Tjeukemeer 3K
8502 TH Joure
085 065 4776

Rob Lievens beoordeelde op 2017-10-17

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Lamp was defect maar werd zonder problemen direct vervangen voor een nieuwe lamp.

Rutger beoordeelde op 2017-10-07

Mijn lamp ging stuk en meteen contact opgenomen en na een dag al een nieuwe gekregen! Heel goed!

Klaas beoordeelde op 2017-10-07

Heel tevreden, goede service!

David beoordeelde op 2017-10-07

Goede webshop doet wat het moet doen en goede prijzen!

Willems Electro beoordeelde op 2017-10-06

Efficiënte en betrouwbare bedrijf

Gerda beoordeelde op 2017-10-06

Erg goed geholpen aan de telefoon, heb daarna besteld om 20,13 uur en de bestelling werd alsnog de volgende dag geleverd. Top service!

Evelien Winkel beoordeelde op 2017-10-06

Vragen worden supersnel en duidelijk beantwoord. Na bestelling werd de volgende dag al geleverd. Een erg goede ervaring.

Montagebedrijf de Vries beoordeelde op 2017-09-15

Goede producten dat zonder onvolkomendheden tijdig wordt bezorgd. Duidelijke site voor zowel bestellen als betalen.

M. Spinellis beoordeelde op 2017-09-15

Snelle levering. Een product niet in voorraad. Wordt goed op de hoogte gehouden over de nazending en hoelang dit zal duren. Verder ook duidelijk aangegeven op de pakbon.

Otto beoordeelde op 2017-09-07

Groot aanbod, goede omschrijving producten!

John beoordeelde op 2017-09-06

Ben bijzonder tevreden over de duidelijkheid en het snelle behandelen van de order. Heb een led strip besteld warm/wit, nou heb ikzelf vergeten een adapter erbij te bestellen (niet handig dus).
Maar als het net zo gaat als nu, ben ik uiteraard zeer tevreden en kan ik morgen de strip toch nog plaatsen.
Kortom PERFECT!!

Nikos beoordeelde op 2017-08-28

Telefonisch en via social media goed bereikbaar. Ontving via Facebook vrijwel direct een antwoord op mijn vragen over dimmers. Kortom, goed bedrijf!

IVAN BRASSCHAAT BE beoordeelde op 2017-08-27

Uitstekende service, vandaag besteld morgen reeds geleverd. Website top, alle info nodig om item te beoordelen staat vermeld. Degelijke verpakking. professioneel bedrijf.
beoordeling 10/10.

Deco lampen beoordeelde op 2017-08-16

Erg tevreden met de ledverlichting. Ook vragen worden goed en duidelijk beantwoord. Producten waren snel geleverd.

Richelle beoordeelde op 2017-08-02

Snelle service, kreeg binnen 1 uur al reactie op mijn mail. Verder had ik een verkeerd product besteld maar deze is erg snel retour genomen en de uitbetaling was binnen 2 dagen.

K. Broek beoordeelde op 2017-08-01

Goede ervaring met de webshop, alles gaat zoals het hoort.
Zo ookretourneren, heb er gebruik van moeten maken en alles is netjes en snel opgelost.

Joris beoordeelde op 2017-07-28

De bestelling is naar wens en het is allemaal snel en soepel verlopen.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-27

Ik heb kort geleden hier mijn eerste produchten besteld en ben zeer tevreden over de levering als mede de producten..

P. Buter beoordeelde op 2017-07-09

Ben hier al eerder geweest en vorige week weer ledlampen gekocht.

Volkert beoordeelde op 2017-07-04

Uitstekend. Goede informatie over producten.