Griend 8a
8321 MN Urk

G. Voois beoordeelde op 2018-09-30

Bestelde producten zijn niet op tijd geleverd terwijl dit wel afgesproken was.
Een goede 2 weken voorafgaand aan de benodigde datum de spullen besteld en volgens de persoon aan de telefoon was dit geen probleem. Met een week worden de bestelde materialen geleverd. Er zou zelfs door de persoon aan de telefoon in het magazijn gecheckt worden of de bestelde spullen er zouden zijn!
Een dag voor de datum waarop we de materialen echt nodig hadden (toen eigenlijk al 2-3 dagen te laat) een e-mail ontvangen om 15.00 uur 's-middags dat de materialen pas over een dag of 4 geleverd zouden worden. Helaas was ik zelf al in de veronderstelling dat de bestelde materialen al geleverd waren, maar dit bleek iets anders te zijn. Door de late e-mail kwam ik er pas achter dat het nog niet geleverd was.
Na telefonisch contact werd ik simpelweg afgewimpeld met een vaag verhaal dat de materialen door een extern bedrijf geleverd worden en zij hier geen invloed op hebben. Zal vast niet de enigste klant zijn, maar meer service had wel geboden mogen worden. Je hebt vast zelf ook wel een auto om een pakketje mee weg te brengen, maar wellicht is dat mijn manier om iets op te lossen...

Peter van Rooijen beoordeelde op 2018-09-20

Prima kwaliteit hekwerk en looppoort. Was lastig te plaatsen maar goed opgelost door de monteurs. Prima service ook het ruilen van de klinken was geen enkel probleem. Tevreden!

Hans van Pelt beoordeelde op 2018-08-29

De bestelling van het hek en de afwikkeling is prima verlopen. Goed contact en duidelijke afspraken en instructies. Snel en adequaat. Bijzonder tevreden over de communicatie en het persoonlijke kaartje met het bedankje voor de bestelling was top.

Boets Bernard beoordeelde op 2018-08-26

Het hekwerk dat wij bestelde is keurig op maat gemaakt en gelakt precies zoals wij het wilde , en de levering is prima verlopen TOP Boets Bernard

Leon de Jonge beoordeelde op 2018-08-24

Keurig geleverd , ondanks het specifieke maatwerk wat gevraagd werd.

Erik Voorn beoordeelde op 2018-08-13

Ik heb 180 sierspijlen besteld voor buiten gebruik. Het contact en levering is prima verlopen en de materialen zien er keuring uit!

John beoordeelde op 2018-07-29

Heel goed, vriendelijk en duidelijk contact gehad.
Alles afgeleverd zoals afgesproken, kan hun iedereen aanraden.

Peter beoordeelde op 2018-07-27

Afspraken worden stipt nagekomen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Prettige wijze van communiceren. Een kleine technische afwijking wordt keurig opgelost. Ik raad dit bedrijf aan!

G. Zweers beoordeelde op 2018-06-27

Communicatie in het gehele proces was helder en duidelijk. Tussentijds de tekening van de bestelde poort laten aanpassen, geen probleem. Alles was compleet en onbeschadigd geleverd. Ook het contact met de vervoerder verliep vlekkeloos.

j de reus beoordeelde op 2018-05-01

top geregeld allemaal!

g. zwaan beoordeelde op 2018-04-30

De bestelde paalkappen werden snel geleverd

walter vermeulen beoordeelde op 2018-04-26

Ik liet een frans balkon maken door de hekwerkshop, vanaf een foto. De wijze van opvolging van offertefase tot en met de levering verliep uitstekend. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang. En hoewel alle communicatie via mail verliep was er steeds persoonlijke aandacht. Het eindresultaat voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Zo kan het dus ook in de bouw. Ga zo door met jullie goede werk.

H. Tromp beoordeelde op 2018-04-25

We zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Keurig te woord gestaan via de telefoon. Snelle levertijd. Tijdens het vervoer was één van de matten beschadigd. Kan gebeuren. Dit werd snel en adequaat en tot tevredenheid opgelost.
Overigens super mooi en degelijk materiaal voor een nette prijs.
H. Tromp

Len Frans balkon beoordeelde op 2018-04-21

Frans balkon. Ik was n beetje lastig want had de juiste maten niet. 3 x tekening laten aanpassen en daar werd niet moeilijk over gedaan. Allemaal geheel vrijblijvend en relaxed. Goed advies. Levering conform opgegeven tijd. Zeer mooi afgewerkt product. En de prijs is netjes: daar kun je niet tegenop. O ja: Zelfs afdek dopjes, voor op de bouten en moeren werden bijgeleverd. Ik had er niet eens bij stil gestaan dat die nodig waren. Dus ja: echt een aanrader vandaar dat ik de moeite neem deze beoordeling te schrijven.

richard bakker beoordeelde op 2018-04-18

tevreden en gegaan zo als bedoeld

w. Buruma beoordeelde op 2018-04-16

Hebben een frans balkon hekwerk besteld. Hekwerk ziet er goed. Snelle aflevering. Nu nog zelf plaatsen.

veronique beoordeelde op 2018-04-16

De aanloop mbt aankoop was perfect. Werd goed geadviseerd en ook voordat de productie gestart werd een dubel check. Prima.
Daarna werd de service en de levertijden minder. Eerst duurde het 2 weken voordat er een seintje kwam nav mijn reactie op akkoord bevonden tekening. Deze was niet aangekomen..... Ik vraag me af als je de betaling binnen hebt maar klaarblijkelijk de accordering niet waarom je daar 2 weken op wacht.
De doorlooptijd van de levertijd loopt dan ook uit.
Verwachte levertijd werd 3 weken later. Waarna deze nogmaals 2 weken uitliep door de coater.
Daar was ook niets aan te doen volgens de klantenservice.... erg jammer. Maar goed, hij kwam.
De levering, met één chauffeur voor een hekwerk van meer dan 3 meter. zwaarte over de 150 kilo! Vreemd, ik kon de chauffeur dus helpen. Daarbij werd deze niet op de plek geleverd (1 trap omhoog).
Helaas werd het hekwerk bevestigd aan pallets. Waardoor er op deze plekken krassen zitten op mijn hekwerk.... Erg teleurstellend hoe deze beschermd was, niet dus!

Seguino de Zeeuw beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben bezig met het maken van een dakterras op onze aanbouw. Na een aantal offertes opgevraagd te hebben bij aannemers en een hoop "ja maar", "zus zo" "druk" "over een half jaar" "bla bla" zelf maar "het aanneemwerk" gedaan en kwam ik bij hekwerkshop uit voor het hekwerk om het terras heen.
Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. In het proces zijn wat zaken buiten hekwerkshop om mis gegaan die keurig zijn opgelost en het eindresultaat is prachtig.
100% tevreden klant.

Bemar Zonweringen & Inex design beoordeelde op 2018-04-13

nette levertijd, gunstige prijs ziet er strak en netjes uit dus ben ik zeer tevreden
maar belangrijker mijn klanten zijn dat ook dus voor herhaling vatbaar.

Marco beoordeelde op 2018-04-13

Erg prettig geholpen, korte lijnen met een duidelijk en helder advies.
Prijs kwaliteit uitstekend.