Rembrandtlaan 3
KvK 23042067

Margot Helsdingen beoordeelde op 2018-02-17

Snelle levering goeie prijs

Frank beoordeelde op 2018-02-17

In eerste instantie wat onduidelijkheid over de geleverde hengel, maar na telefonisch overleg met Harry alsnog prima opgelost.
Klein verbeterpuntje nog, de hengelkoker mag wat beter afgedicht worden, met 1 laagje plakband bescherm je de hengeltop niet echt!

jeffrey jochems beoordeelde op 2018-02-17

Nette service.
Ze houden je op de hoogte over de bestelling en de producten die wel of niet voorradig zijn.
En ze komen met eventuele alternatieven

R. E. Vos beoordeelde op 2018-02-17

Weer een goede ervaring met Hareco. Er werd heel snel gecommuniceerd dat een aantal dingen nog in bestelling waren en wanneer het binnen zou komen. Snelle levering en goede service

Frank van der Strigt beoordeelde op 2018-02-16

Bestelde artikel niet op voorraad, maar werd goed op de hoogte gehouden v.w.b. voortgang!

Rene Kleijn beoordeelde op 2018-02-16

Helaas was mijn bestelling niet compleet ook door de beurs in Zwolle een langere levertijd gehad voerboot was niet meer leverbaar stond er nog wel 1 op de site toen ik bestelde wacht nu op me nalevering hopelijk komt dat sneller binnen al met al goeie winkel mooie spullen waarschijnlijk had ik deze x gewoon pech.

dirk godijn beoordeelde op 2018-02-16

Gewoon goed, klaar!

Peter Heijens beoordeelde op 2018-02-16

goede en snelle levering

Ives De Cleer beoordeelde op 2018-02-15

Volgens de site is het artikel in vooraad. Blijkt achteraf dat dit nog bij de leverancier moet besteld worden, wat de leveringsdatum alleen maar vertraagt.

Hendrik beoordeelde op 2018-02-15

Dik in orde doordat het product door de fabrikant niet was afgestuurd , duurde de levering iets langer , maar ik werd wel op de hoogte gehouden door Hareco ......top service !!

Davy beoordeelde op 2018-02-11

Erg tevreden over de vlotte communicatie. Een probleempje bij de verzending werd vlot opgelost.

Niels van Vliet beoordeelde op 2018-02-11

Tevreden met snelle levering

Dave Dammen beoordeelde op 2018-02-09

Heel snel keurig geregeld

Martijn van der Zanden beoordeelde op 2018-02-09

Snelle levering, goede service en klantvriendelijk

Joost beoordeelde op 2018-02-09

Tevreden, snelle levering en goed verpakt van het juiste product

Robin Loohuis beoordeelde op 2018-02-09

Zeer tevreden! Altijd goede service!

Daan De Zeeuw beoordeelde op 2018-02-08

Snel geleverd, maar is niet exact produkt als op de site (ander merk) en zit niet in draagtas zoals vermeld. Verder gewoon goed produkt.

Johan van Tilburg beoordeelde op 2018-02-06

Mooie hengel en goed verpakt afgeleverd.
Omschrijving op site kan wat uitgebreider