Haver 1
5731LA Mierlo

9,9

Google Plus/Places - 9,0

J Cornelissen beoordeelde op 2018-11-14

Ik was op ziek naar een infrarood lamp voor onder mijn overkapping.
Kwam bij Harcotrading terecht en zij hadden wat ik zocht. Veel kennis van zaken en vriendelijk geholpen.
Uiteindelijk 2 fijne infrarood lampen gekocht.
Zeer tevredenšŸ‘

Rob beoordeelde op 2018-11-05

Bromic 2000 lamp besteld.
Zeer vriendelijk contact gehad. Problemen met het verzenden werden naar zeer volle tevredenheid opgelost.
Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

J. Wessels beoordeelde op 2018-11-01

Vier ultra low glare terrasverwarmers besteld , kreeg daarbij geweldige uitleg hierover . De levering was ook super snel . Ben dan ook echt tevreden over de terrasverwarmers alsmede over de service . Top bedrijf

Assortiment

Clyde beoordeelde op 2018-10-31

Na een uitgebreide zoektocht op internet terecht gekomen bij Harco Trading. Veel kennis van de verschillende merken. Het is heel belangrijk om te weten wat je wil, en wat er nodig is. Mooie ingerichte showroom met veel verschillende modellen. Voor mezelf had ik een keuze uit een tweetal merken die qua resultaten erg dicht bij elkaar lagen.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en voor Heatscope Spot gekozen. De deal was snel rond en dezelfde avond werd het 1e pakket van 3 al geleverd.

Nogmaals dank voor de hulp en de service

JP Claassen beoordeelde op 2018-10-22

Goede service en een hele mooie kwalitatief goede ultra low glare terrasverwarmer.
Een bestelde maar overbodige plafondbeugel kon zonder problemen terug.
Aanrader voor een goede terrasverwarming.

C. Bankers beoordeelde op 2018-09-11

Na een bezoekje aan de showroom van Harcotrading waarbij we een goede en duidelijke uitleg kregen over terrasverwarming, hebben we twee terrasverwarmers van het type Harco Low Glare aangeschaft. Met al enkele frisse avonden zitten we er buiten toch warmpjes bij.

Hans van Eck uit Huizen beoordeelde op 2018-07-26

In april na goed telefonisch advies harco Trading 2 x Solamagic S 1 met afstandbediening voor ons balkon gekocht .Prompte levering en mooie apparatuur.
Kost een beetje maar dan krijg je ook wat.
Makkelijke montage en duidelijke handleiding
Een dikke 10

G.W. Onderstal beoordeelde op 2018-07-03

Na telefonisch contact met. Harco Trading met de vraag om meer informatie over aanbieding via de website bestelling geplaatst. Prompte levering was het gevolg. Na installatie bleek de geleverde terrasverwarming volledig aan de verwachtingen te voldoen.

Jos Janssen beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden. Van goede persoonlijke uitleg tot service aan huis!

Anoli beoordeelde op 2018-05-13

Uitmuntende service tijdens advisering over model en technische vragen. Zeer hulpvaardig. Product is snel geleverd; de montage is eenvoudig. Zeer aan te bevelen.

Jeroen Tonijs beoordeelde op 2018-05-12

Goed advies gekregen en in showroom eerst zelf gekeken wat past. Na bestelling snelle levering en enkele zaken al voorgemonteed. Prima levering en service

Jack santbetgen beoordeelde op 2018-05-11

Tevreden. Besteld en snel binnen enige min-puntje was dat deze lamp "minder rood licht" zou afgeven maar dat ervaar ik niet zo.

Frank Joosten beoordeelde op 2018-05-06

Prima en snelle levering en heldere communicatie over de bestelling. Helemaal top!

Jurgen Broeders beoordeelde op 2018-05-04

Erg tevreden, snelle reactie op vragen. Na bestelling keurige levering.

Tinus Mecklenfeld beoordeelde op 2018-05-04

Ben zeer goed geholpen door Harco Trading heb het advies op gevolgd en de2 tansun bahama heaters besteld en snel en goed afgeleverd, geven een goede warmte af al 4 avonden tot 12uur buiten onder de veranda gezeten de kwaliteit van de tansun bahama is zeer degelijk en met een zeer goede poedercoating afgewerkt ook weinig rood licht op het terras van afstand zie je niet of er een verwarming element aanstaat ben zeer tevreden over de tansun bahama,s heaters en over Harco Trading advies die ik heb gekregen mijn dank daarvoor

Fam Steffens beoordeelde op 2018-04-28

Goed advies, snelle service, goede kwaliteit producten.

Sonja beoordeelde op 2018-04-10

Eerst hadden we telefoonisch kontact over de product informatie, toen besteld. Alles uitstekend verlopen. Afstandbediening ging snel stuk. Geen probleem en er is een nieuwe opgestuurd. Kortom, uitstekend service.

John H beoordeelde op 2018-04-10

Zowel in het zoeken naar de juiste terrasverwarmer als adviezen rondom aansluiten heeft Harco Trading mij uitstekend geholpen. Professioneel en deskundig

Cor Ariëns beoordeelde op 2018-04-09

Terraslamp besteld. Eerst telefonisch contact gehad, waar professioneel advies werd gegeven i.v.m. de keuze.
Bestelling zeer snel en goed verpakt ontvangen. Dus prima zaak om je bestelling online te doen.

Bart beoordeelde op 2018-02-25

Duidelijk overzicht van alle mogelijkheden en alle modellen werkend in de showroom aanwezig. Deskundig advies, snel geleverd en prima product.