Tjeukemeer 3G

9,1

Beslist.nl 926 9,2
Bol.com 1408 9,0

Wim van Orizande beoordeelde op 2019-03-15

Lekker snel en goed verpakt en als aardigheidje een balpen meegestuurd en dat waardeer ik het is niet de balpen ,maar het is het gebaar wat men maakt

frans van alebeek beoordeelde op 2019-03-12

Product doet meer dan beloofd! Een niet-dimbare variant werkt prima indien dimmer voluit aan staat! Zo helemaal mooie prijs, goede communicatie en snelle levering.

Robert-Jan Van Os beoordeelde op 2019-02-01

Snelle accurate levering, prima lampen!

george huisman beoordeelde op 2019-02-01

heb 5 g9 dimbare lampjes besteld + een door hun aanbevolen dimmer. deze bleek al snel dat de lampjes begonnen te flikkeren en tot nu zijn er 3 lampjes kapot te zijn. heb opnieuw 3 lampjes besteld en betaald 44;95. tot nu toe geen lampjes vergoed gekregen ben nu al weken in contact om deze lampjes vergoed te krijgen omdat er 2jaar garantie op zit maar niks gestuurd. het zou hun sieren als ik 44,95 euro terug gestort zou krijgen. gr. george huisman.

Rik Arts beoordeelde op 2019-01-01

3 keer gebeld omdat ik het verkeerde product heb gekregen, belooft werd dat ik terug gebeld zou worden maar niets gehoord.

Will Schraven beoordeelde op 2018-12-27

Supersnelle levering op 2e kerstdag besteld, de dag daarna gewoonbinnen en in een keer goed. Top een dikke plus.

Alain Brouhon beoordeelde op 2018-12-01

Communicatie was in orde maar je moet zelf het transport van de teruggestuurde goederen betalen, dat is niet correct.

Hans Gijsen beoordeelde op 2018-11-01

Innovatieve webwinkel met een uitstekende service en een supersnelle levering !!!

Nico beoordeelde op 2018-10-16

De bestelling ging goed en op tijd bezorgd maar de producten vielen tegen en werkten niet goed dus wilde ik alles terug sturen maar de communicatie verliep nu niet echt bepaald soepel slecht telefonisch contact en zonder hun medewerking word het retourneren wel moeilijk , maar vandaag ben ik eindelijk gebeld door het bedrijf en daar is een goede oplossing uit voort gekomen , de besteld artikelen zijn in goede orde terug gestuurd en hopelijk is dan van de week alles afgerond

Chris beoordeelde op 2018-10-04

De door mij bestelde producten werden de dag erop geleverd en waren netjes ingepakt.
De producten zelf zagen er netjes uit en zaten degelijk in elkaar (inbouwspots).

Annemiek van Geytenbeek beoordeelde op 2018-10-01

Levering was prima!

wim brugman beoordeelde op 2018-10-01

Prima afhandeling. Snelle leverin

Peter beoordeelde op 2018-09-18

Baggertent!
Ergens dimmable LED's gekocht op 240Volt.
2x vloerdimmer en 1x snoerdimmer gekocht bij Groenovatie à € 103.-

Een maal binnen, de lampen ombouwen. Geen dim en flikkerende lampen.
Bellen met de vraag of ik dit probleem niet ga krijgen met hún LEDlampen. Ik heb er 11x €7,95 nodig dus best een investering.
'Stuur een mail' is het antwoord.
'Kan er niet gewoon ff gebeld worden?"
Ja, u wordt gebeld,....niet dus en dat tot 3x toe!

Eenmaal iemand aan de lijn die het niet wirst. Zou weer gebeld worden. Geen bel, maar een mail met een verwijzing naar hun website!
Die info had ik al dik gelezen, dus niets aan dit antwoord,
Vervolgens retournummer aangevraagd (binnen 60 dagen retour beloven ze)
Geen reaktie
Weer gebeld.
'u mag terug sturen'
Ík wil graag een retournummer, want anders ben ik er niet zeker van dat er retour betaald wordt'
antwoord: 'u wordt terug gebeld'
.....
Groenovaie = GroenIRRITATIE

H. van Wijk beoordeelde op 2018-09-01

Eenvoudige bestelling. Voldeed aan de verwachtingen.

DWE beoordeelde op 2018-07-01

Tevreden, met mijn aankoop. Snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

Henk mouw beoordeelde op 2018-06-25

Ik zou hier nooit meer bestellen kreeg twee lampen zag aan 1 al dat die uit de verpakking was geweest en deze was ook stuk terug gestuurd kost natuurlijk verzendkosten vervolgens werd doodleuk verteld dat hij het wel dee dat zou natuurlijk kunnen er kan storing in zitten maar kreeg geen nieuwe kon wel de oude krijgen maar moest dan wel effe verzendkosten betalen ja ja wij hebben bedankt

Toon Janssen beoordeelde op 2018-06-01

Uitstekend werd goed op de hoogte gehouden door middelvan mail,plus de vogende dag al in huis, ben zeer tevreden...

André Scholten beoordeelde op 2018-04-02

Heel tevreden zondagavond laat nog besteld en dinsdag al in huis

Henry Dekker beoordeelde op 2018-04-01

Mijn bestelling werd geaccepteerd en ik kreeg later na de betaling een bericht dat de levertijd twee weken was geworden.
Positief is dat dit helder werd gecommuniceerd maar ik had dat liever voor de bestel bevestiging geweten.
Ik wacht rustig af.

H.J.P. Boesschoten beoordeelde op 2018-03-06

een verkeerde bestelling werd zeer snel opgelost waardoor retourzending niet nodig was. win/win dus