Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Haaroutlet.nl heeft 13 5 ster reviews 13
Haaroutlet.nl heeft 2 4 ster reviews 2
Haaroutlet.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Haaroutlet.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Haaroutlet.nl heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Elena

    Ik had Schwarzkopf Essensity haarverf besteld, maar ze stuurde mij Schwarzkopf Igora haarverf. Klantenservice gecontacteerd en ze beweren dat Schwarzkopf Igora precies het zelfde product als Essensity, maar met een andere naam en verpakking. Ze zijn helemaal niet dezelfde, omdat ze verschillende ingrediënten bevatten. Ze verkochten een andere product onder een andere naam en dit is 100% oplichterij! Het is belachelijk dat ik retourskosten moet betalen, omdat ze geen verantwoordelijk willen nemen. EDIT: Mijn punt is, als ze Schwarzkopf Igora producten willen verkopen is prima, maar dan moeten ze het niet gaan adverteren als Schwarzkopf Essensity producten, omdat het misleidend is. Andere webshops adverteren Igora producten als Igora en GEEN Essensity.

    Reageer
  2. Berberich Myriam

    Bestelling gedaan op 23 juli...nog steeds niet ontvangen en absoluut geen enkele reactie op mijn emails. Dt noem ik niet bepaald goede service.

  3. Hoe zou je Haaroutlet.nl beoordelen?

  4. Lotty van Zetten

    Weinig respons op mijn mailtjes en telefonisch contact. Veel beloven maar weinig doen. Het zou ze sieren hun gemaakte fout, recht te zetten. Maw Mijn geld terug t storten van de niet geleverde producten. Ik wacht nu al 3 weken op mijn geld.

  5. Shirley

    Klantenservice verbeteren

  6. A. K.

    Laagste prijs die ik kon vinden op internet, zondag besteld, vandaag al bezorgd. Hartelijk dank voor de snelle service!

  7. Baeteman

    Supersnel geleverd. De maandag besteld, ging de woensdag geleverd worden maar de dinsdag al in huis..OOk goed verpakt!!