Haardenexpert

Haardenexpert, de voordeligste Haardenspecialist van Nederland zorgt voor betaalbaar stoken!

Haardenexpert heeft zich in de afgelopen tijd bewezen als een betrouwbare haardenspeciaalzaak. We zouden kunnen zeggen: naast het verlenen van service en nakomen van afspraken verkopen we ook nog kachels en haarden.
Hartelijk dank voor het bezoeken van onze website. Op deze pagina geven wij u een introductie over het bedrijf Haardenexpert in Apeldoorn, onze werkwijze en wat u als klant van ons kunt verwachten zowel voor- tijdens maar vooral ook na uw aankoop. Met name ook dit laatste punt vinden wijzelf erg belangrijk aangezien wij geloven dat wij als bedrijf alleen bestaansrecht hebben als u als klant niet alleen tevreden wordt en bent maar toch zeker vooral ook blijft.
Haardenexpert B.V. is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren en installeren van kachels, haarden en schouwen door heel Nederland. Onze adviseurs en installateurs hebben in de loop der jaren dan ook een enorme vakkennis opgedaan welke we graag met u willen delen.

De zekerheden van https://www.haardenexpert.nl
Aangesloten bij een geschillencommissie.

Geschil bemiddeling

Aangesloten bij een geschillencommissie.

Een webwinkel die aangesloten is bij een geschillencommissie is in staat consumenten een bindende uitspraak te bieden wanneer dit nodig is voor een geschil. Deze badge toont aan dat de webwinkel dit aanbiedt.

Geschil indienen

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016