Tjeukemeer 3G

9,1

Beslist.nl 973 9,2
Bol.com 1583 9,1

Ties Korstanje beoordeelde op 2019-09-07

Goed assortiment met lage prijzen, kwalitatief goed, snel verzonden en zeer goede service!

David beoordeelde op 2019-09-02

Heel ontevreden - wat een bedrijf zeg. Verkeerde product opgestuurd, men geeft geen reactie op email, telefoon, volstrekt kansloos. Ik raad dit bedrijf 0,0 aan

Reactie van Groenovatie:
Hi David,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Kunt u ons aub uw ordernummer geven, zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan?

Alvast dank!

Groeten,
Edwin

Peter beoordeelde op 2019-08-28

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Antione beoordeelde op 2019-08-16

slecht slecht slecht geen oplossing voor defect levering

Reactie van Groenovatie:
Goedemorgen,

Alvast dank!

Groeten,
Edwin

Willem van der Kooij beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering van een 2-draads bewegingsmelder/lichtschakelaar voor mijn toilet. Uitstekend product voor een zeer scherpe prijs!

M.C Hehamahuwa-Derks beoordeelde op 2019-08-01

De bestelling is zeer snel geleverd.
Ook nadat bleek dat een aantal geleverde lampen niet goed waren voor onze lamp zeer deskundige en vriendelijk afgehandeld.

MM Roelofs beoordeelde op 2019-07-17

Snel besteld , snel geleverd. Top

Bart Zom beoordeelde op 2019-07-03

Nette prijs, snelle levering

J B. beoordeelde op 2019-07-01

Prima site. Snelle levering. Behalve dat de led beweging s sensor lampen niet uitgaan en steeds blijven branden. Dat is erg jammer

poelmans nico beoordeelde op 2019-06-13

snelle levering zelfs naar belgie, scherp geprijsd, netjes verpakt! dank je wel

Jeroen W beoordeelde op 2019-05-01

Heb een led dimmer besteld en die thuis aangesloten maar verkeerd met kortsluiting tot gevolg (het was ook lastig de juiste aansluit symbolen te vinden op de stekker). Gebeld met Groenovatie en zij hebben kosteloos een nieuwe led dimmer toegestuurd. 1 dag later binnen. Dat noem ik nou service.

gerard de Jonge beoordeelde op 2019-05-01

ben online goed geholpen met de vragen die ik had en de producten die ik nodig had en ze waren snel bezorgt

Mark beoordeelde op 2019-05-01

Prima assortiment, snel gevonden, vragen via chat prompt beantwoord, snelle levering, goede deal, en alles werkt als beloofd. Prima!!

Robin Wanders beoordeelde op 2019-05-01

...

Evelien Goethals beoordeelde op 2019-04-15

Snelle en correcte service

Ernst Ridderhof beoordeelde op 2019-04-01

Scherpe prijs, snelle uitstekende levering

Anton Colijn beoordeelde op 2019-04-01

Goed en vlotte levering volgens toezegging

roel lensen beoordeelde op 2019-04-01

snelle levering

Wim van Orizande beoordeelde op 2019-03-15

Lekker snel en goed verpakt en als aardigheidje een balpen meegestuurd en dat waardeer ik het is niet de balpen ,maar het is het gebaar wat men maakt

frans van alebeek beoordeelde op 2019-03-12

Product doet meer dan beloofd! Een niet-dimbare variant werkt prima indien dimmer voluit aan staat! Zo helemaal mooie prijs, goede communicatie en snelle levering.