Boeier 7
8401 MV Gorredijk

085 065 4776

Pauline beoordeelde op 2017-06-09

Zeer professioneel bedrijf. Groot aanbod snelle levering

P. Oosterik beoordeelde op 2017-06-07

Hele goede garantieservice, na 1,5 jaar is er een lampje kapot gegaan bij mij. Er werd direct een nieuwe lampje gratis naar mij verzonden.

- beoordeelde op 2017-05-31

Toch niet wat ik zocht. Retour ging soepel en heb snel geld terug gekregen

van Es beoordeelde op 2017-05-26

Goede ledshop met goede prijzen en snelle leveringen.

Jos p. beoordeelde op 2017-05-23

Goede service en afhandeling. We hebben de verkeerde lampen besteld, toen deze teruggestuurd, die waren niet aangekomen via PostNL zonder veel overleg werd dit opgelost!

Merel Heintze beoordeelde op 2017-05-19

Retour gaat heel soepel, er wordt niet moeilijk gedaan en er wordt snel gereageerd. Geld binnen 3 dagen terug, goede webshop...

Arie Van Delden beoordeelde op 2017-05-19

Snelle levering, eenvoudige montage, goede kwaliteit

Etienne beoordeelde op 2017-05-16

Mooie dimbare sfeerlamp. Ga er 8 in lijn boven mijn tafel hangen.

Rene beoordeelde op 2017-05-04

Snelle levering van de producten, alles werkt zoals het moet. Lang nagedacht over de aanschaf, maar veel eerder moeten doen.

Ramaut beoordeelde op 2017-04-13

Omdat ik meer wilde weten over led lampjes en bijbehorende transformator
ben ik gaan bellen en ben goed geholpen waarna ik bestelling kon plaatsen.

A. de Vos beoordeelde op 2017-04-13

Werd keurig gecommuniseerd bij latere leveringen..

Peter beoordeelde op 2017-03-31

Dimbare LED-lampjes besteld die helaas niet geschikt bleken voor onze schemerlamp. Contact opgenomen, direct een vriendelijke mail ontvangen en instructies gekregen om terug te sturen en na twee dagen het geld terugontvangen. Heel netjes afgehandeld!

Tijs beoordeelde op 2017-03-22

Helaas onvoldoende verstand van hun eigen producten en slechte communicatie en afhandeling hierover.

Na het bestellen van DIMBARE ledlampen blijkt dat een dimmer die ze zelf verkopen hier niet mee werkt. Ondanks dat in de omschrijving* staat dat dit wel zo is!

De dimmer teruggestuurd - verzendkosten waren uiteraard voor mijzelf...

Nu vertellen ze me dat er slechts 1 dimmer is die werkt met deze lampen. Waarom precies kunnen ze mij niet vertellen. Deze dimmer wil ik echter niet aangezien hij niet mooi is, maar wel midden in mijn woonkamer komt. En ik heb geen zin om 2x te betalen voor het retourneren.

Ik heb nu dus 4 dure DIMBARE ledlampen die ik niet kan dimmen...

* "De dimmers die LEDshop Groenovatie in haar assortiment heeft zijn uiteraard allemaal geschikt om onze dimbare LED lampen te dimmen. Wij testen iedere lamp die in ons assortiment komt met onze dimmers. We testen dan of de lampen diep te dimmen zijn, of de lampen geluid maken, of het verloop regelmatig en zonder flikkeren is en hoe de lampen aan gaan."

Leurs beoordeelde op 2017-03-08

Heldere website, snelle bezorging, goed verpakt!

FGH Eichhorst beoordeelde op 2017-03-08

De defecte lamp is naar volle tevredenheid vervangen

Freddy De Graeve beoordeelde op 2017-03-03

Prijs, kwaliteit en correcte levering
één woord PERFECT!!!!!!!!

L. van den Broek beoordeelde op 2017-02-16

Hele goede ervaring en goede opvolging probleem en of vragen.

L. Walraven beoordeelde op 2017-01-28

Snelle levering en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Zeer aan te raden voor mensen die een beetje technisch handig zijn en goede kwaliteit LED willen voor een zeer scherpe prijs.

Jordi beoordeelde op 2017-01-18

Duidelijke site en lage prijzen.

Tolga gv beoordeelde op 2016-12-15

Correct bedrijf met snelle levering en goede service!