Green Trading XXL

Green Trading XXL

Green Trading XXL is een winkel gespecialiseerd in tuin- en kasbouw producten.
9,1
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 85 met beschrijving

• Juan
    Review voor Green Trading XXL

Uitstekend concept met ervaren werknemers waar de vriendelijkheid en behulpzaamheid bovenin de vaandel staan.

• Jonkers
    Review voor Green Trading XXL

Zeer snel levering en netjes verpak

• Hoe beoordeel je Green Trading XXL?

• Louis
    Review voor Green Trading XXL

Goedendag, goede webside duidelijke prijzen, best wel goedkoop, alleen de track and trace code werkt niet.

Antwoord van Green Trading XXL

Bedankt voor je recensie.
    Dat de track & trace nog niet werkt komt omdat de pakketten net zijn afgehaald. Vanaf het moment dat ze zijn ingescand bij de post werken de track & trace codes. Dit zal binnen enkele uren het geval zijn.

• Wim
    Review voor Green Trading XXL

Verzending duurde veel te lang, bij navraag bij green trading omtrent levertermijn kreeg ik als antwoord dat ik maar ergens anders moest bestellen en dat de zending dan wel retour zou komen naar hen. 8.95 € betalen voor verzending, maar klantenservice zit daar niet bij inbegrepen?!

Antwoord van Green Trading XXL

Hallo meneer Konings,

Je bestelling is verzonden binnen de gestelde verzendtermijn.
    Er is in jouw geval een dag vertraging opgelopen bij DPD, helaas gebeurd dit soms.
    De dag daarna hebben wij contact voor je opgenomen met DPD, zij gaven aan dat er niemand thuis was en het pakket was afgeleverd bij Prima Print in Essen, dit hebben wij daarna aan je kenbaar gemaakt per mail.

Je gaf aan dat je de zekerheid wou hebben dat ze voor het weekend het pakket kwamen brengen en anders ergens anders wou bestellen, daarop hebben wij geantwoord dat wij nooit met zekerheid kunnen garanderen dat het pakket op een bepaalde datum komt, want wij kunnen ook niet meer dan van de track & trace gegevens uitgaan. Hierop hebben wij kenbaar gemaakt dat je het ook ergens anders kunt bestellen waarvan je denkt dat sneller is en ons pakket kunt weigeren, dan komt het pakket retour en maken wij het bedrag terug over naar je rekening. Ik zie verder niet in wat fout is aan deze aangeboden optie.

• Joa
    Review voor Green Trading XXL

Goede prijzen, goede service en beter en sneller goed verpakt het was boven verwachtingen ook omdat er stond dat het druk is en het allemaal wat langer kon gaan duren.

• Tom
    Review voor Green Trading XXL

Scherpe prijzen, zeer snel verzonden en voldoende keus

• Niels
    Review voor Green Trading XXL

Eerlijke prijzen, Super goede service, Nette, discrete verpakkingen, Betrouwbaar....... Ik zou deze website bij iedereen aan willen raden zeker wel....

• Hugo

Goede producten

• Yassir
    Review voor Green Trading XXL

Goede prijzen en snelle service.
    Ben zeer tevreden

• Joey Doens