Haver 1
5731LA Mierlo

9,9

Google Plus/Places - 8,6

Sonja beoordeelde op 2018-04-10

Eerst hadden we telefoonisch kontact over de product informatie, toen besteld. Alles uitstekend verlopen. Afstandbediening ging snel stuk. Geen probleem en er is een nieuwe opgestuurd. Kortom, uitstekend service.

John H beoordeelde op 2018-04-10

Zowel in het zoeken naar de juiste terrasverwarmer als adviezen rondom aansluiten heeft Harco Trading mij uitstekend geholpen. Professioneel en deskundig

Cor Ariëns beoordeelde op 2018-04-09

Terraslamp besteld. Eerst telefonisch contact gehad, waar professioneel advies werd gegeven i.v.m. de keuze.
Bestelling zeer snel en goed verpakt ontvangen. Dus prima zaak om je bestelling online te doen.

Bart beoordeelde op 2018-02-25

Duidelijk overzicht van alle mogelijkheden en alle modellen werkend in de showroom aanwezig. Deskundig advies, snel geleverd en prima product.

Pieter van den Hoogen beoordeelde op 2018-02-02

Vanaf het eerste contact is te merken dat Harold een specialist is op het gebied van terrasverwarming. Hij reageert daarnaast supersnel op vragen per mail of telefonisch en komt zijn afspraken na. Een hele fijne onderneming om zaken mee te doen. Wij zijn bijzonder tevreden over de klantgerichtheid en het advies bij de aanschaf van de Bluetooth Burda 3000W dimmer voor onze bestaande terrasverwarmer.

Heslinga beoordeelde op 2017-12-12

Wij hebben deze afgelopen zomer een Burda Term 2000 terrasverwarming gekocht en hiervan al heel veel plezier gehad.
een behaaglijke warmte die een zoele zomer avond aanmerkelijk kan verlengen

h.gijsbertsen beoordeelde op 2017-12-11

zeer tevreden met de harco trading terras verwarming in ons tuinhuis.

Albert van Grootel beoordeelde op 2017-12-10

Zeer tevreden met de levering van onze terrasverwarmers! Belangrijk bij een dergelijke investerins is een goed en gedegen advies. Harold heeft ons prima geadviseerd zowel in zijn showroom, telefonisch en hij reageert altijd op email. Top service!

Cafe Zaal 't Aambeeld beoordeelde op 2017-12-10

Goede en snelle service ! Prima terrasverwarmingslamp !

Hotel/ restaurant De Wolfsberg Groesbeek beoordeelde op 2017-12-10

Prima service, bij vragen goed persoonlijk en professioneel advies.

Ludo beoordeelde op 2017-11-10

Uitzonderlijk klantvriendelijk bedrijf !
Ik heb verschillende keren contact opgenomen alvorens tot de aankoop over te gaan (2 Harcosun heaters), en telkenmale kreeg ik heel snel een zeer volledig antwoord.
Het produkt zelf is ook aan te raden.
Kortom: alles perfect

Eric Gerbers beoordeelde op 2017-10-18

Omdat wij net onze tuin hebben laten renoveren was ik op zoek naar low glare heater. Dit wist ik van te voren nog niet. Maar door de kundige raad van Harco heb ik uiteindelijk twee heaters gekocht en ben super tevreden.

De Harcosun Lowglare geeft heel wenig licht af, maar verwarmt super. Zo kunnen wij nog tot laat in het jaar lekker genieten van onze loungeplek.

Löwik beoordeelde op 2017-09-04

Bij Harco Trading een Harcosun terrasverwarmer besteld, levering binnen een dag. Veel vertrouwen in de kwaliteit van de terrrasverwarmer maar daarnaast een enorm compliment over de communicatie van Harco Trading. Gestelde vragen vooraf en achteraf werden snel en goed beantwoord en ook maatwerk, montage van een langere kabel, werd prima opgepakt. Echt een voorbeeld van klantvriendelijkheid!

Gerard Smit beoordeelde op 2017-08-31

Levering zoals beloofd. Prachtig en stevig product. Past mooi bij omgeving.

C. Bont beoordeelde op 2017-08-13

Onlangs hebben wij een terrasheater aangeschaft bij Harco Trading. Omdat er een groot aanbod is van verschillende soorten en merken hebben we eerst bij hen advies ingewonnen. Ze hebben een goede en duidelijke uitleg gegeven en werden alle mogelijkheden besproken om een keuze te kunnen maken. Uiteindelijk is gekozen voor de Burda Term 2000 IP 67 Color. Dank voor het goede advies!

Roel beoordeelde op 2017-05-20

Ik wilde terrasverwarming kopen maar welke terrasverwarming is het beste voor mij? Zelf kwam ik er niet uit en met Harco Trading gebeld, na een goed gesprek ben ik op bezoek gegaan in de showroom en na uitgebreid advies gekozen voor de Solamagic S2. Dit toestel werkt perfect voor mij. Bedankt Harco.

Ed Voncken beoordeelde op 2017-03-28

Prima advies, snelle service!

ADVIES
Op zoek naar een elektrische terrasheater voor onze veranda, we zagen door de bomen het bos niet meer.

Per email contact opgenomen met Harco Trading uit Mierlo om te kijken wat het beste bij onze veranda zou passen (aantal heaters, hoeveel watt, welk type lamp etc.).

Een dag later kregen we al een uitgebreid antwoord met de voor- en nadelen van de verschillende modellen. Nog een keer heen en weer gemaild, duidelijk iemand met verstand van zaken. Een paar dagen later een afspraak gemaakt om de verschillende heaters "live" te komen bekijken en testen.

SERVICE
Uiteindelijk een Solamagic S2 2500W gekozen en besteld. Tijdens het monteren op een zondagmiddag brak ik tijdens het vastzetten een excenter-boutje van de montage af. Mail gestuurd naar Harold, dezelfde dag nog antwoord.

Maandag besteld, dinsdag was het nieuwe onderdeel al binnen (onder garantie!). Harold bood aan om dinsdagavond gelijk te helpen bij het monteren van het nieuwe boutje. Perfecte service!

Nico Koelman beoordeelde op 2017-03-18

In februari 2017 heb ik 2 Burda TERM2000 IP67 terrasverwarming met dimmer aangeschaft bij Harco Trading. Tijdens een bezoek op afspraak aan de showroom zijn wij uiterst correct en deskundig geinformeerd over de mogelijkheden van de aanschaf van terrasverwarmer(s) voor onze terrasoverkapping. Kort daarna ben ik tot mijn volle tevredenheid overgegaan tot aanschaf. De terrasverwarming werkt uitstekend en hebben een toereikend vermogen. Kortom een adres om aan te bevelen.

Anton Tool beoordeelde op 2017-02-22

Indrukwekkend: niet alleen een zeer snelle en goed service zolang de klant “nog klant is” maar ook bij retourneren.

Jelle beoordeelde op 2016-12-30

Prima product, snelle service en goede communicatie over aflevermoment