Broekhinzuid 20
6042EC Roermond
KvK 12061194

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

J Verstraaten beoordeelde op 2017-06-29

Een uitstekend bedrijf. Snel, vakkundig en degelijk. Vakwerk en een goede service.

M. Boots beoordeelde op 2017-05-01

alles netjes afgewerkt, keurige service
top!!

D. Van Gils beoordeelde op 2017-01-31

Alles volgens afspraak gegaan en ook een heel fijn product. Wij zijn nog steeds tevreden!

Ruud Heijkers beoordeelde op 2016-12-29

Zeer tevreden. snelle levering, alles volgens afspraak. Top bedrijf

P.C.H. van Gils beoordeelde op 2016-03-21

Zeer snelle levering en vakkundige montage door professionele monteur. Ben uiterst tevreden en raad iedereen de firma Grispentechniek aan.

Frank beoordeelde op 2014-06-24

Kwaliteits apparaat, goede service snelle montage. Ik ben tot op heden zeer tevreden. Kreeg ook nog 100 euro actie korting......gekker moet t niet worden, wel warmer.

Colen René beoordeelde op 2014-06-14

Zeer snelle, vriendelijke en professionele afhandeling

2014