Schootsestraat 138 -140
5616RH Eindhoven

7,3

danny beoordeelde op 2019-05-04

garnalen besteld waren peper duur kreeg wat anders dan vermeld verzending duurde 3 weeken ruim

Tom Pfennings beoordeelde op 2018-08-29

Ik heb nu drie keer bij Heevis een bestelling geplaatst iedere keer is deze snel geleverd en de producten zijn heel goed ingepakt. Ik ben tevreden met de vissen en toebehoren ik ga hier vaker bestellen.

michel beoordeelde op 2016-11-06

Wanted to test some led growlight from Sera ( sera LED plantcolor sunrise ) t8
called many local sera dealers -no go..decided for online shop heevis.nl
got the leds within 24h...all nice and fast (to utrecht)

cheers

2016