Green Trading XXL

Green Trading XXL

Green Trading XXL is een winkel gespecialiseerd in tuin- en kasbouw producten.
9,0
Filter 124 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

• sikkens

top service

• Re

Top service!

• Hoe beoordeel je Green Trading XXL?

• Ciro
    Review voor Green Trading XXL

Zeer goede service en uitleg , snelle verzending en top prijzen

• Luuk Luum
    Review voor Green Trading XXL

Top zaak meerdere keren besteld

• Bananafana
    Review voor Green Trading XXL

Ik heb diverse binnenlandse leveranciers meerdere malen geprobeerd maar greentrade xxl is tot nu de enige waarbij consequent alles is zoals geadverteerd. En vaak sneller ook op de een of andere manier. + top service/communicatie

• Mathias
    Review voor Green Trading XXL

Schöner Webshop, auch an Feiertagen schnell geliefert. Danke schön!

• Geoff
    Review voor Green Trading XXL

Bestelling was te laat, 20% van wat ik heb besteld kwam stuk toe.

Kleine update: na het plaatsen van mijn recensie kreeg ik een privé mail van green trading XXL zeggende dat ik kinderachtig ben om een recensie te plaatsen! Zoals ik nu aan het doen ben kan je deze recensie dus veranderen dus was er zeker de mogelijkheid om dit op te lossen. Dit is niet gebeurd voor alle duidelijkheid. Koop niet bij dit bedrijf het zijn duidelijk amateurs.

Antwoord van Green Trading XXL

Geoffrey, Je hebt besteld op 30 November 2023 om 17:59. De bestelling is de volgende dag verzonden, op 1 december 2023 om 16:13. Keurig binnen de gestelde verzendtijd dus. Dat er 2 potjes kapot zijn gegaan met de post is vervelend maar kan gebeuren helaas. Als je ons gewoon even gebeld of gemaild had voordat je negatieve recensies ging schrijven waren we vast wel tot een oplossing gekomen. Beetje kinderachtig dit.

• Nick

Je denk

• Brian
    Review voor Green Trading XXL

Alles valt gewoon werkelijk tegen, artikel op voorraad en had het snel nodig (een paar mesjes voor mijn tumbler) binnen 1 a 2 werkdagen wordt het verzonden op de 2de dag nadat ik mijn bestelling nog steeds geen track and trace binnen dus even gebeld met het nederlandse nummer van deze partij.

De telefoon wordt opgenomen wordt geen naam gezegd en ook zeker niet op een professionele wijze gesproken.
    Ik vraag of de mesjes op voorraad zijn en dat zijn ze, zijn ze al verzonden? dan moet je al een track and trace hebben.
    na gevraagd te hebben wat nou precies het probleem is om dit artikel te versturen kreeg ik daar geen duidelijk antwoord op.

Nu komt het mooiste nog, de track and trace kwam ongeveer 30 minuten binnen vliegen na mijn telefoon gesprek met deze onbekende man.

Na een dag wachten op GLS met een zeer brak systeem om je pakketen te tracken (wordt geen eens een circa aankomsttijd gegeven of een tijdvak) komt er een pakketje aan van eigenlijk 2 stukken karton aan elkaar geplakt met duct tape met als resultaat dat de messen allemaal krom zijn en ze eerst sta te richten om hier iets fatsoenlijks van te maken.

Al met al wil ik iedereen adviseren om hier in eerste instantie niet te bestellen, er zijn dan veel betere partijen om je geld aan te spenderen waarbij het in ieder geval wel netjes afgehandeld wordt.

Wees gewaarschuwd!

Beste Brian,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent.
    Wij nemen de telefoon altijd op met onze bedrijfsnaam.
    U heeft ons gebeld met de vraag of de bestelling reeds verzonden was, wij hebben u gezegd dat het die dag verzonden gaat worden en dat u dan vanzelf een track & trace link ontvangt, wat ook gebeurd is en binnen de gestelde levertermijn.
    De volgende dag ontvangt u de bestelling en u zegt dat de mesjes krom waren.
    U had ons ook een mail kunnen sturen met een foto van de zending ipv een negatieve recensie te schrijven, dan hadden we u nog tegemoet kunnen komen.

• Maryse
    Review voor Green Trading XXL

Goede geduldige hulp bij de aankoop. Goed verpakt. Snelle levering. Goede prijs. Kortom top!

• Szymon

this is a joke

• Wilco
    Review voor Green Trading XXL

Heel erg snel en super netjes verpakt en door webshop verzonden, ook aardige chauffeur! Tot een volgende keer!

• Jack
    Review voor Green Trading XXL

Good fast shipping and nice products! Thanks for the extras always appreciated can’t wait to try the more grams!!!

• michael
    Review voor Green Trading XXL

alles goed geregeld zending binnen een dag in belgië bedankt

• Jahdah Hanssen
    Review voor Green Trading XXL

Super snelle levering! Kan niet (veel😉) beter!!

• Damian Przybyszewski

Snel, goedkoop, handig

• Arjan Querreveld
    Review voor Green Trading XXL

Vlotte aankomst, helaas niet compleet
    2e pakket is na 1,5 werk aangekomen, steeds na verandering van bezorgdag(3x), nu zijn alleen 14 van de 100 potjes kapot, waarschijnlijk tijdens vervoer.

Hallo Arjan,

Jouw bestelling was te groot voor 1 pakket. Daarom is deze verstuurd in 2 dozen.
    Ik zie inderdaad dat 1 pakket helaas wat vertraging heeft bij de post.
    Deze zit nu weer in het proces en zal z.s.m. bij jou afgeleverd worden.

Ik hoop dat je na ontvangst van het ontbrekende pakket je review wilt herzien.

• Niels de jong
    Review voor Green Trading XXL

Snelle levering, klachten worden snel aangepakt en opgelost, zeer snelle reactie op mail ook super fijn........ In alles gewoon top

• Arnoud
    Review voor Green Trading XXL

Goed en duidelijk advies!

• Dmitriy

Good