Harco Trading

Harco Trading

Professionele terrasverwarming die ook echt werkt!
Keuze uit een ruim assortiment van de beste merken, vaste scherpe prijzen! Gratis levering binnen 24U.
Twijfelt u nog? Bel ons en maak een afspraak en bezoek onze showroom.
Harco Trading, Advies ! Garantie ! Showroom ! Voorraad !

• Firmin Ruttens
    Review voor Harco Trading

Goede en zoals achteraf blijkt juiste informatie over de terrasverwarming. Na telefonisch contact twee uur later in de showroom goede informatie gekregen en Solamagic S1 gekocht. Werkt perfect en ziet er fraai uit. Tevreden klant!

Antwoord van Harco Trading

Dank u wel voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf. Erg blij mee. Ik wens u veel lange en warme avonden met dit toptoestel.

• Kyle
    Review voor Harco Trading

Na uitgebreid advies een Solamagic S1+ terrasverwarmer gekocht. Snel geleverd en werkt erg goed. Zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je Harco Trading?

• Edith M
    Review voor Harco Trading

Heel goed advies, er werd echt mee gedacht en gezocht naar de voor ons beste oplossing. Snelle levering, zeer vlotte communicatie.

• Sonja

Snelle levering.
    Uitstekende service.
    Geweldige garantie.
    Had 2 jaar geleden een terrasverwarming gekocht met afstandsbediening schakelaar.
    Toen al uitstekende begeleiding.
    Nu na 2 jaar plots de afstandsbediening stuk.
    En er werd vlot een nieuwe opgestuurd.
    Toppers !!!

• Paulien
    Review voor Harco Trading

Goede service , betrouwbaar en kwaliteit. Snelle levering en duidelijke communicatie!

• Willem Hendriksen
    Review voor Harco Trading

degelijk materiaal, snelle levering en goed advies.

• Miel Somers
    Review voor Harco Trading

Uitstekend advies gehad bij de keuze voor de juiste terrasverwarming voor onze situatie. Snelle en correcte levering. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Eric en Annemiek Keunen
    Review voor Harco Trading

We zijn bij Harco Trading in de showroom geweest kijken, en hebben een hele fijne uitleg gekregen over de vele mogelijkheden. Inmiddels hangen 2 heathers bijna 7 maanden en naar zeker tevredenheid!
    We hebben ze al veel gebruikt, met name in de avond uren als 't net iets frisser begon te worden.
    Fijne duidelijke website en een vertrouwd adres waar je zeker kunt slagen. Wij zijn zeer tevreden!

• Paul
    Review voor Harco Trading

Erg tevreden over Harco Trading.
    Vlotte behandeling van de bestelling en een gestelde vraag werd snel en duidelijk beantwoord.
    Erg blij met de terrasverwarmer.

• Eric
    Review voor Harco Trading

Ik ben erg tevreden over de adviezen van Harco Trading over heaters voor ons terras. En de levering was supersnel.