de Richter 23
7916RX Elim

Gast beoordeelde op 2019-07-15

Vlotte levering, ondanks een fout van mijn kant. Buurmeisje was erg blij met haar originele kadootje

Gast beoordeelde op 2019-07-13

Keurig verpakt en op tijd geleverd

Gast beoordeelde op 2019-07-11

Vlot ontvangen, netjes verpakt. Zag er goed uit!

Gast beoordeelde op 2019-07-08

Hele leuke reacties gekregen, bestelling was op tijd ook, heel fijn!

Gast beoordeelde op 2019-07-07

Mwah, kralen zien er goedkoop uit; die van AliExpress leken achteraf beter (en 7 keer goedkoper). Qua prijs/kwaliteit dus 0 sterren. Verder ook top dat 3 van de 6 (karig aanbod, ook?) te bestellen kralen niet beschikbaar waren ten tijde van bestelling. Best teleurstellend, eigenlijk, dus..(:

Reactie van Goudhaartje:
Bedankt voor de feedback. Jammer dat het is tegengevallen. U bent ontevreden over de producten maar u heeft deze niet retour gezonden, dit mag u alsnog doen. Niet goed = geld terug bij Goudhaartje. De dreadlock beads zijn van dik metaal en kunnen om een dreadlock worden geschoven. De dreadlock bead cuffs zijn van dun metaal zodat je deze gemakkelijk om een dreadlock of dun vlechtje kunt buigen. Wij hebben deze klacht nog niet eerder ontvangen en weten niet wat er beter had kan qua kwaliteit van dit product. Met meer dan 600 producten kan men toch wel spreken van een ruim aanbod, met zoveel producten lukt het niet om altijd alles op voorraad te hebben. Uiteraard streven wij daar wel naar.

Natasja Burgsma beoordeelde op 2019-07-01

Prima en snel geleverd. Wel een tip: zet overal afmetingen bij. Vond sommige klemmen erg klein.

Reactie van Goudhaartje:
Bedankt voor de feedback. Onder elk product staat bij 'extra informatie' de afmetingen vermeld.

Gast beoordeelde op 2019-06-17

Sneller levering, kaartje erbij was leuk

Marjolijn beoordeelde op 2019-06-07

Leuke site, net ontdekt. Grote diversiteit aan producten. Instructievideo’s vind ik handig en leerzaam.
Mijn bestelling ontving ik de volgende dag. Keurig op tijd dus!
De rubriek “nieuw” bevat ook “oude” producten, dat zou ik aanpassen als ik jullie was.
Voor de rest: Lekker doorgaan zo!

Gast beoordeelde op 2019-06-02

Snel geleverd. In echt net zo mooi als op beeld.

Gast beoordeelde op 2019-05-31

De volgende dag alles al in huis, en prijs valt mee

Gast beoordeelde op 2019-05-27

De producten waren niet wat ik verwacht had. Kleur, materiaal en vormen vielen tegen.

Reactie van Goudhaartje:
Bedankt voor de feedback. Jammer dat de producten niet zijn wat u ervan had verwacht. Wij zien dat u de producten niet retour heeft gezonden. U mag de bestelling nog retour zenden (tot 14 kalenderdagen na ontvangst), dat is geen probleem. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben, mail dan gerust naar info@goudhaartje.nl

Christel Bouw beoordeelde op 2019-05-23

Supersnelle en nette verzending. Echt een fijne webwinkel.

Colette Moorkens beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering. Geleverd wat er verwacht werd.
Overzichtelijke website.

Gast beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering. Alles naar wens

Gast beoordeelde op 2019-05-21

Tevreden! Snelle levering en mooi haarsieraad.

Gast beoordeelde op 2019-05-14

Prima, snel en goed verpakt en een aardigheidje erbij.
Superservice !

Gast beoordeelde op 2019-04-30

Snel in huis en het geschenkje elastiekje geweldig dankjewel

Gast beoordeelde op 2019-04-24

Het pakje was mooi ingepakt en er zat een lief kado,tje bij. Heel attent, en persoonlijk, terwijl het geen berendure aankoop was!! Het product was zoals gewenst!

Gast beoordeelde op 2019-04-24

Goede service en update
wanneer een artikel weer te bestellen is.
Levering snel en netjes.
Complimenten👍