het Groeneveld 32
3343 PL Hendrik-Ido-Ambacht

V Brinkman beoordeelde op 2018-12-12

Super leuke en betaalbare haarbanden! Staat zo schattig bij onze dochter.
Hele snelle en nette levering!

Kay beoordeelde op 2018-12-04

Fantastisch! Besteld en zo super snel binnen. Echt heel betaalbaar en nog 10x mooier als op de afbeeldingen. Ik ben zo enthousiast dat ik echt vaste klant bij jullie blijf. Nogmaals TOP TOP TOP! En hartstikke bedankt!

Marie beoordeelde op 2018-03-02

Super leuk!!! Precies zoals afbeeldingen. Goede service en leuke prijs!

Nicole beoordeelde op 2018-01-12

Heel tevreden. Erg leuke haarbanden met mooie prints en fijne stof, voor een leuke prijs! Haarspeldjes ook prima. De volgende dag al in huis en keurig verpakt.

Rianne beoordeelde op 2017-07-06

Leuke en mooie haarspeldjes.
Snelle levering! Super Fijn!

Lydia beoordeelde op 2017-04-25

Super!

Anoniem beoordeelde op 2016-09-22

Heel tevreden! De producten werden snel geleverd en waren netjes verpakt.

Maria Huisman beoordeelde op 2016-08-25

Snelle levering en zoals beloofd op afbeelding!

Carmen beoordeelde op 2016-08-24

Super service! Vrijdags besteld en zaterdags al in huis! Alles naar wens en zeer betaalbaar

Lydia beoordeelde op 2016-05-17

Unieke speldjes, Goed formaat, correcte en snelle levering!

Hannah beoordeelde op 2016-05-06

Leuke prijzen voor leuke speldjes. Snelle verzending ook!

2016