Tjeukemeer 3G

9,0

Beslist.nl 973 9,2
Bol.com 1475 8,9

Jeroen W beoordeelde op 2019-05-01

Heb een led dimmer besteld en die thuis aangesloten maar verkeerd met kortsluiting tot gevolg (het was ook lastig de juiste aansluit symbolen te vinden op de stekker). Gebeld met Groenovatie en zij hebben kosteloos een nieuwe led dimmer toegestuurd. 1 dag later binnen. Dat noem ik nou service.

gerard de Jonge beoordeelde op 2019-05-01

ben online goed geholpen met de vragen die ik had en de producten die ik nodig had en ze waren snel bezorgt

Mark beoordeelde op 2019-05-01

Prima assortiment, snel gevonden, vragen via chat prompt beantwoord, snelle levering, goede deal, en alles werkt als beloofd. Prima!!

Robin Wanders beoordeelde op 2019-05-01

...

Evelien Goethals beoordeelde op 2019-04-15

Snelle en correcte service

Ernst Ridderhof beoordeelde op 2019-04-01

Scherpe prijs, snelle uitstekende levering

Anton Colijn beoordeelde op 2019-04-01

Goed en vlotte levering volgens toezegging

roel lensen beoordeelde op 2019-04-01

snelle levering

Wim van Orizande beoordeelde op 2019-03-15

Lekker snel en goed verpakt en als aardigheidje een balpen meegestuurd en dat waardeer ik het is niet de balpen ,maar het is het gebaar wat men maakt

frans van alebeek beoordeelde op 2019-03-12

Product doet meer dan beloofd! Een niet-dimbare variant werkt prima indien dimmer voluit aan staat! Zo helemaal mooie prijs, goede communicatie en snelle levering.

Robert-Jan Van Os beoordeelde op 2019-02-01

Snelle accurate levering, prima lampen!

george huisman beoordeelde op 2019-02-01

heb 5 g9 dimbare lampjes besteld + een door hun aanbevolen dimmer. deze bleek al snel dat de lampjes begonnen te flikkeren en tot nu zijn er 3 lampjes kapot te zijn. heb opnieuw 3 lampjes besteld en betaald 44;95. tot nu toe geen lampjes vergoed gekregen ben nu al weken in contact om deze lampjes vergoed te krijgen omdat er 2jaar garantie op zit maar niks gestuurd. het zou hun sieren als ik 44,95 euro terug gestort zou krijgen. gr. george huisman.

Rik Arts beoordeelde op 2019-01-01

3 keer gebeld omdat ik het verkeerde product heb gekregen, belooft werd dat ik terug gebeld zou worden maar niets gehoord.

Will Schraven beoordeelde op 2018-12-27

Supersnelle levering op 2e kerstdag besteld, de dag daarna gewoonbinnen en in een keer goed. Top een dikke plus.

Alain Brouhon beoordeelde op 2018-12-01

Communicatie was in orde maar je moet zelf het transport van de teruggestuurde goederen betalen, dat is niet correct.

Hans Gijsen beoordeelde op 2018-11-01

Innovatieve webwinkel met een uitstekende service en een supersnelle levering !!!

Nico beoordeelde op 2018-10-16

De bestelling ging goed en op tijd bezorgd maar de producten vielen tegen en werkten niet goed dus wilde ik alles terug sturen maar de communicatie verliep nu niet echt bepaald soepel slecht telefonisch contact en zonder hun medewerking word het retourneren wel moeilijk , maar vandaag ben ik eindelijk gebeld door het bedrijf en daar is een goede oplossing uit voort gekomen , de besteld artikelen zijn in goede orde terug gestuurd en hopelijk is dan van de week alles afgerond

Chris beoordeelde op 2018-10-04

De door mij bestelde producten werden de dag erop geleverd en waren netjes ingepakt.
De producten zelf zagen er netjes uit en zaten degelijk in elkaar (inbouwspots).

Annemiek van Geytenbeek beoordeelde op 2018-10-01

Levering was prima!