Rembrandtlaan 3
3362AC Sliedrecht
KvK 23042067

patrick couwels beoordeelde op 2017-07-21

Zeer snelle levering ben zeer tevreden

Jeroen Pelgrims beoordeelde op 2017-07-20

Heel tevreden. Snelle service. Goed verder geholpen.

Delano Bouwmeister beoordeelde op 2017-07-18

Goede winkel, twijfelde om nash dwarf hengels te kopen, gebeld naar hareco met een aantal vragen, daar kreeg ik keurig antwoord op. Volgende bestelling word weer bij hareco gedaan!

Roy Rassin beoordeelde op 2017-07-17

Mij goed geinformeerd, klantvriendelijk, en mijn aankoop snel bezorgd.
Groet Roy

Peter Boer beoordeelde op 2017-07-17

Goede en snelle levering

george sterck beoordeelde op 2017-07-17

direct en snel zeer goede service

kevin van vondelen beoordeelde op 2017-07-16

Overzichtelijke website, snel geleverd

Simon Vreeswijk beoordeelde op 2017-07-16

Op tijd bezorgd
Gewoon tevreden

Henk Kostense beoordeelde op 2017-07-15

2 de keer besteld maar weer enkele artikelen niet op voorraad waardoor ik een paar dagen moest wachten. Hele zending wordt dan achter gehouden.

Ben Meynen beoordeelde op 2017-07-14

Super service! Door problemen met de leverancier wat langer moeten wachten maar altijd goed op de hoogte gehouden!

Martijn Dolders beoordeelde op 2017-07-14

Snelle levering. Top!

Marc Kuper beoordeelde op 2017-07-13

Keurige communicatie, snelle levering. Top!

Marcel Mooibroek beoordeelde op 2017-07-13

Per ongeluk verkeerde artikel ontvangen. Echter de volgende dag werd het verkeerde artikel opgehaald en het correcte artikel geleverd. Telefonisch ook vriendelijk te woord gestaan

Erwin Udo beoordeelde op 2017-07-11

Er was toevallig iets niet voorradig van de geplaatste bestelling en Harry belde gelijk op voor een uitstekend alternatief, en zoals altijd weer een snelle levering. Top service

Marino Vols beoordeelde op 2017-07-10

snelle en correcte levering

G Burggraaf beoordeelde op 2017-07-10

Prima service, wat ik besteld had was er niet en kreeg daarvoor een duurder product voor de prijs van wat ik besteld had.

Rick eijbergen beoordeelde op 2017-07-10

Alles goed en snel binnen gekregen

Daniël Bergsma beoordeelde op 2017-07-08

snelle levering, toppie.

Danny Loch beoordeelde op 2017-07-06

Super service! Was een klein foutje gemaakt bij een bestelling, de volgende dag al opgelost door Hareco!

Ralph Coolen beoordeelde op 2017-07-05

Snelle levering alleen jammer dat bij aankomst de verpakking van 2 vd 3 producten stuk was waardoor mijn bestelde blow-out tube door de hele doos lag.