Tjeukemeer 3K
8502 TH Joure
085 065 4776

Jacob 3g beoordeelde op 2018-07-06

Verkeerde dimmer besteld met de LED lampen. Ik kon deze terugsturen zonder problemen, ook nadat ik deze uit de verpakking heb gehaald en aangsloten. Dezelfde dag werd de juiste dimmer naar me opgestuurd. Erg goede service!

DWE beoordeelde op 2018-07-01

Tevreden, met mijn aankoop. Snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

Henk mouw beoordeelde op 2018-06-25

Ik zou hier nooit meer bestellen kreeg twee lampen zag aan 1 al dat die uit de verpakking was geweest en deze was ook stuk terug gestuurd kost natuurlijk verzendkosten vervolgens werd doodleuk verteld dat hij het wel dee dat zou natuurlijk kunnen er kan storing in zitten maar kreeg geen nieuwe kon wel de oude krijgen maar moest dan wel effe verzendkosten betalen ja ja wij hebben bedankt

IR8 beoordeelde op 2018-06-07

Goede ervaringen met dit bedrijf. Meerdere malen besteld en elke keer op tijd de producten ontvangen. Ik wist een keer niet hoe de dimmer aangesloten moest worden, maar na een belletke werd dit rustig stap voor stap uitgelegd.

Toon Janssen beoordeelde op 2018-06-01

Uitstekend werd goed op de hoogte gehouden door middelvan mail,plus de vogende dag al in huis, ben zeer tevreden...

Kevin78 beoordeelde op 2018-05-06

Verpakking + productkwaliteit is super van Groenovatie

Leslie van Mechellen beoordeelde op 2018-05-06

Bestelling goed verpakt toegekomen. Geleverd materiaal voldoet aan onze wensen.

Gp Regelink beoordeelde op 2018-05-06

Goede kwaliteit led lampen, werken goed met mijn B&J led dimmer. Alles werd netjes binnen de gestelde levertermijn geleverd. Erg goede ervaring met deze webshop dus.

Mathis beoordeelde op 2018-05-05

Maandag in de avond besteld en dinsdag in de ochtend al geleverd in België. Erg goede en snelle service dus. Zo doorgaan!

Lies beoordeelde op 2018-04-26

Ik had voor de kast een lamp nodig met sensor, bij anderen was dit geen goede kwaliteit, maar die van Groenovatie is wel van degelijk kwaliteit. Ook snel geleverd.

André Scholten beoordeelde op 2018-04-02

Heel tevreden zondagavond laat nog besteld en dinsdag al in huis

Henry Dekker beoordeelde op 2018-04-01

Mijn bestelling werd geaccepteerd en ik kreeg later na de betaling een bericht dat de levertijd twee weken was geworden.
Positief is dat dit helder werd gecommuniceerd maar ik had dat liever voor de bestel bevestiging geweten.
Ik wacht rustig af.

H.J.P. Boesschoten beoordeelde op 2018-03-06

een verkeerde bestelling werd zeer snel opgelost waardoor retourzending niet nodig was. win/win dus

Michel beoordeelde op 2018-03-02

snelle service en het product voldoet aan de verwachtingen

Leeftink beoordeelde op 2018-02-15

Super webshop, mijn retour werd snel verwerkt en geld stond weer snel terug op mijn rekening.

Harry Middelbos beoordeelde op 2018-02-09

Gisteren led armaturen besteld, nu hangen ze al aan het plafond, snel geleverd dus en van goede kwaliteit, het was voor mij een proefzending die zeer goed bevallen is, zojuist nieuwe bestelling geplaatst, wordt morgen geleverd SUUUUUper !

ferdy savelkouls beoordeelde op 2018-02-01

Bestelling correct gelevert een dag na aankoop.

freddy willaert beoordeelde op 2018-02-01

Zeer vlugge levering en goede kwaliteit.

Foekema beoordeelde op 2018-02-01

Op site waren bestelde spullen voorradig en idem bij betaling en zou de volgende dag geleverd worden. Thuis gebleven en op eind van die dag levering geraadpleegd bleek een dag uitstel. Die avond email dat spullen niet geleverd konden worden pas over 6 weken! Dit is gewoon niet goed. Andere leveringen zijn wel goed gegaan tot deze.

Dennis Dekker beoordeelde op 2018-02-01

Goede service en producten.
Omschrijving bij de producten zijn waanzinnig.