Westerhout 1

Babs beoordeelde op 2019-07-10

A-Bertrams beoordeelde op 2019-07-04

Roelfien beoordeelde op 2019-07-01

Claudia beoordeelde op 2019-07-01

correcte en snelle levering.

A Hofstede beoordeelde op 2019-06-20

Peter beoordeelde op 2019-06-20

Marcel beoordeelde op 2019-06-07

Lekker snel en makkelijk

Stefaan beoordeelde op 2019-05-29

Cees beoordeelde op 2019-05-20

JG Kok beoordeelde op 2019-05-17

Goos beoordeelde op 2019-05-17

De bestelling die ik had gedaan was heel snel in huis,ik ben zeer tevreden over de prijs en de snelle bezorging.

A.v.d.klok beoordeelde op 2019-05-13

Service snel en correct.

Annetta beoordeelde op 2019-05-01

Snelle afhandeling en een zeer snelle levering ! Super!!

Jacqueline beoordeelde op 2019-04-19

Keurig net je 👍

Wilma beoordeelde op 2019-04-19

Reactie van HDWshop:
Beste Wilma,

Bedankt voor uw reactie. Kunt u aangeven waarom wij drie sterren krijgen en wat we hadden moeten doen om er 4 of 5 te ontvangen?

HDW team