Griend 8a
8321 MN Urk

Erik Voorn beoordeelde op 2018-08-13

Ik heb 180 sierspijlen besteld voor buiten gebruik. Het contact en levering is prima verlopen en de materialen zien er keuring uit!

John beoordeelde op 2018-07-29

Heel goed, vriendelijk en duidelijk contact gehad.
Alles afgeleverd zoals afgesproken, kan hun iedereen aanraden.

Peter beoordeelde op 2018-07-27

Afspraken worden stipt nagekomen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Prettige wijze van communiceren. Een kleine technische afwijking wordt keurig opgelost. Ik raad dit bedrijf aan!

G. Zweers beoordeelde op 2018-06-27

Communicatie in het gehele proces was helder en duidelijk. Tussentijds de tekening van de bestelde poort laten aanpassen, geen probleem. Alles was compleet en onbeschadigd geleverd. Ook het contact met de vervoerder verliep vlekkeloos.

j de reus beoordeelde op 2018-05-01

top geregeld allemaal!

g. zwaan beoordeelde op 2018-04-30

De bestelde paalkappen werden snel geleverd

walter vermeulen beoordeelde op 2018-04-26

Ik liet een frans balkon maken door de hekwerkshop, vanaf een foto. De wijze van opvolging van offertefase tot en met de levering verliep uitstekend. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang. En hoewel alle communicatie via mail verliep was er steeds persoonlijke aandacht. Het eindresultaat voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Zo kan het dus ook in de bouw. Ga zo door met jullie goede werk.

H. Tromp beoordeelde op 2018-04-25

We zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Keurig te woord gestaan via de telefoon. Snelle levertijd. Tijdens het vervoer was één van de matten beschadigd. Kan gebeuren. Dit werd snel en adequaat en tot tevredenheid opgelost.
Overigens super mooi en degelijk materiaal voor een nette prijs.
H. Tromp

Len Frans balkon beoordeelde op 2018-04-21

Frans balkon. Ik was n beetje lastig want had de juiste maten niet. 3 x tekening laten aanpassen en daar werd niet moeilijk over gedaan. Allemaal geheel vrijblijvend en relaxed. Goed advies. Levering conform opgegeven tijd. Zeer mooi afgewerkt product. En de prijs is netjes: daar kun je niet tegenop. O ja: Zelfs afdek dopjes, voor op de bouten en moeren werden bijgeleverd. Ik had er niet eens bij stil gestaan dat die nodig waren. Dus ja: echt een aanrader vandaar dat ik de moeite neem deze beoordeling te schrijven.

richard bakker beoordeelde op 2018-04-18

tevreden en gegaan zo als bedoeld

w. Buruma beoordeelde op 2018-04-16

Hebben een frans balkon hekwerk besteld. Hekwerk ziet er goed. Snelle aflevering. Nu nog zelf plaatsen.

veronique beoordeelde op 2018-04-16

De aanloop mbt aankoop was perfect. Werd goed geadviseerd en ook voordat de productie gestart werd een dubel check. Prima.
Daarna werd de service en de levertijden minder. Eerst duurde het 2 weken voordat er een seintje kwam nav mijn reactie op akkoord bevonden tekening. Deze was niet aangekomen..... Ik vraag me af als je de betaling binnen hebt maar klaarblijkelijk de accordering niet waarom je daar 2 weken op wacht.
De doorlooptijd van de levertijd loopt dan ook uit.
Verwachte levertijd werd 3 weken later. Waarna deze nogmaals 2 weken uitliep door de coater.
Daar was ook niets aan te doen volgens de klantenservice.... erg jammer. Maar goed, hij kwam.
De levering, met één chauffeur voor een hekwerk van meer dan 3 meter. zwaarte over de 150 kilo! Vreemd, ik kon de chauffeur dus helpen. Daarbij werd deze niet op de plek geleverd (1 trap omhoog).
Helaas werd het hekwerk bevestigd aan pallets. Waardoor er op deze plekken krassen zitten op mijn hekwerk.... Erg teleurstellend hoe deze beschermd was, niet dus!

Seguino de Zeeuw beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben bezig met het maken van een dakterras op onze aanbouw. Na een aantal offertes opgevraagd te hebben bij aannemers en een hoop "ja maar", "zus zo" "druk" "over een half jaar" "bla bla" zelf maar "het aanneemwerk" gedaan en kwam ik bij hekwerkshop uit voor het hekwerk om het terras heen.
Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. In het proces zijn wat zaken buiten hekwerkshop om mis gegaan die keurig zijn opgelost en het eindresultaat is prachtig.
100% tevreden klant.

Bemar Zonweringen & Inex design beoordeelde op 2018-04-13

nette levertijd, gunstige prijs ziet er strak en netjes uit dus ben ik zeer tevreden
maar belangrijker mijn klanten zijn dat ook dus voor herhaling vatbaar.

Marco beoordeelde op 2018-04-13

Erg prettig geholpen, korte lijnen met een duidelijk en helder advies.
Prijs kwaliteit uitstekend.

Hendrik Warnar beoordeelde op 2018-04-13

Goede service, afspraken zijn duidelijk en zijn goed nagekomen.
het product ziet er goed uit. Het is duidelijk geworden zoals we dachten. De buren vinden het allemaal mooi.

A. TOM beoordeelde op 2018-04-13

Goede en duidelijke communicatie. Lever afspraken stipt nagekomen.
Werd op de hoogte gehouden van de diverse stadia van het productieproces. Netjes vooraf tekening gestuurd ter controle. Kortom, top, zoals het hoort om klantvriendelijk te zijn.

Mulder & Muller bouwbedrijf beoordeelde op 2018-04-13

Goed bedrijf, jonge klantvriendelijke medewerkers die met je meedenken in de mogelijkheden . Snelle levering en niet duur

Dennie beoordeelde op 2018-04-13

Hekwerk besteld voor onze entresol. Aangezien hier de standaard voetmaat niet kon op de houten constructie is er in samenspraak een oplossing bedacht.
Levering was netjes en volledig. Alle basis materiaal was meegeleverd om het hekwerk te plaatsen. De installatie instructie was duidelijk en specifiek gemaakt voor onze situatie.

Guido CLOTMANguido.clotman-hellinx.josi@telenet.be beoordeelde op 2018-03-21

Ben heel tevreden over het geleverde. Al was het maar een kleine bestelling, het was accuraat en stevig verpakt aangeleverd.
Het ging hem over 6 paalkappen 200x200 die ik nergens anders kon vinden. De paalkappen (in staal) dienen ter bescherming van de weersinvloeden op 6 eiken balken die ik ga afwerken als decoratieve meerpalen.
Guido CLOTMAN LEDE BELGIE