van Echtenstraat 43
7902 EL Hoogeveen

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2015

Marieke beoordeelde op 2015-09-16

Prachtige gordijnstoffen, heldere communicatie, vriendelijk, erg mooi eindproduct. Ik had het prettig gevonden om te weten hoe de prijsberekening van het totaalproduct tot stand komt. Als leek wist ik niet of iets per meter of per rolbreedte gaat. Ben wel tevreden over de prijs en kwaliteitverhouding hoor.

Heidi van der Oost beoordeelde op 2015-09-10

Hele goede kwaliteit gordijnen, snelle en adequate communicatie tussendoor en een leuk presentje bij de gordijnen. Top service. Ben echt heel tevreden Geen

Anne beoordeelde op 2015-09-06

Snelle afhandeling, zorgvuldige aflevering De dikte en daarmee mate van verduistering is vanuit de website niet goed op te maken.

Mirjam beoordeelde op 2015-09-05

Goede en snelle service! Leuk dat je op de hoogte wordt gebracht wat er met je bestelling gebeurd. Geen

J beoordeelde op 2015-09-05

Konijnen van Knabbel en Babbel besteld. Perfect afgeleverd en gemaakt. Er moest links een hoek uit i.v.m. een balk en ook dat was perfect afgewerkt. Kortom.....heel goed bedrijf om je gordijnen te bestellen. Je zal hier absoluut geen miskoop doen. Wel een beetje jammer dat kindergordijnen van Knabbel en Babbel die op maat gemaakt moeten worden alleen hier verkrijgbaar zijn, waardoor de prijs enorm opgeschroeft kan worden. Ze waren namelijk bijna 600 euro voor een babykamer. Dat is behoorlijk veel geld voor een paar gordijnen. Omdat zijn kamertje als thema Knabbel en Babbel heeft na maanden besloten hier toch bijpassende gordijnen voor aan te schaffen. Kant en klaar konden we ze nergens anders krijgen in de maat die wij nodig hadden.

Syl beoordeelde op 2015-09-05

PRachtige gordijnen voor de kinderkamer. Mooie, heldere kleuren.

Goede afwerking. Verduistering is niet (volledig) verduisterend! Er komt vele malen meer licht doorheen dan een verduisteringsrolgordijn. Erg jammer!

Anoniem beoordeelde op 2015-08-27

Super snelle reactie bij vragen. Geen

Janniek beoordeelde op 2015-08-20

De door jullie geleverde gordijnen pronken nu op de kamer van onze dochter, ze is er onwijs blij mee.
De gordijnen zijn zeer netjes verpakt en perfect afgewerkt. Levering binnen twee week was ook sneller dan verwacht. we zochten ook een dekbedovertrek, maar die verkopen jullie niet?...

Esmeralda Wille beoordeelde op 2015-08-19

Uitstekende service. De gordijnen zijn van goede kwaliteit en de afwerking is optimaal. Bovendien zijn we heel tevreden met de extra's (boekje en kussen) die we bij onze bestelling kregen. Ook de ruime keuze aan (mooie) gordijnen is een groot pluspunt en zorgde er voor dat we de eerste gordijnen voor de babykamer graag bij jullie bestelden. Een nieuwe vervoerder. Het is leuk om een mail te krijgen wanneer het pakket verzonden is, het is nog leuker als je er ook een tracking nummer bij krijgt waarmee je steeds kan controleren waar je pakket onderweg is.

Karen beoordeelde op 2015-08-18

Snelle service
Mails worden snel beantwoord
De gordijnen zijn mooi afgewerkt en prima kwaliteit

Jacquelinr beoordeelde op 2015-08-14

Goede service! Er zaten een aantal haaltjes in de stof van 2 van de 4 bestelde kussens. Toen ik dit aangaf en foto's per mail stuurde kreeg ik binnen 10 minuten een mail terug met daarin dat dit idd niet goed was en dat er nieuwe toegestuurd zouden worden. Ter compensatie voor het ongemak mocht ik de al geleverde kussens houden.

Jannie beoordeelde op 2015-08-11

communicatie uitstekend nvt

Ben beoordeelde op 2015-08-09

Communicatie verliep vlot.
Goede kwaliteit van de producten.
Levertermijn nagekomen.
Attentie was een leuke verrassing.

Anoniem beoordeelde op 2015-08-09

Goede informatie (bijv over levertijden) en keurige afwerking van de gordijnen.

A. Damhuis beoordeelde op 2015-07-30

Duidelijk uitleg op de site over de producten, de levering, het juist opmeten van de gordijnen. Levering is snel, binnen de van tevoren aangegeven termijn en ondanks het aangegeven feit dat het langer kan duren ivm de vakantieperiode. Geen

Patrick beoordeelde op 2015-07-29

Prima kwaliteit, goede afhandeling van probleempje

Brigitte beoordeelde op 2015-07-21

Je wordt goed op de hoogte gehouden vh proces van de bestelling.

Marlies beoordeelde op 2015-07-16

Duidelijke instructies, overzichtelijke site, goede communicatie over voortgang order, goede kwaliteit eindproduct Geen

Hester beoordeelde op 2015-07-16

Goede service en snelle reactie op vragen. Geen

Anneke beoordeelde op 2015-07-06

Snelle reactie op vragen