Klosterstraße 64
48599 Gronau-Epe

stefan beoordeelde op 2017-05-31

ik had iets nodig dat niet op de site stond. heb er heen gebeld en werd speciaal voor mij toegevoegd. aardige mensen, vanaf nu mijn vaste internetwinkel voor mijn hobby

Remco beoordeelde op 2017-04-06

Goede service en snelle levering.

johan beoordeelde op 2017-03-23

Perfect 100 % in orde

Elmar beoordeelde op 2017-03-23

Goede service, duidelijk advies en snelle levering!

Tukan beoordeelde op 2017-03-21

Wij hebben geen problemen gehad met de bestelling. Deze moest geleverd worden in Nederland en was na 2 dagen aangekomen. Een prima ervaring! Volgende keer weer!

Anoniem beoordeelde op 2017-03-20

Toppie snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2017-02-27

Ik heb hier een brandblusser gekocht, deze was goedkoop en snel geleverd. (vrijdags besteld en maandags geleverd)

Brandon beoordeelde op 2017-02-18

Heb hier eerder altijd besteld via de mail, altijd snel geleverd....

Glix beoordeelde op 2017-02-15

Veel betaalmogelijkheden, ruim assortiment en een snelle levering. De prijzen zijn echt goedkoop in vergelijking met andere websites. Aardige mensen bij de chat afdeling die je graag verder willen helpen. Zeer goede website.