Griend 8a
8321 MN Urk

A beoordeelde op 2019-06-19

Prima..snelle bezorging ..alles Top!

S.Roselle beoordeelde op 2019-06-03

Goede service, bestelling was keurig verpakt en alles was keurig op maat.

M.G. van Malkenhorst beoordeelde op 2019-06-02

transparant balkondoek op maat laten maken. Ik kreeg een goed product geleverd en ben zeer tevreden

bouwbedrijf hoogendijk beoordeelde op 2019-05-08

Fijn bedrijf tijdens de uitvoering levering ging er wel wat mis maar zij hebben al de zaken na tevredenheid opgelost top

Familie Beuken beoordeelde op 2019-05-07

Het actief meedenken, het goed inschatten van de situatie en vooral ook het zorgvuldig informeren over het productieproces (zelfs met een persoonlijk kaartje) maakt jullie onderscheidend. Knap werk met een mooi resultaat!

W. Verspaget beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden over de snelle levering!

M van Ooststroom beoordeelde op 2019-05-06

Kordaat vriendelijk vakbekwaam oplossingsgericht

tevreden klant beoordeelde op 2019-05-06

Zeer tevreden over zowel het order process, levering volgens afspraak. En een mooi hekwerk van goede kwaliteit.
Een echte aanrader.

HH beoordeelde op 2019-04-16

Goede kwaliteit geleverde producten , deze shop is een aanrader.
Ook compliment voor de chauffeur die de spullen kwam brengen , het was een moeilijke plek om te lossen.

JCM van G. beoordeelde op 2019-04-02

Duidelijke en keurige afwerking en informatie.
Bestelling was uitmuntend verpakt.

Grootveld beoordeelde op 2019-03-27

Het was prima op maat, en binnen de tijd die was afgesproken geleverd, goeie kwaliteit

André De Cooman beoordeelde op 2019-03-25

Vlugge bediening en goede materialen

Rob beoordeelde op 2019-03-25

De levering was later dan door het bedrijf gemeld. De prijs was best fors, daartegenover staat een prima kwaliteit en een uiterst vriendelijke behandeling van de klantenservice.

David beoordeelde op 2019-03-25

Losse hekwerk spijlen ed besteld. Goede communicatie en netjes optijd geleverd.
Materiaal ziet er prima uit.

Nico beoordeelde op 2019-03-23

Zeer correct qua levering en perfect hetgeen wat besteld was.

Dave beoordeelde op 2019-03-19

Hekwerk duurde lang (ongeveer4weken) voordat het geleverd werd. het werd geleverd zonder dat er een belletje of e-mailtje aan vooraf ging. We kwamen thuis van een paar dagen weg en het stond gewoon voor het huis in de tuin. Vrij toegankelijk voor iedereen. Wel erg slordig voor zo een duur hek.
ik heb meerdere keren gevraagd of ze konden helpen met het plaatsen van de pallets op het dak (9meter omhoog) hier was geen wagen voor die dit kon. Toch vreemd voor een bedrijf dat hekwerken verkoopt. Hekwerken zijn volgens mij toch ook vaak voor bovenetages of dakterrassen

De 2pallets waren wel erg netjes verpakt en ingeseald.
Het hekwerk zelf zag er zeer netjes uit.

Rob Groen beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden. Duidelijke communicatie en mooi product.

schreuder beoordeelde op 2019-03-12

zeer prettige communicatie met dit bedrijf petje af voor het meedenken
een aanrader

Nol Molenaar beoordeelde op 2019-03-12

3 stalen poorten besteld verzinkt en gemoffeld. Prima levering en snelle reactie bij een probleempje met de moffeling. Goed opgelost dus goeie service!

Vincent van Knijff beoordeelde op 2019-02-27

Zeer tevreden over het balkonhek. Ook de standaard keuze in systemen bevestiging is top. Zeker een aanrader.