Blankenstraat 4
3364BB Sliedrecht
KvK 23042067

Darryl Sadi beoordeelde op 2018-08-21

Bestelling geplaatst miste een feeder top melding van gemaakt. En werd keurig netjes nabesteld en opgestuurd. Snelle verzending en prima service. Contact via de mail ook goed.

Marco Souverein beoordeelde op 2018-08-20

Goede prijs en ruime keuze

Stephan Bauer beoordeelde op 2018-08-19

Very kind and perfect service. Highly recommend

Blazej Oleszko beoordeelde op 2018-08-19

Top

J van Alphen beoordeelde op 2018-08-18

De bestelling zou sowieso langer op zich laten wachten omdat het nog gemaakt moest worden. In de tussentijd prima op de hoogte gehouden en zodra het er was gelijk richting mijn huis gestuurd. Goeie service!

Henk beoordeelde op 2018-08-18

Netjes en snel geleverd.

chris thijssen beoordeelde op 2018-08-17

Zeer goed geholpen op mijn vraag.ruim de tijd genomen om mijn vraag te beantwoorden top

erik braamskamp beoordeelde op 2018-08-16

Top bedrijf keurig ,snel betrouwbaar.

H Berger beoordeelde op 2018-08-16

Perfect

Pawel Standowicz beoordeelde op 2018-08-15

Perfect

Ceriel Sinkeldam beoordeelde op 2018-08-12

Topzaak! Snelle levering en fijne communicatie.

Ed Osephius beoordeelde op 2018-08-11

Prima service, duidelijke site en razendsnelle levering, volgende dag in huis

Herman van Dijnen beoordeelde op 2018-08-11

's Middags telefonisch contact gehad of artikel op voorraad was. Ja hoor 1 stuks nog aanwezig. Nadat ik betaald had, werd dit artikel meteen verzendklaar gemaakt. Een dag later had ik het al in huis. Super.

richard Czekaj beoordeelde op 2018-08-10

Snelle levering ,zeer goed verpakt kort om alles naar wens.

Mark Gorter beoordeelde op 2018-08-09

Snelle levering,bij niet op voorraad zijn van producten wordt er netjes telefonisch contact opgenomen.
Kortom zeer tevreden over de complete levering.

Silvia de Jong beoordeelde op 2018-08-09

Snelle bezorging en goede afspraken

Henk Merx beoordeelde op 2018-08-09

Zoals ik het gewend ben van Hareco , goed en snel geleverd

Luc beoordeelde op 2018-08-06

Snelle, correcte levering. Zeer tevreden.

Michel Slingerland beoordeelde op 2018-08-05

Erg tevreden, scherpe prijzen voor kwaliteit producten. Als iets niet op voorraad wordt je netjes gebeld. En als alles op voorraad is dan heb je het de dag erna al in huis.

Davy Van willigen beoordeelde op 2018-08-04

Fijne overleg.werd net gebeld over de bestelling dat het niet meer op voorraad was en mee gezocht naar ander alternatief.
Ik zeg gewoon top bedrijfz!