Sleutelbloemstraat 44
0558200222

8,8

The Feedback Company 401 8,8

Louise2017 beoordeelde op 2017-03-05

Als klant van Haardenexpert zijn wij een getekende offerte overeengekomen in 2016 voor het plaatsen van een haard in ons nieuwbouwhuis. Haardenexpert bood kostentechnisch een betere offerte aan dan andere bedrijven die wij hadden benaderd in Den Haag, Hoevelaken, Amsterdam etc. Nu wij februari jl. contact opnamen met het bedrijf voor het bespreken van definitieve leveringsdatum, waren ze opeens bouwtekeningen e.d. kwijt, en kwamen ze opeens met 'hierbij uw nieuwe offerte' welke ruim 50% (bijna 4000 euro) duurder was dan hetgeen mondeling en schriftelijk was overeengekomen in de getekende offerte! Sinds de offerte was er qua afmetingen van ons huis, als onze wensen helemaal niets veranderd. Al deze tekeningen zijn zelfs naar meerdere werknemers van hen gestuurd als dat wij daarover met hen contact over hadden. Haardenexpert wilde niet afwijken van hun nieuwe offerte en laten ons in de kou staan. Zij weten dat wij onze afbouwwerkzaamheden van ons nieuwbouwhuis om het plaatsen van de haard hebben gepland en zodoende met een probleem zitten. Derhalve maar een handreiking van onze zijde gedaan om 10% boven het overeengekomen bedrag te zitten, maar zij zijn absoluut niet bereid voor een compromis. Dit terwijl rechtsbijstand verzekering heeft aangegeven dat een bedrijf bij een gesloten overeenkomst enkel tot max 10% boven de prijs mag gaan zitten als er grote aanpassingen in de constructie moet plaatsvinden of er meerwerk vanuit de particulier is gewenst. DIt is nooit het geval geweest. Wij voelen ons opgelicht door dit ogenschijnlijk betrouwbare bedrijf en begrijpen niets van de hele situatie of de prijswijziging zonder aanpassing in de reeds overeengekomen diensten. Wij hopen nog steeds dat de Haardenexpert dit misverstand wilt oplossen en zicht wilt houden aan de overeenkomst.

Reactie van Haardenexpert:
Het spijt ons te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad. Daar gaan we natuurlijk niet voor! Ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega die u heeft geholpen. Deze collega kon mij vertellen dat er telefonisch contact is geweest met u. We hebben het volste vertrouwen dat we dit alsnog samen tot een goed eind kunnen brengen.

Vriendelijke groet,

Peter van Haardenexpert