Hooiweg 11
085 3010005

Bol.com 18 9,2

henk jansen beoordeelde op 2019-02-12

Dinand van Dijk beoordeelde op 2019-01-26

Prima, snelle correcte levering!

isaac rogiers beoordeelde op 2019-01-22

Enorm klantvriendelijk en gedienstig! Een aanrader!

Halil Baysal beoordeelde op 2019-01-17

Ralf Van den Heuvel beoordeelde op 2019-01-12

Benjamin Werner beoordeelde op 2019-01-09

Snelle levering en goede service. Al en al top!

Marc Carmans beoordeelde op 2019-01-08

Peter Lasker beoordeelde op 2019-01-07

Robert Voorhaar beoordeelde op 2019-01-05

Ezau Souhoka beoordeelde op 2019-01-01

Thijs Aanhane beoordeelde op 2018-12-26

Jan Berendsen beoordeelde op 2018-12-17

Prima besteld en geleverd!

Minno Postma beoordeelde op 2018-12-11

Teleurgesteld over de aanschafprijs. Op donderdag besteld en betaalt. Vrijdag ineens dertig Euro goedkoper. Zaterdag weer dertig Euro duurder.
Daarna blijvend in prijs verlaagd met dertig Euro, in verband met uitlopend artikel. Over gereclameerd, het bedrijf heeft niks meer van zich laten horen. Erg spijtig allemaal.

W Hendriks beoordeelde op 2018-12-11

AIDA DRIS beoordeelde op 2018-12-09

Arno beoordeelde op 2018-11-29

Vanavond (om 10 uur!) contact gehad via chat met Sander over de echtheid van een Ledger Nano S welke ik notabene niet eens bij hardwarewalletonline had gekocht. Zeer goed geholpen. Mocht ik nog een reserve hardwarewallet nemen of andere accessoires dan weet ik ze zeker te vinden!

Beer Verhagen beoordeelde op 2018-11-29

RIK PIEPER beoordeelde op 2018-11-27

P beoordeelde op 2018-11-27

De track &trace van dhl ,werkte even goed als post.nl
Dit is zeker belangrijk ,dan weet je hoe laat het bezorgt wordt .

Dennis Kok beoordeelde op 2018-11-25