Blankenstraat 4
3364BB Sliedrecht
KvK 23042067

reza rahman beoordeelde op 2019-08-19

Snel ontvangen , en netjes op de hoogte gehouden

Marcel Van der kroon beoordeelde op 2019-08-19

Snel geleverd en goedkoop

Vincent Van Heucke beoordeelde op 2019-08-19

Top

Remon Tijdgat beoordeelde op 2019-08-19

Bestelling duurde lang en er werd ook nog een verkeerd onderdeel geleverd. Maar wat een service om het onderdeel dan thuis om te om te ruilen. Top.

nancy daneels beoordeelde op 2019-08-18

Op 8 augustus besteld en betaald nog steeds niet aangekomen!

Peter De wit beoordeelde op 2019-08-17

Snel en prima geholpen en bezorgt

fj tetteroo beoordeelde op 2019-08-15

Geleverd binnen 18 uur
Het kan wel hoor
Sjapoo

Ramon Hengefeld beoordeelde op 2019-08-12

Uitstekende service!

Duncan De putter beoordeelde op 2019-08-11

Snel geleverd en veel laten weten wanneer het pakket is verzonden en geleverd word!

M Hazelhorst beoordeelde op 2019-08-10

...........

Rob Van Gorp beoordeelde op 2019-08-10

Tevreden

Gert Cools beoordeelde op 2019-08-10

Uiterst tevreden, altijd stipt en zeer vriendelijk. Goede prijs/ kwaliteitsver houding.

Petra Donselaar beoordeelde op 2019-08-09

Snel en netjes ingepakt geleverd

Chris Van Bogaert beoordeelde op 2019-08-08

Super service, als het gevraagde product niet leverbaar is neemt men met u contact op om een alternatief te bespreken.

sam van dosselaer beoordeelde op 2019-08-08

Tevreden over de service

Dennie Wessels beoordeelde op 2019-08-05

Topservice! In mijn geval was er iets niet op voorraad. Ze komen met alternatieve producten, of een andere oplossing. Uiteindelijk hebben ze zoveel moeite gedaan om het artikel wat niet op voorraad was toch binnen een week binnen te krijgen, en dit is gelukt. Ook goede communicatie over en weer. Gewoon top!

Theo van Gendt beoordeelde op 2019-08-05

Ik had al besteld, kleine nabestelling gedaan, meteen geregeld zodat het in 1 pakket kon. Super service!!

Ria Hamminga beoordeelde op 2019-08-04

Erg goed behandeld perfect

Alfons Van ee beoordeelde op 2019-08-03

Niks op aan temerken

Gerard Sprong beoordeelde op 2019-08-03

Wordt goed op de hoogte gehouden !!