 3 gekocht en binnen een dag geleverd. Top service!

Sandra beoordeelde op 2018-01-29

Snelle levering!

Chris beoordeelde op 2018-01-29

Snelle levering! Mooie brillen voor een nette prijs!