Griend 8a
8321 MN Urk

richard bakker beoordeelde op 2018-04-18

tevreden en gegaan zo als bedoeld

w. Buruma beoordeelde op 2018-04-16

Hebben een frans balkon hekwerk besteld. Hekwerk ziet er goed. Snelle aflevering. Nu nog zelf plaatsen.

veronique beoordeelde op 2018-04-16

De aanloop mbt aankoop was perfect. Werd goed geadviseerd en ook voordat de productie gestart werd een dubel check. Prima.
Daarna werd de service en de levertijden minder. Eerst duurde het 2 weken voordat er een seintje kwam nav mijn reactie op akkoord bevonden tekening. Deze was niet aangekomen..... Ik vraag me af als je de betaling binnen hebt maar klaarblijkelijk de accordering niet waarom je daar 2 weken op wacht.
De doorlooptijd van de levertijd loopt dan ook uit.
Verwachte levertijd werd 3 weken later. Waarna deze nogmaals 2 weken uitliep door de coater.
Daar was ook niets aan te doen volgens de klantenservice.... erg jammer. Maar goed, hij kwam.
De levering, met één chauffeur voor een hekwerk van meer dan 3 meter. zwaarte over de 150 kilo! Vreemd, ik kon de chauffeur dus helpen. Daarbij werd deze niet op de plek geleverd (1 trap omhoog).
Helaas werd het hekwerk bevestigd aan pallets. Waardoor er op deze plekken krassen zitten op mijn hekwerk.... Erg teleurstellend hoe deze beschermd was, niet dus!

Seguino de Zeeuw beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben bezig met het maken van een dakterras op onze aanbouw. Na een aantal offertes opgevraagd te hebben bij aannemers en een hoop "ja maar", "zus zo" "druk" "over een half jaar" "bla bla" zelf maar "het aanneemwerk" gedaan en kwam ik bij hekwerkshop uit voor het hekwerk om het terras heen.
Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. In het proces zijn wat zaken buiten hekwerkshop om mis gegaan die keurig zijn opgelost en het eindresultaat is prachtig.
100% tevreden klant.

Bemar Zonweringen & Inex design beoordeelde op 2018-04-13

nette levertijd, gunstige prijs ziet er strak en netjes uit dus ben ik zeer tevreden
maar belangrijker mijn klanten zijn dat ook dus voor herhaling vatbaar.

Marco beoordeelde op 2018-04-13

Erg prettig geholpen, korte lijnen met een duidelijk en helder advies.
Prijs kwaliteit uitstekend.

Hendrik Warnar beoordeelde op 2018-04-13

Goede service, afspraken zijn duidelijk en zijn goed nagekomen.
het product ziet er goed uit. Het is duidelijk geworden zoals we dachten. De buren vinden het allemaal mooi.

A. TOM beoordeelde op 2018-04-13

Goede en duidelijke communicatie. Lever afspraken stipt nagekomen.
Werd op de hoogte gehouden van de diverse stadia van het productieproces. Netjes vooraf tekening gestuurd ter controle. Kortom, top, zoals het hoort om klantvriendelijk te zijn.

Mulder & Muller bouwbedrijf beoordeelde op 2018-04-13

Goed bedrijf, jonge klantvriendelijke medewerkers die met je meedenken in de mogelijkheden . Snelle levering en niet duur

Dennie beoordeelde op 2018-04-13

Hekwerk besteld voor onze entresol. Aangezien hier de standaard voetmaat niet kon op de houten constructie is er in samenspraak een oplossing bedacht.
Levering was netjes en volledig. Alle basis materiaal was meegeleverd om het hekwerk te plaatsen. De installatie instructie was duidelijk en specifiek gemaakt voor onze situatie.

Guido CLOTMANguido.clotman-hellinx.josi@telenet.be beoordeelde op 2018-03-21

Ben heel tevreden over het geleverde. Al was het maar een kleine bestelling, het was accuraat en stevig verpakt aangeleverd.
Het ging hem over 6 paalkappen 200x200 die ik nergens anders kon vinden. De paalkappen (in staal) dienen ter bescherming van de weersinvloeden op 6 eiken balken die ik ga afwerken als decoratieve meerpalen.
Guido CLOTMAN LEDE BELGIE

h. hoppzak beoordeelde op 2018-03-20

wij hebben een totaal van ongeveer 275 meter balustrade bij de Hekwerkshop besteld en zijn prima tevreden met het hele traject dat doorlopen is, van eerste bezoek tot en met de levering

creemers timmerwerken beoordeelde op 2018-03-19

Zeer tevreden. Maatwerk hekwerk voor mijn klant, goede duidelijke tekening en oplossing gekregen voor een lastig detail. Contact via mail en ook telefonisch erg netjes. Levering op tijd volgens afspraak. Alles soepel en netjes!

Rboor beoordeelde op 2018-03-13

Ben gebeld nav bestelling via webshop om zeker te zijn dat het goed besteld was. Prima service, goede prijs kwaliteit verhouding.

Gunter beoordeelde op 2018-03-02

We bestelden een frans balkon aan een mooie prijs. Het is zeer degelijk materiaal, mooi afgewerkt, het spuitwerk is naar behoren, kortom zeer goed uitgevoerd.
Zowel de betaling als de levering verloopt correct.
Indien ik naar de toekomst toe meer hekwerk nodig heb zal ik zeker terugkeren bij hekwerkshop!

Hub van den Boomen beoordeelde op 2018-02-07

Snelle levering. Prima product. En klein probleemje is vakkundig opgelost door servicegerichte benadering!

Rob Schuthof beoordeelde op 2017-12-26

Uitstekende communicatie en dienstverlening, verificatie mbv professionele tekeningen, snelle vooraangekondigde levering.

Henk de Mooij beoordeelde op 2017-12-17

Zeer tevreden over het totale proces en het inzicht tijdens de voortgang van de vervolgstappen. Een foutje in de aflevering is professioneel opgelost. Product is netjes gespoten en zoals afgesproken ook zeer goed verpakt opgeleverd.

Alfred beoordeelde op 2017-12-13

Levertijd was lang. Vragen die ik had werden snel en goed afgehandeld. Bij de levering van het product ontbraken een paar kleine onderdelen, maar dat werd ook weer snel opgelost door bezoek aan huis van een monteur. Het bestelde tuinhek voldoet aan de verwachtingen.

HF vd B beoordeelde op 2017-12-12

Producten zien er prima uit. Degelijk en ook op tijd geleverd. Alleen de kosten voor de montage zijn buitensporig hoog! De monteur is slechts 15 minuten bezig geweest. De hekwerken zijn prima bevestigd, maar de montagekosten zijn belanchelijk hoog