Maliebaan 94
1097HT Amsterdam

Michel Rijgersberg beoordeelde op 2019-08-21

Robin Leistra beoordeelde op 2019-08-16

Perfecte houder voor de nieuwere tablets, zou wat mij betreft standaard meegeleverd moeten worden.

M. van der Weide beoordeelde op 2019-08-16

Prima houder, voldoet aan mijn eisen. Ook een zeer goed contact met de verkoper.

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
Hoi Mariska, dank voor je leuke reactie!

Paul Meijer beoordeelde op 2019-08-15

Het is een goeie stevige tablet houder waarvan de kwaliteit zeer goed is, ik denk niet dat er een betere tablet houder op de markt is

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
beste Paul leuk om te horen dank!

Robin Polder beoordeelde op 2019-08-14

Handig, stevig gebouwd, goede materialen.

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
hoi Robin, dank voor je feedback & beoordeling!

Marian Brands beoordeelde op 2019-08-08

Ik heb de Goos-e besteld via de Fibromyalgiepatientenvereniging.
Ik zocht allang zoiets en het leek het ideale ding.
Ik heb hem teruggestuurd om een aantal redenen:
Het duurde lang om hem helemaal goed op zijn plek te krijgen ivm nekklachten.
Als hij dan helemaal goed stond, moest ik hem verdraaien om op te kunnen staan, de stang is vrij stug.
Dan liep ik er steeds tegen in huis,. Het vervelendste was dat ik hem steeds uit de houder moest halen omdat ik hem overal mee naar toe neem. Dat ging gemakkelijk maar hij gleed uit mijn handen zonder hoesje. Maar de voornaamste reden is dat de standaard en de Ipad erg wiebelde tijdens het typen. Ik had wellicht beter een voet moeten nemen ipv een klem maar dat vond ik te duur en het probleem van het wiebelen was dan nog niet opgelost.

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
beste Marian, dank voor jouw reactie. Erg jammer dat de Goos-e jou niet de juiste oplossing biedt. De Goos-e heeft inderdaad een zeer sterke hals : Deze is ontworpen om de tablet langere tijd stevig in positie te behouden. Veel houders buigen nl. al snel door. De korte hals van 35 cm is daarbij het meest stug - de langere hals van 55 cm of 75 cm is iets minder stug. Een lichte trilling / wiebeling na het typen is altijd even aanwezig. Bij veel typewerk adviseren wij de meest korte hals. Een dunne iPad hoes kan worden gebruikt in de Goos-e - de dikkere "bumper" past helaas niet. Hartelijke groet, Geertjan

Ingrid Smit beoordeelde op 2019-08-06

Heb hem voor een bekende besteld, ik had er al een besteld.
Ik was zeer tevreden ben benieuwd hoe hij gaat bevallen bij bekende.
Hij gaat hem op de hometrainer gebruiken als hij gaat sporten!

Sil Korf beoordeelde op 2019-08-05

Herman de Ruiter beoordeelde op 2019-07-30

W Groen beoordeelde op 2019-07-29

Snelle levering en een transporteur die de mogelijkheid geeft om de geplande leveringsdatum te verzetten.
75cm iPad houder is heel handig.

B van den Bosch beoordeelde op 2019-07-18

Mooie vormgeving, makkelijk in elkaar te zetten, stevige arm, heel stabiel. Helemaal top!

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
Dank en fijn om te horen. Heel veel plezier!

Natascha van Gendt beoordeelde op 2019-07-12

Tom Houweling beoordeelde op 2019-07-11

Ik bestelde online en kreeg een mail dat de houder bezorgd zou worden. Geen datum, geen track and trace. Dus na 2 dagen via de mail nagevraagd en kreeg de dag daarop het bericht met alle informatie. Prima geleverd, mooi product.

Beste Tom, dank voor jouw goede feedback! Dit passen wij aan. Groet,Geertjan

Hanneke Vijfvinkel beoordeelde op 2019-07-10

Super blij met mijn Goos-e!! Snelle levering!!
Staat o.a. ook op bed met een iPad pro erin en valt niet om.
Een echte aanrader, ook om cadeau te geven!!

Luuk Willems beoordeelde op 2019-07-10

Charissa Kalloe beoordeelde op 2019-07-04

Ik ben zeer tevreden over de snelle bezorgservice. Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis. Ik heb de Goos-e 75cm besteld, de langere hals dus, maar er werd er niet bij verteld dat het eerste gedeelte niet buigbaar is. Daar zit één of ander hard metaal in waardoor de hals pas buigbaar is vanaf zo'n 20cm. Dus de hals is wel 25cm langer, maar je kunt hem niet 25cm extra buigen. Wel is het zo dat hij hierdoor steviger staat en niet zomaar kan omvallen. Ik merk wel dat hij, ondanks de 20cm die niet kan buigen, wel een stukje langer is dan mijn vorige Goos-e. Al met al ben ik wel tevreden, maar had het misschien nog fijner gevonden dat ik de Goos-e nog meer naar mij toe kon halen, wat namelijk gunstig is voor mij als visueel beperkte. Misschien de voet wat zwaarder maken, zodat de hals nog meer naar voren gebogen kan worden? Zie dit als positieve feedback, want ik ben ontzettend blij met de Goos-e en raad het iedereen aan!

Reactie van Goos-e de flexibele tablethouder:
hoi Charissa, leuk om te horen! Het klopt de Goos-e 75 cm start met 20 cm vaste lengte en 55 cm flexibele hals. Op deze manier blijft de houder goed stabiel. Bij een meer flexibele of langere hals lengte zou de voet (te) veel zwaarder worden dan de huidige 4 kg. Dank voor jouw mooie feedback! Groet, Geertjan

Rodney Marchena beoordeelde op 2019-06-26

Davy Dewitte beoordeelde op 2019-06-22

Stevige iPad houder!

Hans Rozenbrand beoordeelde op 2019-06-18

Gebruik deze tablet-houder voor mijn airbike,door de extra lengte en de mogelijkheid horizontaal en verticaal aansluiting v/d hals een prima oplossing om te kunnen bevestigen ,erg stabiel ,ook tijdens het sporten..

L Schoffelmeer beoordeelde op 2019-06-02