Tjeukemeer 3K
8502 TH Joure
085 065 4776

Ashley Iedema beoordeelde op 2018-11-13

Een zeer overzichtelijke website met genoeg aanbod aan led lampen.
Vorige week 2 inbouwspot's van 3 watt besteld. Materiaal en licht opbrengst is goed en het dimmen werkt ook naar behoren. top service!

Jurjen de Lange beoordeelde op 2018-11-13

Top artikelen. Producten zijn ook altijd goed verpakt en op afgesproken tijd geleverd!

Service is zeker on-point bij dit bedrijf.

Hans Gijsen beoordeelde op 2018-11-01

Innovatieve webwinkel met een uitstekende service en een supersnelle levering !!!

Nico beoordeelde op 2018-10-16

De bestelling ging goed en op tijd bezorgd maar de producten vielen tegen en werkten niet goed dus wilde ik alles terug sturen maar de communicatie verliep nu niet echt bepaald soepel slecht telefonisch contact en zonder hun medewerking word het retourneren wel moeilijk , maar vandaag ben ik eindelijk gebeld door het bedrijf en daar is een goede oplossing uit voort gekomen , de besteld artikelen zijn in goede orde terug gestuurd en hopelijk is dan van de week alles afgerond

Chris beoordeelde op 2018-10-04

De door mij bestelde producten werden de dag erop geleverd en waren netjes ingepakt.
De producten zelf zagen er netjes uit en zaten degelijk in elkaar (inbouwspots).

Margreeth Koopmans beoordeelde op 2018-10-02

Van bestelling tot levering verliep alles zonder problemen. Communicatie via de chat verliep ook goed. Alleen maar positief.

Patrick van der Meer beoordeelde op 2018-10-02

Op tijd en duidelijke communicatie. Prima service!

Leonardo vd Brug beoordeelde op 2018-10-02

Het bestellen van producten ging zeer soepel. Volgende dag had ik mijn lampjes in huis. Snelle service is wat je krijg bij dit bedrijf! Helemaal super.

Annemiek van Geytenbeek beoordeelde op 2018-10-01

Levering was prima!

wim brugman beoordeelde op 2018-10-01

Prima afhandeling. Snelle leverin

fam. van der Weij beoordeelde op 2018-09-24

Fijne webwinkel. Ik koop er regelmatig en heb nog nooit iets te klagen gehad. bedankt.

Sanne van Dijk beoordeelde op 2018-09-24

Gezochte artikelen makkelijk te vinden in de webshop. Bovendien werd bestelling erg snel geleverd.

Karel Westra beoordeelde op 2018-09-24

Ik ben zeer tevreden, tevens zijn de producten goed verpakt en snel geleverd.

Robbert Smulders beoordeelde op 2018-09-20

Snelle hulp via de chat en mail voor onze tuinhuisje. De waterdichte inbouwspots zien er kwalitatief erg goed uit en kosten ons niet veel vergeleken met andere webshops. Aanrader!

Peter beoordeelde op 2018-09-18

Baggertent!
Ergens dimmable LED's gekocht op 240Volt.
2x vloerdimmer en 1x snoerdimmer gekocht bij Groenovatie à € 103.-

Een maal binnen, de lampen ombouwen. Geen dim en flikkerende lampen.
Bellen met de vraag of ik dit probleem niet ga krijgen met hún LEDlampen. Ik heb er 11x €7,95 nodig dus best een investering.
'Stuur een mail' is het antwoord.
'Kan er niet gewoon ff gebeld worden?"
Ja, u wordt gebeld,....niet dus en dat tot 3x toe!

Eenmaal iemand aan de lijn die het niet wirst. Zou weer gebeld worden. Geen bel, maar een mail met een verwijzing naar hun website!
Die info had ik al dik gelezen, dus niets aan dit antwoord,
Vervolgens retournummer aangevraagd (binnen 60 dagen retour beloven ze)
Geen reaktie
Weer gebeld.
'u mag terug sturen'
Ík wil graag een retournummer, want anders ben ik er niet zeker van dat er retour betaald wordt'
antwoord: 'u wordt terug gebeld'
.....
Groenovaie = GroenIRRITATIE

H. van Wijk beoordeelde op 2018-09-01

Eenvoudige bestelling. Voldeed aan de verwachtingen.

Jacob 3g beoordeelde op 2018-07-06

Verkeerde dimmer besteld met de LED lampen. Ik kon deze terugsturen zonder problemen, ook nadat ik deze uit de verpakking heb gehaald en aangsloten. Dezelfde dag werd de juiste dimmer naar me opgestuurd. Erg goede service!

DWE beoordeelde op 2018-07-01

Tevreden, met mijn aankoop. Snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

Henk mouw beoordeelde op 2018-06-25

Ik zou hier nooit meer bestellen kreeg twee lampen zag aan 1 al dat die uit de verpakking was geweest en deze was ook stuk terug gestuurd kost natuurlijk verzendkosten vervolgens werd doodleuk verteld dat hij het wel dee dat zou natuurlijk kunnen er kan storing in zitten maar kreeg geen nieuwe kon wel de oude krijgen maar moest dan wel effe verzendkosten betalen ja ja wij hebben bedankt

IR8 beoordeelde op 2018-06-07

Goede ervaringen met dit bedrijf. Meerdere malen besteld en elke keer op tijd de producten ontvangen. Ik wist een keer niet hoe de dimmer aangesloten moest worden, maar na een belletke werd dit rustig stap voor stap uitgelegd.