Blankenstraat 4
3364BB Sliedrecht
KvK 23042067

Ed Politiek beoordeelde op 2019-02-17

Broek besteld en allereerst info gevraagd met betrekking tot de maatvoering. Aangezien het om blijkbaar een laatste exemplaar ging, gevraagd deze apart te houden met de mededeling dat ik hem direct ging bestellen. Dit ook gedaan. Kreeg mededeling dat de bestelling ontvangen was. De volgende dag geen bericht ontvangen van verzending, terwijl mij verteld was dat deze direct zou worden verzonden.
Dus maar gebeld, maar men kon mij geen uitsluitsel geven. Waarschijnlijk vergeten de knop van verzonden in te drukken, maar naar alle waarschijnlijkheid was deze verzonden. Op de vraag waarom ik geen track & trace code had gekregen kon men geen antwoord geven. Volgende dag weer gebeld en de broek bleek niet verzonden. Was onduidelijkheid over de kleur, werd mij verteld. Ik had duidelijk de khaki kleur besteld, dus daar kon geen misverstand over bestaan. Ik zei dat men ook even had kunnen bellen. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar al met al komt dit knullig over en heeft mij diverse telefoontjes gekost.
Broek is Ok en aflevering door GLS ook, al vind ik de verzendkosten van 6,95 persoonlijk wat aan de hoge kant.
Al met al ster aftrek voor de matige afhandeling

Angelo beoordeelde op 2019-02-15

netjes geleverd.
ook vragen per mail worden snel beantwoord.
volgende keer bestel ik zeker weer

Raymond Verheij beoordeelde op 2019-02-14

Gewoon goed

Robin Goovaerts beoordeelde op 2019-02-14

Supper goede web winkel en snelle levering

Eric de Jager beoordeelde op 2019-02-12

Service is zeer goed. Buiten de webwinkel wat besteld en ging niet goed maar is zeer goed opgelost. Via de website loopt alles goed. Ook met track en tracé nummer en niet via post nl gelukkig maar via gls

Peter Loo beoordeelde op 2019-02-12

Lennart Van kooten beoordeelde op 2019-02-12

Hans Pol beoordeelde op 2019-02-10

Snel geleverd !

Martin Zeist, van beoordeelde op 2019-02-09

Prima geholpen goed telefonisch advies op vragen vooraf aan mijn bestelling.

Jan Willem Harpe beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering, heel goed verpakt.

Richard Pont beoordeelde op 2019-02-08

Ik heb goede ervaring met Hareco, ruime keuze, goed materiaal en nette prijzen.
Wel baal ik er van dat Hareco gebruik maakt van GLS. Ik heb hele slechte ervaringen met dit bedrijf. Zo heb ik wederom, echt niet de eerste keer, een hele dag voor niets thuis zitten wachten op mijn bestelling. Ik baal hier zo van dat ik geen online bestelling meer zal doen bij Hareco.

pascal beelens beoordeelde op 2019-02-07

wegens mijn levering onverwachts niet helemaal compleet was,wegens niet in stock,werd mij belooft,het resterende gedeelte zo vlug mogelijk te bezorgen,3 dagen later,had ik het al,top service!!

peter himschoot beoordeelde op 2019-02-07

Supertevreden, zoals steeds. Hareco heeft me nog niet 1 keer ontgoocheld !

Meinie Wijbenga beoordeelde op 2019-02-05

P1 banksticks weer snel geleverd zoals gewend van Hareco en ook met de snelste vervoerder GLS.Top webwinkel.

P. Lukassen beoordeelde op 2019-02-02

Next Day delivery is hier niet van toepassing.

John Kluytmans beoordeelde op 2019-02-02

bestelling en levering oke, helaas 1 fout product, maar oplossing is aangeboden en het is opgelost, gewoon goede service

Michael Janssens beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering ook al is niet alles op voorraad

johan Frans beoordeelde op 2019-01-31

top geleverd geen klachten

peter machiels beoordeelde op 2019-01-31

Super snel en goede service

Tom Coveliers beoordeelde op 2019-01-30

Prima service