Griend 8a
8321 MN Urk

Ronald H. beoordeelde op 2019-08-02

Goede kwaliteit tegeldragers en gedegen advies. Helaas wel extreem hoge verzendkosten.

Henk Roeleveld beoordeelde op 2019-07-14

Ik ben zeer tevreden met de afwikkeling van mijn bestelling. Volgens afspraak is er afgeleverd. Een kleine onvolkomendheid werd binnen 3 dagen opgelost. Bij vrienden en kennissen zal ik de Hekwerkwebshop zeker aan bevelen.

G.wennekes beoordeelde op 2019-07-11

Zeer te vreden het bestelde product van goede kwaliteit.
En zeer vriendelijk personeel goede service.

J. Kuijlaars beoordeelde op 2019-07-10

Prima bedrijf. Werd keurig geholpen, nogmaals gebeld of we de zaken zeker wisten. Daarna offerte en tekeningen ter controle en daarna pas in de bestelling. Ook was de levering van het maatwerk balkonhek, zeer snel! Kortom, erg tevreden!

Fam. Dorenbos beoordeelde op 2019-07-09

De bestelling van transparant zeil was binnen drie weken in huis. Na bevestiging direct goed kunnen testen omdat het altijd flink waait op ons balkon. En we zijn erg tevreden. Het zeil houdt prima de wind tegen.

Enige verbeterpunt is wat ons betreft het direct kunnen kiezen voor een ander afleveradres van de bestelling. In tweede instantie kon dat wel opgegeven worden.

A beoordeelde op 2019-06-19

Prima..snelle bezorging ..alles Top!

S.Roselle beoordeelde op 2019-06-03

Goede service, bestelling was keurig verpakt en alles was keurig op maat.

M.G. van Malkenhorst beoordeelde op 2019-06-02

transparant balkondoek op maat laten maken. Ik kreeg een goed product geleverd en ben zeer tevreden

bouwbedrijf hoogendijk beoordeelde op 2019-05-08

Fijn bedrijf tijdens de uitvoering levering ging er wel wat mis maar zij hebben al de zaken na tevredenheid opgelost top

Familie Beuken beoordeelde op 2019-05-07

Het actief meedenken, het goed inschatten van de situatie en vooral ook het zorgvuldig informeren over het productieproces (zelfs met een persoonlijk kaartje) maakt jullie onderscheidend. Knap werk met een mooi resultaat!

W. Verspaget beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden over de snelle levering!

M van Ooststroom beoordeelde op 2019-05-06

Kordaat vriendelijk vakbekwaam oplossingsgericht

tevreden klant beoordeelde op 2019-05-06

Zeer tevreden over zowel het order process, levering volgens afspraak. En een mooi hekwerk van goede kwaliteit.
Een echte aanrader.

HH beoordeelde op 2019-04-16

Goede kwaliteit geleverde producten , deze shop is een aanrader.
Ook compliment voor de chauffeur die de spullen kwam brengen , het was een moeilijke plek om te lossen.

JCM van G. beoordeelde op 2019-04-02

Duidelijke en keurige afwerking en informatie.
Bestelling was uitmuntend verpakt.

Grootveld beoordeelde op 2019-03-27

Het was prima op maat, en binnen de tijd die was afgesproken geleverd, goeie kwaliteit

André De Cooman beoordeelde op 2019-03-25

Vlugge bediening en goede materialen

Rob beoordeelde op 2019-03-25

De levering was later dan door het bedrijf gemeld. De prijs was best fors, daartegenover staat een prima kwaliteit en een uiterst vriendelijke behandeling van de klantenservice.

David beoordeelde op 2019-03-25

Losse hekwerk spijlen ed besteld. Goede communicatie en netjes optijd geleverd.
Materiaal ziet er prima uit.

Nico beoordeelde op 2019-03-23

Zeer correct qua levering en perfect hetgeen wat besteld was.