Leemolen 50
2678 MH De Lier

Sandra Lacor beoordeelde op 2019-03-11

Keurig verpakt afgeleverd door een vriendelijke meneer. Ik kreeg echter pas 's morgens een sms bericht dat de tafel geleverd middag geleverd zou worden. Weinig tijd voor een werkend mens om dan nog iets te regelen.... tafel zelf is overigens erg mooi.

Marry de Wild - den Hartog beoordeelde op 2019-03-01

De eerste levering van mijn bestelling ( spiegelkastje badkamer ) kwam met gebroken spiegel aan. Gebeld: u krijgt morgen een nieuwe! Dat was ook zo. Fantastisch, prima service. Hartelijk dank!

Hi Marry,

Bedankt voor de positieve beoordeling en de feedback. Daar zijn wij erg blij mee! Graag leveren wij deze service en dat is bij deze gelukt!
Veel plezier met de spiegel.

Heleen Dekker beoordeelde op 2019-02-15

Heel erg tevreden, leuke website en goede prijzen! Bestelling snel in huis!

Hi Heleen,

Bedankt voor de positieve beoordeling en woorden. Erg leuk om te lezen. Voor feedback staan wij altijd open!

Marga Wiggerts beoordeelde op 2019-02-15

Kast werd binnen 2 wkn geleverd na duidelijk communicatie. Kast zelf moest echter nog in elkaar gezet, wat ik niet had verwacht. 1 voorbewerkt schroefwerkaansluiting paste niet op elkaar dus staat nu
‘op losse schroeven’. Lades sluiten aan de voorzijde ook niet helemaal dicht maar dat hoort zo volgens mij. Het blijft ijzerwerk en geeft verder niet mee. De planken zijn ook niet kaarsrecht, iets met een bolling dus producten er op plaatsen is niet heel handig. Verder wel tevreden, maakt Mn interieur af.

Ella Wiersum beoordeelde op 2019-02-08

Hele fijne (web)winkel. Goed geholpen, en de 5 stoelen die ik besteld had zijn prima afgeleverd. Ze zetten de poten er nog onder en nemen de dozen weer mee. Vriendelijke mensen!

Hi Ella,

Hartelijk dank voor positieve beoordeling en feedback! Wij leveren deze service graag.
Het compliment zullen wij doorgeven.
Veel plezier ermee!

Judy 't Hoen beoordeelde op 2019-02-08

Heel tevreden over deze winkel!

Hi Judy

Bedankt voor je positieve beoordeling en woorden!
Erg leuk om te lezen ;)
Veel plezier ermee.

Aad van der Schelling beoordeelde op 2019-02-02

Netjes volgens afspraak geleverd toppie

Hi Aad,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en woorden!
Wij wensen u veel plezier met de producten.

Marian Snijders-de Ruijter beoordeelde op 2018-12-03

Keurige levering, maar ook telefonisch uitstekend te bereiken

Hi Marian,

Bedankt voor de positieve beoordeling en mooie woorden. Fijn om te lezen dat de service gewaardeerd wordt.
Wij wensen jullie veel plezier met de producten.

Bianca beoordeelde op 2018-11-30

Ik heb een hele mooie kast gekocht, zware kwaliteit en voor een scherpe prijs. Goede communicatie en levering volgens afspraak. Zeer tevreden.

Hi Bianca,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en feedback! Erg leuk om te lezen.
Veel plezier met de kast.

Valerie beoordeelde op 2018-11-23

Goede, snelle service.

Hi Valerie,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en feedback.
Wij wensen u veel plezier met de producten.

Femke Van der Heijden beoordeelde op 2018-11-19

Showroom model gekocht. Was als nieuw! Stoel werd netjes op tijd bezorgd en in tegenstelling tot wat er op de site staat ook nog uitgepakt en in elkaar gezet door de bezorger.
Dank!

Hi Femke,

Bedankt voor de positieve beoordeling en feedback! Erg leuk om te lezen.
Wij zullen het producten even controleren in de webshop.
Veel plezier ermee.

Erin de Graaf beoordeelde op 2018-11-16

Super service!

Hi Erin,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en de feedback!

Kadir Bayram beoordeelde op 2018-11-05

Helemaal top!!!
Dinsdag besteld en donderdag geleverd.. vriendelijk personeel!!
Komen hopelijk ook richting Arnhem😊🤗

Hi Kadir,

Mooie naam!
Bedankt voor de positieve beoordeling en de feedback. Wij zullen het doorgeven aan het personeel!
Wellicht zal er in de toekomst een nieuwe locatie geopend worden, wij zullen Arnhem in onze gedachten houden ;)!
Veel plezier met de producten.

Fabienne beoordeelde op 2018-10-19

Super happy met onze nieuwe hippe spiegel! Fijne site, goeie service en echt leuke dingen die je niet overal tegenkomt. Niet tegen iedereen doorvertellen ;-)

Hi Fabienne,

Bedankt voor de positieve beoordeling en de mooie woorden ;)!
Veel plezier met de spiegel.

JJPM Sleper beoordeelde op 2018-10-09

Via internet een eettafel besteld met manghouten blad. Geweldig snelle en perfect op tijd geleverd. Tafel werd door een erg aardige man in huis in elkaar gezet. Ik ben heel erg blij met de prachtige tafel en de levering er van.

Beste,

Bedankt voor de positieve beoordeling en de mooie woorden. Wij zullen de aardige man het compliment doorgeven ;).
Veel plezier met de producten.

A Geuze beoordeelde op 2018-09-14

Goed product, snelle levering, duidelijke informatie over wanneer het product beschikbaar was.

Beste,

Bedankt voor de positieve beoordeling en de feedback!

Sylvia Hendriks beoordeelde op 2018-09-14

Echt alles super verzorgd.
Compliment.

Hi Sylvia,

hartelijk dank voor de positieve beoordeling en de mooie woorden.
Wij wensen je vee plezier met de producten.

Maarten Glerum beoordeelde op 2018-07-29

Nette correspondentie en een snelle levering met goede afspraken over het tijdsti0.

Hi Maarten,

Hartelijke dank voor de positieve beoordeling!
Wij wensen u veel plezier met het product.

Ton en Esther beoordeelde op 2018-06-26

In de showroom kwamen wij de kast tegen waar we al langere tijd naar op zoek waren, een authentieke apothekerskast. Supermooi gepimpt in een mat grijze kleur. Snel en keurig afgeleverd. Kast was schoongemaakt en zelfs de ramen van de kast waren streepvrij gezeemd :).
Wij komen vast terug om even rond te neuzen. Bedankt

Hi Ton & Esther,

Bedankt voor de positieve beoordeling!
Mochten jullie in de gelegenheid zijn, vinden wij het altijd leuk om een foto te ontvangen,
Wij wensen jullie veel plezier toe met de toffe kast..

Groetjes,

Joyce van der Werff beoordeelde op 2018-06-06

De levering was iets vertraagd maar daar werd ik over gebeld, goede service.

Hi Joyce,

Bedankt voor de positieve beoordeling!
Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen,