Tjeukemeer 3K
8502 TH Joure
085 065 4776

George Lommers beoordeelde op 2017-12-11

Onze eettafellamp bevatte halogeenlampjes met Gy6.35 fitting. Om deze te kunnen vervangen door ledlampjes heb ik tientallen sites bezocht maar het type dat wij konden gebruiken ( dimbaar , niet rond maar plat anders passen deze niet in de armatuur ) heb ik alleen kunnen vinden bij Groenovatie. Super snel geleverd !

Mathias Vandekerkhove beoordeelde op 2017-12-01

zeer snelle levertijd correct geleverd

Jacob Klijnstra beoordeelde op 2017-11-26

Heel goede ervaring. Het pakket was er enorm snel en was precies zoals er op de website werd beschreven.

Jan van Noord beoordeelde op 2017-11-22

Nette levering, snel geleverd en een prima product voor weinig geld.

M. Jongsma beoordeelde op 2017-10-28

Erg tevreden over de kwaliteit van de spotjes, deze dimmen goed met de leddimmer.

Thomas beoordeelde op 2017-10-27

snelle bezorging

Jaap beoordeelde op 2017-10-27

Ik had gisteren net te laat besteld maar toch vandaag binnen gekregen, wauw! Fantastisch!

Robert beoordeelde op 2017-10-26

Heel goed, snelle service heel tevreden!

Ermens beoordeelde op 2017-10-24

Duidelijke webshop. Product voldoet aan de verwachtingen. Snelle service

Sjors beoordeelde op 2017-10-20

LEDlampen besteld 12volt met dimmer en trafo. Werkt super en door de klantenservice erg goed geholpen.

Rob Lievens beoordeelde op 2017-10-17

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Lamp was defect maar werd zonder problemen direct vervangen voor een nieuwe lamp.

Rutger beoordeelde op 2017-10-07

Mijn lamp ging stuk en meteen contact opgenomen en na een dag al een nieuwe gekregen! Heel goed!

Klaas beoordeelde op 2017-10-07

Heel tevreden, goede service!

David beoordeelde op 2017-10-07

Goede webshop doet wat het moet doen en goede prijzen!

Willems Electro beoordeelde op 2017-10-06

Efficiënte en betrouwbare bedrijf

Gerda beoordeelde op 2017-10-06

Erg goed geholpen aan de telefoon, heb daarna besteld om 20,13 uur en de bestelling werd alsnog de volgende dag geleverd. Top service!

Evelien Winkel beoordeelde op 2017-10-06

Vragen worden supersnel en duidelijk beantwoord. Na bestelling werd de volgende dag al geleverd. Een erg goede ervaring.

Montagebedrijf de Vries beoordeelde op 2017-09-15

Goede producten dat zonder onvolkomendheden tijdig wordt bezorgd. Duidelijke site voor zowel bestellen als betalen.

M. Spinellis beoordeelde op 2017-09-15

Snelle levering. Een product niet in voorraad. Wordt goed op de hoogte gehouden over de nazending en hoelang dit zal duren. Verder ook duidelijk aangegeven op de pakbon.

Otto beoordeelde op 2017-09-07

Groot aanbod, goede omschrijving producten!