Blankenstraat 4
3364BB Sliedrecht
KvK 23042067

dieter DEGRAVE beoordeelde op 2019-06-16

Zeer vloote en correcte levering.

Gert de Waal beoordeelde op 2019-06-16

Is altijd goed bij Hareco

Joost de krey beoordeelde op 2019-06-14

Is de tweede keer dat ik hier wat besteld heb en net als de vorige keer snelle en vlotte levering van mijn bestelling. Zeer tevreden!

PATRICK LAMONT beoordeelde op 2019-06-13

VOORTREFFELIJKE SERVICE MET TELEFONISCH CONTACT ; dikke pluim voor Harry en zijn team , had 2 HENGELS BESTELD WAS WAT BANG VOOR VERZENDING NAAR BELGIE MAAR ALLES WAS GOED VERPAKT OOK HEBBEN DE MEDEWERKERS NOG EENS EXTRA EEN EINDCONTROLE GEDAAN OP EV GEBREKEN BIJ DE HENGELS , op aanvraag van me daarvoor dank, binnen de 2 DAGEN WAREN DE HENGELS GELEVERD. DOE ZO VERDER HARECO chapeau grtn patrick oudenaarde

Valere Vandewal beoordeelde op 2019-06-11

Zijn personen die zich aan de afspraken houden

Hans Deckers beoordeelde op 2019-06-10

Optijd geleverd top

wesley tom beoordeelde op 2019-06-09

Goede service en snel geleverd. Geen problemen met de bestelling en goed aangekomen.

Peter Royer beoordeelde op 2019-06-09

Gewoonweg perfect geleverd

Lorenzo Impens beoordeelde op 2019-06-09

Stukken waren niet binnen maar werd ik meteen van op de hoogte gesteld. Heeft dan meteen een alternatief aangeboden ! Top

Ronald Smeets beoordeelde op 2019-06-09

Heel tevreden. Goede service en goede kwaliteit. 👍

Gerrit Bruggink beoordeelde op 2019-06-09

Vond het jammer dat ik moest bellen wanneer mijn bestelling kwam, maar kreeg een excuus , goed te woord gestaan, vriendelijk, en een goed product gekregen wat verder volgens afspraak ging.

A Meijboom beoordeelde op 2019-06-08

makkelijk te bestellen, goede informatie verstrekking en snelle levering. Top

Jacqueline De Roode beoordeelde op 2019-06-08

Bestelling snel binnen !! Zelfs na telefonisch overleg omdat er een product nu niet leverbaar was. Super service bedankt

Bas van Weeren beoordeelde op 2019-06-08

Overzichtelijk, goede prijzen, ruime keuze, snelle levering

Hans van Rees beoordeelde op 2019-06-06

Ruim assortiment, vlotte service,
Helemaal tevreden👍👍👍👍

Ignace Uyttenhove beoordeelde op 2019-06-04

Tevreden.ik heb iets langer moeten wachten op mijn bestelling .de dag voor de levering opgebeld. Zeer goed.

Evaldas Rimkunas beoordeelde op 2019-06-03

Uitstekend

Eddy Peeters beoordeelde op 2019-06-02

Alles in orde. Met correct levertermijn.

Dirk Bouweraerts beoordeelde op 2019-06-02

na levering heel correkt

brian Kuypers beoordeelde op 2019-06-01

Goed geregeld, niks op aan te merken