Maliebaan 94
1097HT Amsterdam

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

M de Bie beoordeelde op 2019-03-24

Ik was op zoek naar een stevige maar flexibele tablethouder met veel mogelijkheden voor mijn schilderkunst. Dit voldoend aan al mijn wensen.

Harjan Redegeld beoordeelde op 2019-03-24

Christophe Schiemsky beoordeelde op 2019-03-19

's avonds rond 18 uur besteld, de dag erna vóór de middag reeds geleverd in België, Prachtig !
Heb je een product van Goose nodig ? bestel het hier ! Dan komt dat snel in orde.
Nogmaals bedankt ! Mvg, Christophe

jjc couperus beoordeelde op 2019-03-14

Kwaliteit is goed maar ik zie wel verbeterpunten, ik vind hem net iets te kort en de schroef waarmee je de stang aandraait gaat enorm zwaar en als hij 1x vast zit is hij moeilijk los te krijgen. Ook zakt hij door het gewicht van de tablet nog wel eens weg. Maar al met al is dit wel de stevigste op de markt en gaan we duimen voor wat verbeteringen, dus tot zover ben ik tevreden.

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
Beste Jannette, hartelijk dank voor jouw feedback! Daar worden wij erg blij van ;) Eind deze maand brengen wij een extra lange hals (75 cm) op de markt. Hou onze website even in de gaten. De schroef kan de eerste keer inderdaad nog wat stroef zijn. Mocht dit aanhouden laat ons even weten. Erg fijn te horen dat het de stevigste tablet houder op de markt is. Goos-e is ontworpen om zelfs de allergrootse en zwaarste tablets in positie te houden. Heel veel tablet plezier & groet, Geertjan

Erik Van Tetering beoordeelde op 2019-03-04

TOP Product. Super service en uitleg. Eerst recensie geschreven dat een niet goed werkte, direct actie ontvangen en eea werkt nu TOP! Wat een klasse opvolging!

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
hoi Erik erg leuk om te horen dank & graag gedaan! Groet, Geertjan

Sien beoordeelde op 2019-03-03

De Goos-e doet waarvoor ie gemaakt is hartstikke goed! Ik had voor een kleine kwestie de klantenservice nodig en die service was zelfs nog beter!

G. P. van de Giessen beoordeelde op 2019-03-01

Ricardo Denz beoordeelde op 2019-03-01

de beste iPad pro standaard tot nu toe wat ik heb gehad!!

Marie-jose Segers beoordeelde op 2019-02-24

Monika Borry beoordeelde op 2019-02-24

F.N. Smissaert beoordeelde op 2019-02-21

Fijne stevige houder voor een tablet!

Ingrid Smit beoordeelde op 2019-02-21

hij is top, ziet er goed uit. de klem wilde mijn broer niet gebruiken helaas, verder zeer goed ontvangen!

Robert van Eijl beoordeelde op 2019-02-19

Snelle levering, werkt top :)

Jan Schepers beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering van een zeer goed product!

Paul beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering. Keurig verpakt. Top!

G Vorstenbosch beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering en zeer mooi en solide product - ben er erg tevreden mee!