Haarweaves
Verkoop van haar-weave producten
9,4

• Pamela
    Geverifieerde klant van Haarweaves

Goede service en goed kwaliteit

• Indy

Veel te lange levertijd

• Hoe beoordeel je Haarweaves?

• Monique Agterbosch

• Charlene
    Review voor Haarweaves

Zeer vriendelijk Helpen goed, reageren snel en het kwaliteit van het haar is top het beste haar dat ik al heb geprobeerd zelfs na kleuren en stijlen! ben zeer te blij

• Jenny
    Review voor Haarweaves

Snelle levering en goede informatie en service. Het haar is heel mooi en van goede kwaliteit.

• Bion
    Review voor Haarweaves

Ik bestel al een hele tijd haren bij Haarweaves en de kwaliteit van het haar is top!
    Bij de laatste bestelling heb ik lang moeten wachten, maar zij hielden mij netjes per mail op de hoogte. |
    Dit stelde ik zeer op prijs. Kortom een vertrouwde website met goed haar!

Groet, Bion

• Anaisa
    Review voor Haarweaves

Na een iets mindere ervaring te hebben gehad. Hebben ze het uiteindelijk toch netjes opgelost! kwaliteit van het haar blijft erg goed! nog steeds zeer tevreden!

• vd Boorn
    Review voor Haarweaves

Ontzettend goede klantenservice. Pakket was zeer snel geleverd en het geld voor de retour artikelen meteen terug gestort! Echt top!

• Thelma Osuagwu
    Review voor Haarweaves

Super haarkwaliteit. Ik heb de Brazilian straight in en het mengt zo goed met mijn eigen haar. Service was ook snel en vriendelijk. Een echte aanrader!

• Cynthia
    Review voor Haarweaves

Super kwaliteit! De service is professioneel en vriendelijk zoals het hoort!:) Super snelle levering daar houd ik van!

• Conny C
    Review voor Haarweaves

Ik heb al 2 keer weaves gehad van een winkel in Eindhoven. De 1e keer waren ze goed. De 2e keer was er een korting van 25% op, deze heb ik nu in en zijn heeeel slecht. Ik zag en voelde het eigenlijk meteen toen ik ze kocht. Ontzettend veel klitten, en ik gebruik goede shampoo en conditioner, salon kwaliteit.
    Nu heb ik de Brazilian haiweaves gekocht, en toen ik de verpakking open maakte voelde en zag ik al meteen de goede kwaliteit. Ik moet ze er nog wel in laten zetten. De informatie die je erbij krijgt en op de site staan zijn écht heel uitgebreid. Ik ga me er precies aan houden en dan moet alles weer goed komen. Want als mijn haar niet goed is...........

Antwoord van Haarweaves

Wij zijn erg blij dat u uw weg heeft gevonden naar onze winkel en dat u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Wij zijn u graag weer van dienst!

MvG Haarweaves

• Melissa P
    Review voor Haarweaves

Ik ben ECHT tevreden met klantvriendelijkheid van haarweaves
    Als je een mail stuur krijg je nog dezelfde dag antwoord(dat zij meteen reageren vind ik heel top)iets wat je bij de sommige webwinkels niet heb.
    Mijn bestelling is ook netjes op tijd en volgens afgesproken dag geleverd.
    En mijn haar ziet er fantastisch uit en het voelt zacht aan.
    Zeker een aanrader waard.

Ben DIK TEVREDEN!!!!!!
    xxx

Beste Melissa,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe haar. MvG Haarweaves

• Y. Elhannasi
    Review voor Haarweaves

Ik ben heel erg tevreden met de klantvriendelijkheid van deze site, alles word netjes op tijd afgeleverd en je kunt je pakketje ook volgen via track en trace zodat je precies weer waar je bestelling is. Het haar van haarweaves.nl is echt haar van kwaliteit, sinds ik hier ooit heb besteld ben ik tot nu toe nog steeds vaste klant. Als je vragen hebt of iets dergelijke krijg je meestal dezelfde dag nog een mail terug! Zeker een aanrader voor iedereen die van kwaliteit haar houd!

Xx een tevreden klantje

Beste mevrouw Elhannasi,

Bedankt voor uw beoordeling. Het is fijn dat u zo tevreden bent en dat u dit met ons deelt. Wij blijven graag onze diensten aanbieden als wij weten dat deze zo positief ervaren worden. Veel pezier van uw nieuwe haar!

Gr. Haarweaves

• Magriette O.
    Review voor Haarweaves

Geweldig haar voor een mooie prijs, snelle verzending met een mooie brochure hoe het haat te verzorgen.

• Ana
    Review voor Haarweaves

als je van plan bent om het haar te kleuren, zit je bij haarweaves heel goed. ik kleur mijn haar heel licht en krijg steeds complimenten over hoe gezond het haar er uit ziet! heb van meedere bedrijven het haar gehad maar nergens was de kwaliteit zo goed na het kleuren. heel erg tevreden!

Beste mevrouw Ana,

Ons haar is onbehandeld en 100% mensenhaar. Hierdoor is het goed te behandelen en goed gezond te houden. Toch blijft de verzorging essentieel voor de conditie. U bent dus ook zelf de reden dat uw haar zo mooi blijft. Onze complimenten!

Gr. Haarweaves

• Wijngaard

In 1 woord TOP

• E.
    Review voor Haarweaves

Heb het haar inmiddels 10 dagen in. Het is erg zacht en voelt gevoed. Ben ook erg tevreden over de service.

• Rajna Snauwaert
    Review voor Haarweaves

Perfect haar! Prijs/kwaliteit ZEKER aanrader.
    Heel correcte opvolging, geen overdreven vriendelijkheid maar correct. Zeker een aanrader

• S.M
    Review voor Haarweaves

Super service en hele snelle levering. Koop al zeker 15 jaar weaves, en dit is toch waar ik het beste service heb gezien. Bij je bestelling ook een uitleg hoe je het haar beste kan bezorgen. En niet te vergeten, ook een bijdrage aan goede doel. Nu hopen dat de kwaliteit van het haar ook super is. Dan zal ik zeker nog eens bij jullie bestellen. Thanks!

• wendy
    Review voor Haarweaves

snelle levering..prachtig haar..de kwaliteit lijkt me goed..eerste keer besteld dus even afwachten hoelang het haar goed houd.