Griend 8a
8321 MN Urk

HH beoordeelde op 2019-04-16

Goede kwaliteit geleverde producten , deze shop is een aanrader.
Ook compliment voor de chauffeur die de spullen kwam brengen , het was een moeilijke plek om te lossen.

JCM van G. beoordeelde op 2019-04-02

Duidelijke en keurige afwerking en informatie.
Bestelling was uitmuntend verpakt.

Grootveld beoordeelde op 2019-03-27

Het was prima op maat, en binnen de tijd die was afgesproken geleverd, goeie kwaliteit

André De Cooman beoordeelde op 2019-03-25

Vlugge bediening en goede materialen

Rob beoordeelde op 2019-03-25

De levering was later dan door het bedrijf gemeld. De prijs was best fors, daartegenover staat een prima kwaliteit en een uiterst vriendelijke behandeling van de klantenservice.

David beoordeelde op 2019-03-25

Losse hekwerk spijlen ed besteld. Goede communicatie en netjes optijd geleverd.
Materiaal ziet er prima uit.

Nico beoordeelde op 2019-03-23

Zeer correct qua levering en perfect hetgeen wat besteld was.

Dave beoordeelde op 2019-03-19

Hekwerk duurde lang (ongeveer4weken) voordat het geleverd werd. het werd geleverd zonder dat er een belletje of e-mailtje aan vooraf ging. We kwamen thuis van een paar dagen weg en het stond gewoon voor het huis in de tuin. Vrij toegankelijk voor iedereen. Wel erg slordig voor zo een duur hek.
ik heb meerdere keren gevraagd of ze konden helpen met het plaatsen van de pallets op het dak (9meter omhoog) hier was geen wagen voor die dit kon. Toch vreemd voor een bedrijf dat hekwerken verkoopt. Hekwerken zijn volgens mij toch ook vaak voor bovenetages of dakterrassen

De 2pallets waren wel erg netjes verpakt en ingeseald.
Het hekwerk zelf zag er zeer netjes uit.

Rob Groen beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden. Duidelijke communicatie en mooi product.

schreuder beoordeelde op 2019-03-12

zeer prettige communicatie met dit bedrijf petje af voor het meedenken
een aanrader

Nol Molenaar beoordeelde op 2019-03-12

3 stalen poorten besteld verzinkt en gemoffeld. Prima levering en snelle reactie bij een probleempje met de moffeling. Goed opgelost dus goeie service!

Vincent van Knijff beoordeelde op 2019-02-27

Zeer tevreden over het balkonhek. Ook de standaard keuze in systemen bevestiging is top. Zeker een aanrader.

A. Meijer beoordeelde op 2019-02-17

Alles goed gegaan en mooi hekwerk geleverd gekregen. Het enige wat wij vervelend vonden was dat er nogal eens gezegd werd dat er contact opgenomen zou worden maar dat we dan altijd na een aantal dagen zelf maar weer eens gingen bellen hoe het er voorstond.

David beoordeelde op 2019-02-09

Goede communicatie, een juiste prijs / kwaliteit verhouding.

Maarten Feddema beoordeelde op 2019-02-07

Betreft offerte nummer 190164, Ik vroeg om een gespecificeerde offerte voor een verzekeringsschade. Hier wordt niet de moeite voor genomen. Ik kreeg ondanks 2x vragen alleen een prijs zonder specificatie dit is niet onze werkwijze was het antwoord. Hoe mooi de site er ook uit ziet ik wil op papier hebben wat ik koop, inmiddels heb ik een ander bedrijf gevonden.

Scheper beoordeelde op 2019-01-14

Prima kwaliteit parijse balkonhekken, goeie communicatie en goeie prijsstelling.

J Hendrikx beoordeelde op 2019-01-14

Zijn erg tevreden over het geleverde hekwerk. Het geheel was goed verpakt zodat er geen beschadigingen aan het hekwerk kon komen.
Levertijd had korter gemogen, maar was volgens de bevestigde levertijd klaar.
Tussen tijds informatie had iets beter gekund.
Algemeen zijn zeer tevreden en zeker een aanrader.

robert-paquay beoordeelde op 2018-12-04

heel tevreden,prettig om mee te werken,ze doen wat ze zeggen, prime service, zeker aan te bevelen

Piet Clijsen beoordeelde op 2018-12-03

Ik ben erg tevreden met de Franse balkonhekjes Buikspijl en kan Hekwerkwebshop van harte aanbevelen! Duidelijke en vriendelijke communicatie en service. Punctuele levering een goede Prijs/Kwaliteit verhouding. Ik denk dat we deze balkonhekjes vaker gaan zien in Amsterdam!

Hans Straathof beoordeelde op 2018-12-02

Een onderneming waarbij de klant centraal staat. Top communicatie over het product en daarnaast mooi hekwerk, binnen een redelijke termijn, op maat geleverd. Top!