Griend 8a
8321 MN Urk

HF vd B beoordeelde op 2017-12-12

Producten zien er prima uit. Degelijk en ook op tijd geleverd. Alleen de kosten voor de montage zijn buitensporig hoog! De monteur is slechts 15 minuten bezig geweest. De hekwerken zijn prima bevestigd, maar de montagekosten zijn belanchelijk hoog

Jeroen beoordeelde op 2017-12-11

Mooi hekwerk, inmeting en plaatsing prima verlopen. Gehele levering duurde wat lang, maar het was het wachten zeker waard !

f wiegmans beoordeelde op 2017-11-22

super tevreden, precies zoals ik het in mijn hoofd had

Ruben beoordeelde op 2017-11-18

Over het hekwerk zijn we tevreden. De communicatie in het gehele traject is onvoldoende (meerdere keren niet terugbellen, planning onduidelijk).
Montage is zorgvuldig uitgevoerd.

steffens arnold beoordeelde op 2017-11-18

alles volgens wens verlopen

Eric de Jong (Onderhoudsbedrijven de Jong & de Boer) beoordeelde op 2017-11-17

per email besteld bij een voor mij onbekend bedrijf
Goede communicatie via mail.
Op tijd geleverd en product is prima (frans balkonhek) voor deze prijs.
Mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben dan bestel ik het weer hier.

Remmelt Meijer beoordeelde op 2017-11-16

Een bijzonder mooi hekwerk dat onbeschadigd en op de afgesproken tijd geleverd werd. Goed te monteren en het resultaat is geweldig. Samen met de buren een mooi dakterras met beide hetzelfde hekwerk. Het resultaat oogst veel bewondering. Prachtig product, strak en tijdloos. Zeer tevreden!

Daphne beoordeelde op 2017-10-29

2 maal een bestelling gedaan. 1e maal hekwerk zwaar beschadigd geleverd. Gelukkig daarna netjes opgelost en met enige vertraging een mooi hekwerk. Daarom nu weer een ander hekwerk besteld. Maar helaas, weer een beschadigd hek!! Gelukkig wel weer netjes opgelost, maar vervolgens geleverd op een niet afgesproken dag terwijl wij met vakantie waren en ik dit expliciet vermeld had. Jullie laten helaas steken vallen!! terwijl het product zo mooi is..

Lunette strijker beoordeelde op 2017-10-11

Prima service. Goed geholpen met zoeken naar juiste bevestiging. Na levering van een verkeerd balkonhek werd ik snel geholpen en werd het juiste hek spoedig nageleverd. Uiteindelijk zijn we tevreden over service en hek!

Michael uit Haarlem beoordeelde op 2017-10-11

Zeer tevreden met product, communicatie en service! Fijne mensen om mee samen te werken. Alles correct en volgens gemaakte afspraken.

Walter beoordeelde op 2017-10-11

Heel tevreden. Duidelijke offerte en bijbehorende tekening. Klacht over een afwerking is goed opgelost. Ik bestel later met een gerust gevoel opnieuw.

J Trip beoordeelde op 2017-10-04

Zeer tevreden,bestelling de volgende dag al geleverd en uitstekende kwaliteit

Henk Steins beoordeelde op 2017-09-06

Geheel naar wens!
Goede communicatie en telefonisch alle tijd om tot het juiste hekwerk en bevestiging te komen.
Levering op tijd en prachtig degelijk hekwerk.

Jan Boudestein beoordeelde op 2017-09-05

Zeer tevreden over de totale werkwijze, vakkundige en klantvriendelijke communicatie via de mail, hoogwaardige kwaliteit van de bestelde hekwerken tegen een keurige prijs. Snelle levertijd ondanks vakantieperiode. Beveel Hekwerkwebshop zeker bij anderen aan!

N.Komen beoordeelde op 2017-07-11

Keurig op tijd en verpakt.
Zeer goede kwaliteit.

Elzo beoordeelde op 2017-07-10

Erg tevreden over mijn bestelling bij Hekwerkwebshop. Snelle levering en een zeer goede kwaliteit materiaal. Prachtig hekwerk voor de speelweide van mijn hond gemaakt.

Carla Cadee beoordeelde op 2017-07-10

super snelle en nette levering

Richard beoordeelde op 2017-06-29

Na een eerste goed ervaring 2 tuinhekken besteld. Snelle reactie op vragen en meedenken over bevestiging. Levering volgens afspraak en kwaliteit ook goed. Kortom aan te bevelen in alle opzichten!

Corina Kalis beoordeelde op 2017-06-28

De bestelling liet iets langer op zich wachten maar de communicatie en kwaliteit heb ik als prima ervaren

M. Van Kesteren beoordeelde op 2017-06-28

Goede service, duidelijke ontwerptekeningen en product ziet er top uit!