De Wieken 23B
0517 24 04 04

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

S Van der Pouw beoordeelde op 2019-05-23

Wilde afgelopen zaterdag een picknicktafel in elkaar schroeven en had wat vragen willen stellen. Gelukkig was er iemand beschikbaar voor de online chat, maar die viel uit. Vreselijk balen natuurlijk, ik zat met een half in elkaar geschroefde tafel in mijn tuin. Maar de support medewerker belde mij direct op en kon mij prima verder helpen. Kinder Picknicktafel XL staat als een huis, kids blij, wij blij!

Top klanten support van ze en de tafel is ook prima kwaliteit.

Rob Joosten beoordeelde op 2019-05-21

john de valk beoordeelde op 2019-05-19

Ben meer als te vreden

Sabit Tultak beoordeelde op 2019-05-17

Robert Wester beoordeelde op 2019-05-17

Fantastisch! Super snelle en nette bezorging. Montage was simpeler dan simpel. Ik heb 2 linkerhanden en nog had ik het zo in elkaar. Wel even “los-vast” monteren

JWV Gerdingh beoordeelde op 2019-05-16

Richard Riesebosch beoordeelde op 2019-05-16

mooie grote picknicktafel met mooie kussens erop . de bezorging was mooi op tijd zo rond 8.45 uur en om 10.00 uur klaar en op zijn plek gezet . ik ben zeer tevreden over dit bedrijf . het pakket zat goed in elkaar en de bouten en moeren en ringen klopte ook . gewoon super . R.Riesebosch -Langedijk nh

Jacco Donselaar beoordeelde op 2019-05-15

Marianne beoordeelde op 2019-05-15

Heel tevreden, bestelling zou 3 tot 5 dagen duren. Na 3 dagen al in huis! Super.

Tineke beoordeelde op 2019-05-12

Snel geleverd en niet duur. De maat is handig voor onze stadstuin, genoeg plek om gezellig te eten voor 2 volwassenen en 3 kinderen, maar niet een enorm ding in de tuin. Hij is iets lager dan onze vorige tafel en de afstand tussen de bank en tafel is niet zo ver, mooie maat voor onze kinderen en ons. Voor echt lange mensen denk omdat hij wat laag is. Wel zitten er flink wat groene spikkels en plekken op, van de impregnatie. Hopelijk trekt dit snel weg. Zelf gaan we nog wat bijschuren. Al met al zijn we wel tevreden.

Peter Maaskant beoordeelde op 2019-05-12

goede kwaliteit, snelle levering,

Melanie beoordeelde op 2019-05-09

Heel blij met de mooie tafel. Makkelijk in elkaar te zetten en mooie kwaliteit. 1 zitting was een beetje krom en werd direct vervangen en per koerier verstuurd. Top service!

Pamela Baggerman beoordeelde op 2019-05-08

Margretha Van den Berge beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering, kussens liggen mooi en zit fijn!

Bennie Pol beoordeelde op 2019-05-07