Kolibrievlinder 7
3544ZE Utrecht

2016

Charlene beoordeelde op 2016-10-21

Zeer vriendelijk Helpen goed, reageren snel en het kwaliteit van het haar is top het beste haar dat ik al heb geprobeerd zelfs na kleuren en stijlen! ben zeer te blij

Jenny beoordeelde op 2016-10-13

Snelle levering en goede informatie en service. Het haar is heel mooi en van goede kwaliteit.

Bion beoordeelde op 2016-06-07

Ik bestel al een hele tijd haren bij Haarweaves en de kwaliteit van het haar is top!
Bij de laatste bestelling heb ik lang moeten wachten, maar zij hielden mij netjes per mail op de hoogte. |
Dit stelde ik zeer op prijs. Kortom een vertrouwde website met goed haar!

Groet, Bion

Anaisa beoordeelde op 2016-05-06

Na een iets mindere ervaring te hebben gehad. Hebben ze het uiteindelijk toch netjes opgelost! kwaliteit van het haar blijft erg goed! nog steeds zeer tevreden!

vd Boorn beoordeelde op 2016-04-07

Ontzettend goede klantenservice. Pakket was zeer snel geleverd en het geld voor de retour artikelen meteen terug gestort! Echt top!

Thelma Osuagwu beoordeelde op 2016-03-18

Super haarkwaliteit. Ik heb de Brazilian straight in en het mengt zo goed met mijn eigen haar. Service was ook snel en vriendelijk. Een echte aanrader!

Cynthia beoordeelde op 2015-12-12

Super kwaliteit! De service is professioneel en vriendelijk zoals het hoort!:) Super snelle levering daar houd ik van!

Conny C beoordeelde op 2015-11-12

Ik heb al 2 keer weaves gehad van een winkel in Eindhoven. De 1e keer waren ze goed. De 2e keer was er een korting van 25% op, deze heb ik nu in en zijn heeeel slecht. Ik zag en voelde het eigenlijk meteen toen ik ze kocht. Ontzettend veel klitten, en ik gebruik goede shampoo en conditioner, salon kwaliteit.
Nu heb ik de Brazilian haiweaves gekocht, en toen ik de verpakking open maakte voelde en zag ik al meteen de goede kwaliteit. Ik moet ze er nog wel in laten zetten. De informatie die je erbij krijgt en op de site staan zijn écht heel uitgebreid. Ik ga me er precies aan houden en dan moet alles weer goed komen. Want als mijn haar niet goed is...........

Reactie van Haarweaves:
Wij zijn erg blij dat u uw weg heeft gevonden naar onze winkel en dat u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Wij zijn u graag weer van dienst!

MvG Haarweaves

Melissa P beoordeelde op 2015-11-11

Ik ben ECHT tevreden met klantvriendelijkheid van haarweaves
Als je een mail stuur krijg je nog dezelfde dag antwoord(dat zij meteen reageren vind ik heel top)iets wat je bij de sommige webwinkels niet heb.
Mijn bestelling is ook netjes op tijd en volgens afgesproken dag geleverd.
En mijn haar ziet er fantastisch uit en het voelt zacht aan.
Zeker een aanrader waard.

Ben DIK TEVREDEN!!!!!!
xxx

Beste Melissa,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe haar. MvG Haarweaves

Y. Elhannasi beoordeelde op 2015-09-30

Ik ben heel erg tevreden met de klantvriendelijkheid van deze site, alles word netjes op tijd afgeleverd en je kunt je pakketje ook volgen via track en trace zodat je precies weer waar je bestelling is. Het haar van haarweaves.nl is echt haar van kwaliteit, sinds ik hier ooit heb besteld ben ik tot nu toe nog steeds vaste klant. Als je vragen hebt of iets dergelijke krijg je meestal dezelfde dag nog een mail terug! Zeker een aanrader voor iedereen die van kwaliteit haar houd!

Xx een tevreden klantje

Beste mevrouw Elhannasi,

Bedankt voor uw beoordeling. Het is fijn dat u zo tevreden bent en dat u dit met ons deelt. Wij blijven graag onze diensten aanbieden als wij weten dat deze zo positief ervaren worden. Veel pezier van uw nieuwe haar!

Gr. Haarweaves

Magriette O. beoordeelde op 2015-09-28

Geweldig haar voor een mooie prijs, snelle verzending met een mooie brochure hoe het haat te verzorgen.

Ana beoordeelde op 2015-06-01

als je van plan bent om het haar te kleuren, zit je bij haarweaves heel goed. ik kleur mijn haar heel licht en krijg steeds complimenten over hoe gezond het haar er uit ziet! heb van meedere bedrijven het haar gehad maar nergens was de kwaliteit zo goed na het kleuren. heel erg tevreden!

Beste mevrouw Ana,

Ons haar is onbehandeld en 100% mensenhaar. Hierdoor is het goed te behandelen en goed gezond te houden. Toch blijft de verzorging essentieel voor de conditie. U bent dus ook zelf de reden dat uw haar zo mooi blijft. Onze complimenten!

Gr. Haarweaves

Wijngaard beoordeelde op 2015-05-10

In 1 woord TOP

E. beoordeelde op 2015-04-14

Heb het haar inmiddels 10 dagen in. Het is erg zacht en voelt gevoed. Ben ook erg tevreden over de service.

Rajna Snauwaert beoordeelde op 2015-04-01

Perfect haar! Prijs/kwaliteit ZEKER aanrader.
Heel correcte opvolging, geen overdreven vriendelijkheid maar correct. Zeker een aanrader

S.M beoordeelde op 2015-04-01

Super service en hele snelle levering. Koop al zeker 15 jaar weaves, en dit is toch waar ik het beste service heb gezien. Bij je bestelling ook een uitleg hoe je het haar beste kan bezorgen. En niet te vergeten, ook een bijdrage aan goede doel. Nu hopen dat de kwaliteit van het haar ook super is. Dan zal ik zeker nog eens bij jullie bestellen. Thanks!

wendy beoordeelde op 2015-03-27

snelle levering..prachtig haar..de kwaliteit lijkt me goed..eerste keer besteld dus even afwachten hoelang het haar goed houd.

Christina beoordeelde op 2015-03-13

Voor het eerst dat ik via internet peruaans haar 16 inch heb besteld. Ik ben blij dat ik de stap heb genomen, bestelling is netjes op tijd bezorgd en het haar is vol tot aan de punten en voelt zacht aan! Ik had wel verwacht dat de baanbreedte langer zou zijn, Ik heb net niet genoeg aan een pak, maar jullie hebben er een klant bij!

Nicolette beoordeelde op 2015-03-09

Ik heb in januari het Braziliaanse golvende haar besteld en ben er na 2 maanden nog steeds erg blij mee. De golf gaat er inderdaad na 1 keer wassen uit maar je kunt het gewoon krullen en dan is het ook weer afwisselend. Het belangrijkste is dat de kwaliteit gewoon super is. Het blijft glanzen en gezond ook na vaak krullen en föhnen. Het klit of pluist nooit en wordt ook niet droog. Na veel slechte ervaringen hiervoor is dit gewoon een verademing. Eindelijk echt goede kwaliteit gevonden waar je lang mee kan doen! 1 pak is wel iets te weinig, volgende keer 14 inch bestellen denk ik, daar zit toch wat meer in!

Melahat Koseoglu beoordeelde op 2015-03-07

Erg tevreden over de kwaliteit van het haar, netjes op tijd bezorgd en al mijn vragen goed beantwoord!