Griend 8a
8321 MN Urk

A. Meijer beoordeelde op 2019-02-17

Alles goed gegaan en mooi hekwerk geleverd gekregen. Het enige wat wij vervelend vonden was dat er nogal eens gezegd werd dat er contact opgenomen zou worden maar dat we dan altijd na een aantal dagen zelf maar weer eens gingen bellen hoe het er voorstond.

David beoordeelde op 2019-02-09

Goede communicatie, een juiste prijs / kwaliteit verhouding.

Maarten Feddema beoordeelde op 2019-02-07

Betreft offerte nummer 190164, Ik vroeg om een gespecificeerde offerte voor een verzekeringsschade. Hier wordt niet de moeite voor genomen. Ik kreeg ondanks 2x vragen alleen een prijs zonder specificatie dit is niet onze werkwijze was het antwoord. Hoe mooi de site er ook uit ziet ik wil op papier hebben wat ik koop, inmiddels heb ik een ander bedrijf gevonden.

Scheper beoordeelde op 2019-01-14

Prima kwaliteit parijse balkonhekken, goeie communicatie en goeie prijsstelling.

J Hendrikx beoordeelde op 2019-01-14

Zijn erg tevreden over het geleverde hekwerk. Het geheel was goed verpakt zodat er geen beschadigingen aan het hekwerk kon komen.
Levertijd had korter gemogen, maar was volgens de bevestigde levertijd klaar.
Tussen tijds informatie had iets beter gekund.
Algemeen zijn zeer tevreden en zeker een aanrader.

robert-paquay beoordeelde op 2018-12-04

heel tevreden,prettig om mee te werken,ze doen wat ze zeggen, prime service, zeker aan te bevelen

Piet Clijsen beoordeelde op 2018-12-03

Ik ben erg tevreden met de Franse balkonhekjes Buikspijl en kan Hekwerkwebshop van harte aanbevelen! Duidelijke en vriendelijke communicatie en service. Punctuele levering een goede Prijs/Kwaliteit verhouding. Ik denk dat we deze balkonhekjes vaker gaan zien in Amsterdam!

Hans Straathof beoordeelde op 2018-12-02

Een onderneming waarbij de klant centraal staat. Top communicatie over het product en daarnaast mooi hekwerk, binnen een redelijke termijn, op maat geleverd. Top!

Hof Het Zuiden beoordeelde op 2018-12-02

een standaard maat hekwerk besteld, moest wel 3 maanden wachten kreeg wel voldoende updates en er was voor mij geen haast bij.
Uiteindelijk goed solide hekwerk volgens opgave en prijs geleverd.

Luuk Harrewijnen. beoordeelde op 2018-12-02

Wat fijn om vast te stellen - het bestaat nog: perfecte service: in de telefonische contacten, de email contacten en het contact bij afleveren. Volledige duidelijkheid bij offerte, de tekening van het hetwerk en de doorloop tijdens productie van het hekwerk. Verder is er met een prima suggestie meegedacht op welke wijze een regenpijp “kon worden ontweken”.
100% tevreden en veel dank daarvoor.

P. Koenders beoordeelde op 2018-11-26

Goede service en communicatie. Helaas is het coatingsbedrijf waar ze mee samenwerken nog niet zo goed en raakte daar hekwerk helaas zoek. Dit is door Hekwerkwebshop.nl netjes opgelost alleen jammer dat dit voor de bedrijven extra heeft gekost.

Marc beoordeelde op 2018-11-20

Balkonhekwerk op maat besteld. Levering in Duitsland. Communicatie was goed maar hellaas was de externe Duitse vervoerder niet secuur en was een deel van het hekwerk verbogen. Samen tot een oplossing gekomen.
Goede service en feedback.

Wilma Jansen beoordeelde op 2018-11-20

Wij hebben een poort op maat besteld en werden prima op de hoogte gehouden van het verloop van fabricage en levering. Het hek ziet er heel mooi en stevig uit.

Wijnands beoordeelde op 2018-11-20

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Goede service, altijd bereikbaar. Mooie producten en ze denken met je me.
Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Paul beoordeelde op 2018-11-19

2 franse balkonhekken besteld. Vanaf eerste contact netjes te woord gestaan, denken mee en geven advies. Prima kwaliteit en geleverd volgens afspraak.

M Kortekaas beoordeelde op 2018-11-09

Een hekje voor de voortuin besteld. Zeer nauwkeurig in het mail contact ivm maten. Op tijd geleverd, helaas was het poortje niet goed. Na mailcontact is er een nieuw poortje binnen de afgesproken tijd bezorgd.
Kortom prima service en goede kwaliteit.

G. Voois beoordeelde op 2018-09-30

Bestelde producten zijn niet op tijd geleverd terwijl dit wel afgesproken was.
Een goede 2 weken voorafgaand aan de benodigde datum de spullen besteld en volgens de persoon aan de telefoon was dit geen probleem. Met een week worden de bestelde materialen geleverd. Er zou zelfs door de persoon aan de telefoon in het magazijn gecheckt worden of de bestelde spullen er zouden zijn!
Een dag voor de datum waarop we de materialen echt nodig hadden (toen eigenlijk al 2-3 dagen te laat) een e-mail ontvangen om 15.00 uur 's-middags dat de materialen pas over een dag of 4 geleverd zouden worden. Helaas was ik zelf al in de veronderstelling dat de bestelde materialen al geleverd waren, maar dit bleek iets anders te zijn. Door de late e-mail kwam ik er pas achter dat het nog niet geleverd was.
Na telefonisch contact werd ik simpelweg afgewimpeld met een vaag verhaal dat de materialen door een extern bedrijf geleverd worden en zij hier geen invloed op hebben. Zal vast niet de enigste klant zijn, maar meer service had wel geboden mogen worden. Je hebt vast zelf ook wel een auto om een pakketje mee weg te brengen, maar wellicht is dat mijn manier om iets op te lossen...

Peter van Rooijen beoordeelde op 2018-09-20

Prima kwaliteit hekwerk en looppoort. Was lastig te plaatsen maar goed opgelost door de monteurs. Prima service ook het ruilen van de klinken was geen enkel probleem. Tevreden!

Hans van Pelt beoordeelde op 2018-08-29

De bestelling van het hek en de afwikkeling is prima verlopen. Goed contact en duidelijke afspraken en instructies. Snel en adequaat. Bijzonder tevreden over de communicatie en het persoonlijke kaartje met het bedankje voor de bestelling was top.

Boets Bernard beoordeelde op 2018-08-26

Het hekwerk dat wij bestelde is keurig op maat gemaakt en gelakt precies zoals wij het wilde , en de levering is prima verlopen TOP Boets Bernard