Green Trading XXL

Green Trading XXL

Green Trading XXL is een winkel gespecialiseerd in tuin- en kasbouw producten.
9,1

• Matthijs
    Review voor Green Trading XXL

Had een kleinere fles ontvangen die ik had besteld. Na het melden kreeg ik alsnog de juiste fles en mocht de andere houden. Dat vind ik erg netjes.

• julien

andere bezorgdienst

• Hoe beoordeel je Green Trading XXL?

• Vanmechelen Ivan
    Review voor Green Trading XXL

Op de site stond dat mijn zending vrijdag reeds verstuurd was, na drie werkdagen (dinsdag dus) nog niets geleverd, dan maar contact opgenomen met de verkoper, wat blijkt............ zending helemaal nog niet verzonden. Dus tevergeefs thuis twee dagen zitten wachten op de bezorger om het zeker maar niet mis te lopen. Erg vervelend, geef tenminste de juiste datum aan als het verzonden is zodat de mensen geen nutteloze tijd spenderen om thuis te zijn als het pakje aankomt. Snelle verzending staat op de site. Dit was in ieder geval wat anders ja. Snelle manipulatie van de verzend datum dat wel.
    AANPASSING Als je de feiten hier vermeldt zoals ze zijn krijg je achteraf nog een boze mail van de firma zelf. Eentje waar ze wel in toegeven dat de zending al lang als verzonden stond aangegeven op hun site maar in werkelijkheid niet weg was. Kritiek verdragen ze dus ook al niet, het ware beter dat ze hun systeem aanpassen en pas verzonden zetten als het werkelijk verzonden is, zodat de klant niet NUTTELOOS zit te wachten. Hier mag je blijkbaar alleen goede commentaar schrijven volgens de firma.
    VOLGENDE AANPASSING
    Na mijn eerste aanpassing kreeg ik opnieuw een mail die een verkoper niet waardig is. In hun antwoord hieronder zij ze natuurlijk poeslief. In plaats van hun tijd te steken in het aanpassen van hun site zodat een dergelijk geval niet meer kan gebeuren, maken ze liever ruzie met de klant die hun na de boze mail op de feiten drukt dat ze andermaal mis zijn en alles in hun voordeel willen ombuigen. Ze willen daarin zelfs (als je tussen de regels wil lezen) DPD de fout geven dat het niet eerder werd afgehaald. Beste verkoper ga dat de ganzen wijsmaken als u DPD verwittigd dat er iets af te halen is zullen die er als de kippen bij zijn om het ook daadwerkelijk te doen, en niet zoals u suggereert drie dagen later pas. En als u durft te beweren dat iedereen uw mail kan lezen in deze omgeving dan hebt u het ook mis want er is totaal niets van uw mail te zien wel uw antwoord maar dat is niet de mail. Maar als u me verder niet gaat gerust laten wil ik uw email verkeer met mij gerust online gooien hoor. Dat is niet zo fraai voor een verkoper. Dan kan iedereen meelezen. Aan u de keuze nu. U moest beschaamd zijn. In uw plaats bood ik mijn verontschuldigingen aan voor het ongemak en maakte dat mijn site aangepast werd zodat herhaling niet meer mogelijk is. De klant blijft nog steeds koning. Het is en blijft een feit dat u mijn zending op vrijdag als verzonden aangeeft en dat dit op dinsdag erna nog steeds niet is gedaan (op woensdag pas verzonden). Hoe u het draait of keert dat is de werkelijkheid. En nogmaals het kon me niet schelen wanneer u ze zou verzenden maar door de foute info heb ik thuis nutteloos zitten wachten op de verzendienst om het pakje niet mis te lopen.

Antwoord van Green Trading XXL

Nog eenmaal en dan ook de laatste reactie vanaf onze kant op de 4e aanpassing van uw beoordeling en wederom een e-mail op een nare toon.

De "boze mail" waar u het over heeft staat openbaar onder uw beoordeling geplaatst. U hoeft dit dus niet te melden want iedereen kan meelezen, zo ziet men dus ook dat deze niet zo heel erg boos is. Wij hebben niets te verbergen en zullen u altijd te woord staan, maar dit moet dan ook vanuit uw kant op een normale manier gebeuren. Kritiek staan wij altijd voor open om onze service te verbeteren, echter moet deze wel aan ons te verwijten zijn, u blijft maar doordringen met uw gefrustreerde gedrag.

Dit is ook de laatste aandacht die wij aan u besteden.

Desalniettemin wensen wij u alvast een prettig weekend.

• stefan
    Review voor Green Trading XXL

ik had iets nodig dat niet op de site stond. heb er heen gebeld en werd speciaal voor mij toegevoegd. aardige mensen, vanaf nu mijn vaste internetwinkel voor mijn hobby

• Remco
    Review voor Green Trading XXL

Goede service en snelle levering.

• Rrstruijk
    Review voor Green Trading XXL

Top services, sneller levering .

• johan

Perfect 100 % in orde

• Elmar
    Review voor Green Trading XXL

Goede service, duidelijk advies en snelle levering!

• Tukan
    Review voor Green Trading XXL

Wij hebben geen problemen gehad met de bestelling. Deze moest geleverd worden in Nederland en was na 2 dagen aangekomen. Een prima ervaring! Volgende keer weer!

• Anoniem

Toppie snel geleverd