De Wieken 23B
8801 AR Franeker
0517 24 04 04

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Peter Verhoeven beoordeelde op 2019-03-22

2 tafels met kussens op vrijdag om 10 uur gedaaan en om half 7 al in huis. Prima klantenservice via de chat, netjes geleverd en uiterst tevreden. Als de tafels na montage net zo goed zijn als dit traject dan ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Bruinsma beoordeelde op 2019-03-22

Groot aantal tafels besteld. Probleemloos geleverd en goed geholpen door de klantenservice. Bedankt!

Snackbar zuid beoordeelde op 2019-03-21

3e x dat wij picknicktafels aanschaffen nooit eerder zon sterke constructie picknicktafel gehad als deze!
Perfecte service en snelle reacties op de mail

M Y van Gijzel beoordeelde op 2019-03-21

Keurig afgeleverd,ook al wonen we afgelegen.
Picknicktafel met kussens ziet er mooi uit.Prima prijs-kwaliteit verhouding.Zeer tevreden

Hans van Dijk beoordeelde op 2019-03-17

Mooie tafel, makkelijk in elkaar te zetten. Stevig en robuust. Zondag besteld, kreeg binnen 10 minuten al reactie en stond mij goed bij met adviezen voor bestelling. Dinsdag in huis. Communiceert netjes en zeer beleefd. Absoluut een veilige aankoop.

Jasper Pierik beoordeelde op 2019-03-16

Patricia De zeeuw beoordeelde op 2019-03-15

Voor 11 uur besteld volgende dag in huis top mooie tafel.
Nu nog zon!!

Marleen Pennewaard beoordeelde op 2019-03-15

Wat een service, meedenken, alles mogelijk, keurige bezorging. Altijd doen!

Meijns Postmus beoordeelde op 2019-03-15

Vorig jaar een picknicktafel besteld en deze keer bijpassende kussens. Altijd van prima kwaliteit voor een nette prijs. Zeer tevreden!

Ed beoordeelde op 2019-03-15

Over de tafel geen opmerkingen. Prima product voor een prima prijs.
De Track and Trace informatie kan echter beter. Op de aangegeven datum werd het product niet geleverd, en er was ook geen bericht wanneer dit wel zou gebeuren.

Afd. Fin. Administratie. beoordeelde op 2019-03-12

Zijn op zich zeer tevreden maar 1 dwars balkje zit een zchuur in kom hier nog op terug verder toppie gr lukas

Eelco Kingma beoordeelde op 2019-03-12

Goede tafel met goede service!

Niels van Iwaarden beoordeelde op 2019-03-10

Overzichtelijke website
Top webwinkel
Vriendelijk personeel

Ger Kinneging beoordeelde op 2019-03-07

Kwaliteit en zorg voor afwerking product.

Carola Peters beoordeelde op 2019-03-07

Meriam Driessens beoordeelde op 2019-03-06

E.R. Heinink beoordeelde op 2019-03-06

Na wat strubbelingen en telefonisch contact nog dezelfde dag binnen een paar uur 's avonds geleverd, Te gekke service ! Bedankt !