Leemolen 50
2678 MH De Lier

Elysha Dahlhaus beoordeelde op 2019-07-22

Goed contact gehad en snelle levering

Nollie Jorritsma beoordeelde op 2019-07-01

Informatie was goed.Verkeerde bestelling geleverd en dit is heel netjes afgehandeld door Hal Zes10.

Howdy Nollie,

Bedankt voor de positieve beoordeling!
Veel plezier gewenst met de producten,

Marleen Kuiper beoordeelde op 2019-05-27

Spullen arriveren snel. De afhandeling is top. je wordt goed op de hoogte gehouden.

Hi Marleen,

Bedankt voor je positieve beoordeling! Veel plezier met de producten en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Camille Broeders beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering, alles goed verpakt tegen beschadegingen!

Hi Camille,

Bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen jullie veel plezier met de producten en hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Sarah Moen beoordeelde op 2019-04-29

Heel tevreden. Vriendelijk. Uitstekende service. Veel moeite gedaan de bank binnen te krijgen (paste maar net). Kast wordt thuis in elkaar gezet.

Hi Sarah,

Dat was inderdaad even passen en meten, maar gelukkig is het gelukt!
We wensen je veel plezier met de producten en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Cuijten beoordeelde op 2019-04-22

Tevreden.

Bedankt!

C.J. Schaap beoordeelde op 2019-04-08

Heel goed geholpen

Beste,

Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij wensen u veel plezier met de producten en hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

Sandra Lacor beoordeelde op 2019-03-11

Keurig verpakt afgeleverd door een vriendelijke meneer. Ik kreeg echter pas 's morgens een sms bericht dat de tafel geleverd middag geleverd zou worden. Weinig tijd voor een werkend mens om dan nog iets te regelen.... tafel zelf is overigens erg mooi.

Hi Sandra,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Uw bestelling is gegaan via dropshipping (rechtstreeks vanuit het magazijn van de leverancier geleverd). Hierdoor hadden wij helaas geen grip op eventuele communicatie omtrent verzending. Dit is echter wel een goed punt om mee te nemen, dank voor uw feedback!
Veel plezier met uw tafel en wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

Marry de Wild - den Hartog beoordeelde op 2019-03-01

De eerste levering van mijn bestelling ( spiegelkastje badkamer ) kwam met gebroken spiegel aan. Gebeld: u krijgt morgen een nieuwe! Dat was ook zo. Fantastisch, prima service. Hartelijk dank!

Hi Marry,

Bedankt voor de positieve beoordeling en de feedback. Daar zijn wij erg blij mee! Graag leveren wij deze service en dat is bij deze gelukt!
Veel plezier met de spiegel.

Heleen Dekker beoordeelde op 2019-02-15

Heel erg tevreden, leuke website en goede prijzen! Bestelling snel in huis!

Hi Heleen,

Bedankt voor de positieve beoordeling en woorden. Erg leuk om te lezen. Voor feedback staan wij altijd open!
Wij wensen je veel plezier met de producten.

Marga Wiggerts beoordeelde op 2019-02-15

Kast werd binnen 2 wkn geleverd na duidelijk communicatie. Kast zelf moest echter nog in elkaar gezet, wat ik niet had verwacht. 1 voorbewerkt schroefwerkaansluiting paste niet op elkaar dus staat nu
‘op losse schroeven’. Lades sluiten aan de voorzijde ook niet helemaal dicht maar dat hoort zo volgens mij. Het blijft ijzerwerk en geeft verder niet mee. De planken zijn ook niet kaarsrecht, iets met een bolling dus producten er op plaatsen is niet heel handig. Verder wel tevreden, maakt Mn interieur af.

Ella Wiersum beoordeelde op 2019-02-08

Hele fijne (web)winkel. Goed geholpen, en de 5 stoelen die ik besteld had zijn prima afgeleverd. Ze zetten de poten er nog onder en nemen de dozen weer mee. Vriendelijke mensen!

Hi Ella,

Hartelijk dank voor positieve beoordeling en feedback! Wij leveren deze service graag.
Het compliment zullen wij doorgeven.
Veel plezier ermee!

Judy 't Hoen beoordeelde op 2019-02-08

Heel tevreden over deze winkel!

Hi Judy

Bedankt voor je positieve beoordeling en woorden!
Erg leuk om te lezen ;)
Veel plezier ermee.

Aad van der Schelling beoordeelde op 2019-02-02

Netjes volgens afspraak geleverd toppie

Hi Aad,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en woorden!
Wij wensen u veel plezier met de producten.

Marian Snijders-de Ruijter beoordeelde op 2018-12-03

Keurige levering, maar ook telefonisch uitstekend te bereiken

Hi Marian,

Bedankt voor de positieve beoordeling en mooie woorden. Fijn om te lezen dat de service gewaardeerd wordt.
Wij wensen jullie veel plezier met de producten.

Bianca beoordeelde op 2018-11-30

Ik heb een hele mooie kast gekocht, zware kwaliteit en voor een scherpe prijs. Goede communicatie en levering volgens afspraak. Zeer tevreden.

Hi Bianca,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en feedback! Erg leuk om te lezen.
Veel plezier met de kast.

Valerie beoordeelde op 2018-11-23

Goede, snelle service.

Hi Valerie,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en feedback.
Wij wensen u veel plezier met de producten.

Femke Van der Heijden beoordeelde op 2018-11-19

Showroom model gekocht. Was als nieuw! Stoel werd netjes op tijd bezorgd en in tegenstelling tot wat er op de site staat ook nog uitgepakt en in elkaar gezet door de bezorger.
Dank!

Hi Femke,

Bedankt voor de positieve beoordeling en feedback! Erg leuk om te lezen.
Wij zullen het producten even controleren in de webshop.
Veel plezier ermee.

Erin de Graaf beoordeelde op 2018-11-16

Super service!

Hi Erin,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en de feedback!
Wij wensen je veel plezier met de producten.

Kadir Bayram beoordeelde op 2018-11-05

Helemaal top!!!
Dinsdag besteld en donderdag geleverd.. vriendelijk personeel!!
Komen hopelijk ook richting Arnhem😊🤗

Hi Kadir,

Mooie naam!
Bedankt voor de positieve beoordeling en de feedback. Wij zullen het doorgeven aan het personeel!
Wellicht zal er in de toekomst een nieuwe locatie geopend worden, wij zullen Arnhem in onze gedachten houden ;)!
Veel plezier met de producten.