Griend 8a
8321 MN Urk

Hub van den Boomen beoordeelde op 2018-02-07

Snelle levering. Prima product. En klein probleemje is vakkundig opgelost door servicegerichte benadering!

Rob Schuthof beoordeelde op 2017-12-26

Uitstekende communicatie en dienstverlening, verificatie mbv professionele tekeningen, snelle vooraangekondigde levering.

Henk de Mooij beoordeelde op 2017-12-17

Zeer tevreden over het totale proces en het inzicht tijdens de voortgang van de vervolgstappen. Een foutje in de aflevering is professioneel opgelost. Product is netjes gespoten en zoals afgesproken ook zeer goed verpakt opgeleverd.

Alfred beoordeelde op 2017-12-13

Levertijd was lang. Vragen die ik had werden snel en goed afgehandeld. Bij de levering van het product ontbraken een paar kleine onderdelen, maar dat werd ook weer snel opgelost door bezoek aan huis van een monteur. Het bestelde tuinhek voldoet aan de verwachtingen.

HF vd B beoordeelde op 2017-12-12

Producten zien er prima uit. Degelijk en ook op tijd geleverd. Alleen de kosten voor de montage zijn buitensporig hoog! De monteur is slechts 15 minuten bezig geweest. De hekwerken zijn prima bevestigd, maar de montagekosten zijn belanchelijk hoog

Thomas beoordeelde op 2017-12-12

The ordering process was relatively quick and efficient, even in English. I appreciated quick responses to my emails, for example. Unfortunately it took a bit of time to complete the project since the chosen installed was too busy to take the job. However, we are very happy with the outcome. The hek is of a high quality and fits perfectly. The installation was neat and professional. I would have appreciated the removal of the packing materials, however. I would definitely recommend the Hekwerk Webshop!

Jeroen beoordeelde op 2017-12-11

Mooi hekwerk, inmeting en plaatsing prima verlopen. Gehele levering duurde wat lang, maar het was het wachten zeker waard !

f wiegmans beoordeelde op 2017-11-22

super tevreden, precies zoals ik het in mijn hoofd had

Ruben beoordeelde op 2017-11-18

Over het hekwerk zijn we tevreden. De communicatie in het gehele traject is onvoldoende (meerdere keren niet terugbellen, planning onduidelijk).
Montage is zorgvuldig uitgevoerd.

steffens arnold beoordeelde op 2017-11-18

alles volgens wens verlopen

Eric de Jong (Onderhoudsbedrijven de Jong & de Boer) beoordeelde op 2017-11-17

per email besteld bij een voor mij onbekend bedrijf
Goede communicatie via mail.
Op tijd geleverd en product is prima (frans balkonhek) voor deze prijs.
Mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben dan bestel ik het weer hier.

Remmelt Meijer beoordeelde op 2017-11-16

Een bijzonder mooi hekwerk dat onbeschadigd en op de afgesproken tijd geleverd werd. Goed te monteren en het resultaat is geweldig. Samen met de buren een mooi dakterras met beide hetzelfde hekwerk. Het resultaat oogst veel bewondering. Prachtig product, strak en tijdloos. Zeer tevreden!

Daphne beoordeelde op 2017-10-29

2 maal een bestelling gedaan. 1e maal hekwerk zwaar beschadigd geleverd. Gelukkig daarna netjes opgelost en met enige vertraging een mooi hekwerk. Daarom nu weer een ander hekwerk besteld. Maar helaas, weer een beschadigd hek!! Gelukkig wel weer netjes opgelost, maar vervolgens geleverd op een niet afgesproken dag terwijl wij met vakantie waren en ik dit expliciet vermeld had. Jullie laten helaas steken vallen!! terwijl het product zo mooi is..

Lunette strijker beoordeelde op 2017-10-11

Prima service. Goed geholpen met zoeken naar juiste bevestiging. Na levering van een verkeerd balkonhek werd ik snel geholpen en werd het juiste hek spoedig nageleverd. Uiteindelijk zijn we tevreden over service en hek!

Michael uit Haarlem beoordeelde op 2017-10-11

Zeer tevreden met product, communicatie en service! Fijne mensen om mee samen te werken. Alles correct en volgens gemaakte afspraken.

Walter beoordeelde op 2017-10-11

Heel tevreden. Duidelijke offerte en bijbehorende tekening. Klacht over een afwerking is goed opgelost. Ik bestel later met een gerust gevoel opnieuw.

J Trip beoordeelde op 2017-10-04

Zeer tevreden,bestelling de volgende dag al geleverd en uitstekende kwaliteit

Henk Steins beoordeelde op 2017-09-06

Geheel naar wens!
Goede communicatie en telefonisch alle tijd om tot het juiste hekwerk en bevestiging te komen.
Levering op tijd en prachtig degelijk hekwerk.

Jan Boudestein beoordeelde op 2017-09-05

Zeer tevreden over de totale werkwijze, vakkundige en klantvriendelijke communicatie via de mail, hoogwaardige kwaliteit van de bestelde hekwerken tegen een keurige prijs. Snelle levertijd ondanks vakantieperiode. Beveel Hekwerkwebshop zeker bij anderen aan!

N.Komen beoordeelde op 2017-07-11

Keurig op tijd en verpakt.
Zeer goede kwaliteit.