Westerhout 1

9,0

Cees beoordeelde op 2019-05-20

JG Kok beoordeelde op 2019-05-17

Goos beoordeelde op 2019-05-17

De bestelling die ik had gedaan was heel snel in huis,ik ben zeer tevreden over de prijs en de snelle bezorging.

A.v.d.klok beoordeelde op 2019-05-13

Service snel en correct.

Annetta beoordeelde op 2019-05-01

Snelle afhandeling en een zeer snelle levering ! Super!!

Jacqueline beoordeelde op 2019-04-19

Keurig net je 👍

Wilma beoordeelde op 2019-04-19

Reactie van HDWshop:
Beste Wilma,

Bedankt voor uw reactie. Kunt u aangeven waarom wij drie sterren krijgen en wat we hadden moeten doen om er 4 of 5 te ontvangen?

HDW team

Nicole beoordeelde op 2019-04-11

De service laat te wensen over. We hebben aangegeven dat het pakket niet ontvangen is. Als antwoord krijgen we: "Wij kunnen in de loop van de ochtend wel even voor u bellen, maar u kunt dit ook zelf al doen via ... ". Dan vraag ik me af waar de service is? Ik begrijp dat u er niets aan kunt doen dat het pakket niet werd geaccepteerd bij het pick-up point, maar u heeft afspraken gemaakt met uw pakketservice. Is het dan niet zo dat u daar achteraan moet gaan bellen? Als klant van HDWshop heb ik daar niets mee van doen.
In tweede instantie is het allemaal vlotjes verlopen. Top!

Reactie van HDWshop:
Beste Nicole,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Het was niet de bedoeling je het gevoel te geven dat je zelf moest bellen, maar juist de mogelijkheid te bieden om ook alvast informatie in te winnen bij de DPD. Wij monitoren dit soort klachten sowieso, zodat wij adequaat kunnen handelen. Wij hebben direct (nadat duidelijk was dat er iets mis was gegaan bij het pick-up point) dezelfde artikelen nogmaals naar je toe gestuurd, zodat de vertraging tot een minimum beperkt bleef. We hopen dat je tevreden bent over de artikelen en bedanken je nogmaals voor je feedback!
Vriendelijk groet,
Geert

Karin beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering, en goede kwaliteit!

Kirsten beoordeelde op 2019-03-14

I Timmerije beoordeelde op 2019-02-26

Ria beoordeelde op 2019-02-13

Bestelde artikelen waren snel geleverd!

Brinksma beoordeelde op 2019-02-10

Afspraak is voor 10.00 uur besteld volgende dag binnen.
Dat klopt ook.
En je wordt keurig op de hoogte gehouden van de verloop van je bestelling.

Harry beoordeelde op 2019-02-09

Beste HDW-team.

Mijn boemerang kussenslopen zijn gisteren keurig volgens afspraak bezorgt.
De boemerang kussenslopen zijn door de grote ritssluiting makkelijk te verschonen.
Weer heerlijk geslapen.
Groetjes Harry

E Hofland Groot beoordeelde op 2019-01-30

Hendrik beoordeelde op 2019-01-30

Ton M. beoordeelde op 2019-01-28

Er ging alleen even iets mis met de vermelde postcode. Na een telefoontje kwam alles snel goed. Produkt is uitstekend.

Ron beoordeelde op 2019-01-07

snelle en nette levering

Roland beoordeelde op 2019-01-03

Snelle levering, goede prijs.

Anjali beoordeelde op 2018-12-14

Lever conform afspraak. Snel en correct