Gaffelaar 14
8802 NS Franeker

8,7

Anoniem beoordeelde op 2019-09-19

Mitchel Brom beoordeelde op 2019-09-19

Prima tafel! ideaal met de kussens en vlotte levering!

Wendy Jansen beoordeelde op 2019-09-19

Matthijs Beke beoordeelde op 2019-09-17

M.E. Hulsinga beoordeelde op 2019-09-16

Ed van Wees beoordeelde op 2019-09-15

Frédérique Aukema beoordeelde op 2019-09-13

Alle moeite is gedaan om de picknicktafel heel snel te leveren. Daardoor is het verjaardagscadeau precies op tijd bezorgd! Jullie onderscheiden je van de meeste webwinkels door de persoonlijke benadering.

Hendrika Vermaat beoordeelde op 2019-09-07

Goede service

Yohan beoordeelde op 2019-09-07

Een matige beoordeling voor een prima picknicktafel! De bestelling verliep makkelijk, de prijs is zeer redelijk en de picknicktafel is van zeer stevige kwaliteit. Dus wat dat betreft zeer tevreden!
Echter bij de bestelling had ik een gewenste leverdatum aangegeven (de tafel was een verjaardagskado). Ik kreeg via mail een bevestiging van de Koeriersdienst Oost dat de tafel op deze datum werd bezorgd. Die betreffende leveringsmiddag gebeld om te vragen of ze nog kwamen en men wist van niets, alleen dat de tafel die dag níet werd bezorgd. Werd een dag later. Verjaardag gevierd zonder kado.
Beste goedkopepicknicktafels.nl, al is je product nog zo goed, als de levering niet goed verloopt is er toch enig teleurstelling...

Alexander Gevaerts beoordeelde op 2019-09-06

Roger Bout beoordeelde op 2019-09-06

Coby de Koning beoordeelde op 2019-09-05

Christa Louer beoordeelde op 2019-09-05

Hannie Meersma beoordeelde op 2019-09-05

Aardig, cooperatief en korting TOP dus

A van den Bogerd beoordeelde op 2019-09-03

Goed contact snelle levering goed verzorgd

Gerrit Langius beoordeelde op 2019-09-03

Over de bank benk ik wel te vreden.
Alleen de levering duurde vrij lang.
Het pakket was bij de bezorger niet goed gesorteerd .(5dagen)

Sacha Reemer-Vale beoordeelde op 2019-09-02

Had lengte 180 besteld heb 2 meter gekregen super slecht 😡😡

Sc Hellegers beoordeelde op 2019-09-02

Kapotte picknick tafel
Slecht te bereiken

Quentin Davelaar beoordeelde op 2019-09-01

10 tafels snel de volgende dag geleverd, erg blij mee!!

E Zuidema beoordeelde op 2019-08-31

Keurige (af)levering van de picknicktafel. Snel, en compleet zonder schades geleverd. En voor een keurige prijs.