Bellstraat 9

Martien beoordeelde op 2019-08-01

Producten goed van kwaliteit
Ik ben tevreden

J de vries beoordeelde op 2019-08-01

Zeer snel geleverd ondaks dat het geen halloween is dus top.

Diana beoordeelde op 2018-11-02

Keurig en snelle levering

Carla beoordeelde op 2018-10-25

Monsterachtig tevreden!!
Vlotte levering, goed verpakt.

Spookje beoordeelde op 2018-10-16

snael.. mooie spullen en kwaliteit

Linda beoordeelde op 2018-09-17

Leuke spulletjes, ook voor een kleiner budget. Wel zouden er bij de producten meer of betere maatgeving vermeld kunnen worden (naast lengte- ook breedtematen).

Reactie van Halloweenwebshopbarneveld.nl:
Beste Linda,

Bedankt voor de feedback. We gaan er de komende tijd opletten dat we (waar mogelijk) meer product afmetingen gaan vermelden.

Edcar | Klantenservice medewerker

Patrick Vermeulen beoordeelde op 2018-09-14

Heel mooi en ruim assortiment. Veel unieke items en snel geleverd. En al vanaf 50,- gratis verzending! Echt een aanrader voor Halloween.