Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Green Trading XXL

KlosterstraƟe 64
48599 Gronau-Epe
004925654061807
KvK 05554020

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Green Trading XXL

Gemiddelde beoordeling

9,2

12 beoordelingen

Beoordeling van klanten

91%

0%

9%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Google Plus/Places - 9,6
Facebook 1 8,0
2019
Green Trading XXL

Vanmechelen Ivan beoordeelde op 2019-01-17

Op de site stond dat mijn zending vrijdag reeds verstuurd was, na drie werkdagen (dinsdag dus) nog niets geleverd, dan maar contact opgenomen met de verkoper, wat blijkt............ zending helemaal nog niet verzonden. Dus tevergeefs thuis twee dagen zitten wachten op de bezorger om het zeker maar niet mis te lopen. Erg vervelend, geef tenminste de juiste datum aan als het verzonden is zodat de mensen geen nutteloze tijd spenderen om thuis te zijn als het pakje aankomt. Snelle verzending staat op de site. Dit was in ieder geval wat anders ja. Snelle manipulatie van de verzend datum dat wel.
AANPASSING Als je de feiten hier vermeldt zoals ze zijn krijg je achteraf nog een boze mail van de firma zelf. Eentje waar ze wel in toegeven dat de zending al lang als verzonden stond aangegeven op hun site maar in werkelijkheid niet weg was. Kritiek verdragen ze dus ook al niet, het ware beter dat ze hun systeem aanpassen en pas verzonden zetten als het werkelijk verzonden is, zodat de klant niet NUTTELOOS zit te wachten. Hier mag je blijkbaar alleen goede commentaar schrijven volgens de firma.
VOLGENDE AANPASSING
Na mijn eerste aanpassing kreeg ik opnieuw een mail die een verkoper niet waardig is. In hun antwoord hieronder zij ze natuurlijk poeslief. In plaats van hun tijd te steken in het aanpassen van hun site zodat een dergelijk geval niet meer kan gebeuren, maken ze liever ruzie met de klant die hun na de boze mail op de feiten drukt dat ze andermaal mis zijn en alles in hun voordeel willen ombuigen. Ze willen daarin zelfs (als je tussen de regels wil lezen) DPD de fout geven dat het niet eerder werd afgehaald. Beste verkoper ga dat de ganzen wijsmaken als u DPD verwittigd dat er iets af te halen is zullen die er als de kippen bij zijn om het ook daadwerkelijk te doen, en niet zoals u suggereert drie dagen later pas. En als u durft te beweren dat iedereen uw mail kan lezen in deze omgeving dan hebt u het ook mis want er is totaal niets van uw mail te zien wel uw antwoord maar dat is niet de mail. Maar als u me verder niet gaat gerust laten wil ik uw email verkeer met mij gerust online gooien hoor. Dat is niet zo fraai voor een verkoper. Dan kan iedereen meelezen. Aan u de keuze nu. U moest beschaamd zijn. In uw plaats bood ik mijn verontschuldigingen aan voor het ongemak en maakte dat mijn site aangepast werd zodat herhaling niet meer mogelijk is. De klant blijft nog steeds koning. Het is en blijft een feit dat u mijn zending op vrijdag als verzonden aangeeft en dat dit op dinsdag erna nog steeds niet is gedaan (op woensdag pas verzonden). Hoe u het draait of keert dat is de werkelijkheid. En nogmaals het kon me niet schelen wanneer u ze zou verzenden maar door de foute info heb ik thuis nutteloos zitten wachten op de verzendienst om het pakje niet mis te lopen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Green Trading XXL:
Nog eenmaal en dan ook de laatste reactie vanaf onze kant op de 4e aanpassing van uw beoordeling en wederom een e-mail op een nare toon.

De "boze mail" waar u het over heeft staat openbaar onder uw beoordeling geplaatst. U hoeft dit dus niet te melden want iedereen kan meelezen, zo ziet men dus ook dat deze niet zo heel erg boos is. Wij hebben niets te verbergen en zullen u altijd te woord staan, maar dit moet dan ook vanuit uw kant op een normale manier gebeuren. Kritiek staan wij altijd voor open om onze service te verbeteren, echter moet deze wel aan ons te verwijten zijn, u blijft maar doordringen met uw gefrustreerde gedrag.

Dit is ook de laatste aandacht die wij aan u besteden.

Desalniettemin wensen wij u alvast een prettig weekend.
Green Trading XXL

stefan beoordeelde op 2017-05-31

ik had iets nodig dat niet op de site stond. heb er heen gebeld en werd speciaal voor mij toegevoegd. aardige mensen, vanaf nu mijn vaste internetwinkel voor mijn hobby

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

Remco beoordeelde op 2017-04-06

Goede service en snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

Rrstruijk beoordeelde op 2017-04-06

Top services, sneller levering .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

johan beoordeelde op 2017-03-23

Perfect 100 % in orde

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

Elmar beoordeelde op 2017-03-23

Goede service, duidelijk advies en snelle levering!

Green Trading XXL

Tukan beoordeelde op 2017-03-21

Wij hebben geen problemen gehad met de bestelling. Deze moest geleverd worden in Nederland en was na 2 dagen aangekomen. Een prima ervaring! Volgende keer weer!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

Anoniem beoordeelde op 2017-03-20

Toppie snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

Anoniem beoordeelde op 2017-02-27

Ik heb hier een brandblusser gekocht, deze was goedkoop en snel geleverd. (vrijdags besteld en maandags geleverd)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

Brandon beoordeelde op 2017-02-18

Heb hier eerder altijd besteld via de mail, altijd snel geleverd....

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Green Trading XXL

Glix beoordeelde op 2017-02-15

Veel betaalmogelijkheden, ruim assortiment en een snelle levering. De prijzen zijn echt goedkoop in vergelijking met andere websites. Aardige mensen bij de chat afdeling die je graag verder willen helpen. Zeer goede website.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2017

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.