Haver 1
5731LA Mierlo

9,9

Google Plus/Places - 8,6

G.W. Onderstal beoordeelde op 2018-07-03

Na telefonisch contact met. Harco Trading met de vraag om meer informatie over aanbieding via de website bestelling geplaatst. Prompte levering was het gevolg. Na installatie bleek de geleverde terrasverwarming volledig aan de verwachtingen te voldoen.

Jos Janssen beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden. Van goede persoonlijke uitleg tot service aan huis!

Anoli beoordeelde op 2018-05-13

Uitmuntende service tijdens advisering over model en technische vragen. Zeer hulpvaardig. Product is snel geleverd; de montage is eenvoudig. Zeer aan te bevelen.

Jeroen Tonijs beoordeelde op 2018-05-12

Goed advies gekregen en in showroom eerst zelf gekeken wat past. Na bestelling snelle levering en enkele zaken al voorgemonteed. Prima levering en service

Jack santbetgen beoordeelde op 2018-05-11

Tevreden. Besteld en snel binnen enige min-puntje was dat deze lamp "minder rood licht" zou afgeven maar dat ervaar ik niet zo.

Frank Joosten beoordeelde op 2018-05-06

Prima en snelle levering en heldere communicatie over de bestelling. Helemaal top!

Jurgen Broeders beoordeelde op 2018-05-04

Erg tevreden, snelle reactie op vragen. Na bestelling keurige levering.

Tinus Mecklenfeld beoordeelde op 2018-05-04

Ben zeer goed geholpen door Harco Trading heb het advies op gevolgd en de2 tansun bahama heaters besteld en snel en goed afgeleverd, geven een goede warmte af al 4 avonden tot 12uur buiten onder de veranda gezeten de kwaliteit van de tansun bahama is zeer degelijk en met een zeer goede poedercoating afgewerkt ook weinig rood licht op het terras van afstand zie je niet of er een verwarming element aanstaat ben zeer tevreden over de tansun bahama,s heaters en over Harco Trading advies die ik heb gekregen mijn dank daarvoor

Fam Steffens beoordeelde op 2018-04-28

Goed advies, snelle service, goede kwaliteit producten.

Sonja beoordeelde op 2018-04-10

Eerst hadden we telefoonisch kontact over de product informatie, toen besteld. Alles uitstekend verlopen. Afstandbediening ging snel stuk. Geen probleem en er is een nieuwe opgestuurd. Kortom, uitstekend service.

John H beoordeelde op 2018-04-10

Zowel in het zoeken naar de juiste terrasverwarmer als adviezen rondom aansluiten heeft Harco Trading mij uitstekend geholpen. Professioneel en deskundig

Cor Ariëns beoordeelde op 2018-04-09

Terraslamp besteld. Eerst telefonisch contact gehad, waar professioneel advies werd gegeven i.v.m. de keuze.
Bestelling zeer snel en goed verpakt ontvangen. Dus prima zaak om je bestelling online te doen.

Bart beoordeelde op 2018-02-25

Duidelijk overzicht van alle mogelijkheden en alle modellen werkend in de showroom aanwezig. Deskundig advies, snel geleverd en prima product.

Pieter van den Hoogen beoordeelde op 2018-02-02

Vanaf het eerste contact is te merken dat Harold een specialist is op het gebied van terrasverwarming. Hij reageert daarnaast supersnel op vragen per mail of telefonisch en komt zijn afspraken na. Een hele fijne onderneming om zaken mee te doen. Wij zijn bijzonder tevreden over de klantgerichtheid en het advies bij de aanschaf van de Bluetooth Burda 3000W dimmer voor onze bestaande terrasverwarmer.

Heslinga beoordeelde op 2017-12-12

Wij hebben deze afgelopen zomer een Burda Term 2000 terrasverwarming gekocht en hiervan al heel veel plezier gehad.
een behaaglijke warmte die een zoele zomer avond aanmerkelijk kan verlengen

h.gijsbertsen beoordeelde op 2017-12-11

zeer tevreden met de harco trading terras verwarming in ons tuinhuis.

Albert van Grootel beoordeelde op 2017-12-10

Zeer tevreden met de levering van onze terrasverwarmers! Belangrijk bij een dergelijke investerins is een goed en gedegen advies. Harold heeft ons prima geadviseerd zowel in zijn showroom, telefonisch en hij reageert altijd op email. Top service!

Cafe Zaal 't Aambeeld beoordeelde op 2017-12-10

Goede en snelle service ! Prima terrasverwarmingslamp !

Hotel/ restaurant De Wolfsberg Groesbeek beoordeelde op 2017-12-10

Prima service, bij vragen goed persoonlijk en professioneel advies.

Ludo beoordeelde op 2017-11-10

Uitzonderlijk klantvriendelijk bedrijf !
Ik heb verschillende keren contact opgenomen alvorens tot de aankoop over te gaan (2 Harcosun heaters), en telkenmale kreeg ik heel snel een zeer volledig antwoord.
Het produkt zelf is ook aan te raden.
Kortom: alles perfect