Rembrandtlaan 3

goed

Rick Harthoorn beoordeelde op 2017-11-23

Snel geleverdšŸ‘

Klaas Bakker beoordeelde op 2017-11-23

Heel tevreden over de Service, Namelijk mijn nieuwe voer boot was gaf een storing het licht knipperden kortom het werkte niet echt optimaal. contact gehad met Eric ,,, over de email en kon direct een afspraak maken .. nog beter ik mijn nummer achtergelaten en nog geen 5 min. later kreeg ik een belletje kon direct terecht, en heel vriendelijk ontvangen, Maar goed de service is gewoon top. Richard die er werkt top gozer man hij nam de boot aan en nog geen 5 min, probleem verholpen echt top en nog wat tips gehad ivm boot levensduur... Gewoon Goed. Grt. Een tevreden Klant.

Peter Kapitein beoordeelde op 2017-11-21

Vrijdag besteld en dinsdag binnen. Had van mij sneller gemogen.

Bob de Graaf beoordeelde op 2017-11-19

Zeer goede prijs en zeer snelle levering.

Yordy Boersma beoordeelde op 2017-11-19

Nette en goede service...
Ik had de Jag sp stone vijltjes op woensdag avond besteld en kreeg ze vrijdagochtend binnen. Dat er een dag tussen zat kwam omdat ik de avond ervoor pas besteld had.
Verder goed ingepakt en de factuur erbij.
Zeer betrouwbare winkel en top service. Ga zo door Mannen en vrouwen van Hareco Hengelsport.

Willem Snijders beoordeelde op 2017-11-18

Altijd top service

LA snoek beoordeelde op 2017-11-17

goed goed uitstekend

Marco Kerkhof beoordeelde op 2017-11-16

Heb 7 weken moeten wachten op mijn tent.

Quirinus Graafmans beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering en goed advies bij vragen die je stelt

Damon van Leeuwen beoordeelde op 2017-11-13

Snelle correcte levering, groot assortiment.

Joey van der Maal beoordeelde op 2017-11-12

Zeer goede service en snel en goed contact zowel telefonisch als via de mail. Top!

Tom Pardoel beoordeelde op 2017-11-11

Snelle servicešŸ‘

Rudolf Vanderzypen beoordeelde op 2017-11-10

Goede service , snelle levering en alles goed verpakt.

gerrit geurtsen beoordeelde op 2017-11-10

Zeer goed ook netjes ingepakt en bezorg

Joost Hymans beoordeelde op 2017-11-10

Snel geleverd alleen om een gigantische doos thuis te krijgen voor 1 pakje haken is belachelijk

Nico De brink beoordeelde op 2017-11-09

Helaas bleek niet alles op voorraad maar kreeg keurig een telefoontje. Dus prima service en verzending was ook goed.

Joop van Loenen beoordeelde op 2017-11-09

Gewoon goed.

Jeffry Courtens beoordeelde op 2017-11-09

Zeer goeie service

Jiri beoordeelde op 2017-11-05

Super service netjes even gebeld als er een probleem is met de levering van de producten, en word een goed alternatief geboden. Enigste min puntje is de bezorging via GLS, post nl is toch sneller. Maar even goed een zeer tevreden klant!!